16.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥عمارت عالی قاپو
💥درس یازدهم مطالعات اجتماعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ساخت ادم برفی با دستمال حوله ای
https://eitaa.com/joinchat/1173553980C55ff728764
✅هرگز تصور نکنید کم رویی و خجالتی بودن نشانه ادب و متانت است
کودک باید بتواند در مواقع لزوم از حق خود دفاع کند.
جواب بدهد، مخالفت کند، مبارزه کند...
اینکه کودک هميشه حرف گوش كند نشانه سلامتش نیست
اگر فرزند سالم ميخواهيد انتظار نداشته باشيد از شما حساب ببرد و هميشه حرف گوش كند.
فرزندی تربيت كنيد كه به خاطر عشق و اعتماد به شما با شما همكاری كند.
#فرزند_سالم #تربیت_فرزند سلامتی مهدی زهرا صلوات💐
https://eitaa.com/Pishraft23
10.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥_فیلم_میدان_نقش_جهان_اصفهان
💥مربوط به درس یازدهم مطالعات
تدریس درس یازدهم مطالعات ششم.pdf
1.38M
🖊 #تدریس_درس_یازدهم_مطالعات
(فصل ۶: سفری به اصفهان _اصفهان ، نصف جهان )
👤استاد:جناب آقای مختاری
❌فوروارد با لینک 🌹
کانال اختصاصی ورودی اول👇
@firststudent
کانال اختصاصی ورودی دوم👇
@Secondstudent
کانال اختصاصی ورودی سوم👇
@Thirdstudent
کانال اختصاصی ورودی چهارم 👇
@Fourthstudent
کانال کلاس پنجمی من👇
@fifthstudent
کانال کلاس ششمی من 👇
@sheshomieman
━━═━━⊰❀📚❀⊱━━═━━
اخبار مربوط به دانش آموز و مدارس👇
https://eitaa.com/joinchat/740819599C456ffdeab2
@MoallemYariR6 مطالعات درس9ت12 پاسخنامه.pdf
965.9K
⏰👈 آزمون درس 9تا12 مطالعات ششم با پاسخنامه
⁉️علل #جاانداختن حروف یا کلمات در املا
اگر دانش آموزی جا می ماند و یا حروف را جا می اندازد حتما اول او را از نظر #دقت شنیداری تست کنید.(سپس به سراغ #حافظه شنیداری بروید)
🌱 برای #تست دقت شنیداری , یک قوطی کبریت بردارید داخل آن چند تا نخود بریزید , چشم دانش آموز را ببندید و #پشت سر او بایستید, حالا با #تکان دادن قوطی صدا تولید کنید و بگویید او با اشاره دست بگوید صدا از کدام #طرف می آید. جای قوطی را #عوض کنید و بخواهید باز مشخص کند صدا از کدام طرف می آید.
🌱یک #نوار (ویس)از صداهای مختلف پر کنید بعد برای او بگذارید و بخواهید بگوید که صدایی که می شنود #صدای چیست.
حالا اگر او قادر به تشخیص درست نبود , ابتدا اورا نزد #پزشک برده تا از نظر فیزیولوژیکی گوش او را #بررسی کند. اگر موردی نبود باید به او کمک کنیم تا #دقت شنیداری خورا #تقویت کند.
🌱اورا به محیط های مختلف مثل باغ , پارک ببرید و بخواهید خوب گوش کند و صداهای #مختلف را که میشنود نام ببرد.
🌱با ضربه #دست ریتمی روی میز ایجاد کنید و بخواهید او با دست زدن ریتم را برای شما #تکرار کند .
🌱نوار بخوانیم درس هنر را بگذارید و بخواهید #سرودهای کتاب را با #ریتم تکرار کند.
🌱وقتی وارد کلاس می شوید به در ریتمیک بزنید و بخواهید آنها با دست زدن ریتم را برای شما #اجرا کنند.
🌱با لیوان هایی که به اندازه های مختلف آب شده اند بخواهید یک سرود را بخواند و آهنگ آن را با #ضربه به لیوانها تولید کند . بایک #مداد به لیوانها ضربه بزند