eitaa logo
منتظران ظهور "تولید دارو تختی"
773 دنبال‌کننده
22هزار عکس
4.6هزار ویدیو
34 فایل
#منتظران_ظهور_تولید_دارو_تختی https://eitaa.com/shhdMoezGholami_Jahadi مدیریت کانال @Tasbih1361
مشاهده در ایتا
دانلود
یا صاحب الزمان !قلب سوخته من آموخته است که هر صبح جمعه، با دیگر "ندبه کنان" شعله‌ور شود، بسوزد و مویه کند؛ تا چنین، سند دل باختگی خود را ثبت کند. من بزرگ شده‌ام به عشق دیدار تو و نفس کشیدن در دنیای ظهورت. مولای من!تا کی باید در بن بست حیرت و گمراهی باشم؟
فقراتی از دعا ندبه از این جهت ممتاز است و موارد شاخص دعا به شمار می‌رود،و آن فقرات راجع به حضرت سیدالشهدا، امام حسین بن علی علیهما السلام است. مانند: "أینَ الحَسَن؟ أینَ الحُسَین؟ أَینَ اَبناءُ الحُسَین" حسن کجاست؟ حسین چه شد؟ فرزندان حسین کجایند و چه شدند. در حقیقت، در این دعا شکایت فقدان و از دست دادن امام حسن و شهادت حضرت امام حسین و فقدان فرزندان حسین علیهما السلام را به ساحت قدس حضرت ولی عصر امام زمان ارواحنا له الفداء می‌بریم و بدین ترتیب، گویا آن امام والامقام را به حرکت و قیام فرا می‌خوانیم و به پیشگاه مبارکش عرض می‌کنیم که ما عزیزترین عزیزان را از دست دادیم و جنایتکاران، بزرگترین سرمایه‌های گرانقدر و آسمانی اسلام را از او گرفتند. اکنون چه می‌شود که ظهور کنی و به این درد بزرگ رسیدگی فرمایی و آن را درمان نمایی. فراز دیگری از این دعای شریف که از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است این جمله‌ی مبارکه است: «أَینَ الطّالِبُ بِذُحُولِ الاَنبیاء وَ اَبناءِ الاَنبیاء؟ أینَ الطّالِبُ بِدَمِ المَقتُولِ بِکَربَلا؟» کجاست آن امام بزرگواری که از ظلم و ستم امت بر پیغمبران و اولاد پیغمبران دادخواهی می‌کند؟ کجاست آن که ازخون جدش که در کربلا شهید شد، انتقام خواهد گرفت. ندبه‌کنندگان بر حضرت ولی عصر، امام و پیشوای خود را می‌خوانند که بیاید و انتقام خون شهید کربلا را بستاند و قاتلان را به کیفر عمل شنیع خود برساند. در دعای ندبه از میان همه‌ی امامان، نام امام حسین و ابناء آن بزرگوار آمده است و این خود نکته‌ای است که پیوند اصیل و بی‌نظیر میان حضرات حسین بن علی و حجت بن الحسن علیهم السلام را بازگو می‌کند که ذکر یک شهید در میان شهدای بسیار از آل علی و بنی الحسن و بنی عقیل و آل جعفر و دیگران، دالّ بر خصوصیت و امتیاز اوست و حکایت از رابطه‌ی خاص میان این دو بزرگوار و دو امام معصوم- حسین و مهدی علیهماالسلام- می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔭🔮🔭🔮🔭🔮🔭🔮 🔮🔭 🔭 💎 *تقویم نجومی* 💎 🌐 امروز:جمعه 🌐٣٠/آبانماه/١٣٩٩/٠٨ 🌐۴/ربیع الثانی/١٤٤٢/٠۷ 2020/17/Nov/20🌐 🌏🌍🌎🌍🌏🌍🌎🌏 🏛مناسبت های دینی و اسلامی . 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ولادت حضرت سید الکریم شاه عبدالعظیم حسنی " 173 ه.ق " . 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 با این دعا روز خود را شروع کنید👇👇 🌟بسم الله الرحمن الرحیم🌟 ✨اللّهُمَّ اِنّی اَسأَلُکَ یا قَریبَ الفَتحِ وَ الفَرَجَ یا رَبَّ الفَتحِ وَ الفَرَج یا اِلهَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ عَجِّلِ الفَتحَ وَ الفَرَجَ سَهِّلِ الفَتحَ وَ الفَرَجَ یا فَتّاحَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا مِفتاحَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا فارِجَ الفَتحِ وَالفَرَجِ یا صانِعَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا غافِرَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا رازِقَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا خالِقَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا صابِرَالفَتحِ وَ الفَرَجِ یا ساتِرَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ وَاجعَل لَنا مِن اُمُورِنا فَرَجاً وَمَخرَجاً اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعینَ بِرحمتک یا ارحم الراحمین https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رفیق . .☝️🏿 در''فضآے‌مجازۍ''؛ نبرد سنگین شده🙁 ‏امروزھ هر ڪسۍ یڪ گوشۍدارد📱 مانندِ کسۍاست کھ سلاحۍ در دست دارھ؛💣 پس باید بداند کھ چگونہ از این سلاح استفاده کند؛ و چھ چیزۍ را با آن''هدف''بگیرد :)🌱 . . . ⚡️! ↷✿°. https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مقدمه: تجمل گرایی اصطلاحی است مرکب از دو واژه «تجمل» به معنای خود را زینت دادن و آراسته شدن و «گرایی» به معنای میل و رغبت کردن؛ پس تجمل گرایی به معنای رغبت کردن و توجه به ظواهر زندگی است که کم و بیش در هر زندگی وجود دارد. تجمل اگر به معنای زیبا جلوه کردن و مرتب و منظم بودن و رفع نیازهای زندگی و عدم فقر در نظر بگیریم ممدوح و ستایش شده هم از نظر دین و هم از نظر عرف می باشد که اثرات مطلوبی نیز بر زندگی خواهد داشت که از آن جمله می توان به اتکا به نفس، اظهار بی نیازی در برابر مردم و حفظ عزت نفس اشاره کرد. اما اگر تجمل گرایی را به معنای اسراف و تبذیر طبق چشم و هم چشمی عمل کردن و ریخت و پاش های بی مورد در نظر بگیریم مذموم و مورد نکوهش هم دین و هم مردم است و اثرات نامطلوب روانی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به دنبال خواهد داشت. که از آن جمله می توان به تربیت فرزندان زیاده خواه، فخر فروشی، غفلت از یاد خدا، از بین رفتن صمیمیت بین افراد و ... اشاره کرد.  @https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
خطر سقوط در گناه به واسطه تجمل گرایی: «وَ أَصْحابُ الشِّمالِ ما أَصْحابُ الشِّمالِ، فِی سَمُومٍ وَ حَمِیمٍ، وَ ظِلٍّ مِنْ یَحْمُومٍ، لا بارِدٍ وَ لا کَرِیمٍ، إِنَّهُمْ کانُوا قَبْلَ ذلِکَ مُتْرَفِینَ، وَ کانُوا یُصِرُّونَ عَلَى الْحِنْثِ الْعَظِیم» (3) دست چپی‌ها در روز قیامت چقدر شرمند. رسوایی و نامۀ عملشان به دست چپشان و بالأخره در صف کفّار و منافقین و فجّار هستند. به واسطۀ تجمّل گرایی‌ها در دنیا که منجر به گناهان بزرگ بزرگ شده است، زیر دود و هُرم جهنّم، به سر می‌برند.    قرآن شریف، راجع به آن ملّتی که تجمّل گرا باشد، میفرماید: وقتی که تجمّل گرایی در میان مردم زیاد شد، استحقاق عقوبت پیدا میکنند و بالأخره نابود میشوند. در آیه ای دیگر می فرماید: «وَ إِذا أَرَدْنا أَنْ نُهْلِکَ قَرْیَةً أَمَرْنا مُتْرَفِیها فَفَسَقُوا فِیها فَحَقَّ عَلَیْهَا الْقَوْلُ فَدَمَّرْناها تَدْمِیرا» (4) لازمۀ تجمّل گرایی گناهانی نظیر  حقّ النّاس است. زیرا انسان تجمّل گرا، به حق خود قانع نیست و سعی می‌کند از  هر راهی که می‌تواند، زندگی تجمّلی را ادامه دهد. مجالس تشریفاتی و توأم با گناهان بزرگ، اختلاط بین زن و مرد، بدحجابی، بی حجابی و فساد اخلاقی، ناشی از تجمّل گرایی است. ملّت تجمّل گرا مستحق عذاب میشود و این ملت نابود است. ملّتی که نگرانی، افسردگی و ضعف عصب داشته باشد و نیز ملّتی که مبتلا به گناه است، نابود شده است. زندگی تجمّلی، زندگی چشم و هم چشمی و مصرفی و زندگی توأم با اسراف و تبذیر، انسان و اجتماع را نابود می سازد. @https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
سخن رهبری درباره اشرافی گری و تجملات @https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
خسارات ناشی از تجمّل گرایی: امیرالمومنین《 علیه السلام》 میفرمایند : زندگی تجمّلی، انسان را به سقوط میکشاند . بیماری‌های روحی روانی که امروزه بسیاری به آن مبتلا شده‌اند، ناشی از تجمّل گرایی است. بخشی از این افسردگی‌ها و بیماری‌های مربوط می شود به حسادتها و چشم و هم چشمی ها که متاسفانه در اغلب خانواده ها کم و بیش دیده می شود. اختلافات خانوادگی و افزایش طلاق و نیز مرگ‌های ناگهانی از همین ناحیه سرچشمه می‌گیرد. زندگی‌های امروزه، نشاط و شادابی ندارد و لذا نمی توان نام این نوع حیات را زندگی نامید بلکه مرگ تدریجی ، مرگ تدریجی است. رواج فساد اخلاقی و کردار زشت برخی جوانان در مدگرایی که مبالغ فراوانی برای آن هدر می‌رود، در اثر تجمّل‌گرایی است. تجمّل گرایی، مانع ازدواج شده است. قضیّۀ عزوبت و تجرّد که خیلی مصیبت درست کرده، ناشی از این است که وقتی جوان به خواستگاری میرود، خانوادۀ عروس، سؤال‌های نامربوطی از او می‌پرسند که اگر نتواند نظر آنان را در تجهیز تجمّلات تأمین کند، به او جواب رد می‌دهند. به همین جهت سنّ دخترها و پسرها بالا رفته و نتوانسته‌اند ازدواج کنند. @https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
تجمل گرایی و خشم خداوند : یکی از چیزهایی که موجب شادی شیطان می شود وخشم خدا را پدید می آورد، تجمل گرایی و در کنارآن ،اسراف آدمیان است زیرا همان گونه که گفته شد، تجمل گرایی، انسان را از یاد خدا و آخرت غافل می سازد وراه را برای وارد شدن به بسیاری از گناهان برای آدمی باز می کند. در دنیای کنونی که فقر یکی از عوامل مهم مرگ و میر انسان هاست، گاه برخی افرادی که ایمان کافی ندارند، برای عبوراز این تنگنا و بحران، دست به برخی اقدام های غیر انسانی می زنند. مال اندوزی ودر پی آن،اسراف و تبذیر کردن نیز رایج است.در این صفت ناپسند، خبری از انسان دوستی نیست واین جز دوستی با شیطان نیست که نعمت های خدا را که با تلاش و زحمت فراوان تولید شده اند ، با خیال آسوده و بدون دور اندیشی روانه سطل های زباله می کنیم. ابر وباد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تونانی به کف آری و به غفلت نخوری @https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
زندگی مورد پسند قرآن کریم: قرآن کریم، زندگی مؤمن را ساده و به دور از اسراف می‌داند:  «وَ الَّذِینَ إِذا أَنْفَقُوا لَمْ یُسْرِفُوا وَ لَمْ یَقْتُرُوا وَ کانَ بَیْنَ ذلِکَ قَواماً» (5) می‌فرماید: مؤمن آن است که زندگی تجمّلی و مسرفانه ندارد و البته بخیل هم نیست که زن و بچهاش در مضیقه باشند. روش زندگی از نظر اقتصادی به سه قسم منقسم میشود: قسم اوّل: زندگی ضروری؛ یعنی در این حد که گذران زندگی کند و در مضیقه نباشد، قسم دوّم: زندگی رفاهی؛ یعنی زندگی متوسط، یعنی برخورداری رفاهی از خوراک، پوشاک، مسکن و ازدواج، همراه با ساده زیستی و بدون تجمّل، اسراف و تبذیر، که قرآن کریم این زندگی را برای مؤمنین می‌پسندد. قسم سوم: زندگی تجملّی، همین زندگی که امروزه در بین اکثر  اقشار مردم رایج شده است که به داشته های خود راضی نیستند و مدام در حال ریخت و پاش و اسراف و تبذیر هستند و این نوع زندگی مورد مذمّت قرآن و عترت می‌باشد. مجالس عقد و عروسی تشریفاتی، جهیزیه‌های ناروا و مهریه‌های سنگین، از مصادیق بارز تجمّل‌گرایی است و بلای بزرگی محسوب می‌شود که به قول قرآن کریم، ملّت را نابود میکند. @https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
قناعت؛ راه حل: آنچه می‌تواند اسراف و تبذیر و تجمل‌گرایی را ابتدا از قلب افراد و سپس از دیوارة فرهنگ اجتماع بزداید، ترویج روحیة «قناعت» و «زندگی در مسیر اقتصاد و میانه‌روی» است. این مهم می‌طلبد که از یک سو متاع ارزشمند قناعت در بازار دل‌ها رونق بگیرد و سپس در قالب یک فرهنگ اجتماعی به عنوان دارویی که بیماری اسراف را ریشه کن می‌کند، به تولید انبوه برسد. رسول اکرم(ص) فرمود: «قناعت مالی است که تمام نمی‌شود» هم‌چنین از آن بزرگوار وارد شده است: «به آنچه خداوند به تو داده است قناعت کن، تا حسابت در روز قیامت آسان گردد». نیز امام صادق(ع) فرمود: «در توانمندی به آن کسی بنگر که از تو پایین‌تر است؛ نه آن کس که از تو برتر است؛ چرا که این‌کار بیشتر تو را به قناعت وا می‌دارد». هم‌چنین از آن حضرت روایت شده است: «کسی که در معیشت خود میانه‌روی کند، من ضمانت می‌کنم که هرگز تهیدست نگردد». پس راهکار پیشگیری از سقوط در تجمّل گرایی بازگشت به قناعت و ساده‌زیستی است. سرمشق گرفتن از سیرۀ اهل بیت«علیهم‌السّلام»، مانع سقوط است. البته انتظار نیست که همه مثل آن بزرگواران باشند، زیرا نمی‌شود به اندازۀ ایشان قناعت و ساده‌زیستی داشته باشیم، بلکه باید از آن ذوات مقدّس ها سرمشق بگیریم. در آیه ای قرآن کریم در باره الگو گیری افراد شایسته و بزرگ این چنین می فرماید: «و لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَة لمن کان یرجو الله بل یوم الآخر» (16) هرکه آرزوی رسیدن به خداوند را دارد و هرکه طالب بهشت و برخورداری از نعمت‌های اخروی است، باید اهل بیت «علیهم‌السّلام» را اسوه قرار دهد و در حدّ توان سعی نماید شیوۀ زندگی خویش را به سیرۀ آنان شبیه سازد. در جامعه ما اگر چه سطح زندگی بسیاری از افراد در حدی متوسط دور می‌زند،‌ اما بیماری اجتماعی اسراف و گرایش به تجملات، بسیاری از افراد همین قشر متوسط را در جهنمی خود ساخته می‌آزارد. برای رهایی از این ورطه، ترویج فرهنگ قناعت و زندگی برمدارِ اقتصاد و میانه‌روی چاره کار است. @https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
پیامد منفی تجمل گرایی از منظر رهبر انقلاب @https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
با سلام کاربران گرامی لطفا اگر در زمینه مطلب قرار داده شده در کانال با عنوان تجمل گرایی، مطلب ، پیشنهادی دارید لطفا با ما در میان گذاشته تا از نظرات ، پیشنهادات و تجربیات شما عزیزان در کانال استفاده گردد منتظر نظرات کاربران گرامی در مورد مطلب تجمل گرایی هستیم لطفا نظرات خود را به آیدی 🆔️@Tasbih313 ارسال بفرمایید @https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽ 💐میلادباسرسعادت‌حضرت‌سیدالکریم‌عبدالعظیم‌ الحسنی‌علیه‌السلام‌برهمه‌‌محبین‌آل‌الله‌وهمراهان‌ همیشگی‌‌‌ مبارک‌باد💐 @shahed_zolfaghari https://eitaa.com/joinchat/3093823506Ccc6baf7b22
🕌❇️🔰🕌❇️🕌❇️🕌❇️🕌🕌 🕌زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (رحمة الله علیه) 🤚اَلسَّلامُ عَلى آدَمَ صَفوَةِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلى نُوح نَبِىِّ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلى اِبراهيَم خَليلِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلى مُوسى كَليمِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلى عيسى رُوحِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا رَسُولَ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا خَيرَ خَلقِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا صَفِىَّ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا مُحَمَّدَ بنَ عَبدِ اللهِ خاتَمَ النَّبِيّينَ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا اَميرَ المُؤمِنينَ عَلِىَّ بنَ اَبى طالِب وَصِىَّ رَسُولِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَيكِ يا فاطِمَةُ سَيِّدَةَ نِساءِ العالَمينَ، اَلسَّلامُ عَلَيكُما يا سِبطَىِ الرَّحمَةِ وَسَيَّدَى شَبابِ اَهلِ الجَنَّةِ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا عَلِىَّ بنَ الحُسَينِ سَيِّدَ العابِدينَ وَقُرَّةَ عَينِ النّاظِرينَ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا مُحَمَّدَ بنَ عَلِىٍّ باقِرَ العِلمِ بَعدَ النَّبِىِّ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا جَعفَرَ بنَ مُحَمَّد الصّادِقَ البارَّ الاَمينَ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا مُوسَى بنَ جَعفَر الطّاهِرِ الطُّهرِ اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا عَلِىَّ بنَ مُوسَى الرِّضَا المُرتَضى، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا مُحَمَّدَ بنَ عَلِىٍّ التَّقِىَّ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا عَلِىَّ بنَ مُحَمَّد النِّقِىَّ النّاصِحَ الاَمينَ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا حَسَنَ بنَ عَلِىٍّ، اَلسَّلامُ عَلَى الوَصِىِّ مِن بَعدِهِ، اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى نُورِكَ وَسِراجِكَ وَوَلِىِّ وَلِيِّكَ وَوَصِىِّ وَصِيِّكَ وَحُجَّتِكَ عَلى خَلقِكَ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ اَيُّهَا السَّيِّدُ الزَّكِىُّ وَالطّاهِرُ الصَّفِىُّ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يَا بنَ السّادَةِ الاَطهارِ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يَا بنَ المُصطَفِينَ الاَخيارِ، اَلسَّلامُ عَلى رَسُولِ اللهِ وعَلى ذُرِّيَّةِ رَسُولِ اللهِ وَرَحمَةُ اللهِ وبَرَكاتُهُ 🤚اَلسَّلامُ عَلَى العَبدِ الصّالِحِ المُطيعِ للهِ رَبِّ العالَمينَ وَلِرَسُولِهِ وَلأميرِ المُؤمِنينَ، اَلسَّلامُ عَلَيكَ يا اَبَا القاسِمِ ابنَ السِّبطِ المُنتَجَبِ، المُجتَبى السَّلامُ عَلَيكَ يا مَن بِزِيارَتِهِ ثَوابُ زِيارَةِ سَيِّدِ الشُّهَداءِ يُرتَجى، اَلسَّلامُ عَلَيكَ عَرَّفَ اللهُ بَينَنا وَبَينَكُم فى الجَنَّةِ وَحَشَرَنا فى زُمرَتِكُم، وَاَورَدَنا حَوضَ نَبِيِّكُم وَسَقانا بِكَأسِ جَدِّكُم مِن يَدِ عَلِىِّ بنِ اَبى طالِب صَلَواتُ اللهِ عَلَيكُم اَسأَلُ اللهَ اَن يُرِيَنا فيكُمُ السُّرُورَ وَالفَرَجَ، وَاَن يَجمَعَنا وَاِيّاكُم فى زُمرَةِ جَدِّكُم مُحَمَّد صَلَّى اللهُ عَلَيهِ وَآلِهِ، وَاَن لا يَسلُبَنا مَعرِفَتَكُم اِنَّهُ وَلِىٌّ قَديرٌ، اَتَقَرَّبُ اِلَى اللهِ بِحُبِّكُم وَالبَراءَةِ مِن اَعدآئِكُم، وَالتَّسليمِ اِلَى اللهِ راضِياً بِهِ غَيرَ مُنكِر وَلا مُستَكبِر، وَعَلى يَقين مااَتى بِهِ مُحَمَّدٌ نَطلُبُ بِذلِكَ وَجهَكَ يا سَيِّدى اَللّـهُمَّ وَرِضاكَ وَالدّارَ الاخِرَةِ يا سَيِّدى وَابنَ سَيِّدى اِشفَع لِى فِى الجَنَّةِ فَاِنَّ لَكَ عِندَ اللهِ شَأناً مِنَ الشَّأنِ 💥اَللّـهُمَّ اِنّى اَساَلُكَ اَن تَختِمَ لى بِالسَّعادَةِ فَلا تَسلُب مِنّى ما اَنَا فيهِ وَلا حَولَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللهِ العَلِىِّ العَظيمِ اَللّـهُمَّ استَجِب لَنا وَتَقَبَّلهُ بِكَرَمِكَ وَعِزَّتِكَ وَبِرَحمَتِكَ وَعافِيَتِكَ وَصَلَّى اللهُ عَلى مُحَمَّد وَآلِهِ اَجمَعينَ وَسَلَّمَ تَسليماً يا اَرحَمَ الرّاحِمينَ.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا