eitaa logo
رَهبـرانِ شیـعِه (کانون ولائیون بصیرت افزا)
2.9هزار دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
9.1هزار ویدیو
59 فایل
↩ واحد رسانه ای #تشکیلات_انقلابی #نی_نوا 👤ادمین؛ @GHADEM00N ✔️ سروش؛ splus.ir/shia_leaders ✔ ویراستی؛ hoorsa.com/shia_leaders ✔️ توئینو؛ ln.Tooino.ir/shia_leaders کانالها🔻 ✔ قرارگاه جهادی ؛ @shahid_karimi_jahadi ✔ احسن الحال ؛ @ahsan_alhal
مشاهده در ایتا
دانلود
🌐 بازداشت فعال آمریکایی ضد اشغال از سوی شین بت| ✅به بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/1155334144Cf760c8fad1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رَهبـرانِ شیـعِه (کانون ولائیون بصیرت افزا)
🔺پرده برداری از تز بنیادین جریان غربگرایان که حول محور بحران میچرخد... ♨️جریان اصلاحات، از ایده تا
🔺پرده برداری از تز بنیادین جریان غربگرایان که حول محور بحران میچرخد... ✅بخش دوم ؛ گفت و گوی ملی #رهبران_شیعه ⛔️ کپی فقط با تگ @shia_leaders مجاز است. http://eitaa.com/joinchat/1155334144Cf760c8fad1
رَهبـرانِ شیـعِه (کانون ولائیون بصیرت افزا)
🔺پرده برداری از تز بنیادین جریان غربگرایان که حول محور بحران میچرخد... ✅بخش دوم ؛ گفت و گوی ملی #ر
✅رکن دوم؛ گفت‌وگوی ملی 🔺 گفت‌وگوی ملی از سوی کارشناسان غربی به‌عنوان یکی از سازوکارهای حل‌وفصل مسالمت‌آمیز مناقشات در جوامعی با وصف بحرانی محسوب می‌شود. از منظر آن‌ها گفت‌وگوی ملی راه‌حلی برای دستیابی به صلح پایدار و تمهیدی برای آغاز گذار سیاسی در جوامع بحرانی است. گفت‌وگوی ملی مقدمات رسیدن به یک توافق ملی را فراهم می‌کند. 🔺این کارشناسان معتقدند آنچه زمینه طرح گفت‌وگوی ملی را فراهم کی کند فشار از پایین است که به دو صورت protests (اعتراضات) یا revolts (انقلاب‌ها) محقق می‌گردد. 🔺گزارش موسسه سویسی (IPTI)نشان می‌دهد در تجربه ۲۵ ساله این موسسه از بنین تا یمن عملیات گفتگوی ملی تنها در مورد کشورهایی موضوعیت دارد که به زعم کارشناسان این مؤسسه، رژیم بنیادگرای آن‌ها در حال افول بوده و زیر سؤال قرارگرفته است. 🔺 گفت‌وگوی ملی دارای سه سطح است: Preparation (آماده‌سازی) Negotiation (مذاکره کردن) Implementation (اجرایی نمودن) 🔺به‌طور کل بازیگران به دودسته تقسیم می‌شوند: یا pro-change یعنی خواهان تغییر هستند یا anti-changeهستند. 🔺خواهان تغییر، بازیگرانی هستند که گفتگوی ملی را به مثابه فرصتی برای بازسازی آینده دولت و فرصتی برای باز تعریف توزیع قدرت می‌بینند. 🔺مخالفان تغییر و در رأس آن‌ها حکومت، بازیگرانی هستند که اگر هم از مخالفت خود با شروع گفت‌وگوی ملی دست بکشند آنگاه گفت‌وگوی ملی را به مثابه فرصتی برای بازیابی مشروعیت ازدست‌رفته خود و محملی برای کنترل مذاکرات، فرونشاندن اعتراضات و انقلاب‌ها و دستیابی به دستاوردهای مطلوب خود می‌بینند. 🔺گفت‌وگوی ملی در پی آن است طیف گسترده‌ای از بازیگران از حکومت، نیروی نظامی حکومتی، نیروها و احزاب مخالف اعم از مسلحانه و غیرمسلحانه، جامعه مدنی، زنان، جوانان، بازار، بازیگران سنتی، بازیگران منطقی و بین‌المللی را به میز مذاکره بنشاند. 🔺ازاین‌رو با عنایت بر بازیگران یادشده جریان اصلاح‌طلب که دم از گفت‌وگوی ملی می‌زند، محکوم‌ به این است که با طرح گفت‌وگوی ملی به گروه‌های مسلحی همچون مجاهدین خلق مشروعیت می‌بخشد و علاوه بر تفنگ آن‌ها را به سلاح مذاکره تجهیز می‌نماید. ✅۹ ⛔️ کپی فقط با تگ @shia_leaders مجاز است. http://eitaa.com/joinchat/1155334144Cf760c8fad1
26.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 از آشتی ملی تا گفتگوی ملی؛ پشت پرده بیلبوردهای این روزهای تهران چیست؟ #رهبران_شیعه ⛔️ کپی فقط با تگ @shia_leaders مجاز http://eitaa.com/joinchat/1155334144Cf760c8fad1
رَهبـرانِ شیـعِه (کانون ولائیون بصیرت افزا)
🔺 از آشتی ملی تا گفتگوی ملی؛ پشت پرده بیلبوردهای این روزهای تهران چیست؟ #رهبران_شیعه ⛔️ کپی فقط با
🔺جریان اصلاح‌طلب برای حرکت از وضع موجود یعنی بحران درونی به وضع مطلوب یعنی بحران بیرونی ناگزیر از انتخاب گفتگوی ملی است. 🔺اختصاصاً مقصود جریان اصلاحات از گفتگوی ملی بسط متدیک برجام و تکرار آن در عرصه‌های مختلف است. بر همین اساس علی‌رضا علوی‌تبار در اول خرداد ۹۷ در مصاحبه با ایرنا برجام به مثابه یک روش قابل تعمیم را تذکر داده بود: 🔺«برجام هم از نظر 'روش' و هم از نظر 'دستاورد' یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت و ملت ما بعد از انقلاب است. مخالفان برجام هم در داخل و هم در خارج به دنبال ' تقابل'، ' ستیز' و ' منازعه' هستند و از تثبیت روش 'گفت‌وگوی انتقادی بر مبنای احترام متقابل' در داخل و خارج هراس دارند. دولت بر جنبه روشی برجام تأکید کافی نکرده است » 🔺اگر موشکافانه به پروژه برجام بنگریم این پروژه در دیدگاه اصلاح‌طلبان یکی از نمونه‌های موفق گفت‌وگوی ملی به شمار می‌رود که نظام ما را مجبور به تغییر رفتار و امتیاز دهی نمود. 🔺برجام در سطح اولیه گفت‌وگوی ملی یعنی آماده‌سازی همراه با تبلیغات و عملیات روانی وسیع برای اقناع مردم و نخبگان و دست‌کاری ذهنیت آنان بود. با آغاز انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به مردم و نخبگان القا شد که بهبود وضعیت اقتصادی منوط به کشیدن ترمز صنعت هسته‌ای است. القا شد که مذاکره با طرف خارجی می‌تواند نجات‌بخش معضلات داخلی باشد بنابراین افکار عمومی و نخبگان بسیج شدند تا دولت بتواند در سطح دوم یعنی مذاکره، دست برتر را در گفت‌وگو با حاکمیت داشته باشد. از منظر جریان اصلاح‌طلب دولت مرحله دوم یعنی امتیاز گیری از نظام را به‌خوبی طی کرد و به توافقی با نظام دست‌یافت توافقی که مقدمة لازم برای رسیدن به توافق با کشورهای ۵+۱ بود. مرحله سوم پیاده‌سازی و اجرایی نمودن امتیازاتی بود که در مذاکره با نظام به‌دست‌آمده بود لذا در مذاکره با ۵+۱ توافق داخلی به توافق با کشورهای خارجی منتهی شد. 🔺اکنون جریان مذکور خواهان آن است که تجربه برجام را در پرونده موشکی و در پرونده محور مقاومت تکرار کند. همچنین طیف متنوعی از خواسته‌ها نظیر رفع حصر، عفو مجرمان امنیتی، اختیاری شدن حجاب، برداشته شدن نظارت استصوابی و محدودسازی نهادهای نظامی در قالب گفتگوی ملی به سرانجام برسد. ✅انتهای بخش دوم ⛔️ کپی فقط با تگ @shia_leaders مجاز است. http://eitaa.com/joinchat/1155334144Cf760c8fad1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺دولت روحانی ، دولتی است که قرار بود میرحسین موسوی رئیس آن باشد ... 🔺با این حجم از خیانت و تلاش جریان غربگرا در مجلس و دولت ادعای فوق دور از واقعیت نیست! #رهبران_شیعه ⛔️ کپی فقط با تگ @shia_leaders مجاز است. http://eitaa.com/joinchat/1155334144Cf760c8fad1
رَهبـرانِ شیـعِه (کانون ولائیون بصیرت افزا)
🔺دولت روحانی ، دولتی است که قرار بود میرحسین موسوی رئیس آن باشد ... 🔺با این حجم از خیانت و تلاش جری
✅یک سوال ؟ 🔺آیا قرار بود موسوی با فرستادگانی از کرات دیگر دولت تشکیل دهد؟ مگر نه این است که اعضای اصلی ستاد میرحسین همین حالا در دولت اعتدال و یا مجلس در مصدر امور هستند؟ 🔺اگر بخواهیم به صورت مصداقی تطبیق دهیم، کافی است اعضاء و تئوریسین‌های دولت فعلی را با اعضای ستاد و یاران انتخاباتی میرحسین موسوی در سال ۸۸ مقایسه کنید. 🔺عباس آخوندی، بیژن نامدار زنگنه، اسحاق جهانگیری، علی ربیعی، رضا صالحی امیری، معصومه ابتکار، محمدرضا نعمت‌زاده، علی یونسی، اکبر ترکان و... همه از اعضای ستاد یا حامیان میرحسین موسوی بودند و از  قضاء بیشترین انتقاد به عملکرد دولت اعتدال متوجه عملکرد شماری از همین چهره‌هاست. مضاف بر این که، در سال ۸۸، عمده کار کمپین موسوی را اعضای حزب منحله مشارکت و سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب کارگزاران بر عهده داشتند و بی‌شک اگر موسوی کابینه‌ای تشکیل می داد، یک شرکت سهامی از اعضای همین تشکل‌ها تشکیل می داد که همین ذهنیت و همین شیوه‌های مدیریتی دولت کنونی را دارند و همین حالا هم یا به طور رسمی جزو مدیران دولت هستند، یا به صورت غیررسمی در آن مشارکت دارند و به آن مشاوره می‌دهند. ⛔️ کپی فقط با تگ @shia_leaders مجاز است. http://eitaa.com/joinchat/1155334144Cf760c8fad1