21.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فلسفهی جالب وجود آئینه جلوی عروس و داماد
@shiravi_ir
#ازدواج
8.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شرح دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان
#فکر_عمیق l عضو شوید 👇
@shiravi_ir
14.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوش دیدم که ملائک...
@shiravi_ir
#سرود
11.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#حضرت_زهرا کلمهی منفی نداشتند
@shiravi_ir
4.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اهمیت روزهداری
@shiravi_ir
#روزه
7.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حال و هوای جبهه در عید
@shiravi_ir
#شهدا
#دعای_سحر
#چکیدهی_دعای_سحر
#فراز_سیزدهم
اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ مِنْ عِلْمِکَ بِاَنْفَذِهِ وَکُلُّ عِلْمِکَ نافِذٌ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِعِلْمِکَ کُلِّهِ
خدایا از تو خواهم به حق نافذترین مراتب دانشت گرچه تمام مراتب دانشت نافذ است خدایا از تو خواهم به تمام مراتب دانشت.
✍🏻 نفوذ علم به حسب توسعهی عالِم بسیاربسیار متفاوت و متنوع است تا آنجا که اتحاد بین علم و عالم و معلوم برای فرایند آگاهی از اوجب واجبات است.
یعنی نمیتوان بدون اشراف بر معلوم عالِم را متصف به علم کرد انسان هرگز نمیتواند به غیر علم حق تمسک بجوید و یا از آن استمداد بطلبد چه اینکه نفوذ دانش حق در طول و عرض و عمق هستی گسترده و یکسان خواهد بود بنابراین مسئلت از خداوند و توسل و توجه و توکل به دانش باریتعالی یعنی توجه و توکل به حقایقی که بهغایت معلوم است. یعنی خداوند را به معلوم میخوانیم نه به علم و نه به عالِم که از مظاهر این علم حقیقت مسئلتکننده است.
در واقع این معلوم است که مسئلت میکند از معلوم و این حقیقت بیانگر این است که انسان با حقیقت نامتناهی خود خداوند تبارکوتعالی را میخواند که در این خواندن تفاوتی بین علم و عالم و معلوم نخواهد بود چون همه چیز ابتدا معلوم است و بعد هر چیز دیگر.
#محمدمهدی_شیرویخوزانی
#فکر_عمیق l عضو شوید 👇
@shiravi_ir
5.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خداوند شش چیز را در شش چیز قرار داده است مردم در شش چیز دیگر دنبال آن میگردند
@shiravi_ir
#حدیث
16.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا خدای ندارهاست!
@shiravi_ir
#کلیپ_تصویری