5.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«سعید لیلاز»:
🔺 تنها دوره رشد اقتصادی تاریخ جمهوری اسلامی، بین سالهای 68 تا 86 رخ داد.
«سید یاسر جبرائیلی»:
🔺 فاجعۀ اصلی از جهانیسازی قیمتها از سال 86 اتفاق افتاد.
@Shiveh_tv4
5.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«سید یاسر جبرائیلی»:
🔺 منشأ اصلی تورم در ایران ارز و جهانیسازی قیمتهاست. یعنی چی؟ یعنی از جیب ملت و با افزایش هزینههای ملت پول جمع شده و به جایی برود.
@Shiveh_tv4
نسخۀ کامل برنامۀ شیوه با موضوع «حکمرانی اقتصادی» را از لینکهای زیر تماشا کنید:
https://telewebion.com/episode/0xaa29635
https://tv4.ir/episodeinfo/407910
@shiveh_tv4
🔺مناظرهٔ زنده با موضوع «اندیشۀ سیاسی آیتالله مصباح»
🔺با حضور صفدر الهیراد و احمد زیدآبادی
📍شنبه،۲۳دی ۱۴۰۲، ساعت ۲۲:۳۰، شبکهٔ چهار سیما
@Shiveh_tv4
اندیشۀ سیاسی آیتالله مصباح یزدی.mp3
40.96M
🔺مناظره با موضوع «اندیشۀ سیاسی آیتالله مصباح»
🔺با حضور صفدر الهیراد و احمد زیدآبادی
📍شنبه،۲۳دی ۱۴۰۲
#بشنوید
@Shiveh_tv4
9.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«احمد زیدآبادی»:
🔺 ایران به عنوان یک nation state در ذهنیت آیتالله مصباح هیچ اصالتی ندارد و یک امر عارضی و اجباری است.
🔺 طرح آقای مصباح به عنوان نظریۀ سیاسی اسلام، مطلقاً در جامعهای مثل ایران قابل پیاده شدن نیست.
@Shiveh_tv4
7.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«صفدر الهیراد»:
🔺 حقیقتاً آقای مصباح رأی مردم را قبول دارد و تزئینی نمیداند.
🔺 ارزش ایمان مردم در این است که خودشان ایمان را بخواهند.
@Shiveh_tv4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«صفدر الهیراد»:
🔺 کسانی هستند که رأی مردم را تزئینی میدانند و وقتی دارای رأی نباشند، مقابل آرای عمومی میایستند.
@Shiveh_tv4
11.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«احمد زیدآبادی»:
🔺 سلسله تبعیضهایی که شیخ فضلالله بین عبد و حر، بین زن و مرد، بین مسلمان و غیر مسلمان قائل بود در اندیشۀ آیتالله مصباح روی آنها تأکید میشود.
@Shiveh_tv4
9.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«صفدر الهیراد»:
🔺 موضوع حکومت اسلامی مردم مسلمان هستند. اگر مردم اسلام را نخواهند، معنی ندارد حاکم اسلام را به آنها تحمیل کند. آقای مصباح، امام و رهبری با صراحت این را گفتهاند.
@Shiveh_tv4
11.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«احمد زیدآبادی»:
🔺 نگاه آقای مصباح به احکام شرعی یک نگاه ایستا و مجمد است و انگار ایشان دو چیز را نفی میکند یکی وجدان انسانی که در طول تاریخ دچار تحول میشود و دیگری فهم و درک و اندیشۀ انسان.
@Shiveh_tv4