eitaa logo
پاسخ به شبهات|سعید سپاهی
5.6هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
794 ویدیو
246 فایل
ارسال شبهه @tadbir73 https://tadbirrr.blogfa.com/ هر سوال و شبهه ایی داری بدون تعارف بپرس
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 ظلم به زن‌ها را تمام کنید! ‏ ‏ 1⃣ به گزارش WEF یعنی انجمن جهانی اقتصاد، ما در برابری حق تحصیل دختر و پسر و عدالت آموزشی در دنیا رتبه‌ی ۱ را داریم ‏2⃣ میزان بی‌سوادی زنان ایران، از ۵۰ تا ۶۰ درصد در سال ۱۳۵۴ به کمتر از ۱۰ درصد در سال ۱۳۸۹ کاهش یافته‌است. 3⃣ نسبت دختران در کل دانشجویان، از حدود ۲۵ درصد در دهۀ ۵۰، به بیش از ۵۰ درصد رسیده است. ‏4⃣ نسبت زنان هیئت‌علمی دانشگاه‌های کشور، از حدود ۱۴ درصد در دهۀ ۵۰، به حدود ۳۰ درصد در دهۀ ۹۰ رسیده‌است. 5⃣ تعداد رشته‌های ورزشی بانوان از ۷ رشته، به ۳۸ رشته طی ۲۰ سال اول انقلاب 6⃣ تعداد مربیان ورزشیِ خانم نیز رشدی نجومی داشته و از ۹ مربی به ۳۵۰۰۰ مربی افزایش یافته است. ‏ 7⃣ تعداد داوران زن نیز از ۷ نفر به ۱۶۰۰۰ نفر رسیده ‌است. ‏ 8⃣ تعداد ورزشگاه‌های اختصاصی بانوان پس از انقلاب اسلامی، ۳۰ برابر شده‌است. ‏9⃣ فدراسیون‌های ورزشی در حوزۀ بانوان از ۱ مورد به ۴۹ فدراسیون افزایش یافته است. ‏ 0⃣1⃣ مدال‌های کسب‌شده در رویدادهای بین‌المللی توسط بانوان از ۲ مورد در ابتدای انقلاب به بیش از ۸۰۰ مورد رسیده است. ‏ 1⃣1⃣ در شاخصه‌ی امید به زندگی زنان،‌به گزارش WHO از ۵۷ سال به بیش از ۷۷ سال رسیده ایم. 2⃣1⃣ تعداد پزشک‌های فوق تخصص مرد ۳ برابر شده اما خانم‌ها ۱۲ برابر شده است. ‏ 3⃣1⃣ افزایش نسبت پزشکان متخصص زن از ۱۵ درصد به ۴۰ درصد طی فقط بیست سال. ‏ 4⃣1⃣ افزایش نسبت پزشکان فوق‌تخصص زن از ۹ درصد به ۳۰ درصد طی فقط بیست سال. 5⃣1⃣ افزایش نسبت پزشکان متخصص زن در حوزۀ زنان و زایمان، از ۱۶ درصد به ۹۸ درصد طی فقط بیست سال. ‏🔻نیویورک تایمز چند سال پیش یک گزارشی را منتشر کرد که انقلاب 1979 میلادی یعنی سال 57 نقطه‌ی عطفی برای زنان ایرانی در همه‌ی حوزه‌ها بوده است! @shobhe73
دعوا بر سر نگاه انسانی به زن و یا نگاه حیوانی! 🔹 دعوای ما با مخالفین اجرای حکم شرعی حجاب، دعوا سر نگاه انسانی به زن در برابر نگاه حیوانی و به‌مثابه برده و ابژه عمل جنسی و وسیله شهوت‌رانی مرد است. ما می‌گوییم زن کرامت دارد باید محترم و به‌مثابه انسان بتواند آزاد درصحنه حاضر، دارای حق تعیین سرنوشت و قله علمی، سیاسی، اجتماعی و... باشد. زن انقلاب‌اسلامی برخلاف نگاه بسته متحجرین، محصور در خانه و دور از جامعه نیست. زن خانه‌دار به‌مثابه الگوی معیار و ستایش‌شده، مدیر عاطفی خانه است نه زندانی خانه، بریده از جامعه نیست در نهادهای جامعه است و هر موقع لازم شد در صحنه مستقیما حاضر. مادری و همسری افتخار اوست نه بار اضافی. 🔸 سالها پیش یکی از دانشمندان جهان اسلام برای همایشی که در تهرا ن برگزار می‌شد وقتی او را دیدم به او گفتم: شما که شیعه نیستی، چطور طرفدار انقلاب‌اسلامی شدی؟ گفت: ابتدای انقلاب دیدم خانم‌های محجبه در تهران کنار مردها با حفظ عفت در صحنه سیاسی هستند. دیدم شما دینی را ارایه می‌دهید که زن هم عفت دارد هم در صحنه است. زن انقلاب‌اسلامی مرضیه دباغ است که خود رهبر مبارزه نظامی هم هست و سفیر ایران برای در هم شکستن بلوک شرق. مریم کاظم‌زاده است که همپای اصغر وصالی در خط مقدم است. معصومه رامهرمزی و همه خواهران خط مقدم دفاع از خرمشهر هستند که هم عفیفند هم مجاهد. 🔹 زن جمهوری اسلامی کونیکو یاماموراست که نه‌تنها جگرگوشه‌اش را به میدان فرستاده خودش از هنر تا فضای سیاسی, ورزشی و... حاضر است. حتی برای زن‌های فاحشه‌خانه شاه کلاس می‌گذارد تا به جامعه برگردند. صدیقه صارمی است که از سوادآموزی در روستای دورافتاده تا کارفرهنگی در فلان مدرسه هست. ‏زن جمهوری اسلامی زینب نورمحمد و فروز رجایی‌فرند که یک روز برای دفاع از حقوق ملت از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند، حالا آن چهره علمی است و این اکتیویست بین المللی. 🔸 زن جمهوری اسلامی طاهره صفارزاده مادرِ شعر و هنر انقلاب است که صدها جوان هنرمند در مکتبش تربیت شدند. زن جمهوری اسلامی سهیلا صادقی فسایی استاد علوم اجتماعی دانشگاه تهران است که سیاسی نیست، اما چهره علمی است که به اصلاح محیط علمی می‌پردازد و حمله زمین و زمان او را عقب نمی‌برد. هزاران چهره علمی، فرهنگی، سیاسی و... زن جمهوری اسلامی میلیون‌ها زن خانه‌دار و مادرند که تاریخ‌ساز اصلی کشورند. 🔹 رژیم‌های دیکتاتور می‌گویند: زن برده جنسی باشد و مرد سرگرم سکس تا مشروعیت حکومت‌شان را حفظ کنند. این همه هزینه‌ای که جمهوری اسلامی برخلاف دیکتاتوری‌ها حاضر است بدهد و فحش بخورد، حتی از مشروعیتش هزینه کند برای دفاع از انسان بودن، آزادی و کرامت و حق انتخاب و تعیین سرنوشت و رشد زن است. ✒️ محمدصادق شهبازی؛ نویسنده و پژوهشگر حوزه انقلاب‌اسلامی @shobhe73
💢 آیا در جمهوری اسلامی اعتراض امکان دارد؟ 🔹 اصل ۲۷ قانون اساسی، حق اعتراض را با رعایت اینکه مُخل امنیت و اسلام نباشد جزئی از شوون آزادی مردم می‌داند. جمهوری اسلامی هم با روش و چارچوبی به این اصل پایبند است. به همین منظور ماده 10 قانون احزاب تجمع اعتراض‌آمیز را بدون مجوز و راهپیمایی را نیاز به مجوز دانسته است. لذا تجمعات هر روزه جلوی مجلس، گاه‌گداری جلوی پاستور در راستای پاسداشت و حفاظت از همین اصل است. جدای از این، اخبار غیررسمی اعلام می‌کند سال گذشته بیش از هشتصد تجمع اعتراض‌آمیز وجود داشته است. امسال تا قبل از این ماجرای اخیر هم نزدیک به دویست‌واندی تجمع اعتراض‌آمیز برگزار شده است. 🔸 حالا به این اعداد غیررسمی توجه نکنید. تجمعات اعتراض‌آمیز سلسله‌وار معلمان را که در اخبار رسمی آمده بود را به یاد بیاورید. اتفاقا همین تابستان امسال با وجود اینکه تکلیف مالی سختی به دولت وارد شد منجر به تصویب قانون در مجلس برای معلمان شد. تجمعات گسترده‌ای که چند سال پیش در ماجرای صندوق‌های قرض‌الحسنه پیش آمد. آن هم منجر به ورود شورای‌امنیت به نفع مالباختگان شد و سرانجام پول مردم برگردانده شد. اعتراض‌ها در خصوص صندوق‌های بازنشستگان، سربازی و... از جمله دیگر اعتراضات همین ایام بود که در اخبار هم آمد. البته در فقره معلمان، وقتی پای سرویس امنیتی فرانسه باز شد، این قسمت محل ورود نیروی امنیتی شد ولی ادامه پیگیری مطالبات معلمان برقرار ماند. 🔹 اعتراض، حق است و جمهوری اسلامی آن را به رسمیت می‌شناسد. کما اینکه رهبری در دیدار کارگران اردیبهشت امسال فرمودند «یک مواردی اتّفاق افتاده که کارگران اعتراض داشتند، اعتراضشان هم بحق بوده؛ بنده که دنبال می‌کنم مسائل را، [می‌دانم] در مواردی اعتراض کارگرانی که جمع شدند، اعتراض بحقّی بوده. فرض کنید کارخانه‌ای را دولت به یک نفری واگذار میکند، او به جای اینکه کارخانه را مدیریّت کند، ابزارهایش را می‌فروشد، کارگرها را بیرون می‌کند، خب اینجا کارگرها می‌آیند بیرون و اعتراض میکنند. در این اعتراضها هم کارگرها همیشه مرز خودشان را با دشمن مشخّص کردند.» 🔸 اما در این میان یک مولفه مهم دیگری هم وجود دارد. وجود دشمن خارجی که منتظر فرصت رخنه است. تجربه این رخداد پیش رویمان است. مثلا در سال ۸۸ کسی مخالفتی با اعتراض به نتیجه انتخابات نداشت. مسیر پیگیری اعتراض مشخص بود و حتی امکانات ویژه‌ای برای معترضین به نتیجه انتخابات ایجاد شد اما آنها اردوکشی خیابانی را برگزیدند و آن شد که شد. ۸ ماه ناامنی و ضربه به کسب‌وکارهای خرد، تغییر استراتژی امریکا در مواجهه با ایران و آغاز تحریم‌های شدید، ضعف در تور امنیتی خارجی که منجر به ترور۴دانشمند هسته‌ای در همین ایام شد؛ از مهمترین آسیب‌های عدم رعایت ادب اعتراض بود. 🔹 اعتراض، حق است. فرصت ارتقای حکمرانی و زندگی است. دیالکتیک معترض و حکمران در چارچوب مردم‌سالاری موجب اصلاح امور می‌شود. اگر چه که حکمران باید اعتراض را بشنود و درباره‌اش گفتگو کند، از آن‌ سو معترض هم دائم باید به پشت سرش نگاه کند. اگر پشت سر معترض اینترنشنال سعودی، بی‌بی‌سی انگلیسی، منوتو پهلوی و منافق اشرف یا فلان سلبریتی خارج نشین و... قرار گرفت اول باید تکلیفش را با آن‌ها معلوم کند. 🔸 محیط اعتراضی بدون مرزبندی، بستر مناسبی برای از دست رفتن اعتراض و تبدیلش به آشوب برای آن‌هاست. آن‌ها مصرانه و بی‌رحمانه به دنبال تحقق آرزوی سوریه‌سازی و جوکری شدن ایران هستند تا نه از تاک چیزی بماند و نه از تاک‌نشانش. این خط قرمز همه کسانی است که تحقق منافع ملی و آرمان انقلاب اسلامی آرزویشان است. ✒️ کمیل خجسته؛ مدیرعامل سابق پایگاه پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای @shobhe73
🔻آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۱. بسیار اندک‌ بودند، امّا می‌خواستند «وانمود» کنند که فراونند. می‌خواستند «گروهک‌های مجازی» را به «لشکرهای خیابانی» تبدیل کنند. بااین‌حال، نتوانستند «مردم» را با خود همراه کنند. تصوّر می‌کردند که «جامعۀ ایران»، چونان «انبار کاه»، فقط محتاج یک «جرقۀ کوچک» است تا شعله‌ور شود. نه‌فقط «جرقه»، بلکه «آتش‌ها» برافروختند امّا جامعه نخروشید و با آنها هم‌صدا و هم‌داستان نشد. این اقلیّت محض و مطلق، نعره‌های بلند سر دادند، امّا جامعه به راهی ‌رفت و اینان به راهی دیگر. «اقلیّت مطلق» بودند و «اقلیّت مطلق» ماندند. هرچه که دست‌وپا زدند و هوچی‌گری و روایت‌سازی و بازی‌پردازی کردند، نشد که نشد. و چون ناکام ماندند، در پی جبران برآمدند؛ با «آتش» و «خون» و «دروغ» و «فریب» در خیاباهای فضای مجازی و خیابان‌های ایران. و تلخ‌تر و سوزاننده‌تر از همه، روایت‌های دروغین بود. و از این جمله، متهم‌ساختن آیت‌الله خامنه‌ای به «دیکتاتوری». ۲. آیت‌الله خامنه‌ای چه کرده است که چنین اتهامی را بر او روا داشتند؟! او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، «یک رأی» به صندوق انداخته و سپس نظاره‌گر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است. او رأی مردم را «محترم» دانسته است و در منطق حکمرانی، «دخالت مستقیم و جدّی» داده است. او همواره به «مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات»، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است. حتّی آنگاه که «گزینه‌های زاویه‌دار با او» به قدرت رسیده‌اند، منطق مردم‌سالاری را کنار ننهاده و انتخابات را «ابطال» نکرده است. او در برابر این گزینه‌ها، «کارشکنی» و «سنگ‌اندازی» نکرده و جهت‌گیری‌های شخصی‌اش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس «اخلاق» و در چهارچوب «قانون» بوده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۳. آیت‌الله خامنه‌ای در وظایف قوا و نهادها دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، «مترسک بی‌عمل» و «عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی» نساخته است. او به جای «قانون»، به «خود» ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است. او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است. هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، به‌صورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود. او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از «مدار قانون»، خارج نکرده و «بدعت» نساخته است. حکومت ایران در چهارچوب قانون پیش می‌رود نه خواسته‌های شخص او. حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایه‌ای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۴. آیت‌الله خامنه‌ای، بسیار بر «فرهنگ» و «سبک زندگی» اصرار می‌ورزد، امّا در پی «تحمیل» و «تحکّم» نبوده است. با این‌که «حاکم» و «در قدرت» است، امّا به زبان «زور» و «اجبار» سخن نگفته و «امر» و «فرمان» صادر نکرده است، بلکه همچون یک «عالِم دینی»، دردها و نگرانی‌های فرهنگی‌اش را شفاف و صمیمانه بازگفته و «استدلال» کرده است. آری، «استدلال»! او برای اصلاح سبک زندگی، «بخشنامه‌های فاشیستی» صادر نکرده و از «موضع بالا» به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را «از جامعه» و «در کنار جامعه»، انگاشته است. او «از مردم» بوده است نه «بر مردم». او «تربیت» و «فهم» و «اخلاق» و «گفتگو» و «تبیین» و «گفتمان‌سازی» را کنار نزده و «تحکّم» و «تحمیل» و «زور» و «خشونت» و «تعدّی» و «جبر» را حاکم نکرده است. زبان او، «زبان استدلال» بوده است؛ همچون تمام گذشتۀ فکری‌اش. «آیت‌الله خامنه‌ایِ نظام جمهوری اسلامی»، همان «حجت‌الاسلام خامنه‌ایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حال‌وهوای او دگرگون نشده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۵. عدّه‌ای از یک «اعتراض جزئی»، شعار ساختارشکنانۀ «مرگ بر دیکتاتور» ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردید، امّا او هیچ واکنشی نشان نداد. نه‌فقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب «هیجان‌زدگانِ بازی‌خورده» را از «غرض‌ورزانِ بازی‌ساز» جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید. او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود. او مرز میان «منتقد» و «معارض» را شعار «مرگ بر دیکتاتور» ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۶. نه، او «دیکتاتور» نیست، او «مقتدرِ مظلوم» است. و مگر حاج‌قاسم سلیمانی در وصیّت‌نامه‌اش، آیت‌الله خامنه‌ای را «مظلوم» نخواند؟! چه خون‌دل‌ها که نخورده است در این سال‌ها، و چه دردها و رنج‌ها که پنهان نساخته است در عمق سینه‌اش ... . از چشمانِ قلمم، اشک می‌چکد و از حنجره‌اش، فریاد برمی‌آید. ✒️ مهدی جمشیدی @shobhe73
🔺 فلسفه وجود اسراییل 🔸 مالک بن نبی نویسنده الجزایری در کتاب «المساله الیهودیه» راست میگفت که :«اسرائیل خط مقدم استعمار جهانی است». اگر راس شیطنت را آمریکا بدانیم، سوال این است که چرا آمریکا این مقدار برای حفظ موجودیت و منافع اسراییل هزینه میکند؟ 🔹 شاید معتقد باشید اسراییل در تلاش است برای آنکه رویای مقدس خود را در عالم محقق کند. این به انگلستان و آمریکا چه ربطی دارد؟ اساسا این تقریر کامل نیست، خصوصا وقتی متوجه باشیم که جریان صهیونیست وقتی شکل گرفت بسیاری از خاخام های یهودی با آن مخالفت کردند. 🔸 به تعبیر خانم دافنا لیویت، در کتاب «نزاع با صهیونیسم»: «صهیونیسم یک جنبش اقلیت میان یهودیان قرن ۱۹ بوده است. در آن زمان تئودور هرتزل به این جنبش دعوت کرد، با مخالفت شدید رهبران یهود در تمام جهان مواجه شد.» 🔹 جای تعجب ندارد که دستگاه حاکمه اسراییل سالها در دست اندیشه و جریانهای سکولار اداره میشده. چون اساسا با جریانی مقابل هستیم که علت شکل گیریشان تسلط بر دنیا بود و مساله مذهب برایشان همانقدر بهانه جمع شدن در فلسطین بود که افسانه هولوکاست چنین نقشی داشت. بالاخره نیاز بود یک انگیزه ای برای جمع کردن جمعیت داشته باشند، قصه هولوکاست و رویاهای مذهبی بنا بود این نقش را بازی کند. 🔸 جریان شکل گیری اسراییل را باید در درگیری سهمگین تمدن ها فهمید. به عقبه تاریخی شکل گیری این جماعت نگاه کنید. چرا باید بعد از درگیری با عثمانی و ضعف و فروپاشی آن در وسط کشورهای اسلامی به اجبار یک کشور صهیونیست شکل بگیرد؟ 🔹 جالب است هیتلر در فصل دهم کتاب «نبرد من» گزارش جالبی از هویت این جماعت ارائه میکند. او میگوید مسیر و افکار یهودیان را در صد سال گذشته دنبال کنید تا متوجه شوید چطور اداره دنیا را به دست گرفتند. او ساختار این جماعت را دستیابی به قدرت برتر و اهداف دنیایی میداند که «حتی مذهب نیز برای یهود چیزی بی ارزش است». 🔸 روح خبیث غربی چه در هیتلر چه در صهیونیستها واحد است. تمدن غرب در همه چهره هایش یک ویژگی دارد و آن قدرت طلبی و دنیا جویی است. امت اسلامی دو ویژگی مهم دارد که یکی برای غرب دنیا گرا انگیزه بخش و دیگری خوف آفرین است. وجه انگیزه بخش آن برای تمدن غرب، حضور مسلمین در ثروتمندترین و پر ثمر ترین منطقه دنیا است و وجه ترس آورش خود اسلام است نه در صورت قدرت سیاسی و حکومت که این را مدتها قبل در جنگ جهانی اول و دوم نابود کرده بودند بلکه اسلام به عنوان یک عقیده و فرهنگ، این منطقه را حاصلخیز ترین کنج دنیا برای قیام کرده بود. 🔹 قیام یعنی کندن از دنیا برای آرمانهایی مقدس و انسانی که ذاتا در بین مسلمین دست یافتنی تر بود. این همان تقریری بود که سید جمال و مودودی پاکستان و سید قطب و امثالهم برای مسلمین از توحید معرفی میکردند. لذا از بعد از عثمانی ها تا امروز خیزشهای مردمی اسلامی در این کشورها تمام نشد اما اوج قیامهای دینی قیام ایران بود آنهم با خوانشی ناب از اسلام توسط خمینی کبیر که با وجود چهل و چند سال دشمنی همه تمدن غرب با همه توانش دوام آورده و بلکه قدرتمندتر شده و توسعه یافته و فراگیر شده. و حالا آنچه غرب میترسید به سرش آورد. 🔸 روشن است غرب چرا همان زمان به این نتیجه رسید که در این منطقه باید کشور بسازد. آری به هر حال آن تمایل به ثروت منطقه و این خوف از قیامها، انگیزه اصلی ایجاد یک خط مقدم و یک جای پای تمدنی در میان مسلمین شد. یک موجودیت و قدرت حاکمیتی به نام اسراییل لازم بود تا نگذارد وحدت مسلمین شکل بگیرد، نگذارد قیامها شکل بگیرد، صحنه را کنترل کند ، لمس و بی خاصیت کند و خلاصه به مرور مثل یک سرطان گسترده بتواند این منطقه ذاتا درگیر با تمدن غرب را تضعیف و نابود کند. 🔹 از این دریچه حالا کل تاریخ غرب و جانبداریش از اسراییل حتی هنگام سهمگین ترین جنایتهایش آنهم مقابل چشم بشر را دوباره بازخوانی کنید. و البته از این دریچه حالا نگاه کنید به اتفاقی که این روزها در حال تحقق است تا ابعاد این واقعه عظیم را متوجه شوید. شکست اسراییل یعنی خط مقدم تمدن غرب برای به ضعف کشیدن قیام بشریت مقابل تمدن شیطانی خشن و دنیاگرا. آنهم به دست مردمی مستضعف و برخاسته. @shobhe73
👓 ‌وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: دستور محاصرهٔ کامل غزه را صادر کرده‌ایم تا آب و برق و سوخت به این منطقه نرسد. ❗️ یاد سپاه یزید افتادم که آب را بستند ولی امام حسین قبلش نزدیک کربلا به اون سپاه آب داده بود! اسرائیل وحشی‌ترین موجود خونخوار جهان است!
🔴 مادر نیکا شاکرمی : در کنار مردم اسرائیلیم 🔹گاو شیرده(عربستان) فهمید دیگه نباید روی اسب بازنده حساب کنه اما این جماعت نفهمیدن!! 🔻 حالا می‌بینید رگ و ریشه اینا به کجا وصله؟!
‏بیش از ۲۰۰۰ کودک فلسطینی در چندسال اخیر توسط صهیونیستها به شهادت رسیدند... برای صهیونیست های ‎ در شرایطی که این رژیم برپایه نسل کشی استوار است دلسوزی نکنید... سرزمین ‎ اگر امن است باید برای همه امن باشد و اگر ناامن برای همه باید ناامن باشد...
🔴 بین مردم اسرائیل با سربازان اسرائیلی هیچ تفاوتی نیست
🔴 ظاهراً پای حزب الله هم داره به طوفان الاقصی باز میشه✌️
🌀 هجوم شبهات اسرائیلی همگام با پیروزی‌های مقاومت ✅ ماشین جنگ رژیم صهیونیستی به ترویج شبهاتی در حوزه پرداخته: چرا به مردم غیرنظامی اسرائیل که بی‌گناهند، حمله کرده‌اند؟ چرا برخی اسرای اسرائیلی پیرزن و یا دخترجوان هستند؟ می‌گویند رفتارهای حماس شبیه داعش است! 1️⃣ ممکن است چندنفری در میان رزمندگان مقاومت رفتار تندی انجام داده باشند ولی عمومیت ندارد و فیلمهای زیادی از برخورد توأم با احترام به اسرا و رعایت حال مادران و کودکان آنها منتشر شده است تأکید دارند از نظر اسلام، کشتن اسرای دشمن خصوصا زن، بچه و افراد سالمند جایز نیست و ما مثل صهیونیستها نیستیم. 2️⃣ مردم اسرائیل، مانند مردم عادی کشورهای دیگر، بی‌گناه نیستند چون هیچ شهروند غیرنظامی در اسرائیل وجود ندارد و همه غاصبان اسرائیلی در سرزمینهای اشغالی فلسطین، در گروهانهای مختلف نظامی اسرائیل سازماندهی شده و در فراخوانهای نظامی این رژیم شرکت میکنند؛ پس چیزی به نام شهروند غیرنظامی در اسرائیل وجود ندارد. شهرک‌نشینان با حضور خود در اراضی اشغالی به عنوان نماد قدرت اسرائیل و سرباز صهیونیسم در تمام حملات اسرائیل حامی این رژیم کودک‌کش بوده‌اند. 3️⃣ اسرای اسرائیلی از زن و مرد و پیرزن و پیرمرد، یا خود از سربازان و افسران امنیتی اسرائیل‌اند و یا اعضای خانواده‌های مقامات و افسران صهیونیست هستند که فلسطینیان در وهله اول برای دفاع از خود و جلوگیری از کشتار مسلمانان توسط اسرائیل و در وهله دوم برای مبادله با هفت هزار اسیر فلسطینی و کودکان و نوجوانان اسیر زندانهای این رژیم، آنها را نگه داشته‌اند. ✍ ابوعباس نجات