eitaa logo
چشمان شهدا
969 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
2.5هزار ویدیو
25 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍ببینید نفر دوم چطور نفر اول رو فروخته، قیافه نفر اول دیدنیه 👌
و اما واقعیت ماجرا.....👇 📍ماجرای عکس جنجالی خدانور چیست؟ 🔹از روز گذشته تصویری از یک متهم که به میله‌ای با دستبند بسته شده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و برخی رسانه ها آن را به‌عنوان یکی از کشته‌های اغتشاشات اخیر به مردم معرفی می‌کند. 🔺اما واقعیت ماجرا چیست؟ دادستان زاهدان: 🔹فردی که عکس او هم‌اکنون با نام «خدانور لجعه‌ای» در رسانه‌های معاند درحال گردش است، «صادق کبدانی» معروف به «یاغی» بوده و از اتباع افغانستانی است 🔹این فرد در تیر امسال به جرم سرقت بازداشت شده و در ۲۷ مرداد با قرار وثیقه آزاد شده است. این سارق سابقه‌دار که چندین شاکی خصوصی و سابقه ۱۶ سرقت دارد، ۱۰ مهر ماه امسال حین یک سرقت دیگر در درگیری مسلحانه با ماموران کشته شده است 🔹عکس منتشرشده از سارق مربوط به اوایل تیر است. به گفته دادستان نظامی این فرد شرور مسلح بوده اما به‌دلیل اینکه حقوق شهروندی‌اش رعایت نشده با فردی که او را به میله بسته سه ماه قبل برخورد قضایی شده است 🔹ماجرای لیوان آب کنار متهم هم این است که او از ماموران آب خواسته و آن‌ها یک لیوان آب داده‌اند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، افسر پلیس لیوان آب را بر روی سکو گذاشته است/فارس
📍اینکه از اول هم حجاب نداشت 😁 🔹دشمن برای روشن نگه داشتن به اصطلاح اعتراض خیابانی داره تموم مهره هاشو می‌سوزونه...
30.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گروه رسانه ای کانال شهدا تقدیم میکند: 🔔گزیده ای از سرود جدید حاج ابوذر و اجراے گروه‌های سرود"ماح" دراستان های: تهران _ گیلان_قم _ همدان _ سیستان و بلوچستان _ کهگیلویه و بویراحمد 🇮🇷 مردم میدان🇮🇷 @shohadac ----------------------------- کانال چشمان شهدا وابسته به "دانشگاه ملی جهاد مجازی" تقدیم میکند....👆 ░🌸‍ꦿ 🍃🌸‍ ꦿ🍃🌸‍ ꦿ░
13.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
https://eitaa.com/andishkhadeajtmaysiasidefa ࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐ خوشه چین با صدای سالار عقیلی ─┤ ♩♬♫♪♭ ├─ من که فرزندِ این سرزمینم…🌾♪ در پیِ توشه ای؛ خوشه چینم…🌾♪ شادم، از پیشه ی خوشه چینی🍇♪ رمزِ شادی بخوان؛ از جبینم🍇♪ قلبِ ما بود مملو از شادیِ بی پایان..🌾♪ سعی ما بود؛ بهر آبادیِ این سامان🌾♪ خوشه چین، کجا اشکِ محنت به دامن ریزد؟🍇♪ من که فرزندِ این سرزمینم…🍇♪ در پیِ توشه ای؛ خوشه چینم…🌾♪ شادم، از پیشه ی خوشه چینی🌾♪ رمزِ شادی بخوان؛ از جبینم🍇♪ قلبِ ما بود مملو از شادیِ بی پایان..🍇♪ سعی ما بود؛ بهر آبادیِ این سامان🌾♪ خوشه چین، کجا اشکِ محنت به دامن ریزد؟🌾♪ خوشه چین، کجا دستِ حسرت زند بر دامان؟🍇♪ ای خوشا؛ پس از لحظه ای چند آرمیدن…🍇♪ همرهِ دلبران؛ خوشه چیدن🌾♫ از شعف؛ گهی همچو بلبل، نغمه خواندن🌾♫ گه از این سو به آن سو، پریدن…🍇♫ قلبِ ما بود مملو از شادیِ بی پایان..🍇♫ سعی ما بود؛ بهر آبادیِ این سامان🌾♫ 🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸• {♡أللَّہُمَ؏َـجِّڸْ لِوَلیِڪَ ألْفَـرَج♡} ✦‎‌‌‌࿐჻ᭂ❣🌸❣჻ᭂ࿐✦
♨️ جنگ شناختی تحمیلی دقیقا مثل همان جنگ تحمیلی است @shohadac
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐ https://eitaa.com/andishkhadeajtmaysiasidefai 📡 تاکتیک های جنگ نرم (قسمت اول) 📝 تیترنویسی، ویراستاری و زیباسازی: اتاق فکر اندیشکده ☆ 🔘 مقدمه 💻 رسانه ها؛ خصوصا یکی از عرصه های است که در این جنگ نیز مثل همه جنگها از سلاح، ابزار، تکنیک ها و تاکتیکهای جنگی متناسب با خود استفاده می شود. پس لازم است که کاربران فضای مجازی به این ابزارها و رفتارهای جنگی مجهز شوند تا در این جنگ مغلوب جبهه دشمن نشوند. 📱 در این مجموعه؛ تاکتیک های جنگ نرم را طی چند بخش تقدیم شما کاربران عزیز فضای مجازی و بالاخص مخاطبان محترم تولیدات دانشکده سیاسی، اجتماعی و دفاعی می کنیم. امیدواریم مفید واقع شود. 🔴 ٢۰ تاکتیک مهم جنگ نرم 1⃣ برچسب زدن: بر اساس این تاکتیک، رسانه ها، واژه‌های مختلف را به صفات مثبت و منفی تبدیل کرده و آن‌ها را به آحاد یا نهاد‌های مختلف نسبت می‌دهند. 2⃣ تلطیف و تنویر: از تلطیف و تنویر (مرتبط ساختن چیزی با کلمه‌ای پر فضیلت) استفاده می‌شود تا چیزی را بدون بررسی شواهد بپذیریم و تصدیق کنیم. 3⃣ انتقال: انتقال یعنی اینکه اقتدار، حرمت و منزلت امری مورد احترام به چیزی دیگر برای قابل قبول‌تر کردن آن منتقل شود. 4⃣ تصدیق: تصدیق یعنی اینکه شخصی که مورد احترام یا منفور است بگوید فکر، برنامه یا محصول یا شخص معینی خوب یا بد است. تصدیق فنی رایج در تبلیغ، مبارزات سیاسی و انتخاباتی است. ادامه دارد... ┄┅═✧❁🌸❁✧═┅┄ ☆ اتاق فکر اندیشکده علوم اجتماعی، سیاسی و دفاعی
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐ https://eitaa.com/andishkhadeajtmaysiasidefai 📡 تاکتیک های جنگ نرم (قسمت دوم) 📝 تیترنویسی، ویراستاری و زیباسازی: اتاق فکر اندیشکده ☆ ↔️ آنچه گذشت: همان گونه که در مقدمه این مجموعه آمد؛ فضای مجازی یکی از عرصه های جنگ نرم است. لذا زیست سالم در این فضا مستلزم دستیابی به تاکتیک های جنگ نرم است. در ادامه با چند تاکتیک دیگر آشنا می شویم. 5⃣ شایعه: شایعه ادر فضایی تولید می‌شود که امکان دسترسی به اخبار و اطلاعات موثق امکان پذیر نباشد. 6⃣ کلی‏ گویی: محتوای واقعی بسیاری از مفاهیمی که از سوی رسانه‌های غربی مصادره و در جامعه منتشر می‌شود، مورد کنکاش قرار نمی‌گیرد. تولیدات رسانه‌های غربی در دو حوزه سیاست داخلی و خارجی، مملو از مفاهیمی مانند جهانی شدن، دموکراسی، آزادی، حقوق بشر و... است. این‌ها مفاهیمی هستند که بدون تعریف و توجیه مشخص، در جهت اقناع مخاطبان در زمینه‌ای مشخص بکار گرفته می‏شوند. 7⃣ دروغ بزرگ: این تاکتیک قدیمی که هنوز هم مورد استفاده فراوان است، عمدتاً برای مرعوب کردن و فریب ذهن حریف مورد استفاده قرار می‏ گیرد. 8⃣ پاره حقیقت‏ گویی: گاهی خبر یا سخنی مطرح می‌شود که از نظر منبع، محتوای پیام، مجموعه‌ای به هم پیوسته و مرتب است که اگر بخشی از آن نقل و بخشی نقل نشود، جهت و نتیجه پیام منحرف خواهد شد. ادامه دارد... ┄┅═✧❁🌸❁✧═┅┄ اتاق فکر اندیشکده علوم اجتماعی، سیاسی و دفاعی