eitaa logo
چشمان شهدا
971 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
2.5هزار ویدیو
25 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
برای حسین رونقی ظرف ۶۰ روز فقط در اینستاگرام ۱۵۹ هزار پست زدید! پاهایش سالم بود و از قضا رژیمش یک شوخی کثیف با همه بود! از خودتان که خجالت نمی‌کشید لااقل از آن‌ها که چشم و گوش بسته هر شب برایش ناله زدند و به در و دیوار فحش دادند، خجالت بکشید!! 👤
9.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 📹 ‌اظهارات جالب "نوام چامسکی"، فیلسوف و دانشمند علوم شناختی به سوالات جانبدارانه مجری ضد ایرانی بی‌بی‌سی فارسی 🍃🌹🍃 ❌ "عربستان سعودی یکی از سرکوبگرترین کشورهای دنیاست اما آمریکایی‌ها همه جانبه از آن‌ها حمایت می‌کنند و از سلاح گرفته تا اطلاعات امنیتی را به آن‌ها می‌دهند!" |
🌄 اونی که میگفت من آهنگ خلیج فارس رو جلو عربا نمیخونم چون سیاسی نیستم؛ ایشونه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ihttps://eitaa.com/andishkhadeajtmaysiasidefai ࿐᪥•💞﷽💞•᪥ 🎥 "لطیفه مطیفه" بعد از صدف طاهریان، "هیچکس" هم گفته تا ۱۶ آذر می خواد اعتصاب غذا کنه! اینکه از کی؟ و محل این اعتصاب کجاست؟ واقعا شنیدنی است. 😄♦️😂♦️😅♦️🤣 ╭┈────── 🍎 تقدیمی اندیشکده "علوم اجتماعی، سیاسی و دفاعی" وابسته به "دانشگاه ملی جهاد مجازی" 🍃 ╰───────➤ ❇️🔶❇️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزه‌های دوماهه سعودی اینترنشنال و ساکتان: 1- تجزیه طلبی حق قانونی شماست. 2- کشتن یکدیگر حق اخلاقی شماست. 3- خشونت کور حق شهروندی شماست. 4- تجاوز حق انسانی شماست. 5- از بین بردن کسب و کارها حق اقتصادی شماست. 6- تقاضای حمله به کشور حق بین المللی شماست. 7- غم و تنش عصبی حق معنوی شماست. 🗣 یا
✋ اغتشاشاتِ احتمالیِ ۱۴، ۱۵ ۱۶ آذر و یک راهبرد 🔺شب‌های اغتشاشات در تهران، خیابان‌ها را از نزدیک می‌دیدم و در اکثر موارد لمس می‌کردم که واقعاً خبری نیست اما همان موقع در توییتر چیزهای دیگری می‌شنیدم. حداقل در مورد اتفاقات در سایر نقاط کشور چون روایت دیگری وجود نداشت، روایت دشمن تنها روایت موجود بود و بر آشفته بودن فضا تأکید می‌کرد و از قضا من را هم قدری به هم می‌ریخت. 🔹می‌دانستم جماعت اینترنشنالی‌ها بزرگ‌نمایی چند صد برابری می‌کنند ولی آنقدر تصویر پمپاژ می‌کردند که باز هم روی این باورم پرده کشیده میشد. می‌گفتم تو که آنجا حضور نداری یا همه‌ی خیابان‌های تهران را که نرسیدی نگاه کنی، احتمالاً برای ساعاتی هم که شده اوضاع همینقدر پیچیده بوده و ... گذشت تا به قطر رفتیم. کل جماعت ضد انقلاب در یک استادیوم، در کنار تو و در جلوی چشم تو بودند. کوچک‌ترین اتفاقی، جو را در گوشه‌ای از استادیوم ملتهب می‌کرد و همه‌ی نگاه‌ها را به آن سمت هدایت می‌کرد. اینجا بود که فهمیدم این جماعت واقعاً از هیچ، همه می‌سازند! 🔹در طول دو بازی ولز و آمریکا، واقعاً لکه‌های بسیار بسیار کوچکی از ضد انقلاب حضور داشتند. شاید به دو درصد جمعیت هم به زور می‌رسیدند و جالب اینکه همین‌ها هم کنارت نشسته بودند، تیم ملی را تشویق می‌کردند و حتی بیشتر از تو ۹۰ دقیقه برای تیم گلویشان را پاره کردند، حتی آخر بازی ایستادند و تیم را تشویق کردند! اما روایت اینترنشنالی‌ها چیز دیگری بود، از تک‌تصاویر، چیز دیگری ساخت! 🔹از این جهت احساس می‌کنم خیلی یاد گرفتم! دیدم چطور از هیچ چیز! خبر تهیه می‌کنند. چطور واقعیت را وارونه نشان می‌دهند. دیدم تک‌تصاویر چطور ذهن تو را می‌توانند سَمّی کنند! کاری که باز هم در این چند روز کردند ... برای همین بود دو شب پیش نوشتم شاید مهم‌ترین سلاح دشمن تصویر باشد. انتقال هر گونه تصویری در روزهایِ پیکِ اغتشاشات، کشور را چند روز بیشتر درگیر خواهد کرد و البته این القایِ ناامنیِ مداوم همه‌ی مردم را فرسوده‌تر. 🔹 نمی‌دانم تصمیم آقایان در مورد ارتباطات خارجی چیست، اما شاید فقط برای همین سه، چهار روزِ پیش رو قطع هر گونه ارتباط خارجی تا زمان باورِ نسبیِ روایت اول از سوی نظام، یکی از مهم‌ترین راهبردها در این جنگ روایت‌ها باشد. 🔹ما رسانه را در اکثر موارد به دشمن باخته‌ایم و شاید یکی از علت‌هایش خوراک همیشگی محتوای دشمن باشد. در قطر نبودند و عملاً باختند اما در روزهای اغتشاشات عدم حضور یا تأخیر رسانه‌ای ما مسئله را پیچیده‌تر می‌کند، پس حالا که این ضعف را داریم، چرا دست دشمن را پُر کنیم؟! 🔹طبیعی است نمی‌توان و نباید این قطع ارتباط همیشگی باشد اما به عنوان یک تاکتیکِ موقت، مثل سایر کشورها این قطع ارتباط - ولو ممکن است نشان از ضعف باشد اما - ناگزیر است. ✍حمید کثیری
شیوه‌ها و تجربه‌های تبیینی و تبلیغی « تبلیغ‏ » ۱- تاریخ تبلیغ؛ «و إنْ مِنْ أمّةٍ إلّا خَلا فِیها نَذِیرٌ»(۱)؛ «و هیچ امتى نبوده مگر آنكه در آن هشدار دهنده‌اى گذشته است.» ۲- اهمیت تبلیغ؛ «وَ مَنْ أحْسَنُ قَوْلاً مِمَّن دَعا إلَى اللّهِ...»(۲)؛ «و كیست خوش سخن‌تر از كسى كه (مردم را) به سوى خداوند دعوت كند.» ۳- دامنه و قلمرو تبلیغ؛ محدود به مكان و زمان خاصى نیست. پیامبر اكرم‌صلى الله علیه وآله براى بسیارى از سران كشورها مثل یمن، حبشه، روم، ایران، یمامه، دعوتنامه نوشتند. ۴- ضرورت تبلیغ؛ «وَ لْتَكُن مِنْكُمْ أُمّةٌ یَدْعُونَ إلَى الْخَیْرِ...»؛(۳) «باید از میان شما مسلمانان گروهى باشند كه دیگران را به خیر و نیكى دعوت كنند.» ۵ - اهداف و محتواى تبلیغ؛ «وَ لَقَدْ بَعَثْنا فِى كُلِ‌ّ أمّةٍ رَسُولاً أنِ اعْبُدُوا اللّهَ وَ اجْتَنِبُوا الطّاغُوتَ...»(۴)؛ «و ما در هر امّتى رسولى برانگیختیم كه (تا به مردم بگویند) خداى را بپرستید و از طاغوت (و هرمعبودى جز خدا) اجتناب كنید.» «دَعاكُم لِما یُحْیِیكُم»(۵)؛ «مى‌خواند شما را تا زنده كند شما را» ۶- ابزار تبلیغ؛ الف: «عَلَّمَهُ الْبَیان»(۶)؛ «خداوند به انسان بیان (و قدرت انتقال از راه سخن) تعلیم فرمود. ب: قلم؛ «ن و القلم و ما یسطرون»(۷)؛ «قسم به قلم و آن چه بدان مى‌نگارند.» ۷- آثار تبلیغ؛ «لَقَدْ مَنَّ اللّهُ عَلَى الْمُؤْمِنینَ إذْ بَعَثَ فِیهِمْ رَسُولاً مِنْ أنْفُسِهِمْ یَتْلُوا عَلَیْهِمْ ءایاتِهِ وَ یُزَكِّیهِمْ وَ یُعَلِّمُهُمُ الْكِتابَ وَ الْحِكْمَةَ...»(۸)؛ «همانا خداوند بر مؤمنان منّت گذاشت آنگاه كه در میان آنها پیامبرى از خودشان برانگیخت تا آیات خدا را بر آنها تلاوت كند (دادن آگاهى) و مردم را پاك كرده (خودسازى) و به آنان كتاب (آشنایى با كلام خدا) و حكمت بیاموزد.» ۸ - حقوق مبلغ؛ پیامبرصلى الله علیه وآله مى‌فرماید: «المعلّمون خیر النّاس، اعطوهم فلا تستأجروهم»(۹)؛ «معلمان (و مبلّغان) بهترین مردم اند به آنان (مال) عطا كنید، و اجیرشان نگیرید.» ۹- فضیلت و پاداش تبلیغ و مبلّغ؛ «وَ مَنْ أحْیاها فَكَأَنَّما أحْیَا النّاسَ جَمِیعاً»(۱۰)؛ «و هركس انسانى را زنده كند (و از مرگ یا انحراف نجات دهد) گویا همه مردم را زنده كرده است.» پیامبر اكرم‌صلى الله علیه وآله: «و ادع الناس الى الاسلام و اعلم ان لك بكلّ ما اجابك عتق رقبه من ولد یعقوب»(۱۱)؛ «مردم را به اسلام دعوت كن و بدان، در مقابل هركسى كه تو را اجابت كند، ثواب آزادى یك بنده از فرزندان یعقوب برایت نوشته خواهد شد.» ۱) فاطر، ۲۴. ۲) فصّلت، ۳۳. ۳) آل عمران، ۱۰۴. ۴) نحل، ۳۶. ۵) انفال، ۲۴. ۶) الرّحمن، ۳. ۷) قلم، ۱. ۸) آل عمران، ۱۶۴. ۹) تبلیغ در قرآن و حدیث، ۵۴ . ۱۰) مائده، ۳۲. ۱۱) وسائل‌الشیعه، ج ۱۱، ص‌۴۴۸. ____________________ ادامه دارد @shohadac
چشمان شهدا
شیوه‌ها و تجربه‌های تبیینی و تبلیغی « تبلیغ‏ » ۱- تاریخ تبلیغ؛ «و إنْ مِنْ أمّةٍ إلّا خَلا فِی
آداب تبلیغ »  ۱۰- شروع و پایان به نام و یاد خدا؛  «إقْرَأ بِاسْمِ رَبِّك»(۱۲)؛ «به نام پروردگارت شروع كن.»  «فَإذا فَرَغْتَ فَانْصَبْ وَ إلى رَبِّكَ فَارْغْب»(۱۳)؛  «پس هنگامى كه از كار مهمى فارغ مى‌شوى به مهم دیگرى پرداز و به سوى پروردگارت توجه كن.»  «إنَّهُ مِنْ سُلَیْمانَ وَ إنَّهُ بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم.»(۱۴)  «بدرستى كه این (نامه) از سلیمان است و (مضنون آن) این است :به نام خداوند بخشنده مهربان.»  ۱۱- ستایش خداوند و درود بر پیامبر و آلش‌علیهم السلام ؛  پیامبرصلى الله علیه وآله فرمود:  «كل امر ذى بال لا یبدأ فیه بحمدالله و الصلوة علىّ فهو اقطع ابتر ممحوق من كلّ بركة»(۱۵)؛  «هر كارى كه با ستایش خداوند و درود بر من آغاز نشود گفتارى ناتمام و ناقص است و از هر بركتى محروم است.»  ۱۲- متصل به وحى الهى؛  «وَ مَا یَنْطِقُ عَنِ الْهَوى‌ * إنْ هُوَ إلّا وَحْىٌ یُوحى‌»(۱۶)؛  «(رسول ما) از روى هواى نفس سخن نمى‌گوید، سخن او چیزى جز وحى كه بر او نازل شده نیست.»  ۱۳- كمك گرفتن از خدا؛  «قالَ رَبِ‌ّ اشْرَحْ لِى صَدْرِى * وَ یَسِّرْ لِى أمْرِى * وَ احْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسانِى * یَفْقَهُوا قَوْلِى»(۱۷)؛  «(موسى) گفت: پروردگارا (اكنون كه مرا به كار و مأموریت بزرگ تبلیغ، ارشاد و مبارزه با طاغوت امر فرموده‌اى پس) سینه‌ام را برایم گشاده گردان، (و بر صبر و استقامتم بیفزا) و كارم را برایم آسان فرما، و گره از زبانم باز نما، تا (آن‌ها) سخنان مرا (خوب) بفهمند.»  ۱۴- سخن گفتن بر حق؛  امام كاظم‌علیه السلام فرمود: «قل الحق و ان كان فیه هلاكك»(۱۸)؛  «حق را بگو، گرچه هلاك تو در آن باشد.»  ۱۵- پاك و دلپسند؛  «هُدُوا إلَى الطَّیِّبِ مِنَ الْقَوْلِ وَ هُدُوا إلى‌ صِراطِ الْحَمِیدِ»(۱۹)؛  «مؤمنان به سخنان پاك و پاكیزه و به راه خداى ستایش شده هدایت شوند.»  «إلَیْهِ یَصْعَدُ الْكَلِمُ الطَّیِّبُ»(۲۰)؛ «سخن پاك است كه به سوى او (خداوند) بالا مى‌رود. (و پذیرفته مى‌شود). ادامه دارد.... چشمان شهدا @shohadac
قابل توجه خود حقیر پندار؛ برابر اعلام رسمی نهادهای بین المللی ایران هم اکنون چهاردهمین اقتصاد جهان و بالاتر از اسپانیا، ترکیه، عربستان، رژیم اشغالگر قدس و ... قرار دارد. یادتون میاد رهبرانقلاب یک بارفرمودند من به اشتباه گفتم رتبه ی اقتصاد ایران هجدهم دنیاست وبعدا به من گفتند که این آمارمال چند سال پیش هست، چه سر و صدایی راه انداختند؟! یادتون میاد چقدر کوبیدندکه ای واای ایران ما ویران شد وکل رسانه هاشون رو برای سیاه نمایی علیه ایران بسیج کردند؟! حالا شدیم رتبه ی چهاردهم.یعنی چند پله وضعیت ما بهتر شد‌.اما این جماعت خودحقیر پندار و سلبریتیها یا لالمونی گرفتند و یا شروع کردند به منفی بافی که حالا این فقط یک شاخص هست و باید مابقی شاخص ها رو دید و مردم ایران خودشون میدونن که وضعیتشان سخت است و غیره... خدا روشکر این آمار هم بین المللی هست و هم مردم ما دیگه دارند متوجه میشن که سختی‌ها فقط مال کشور ایران نیست و بزرگترین کشورهای دنیا هم درگیر مشکلات شدید هستند. مخصوصا قشر ضعیف تو همه ی کشورها سختی‌های فراوانی رو تحمل میکنن. خلاصه اینکه اگه ما مشکل داریم دیگران هم دارن. و اگه ما هم بدون تحریم بودیم وضعیت بهتری داشتیم. رسانه های معاند و مزدور از یک طرف دائما از تحریم دفاع میکنن تا اقتصاد کشور ضعیف بشه و از یک طرف اشک تمساح میریزن که ای وایی اقتصاد ایران داغونه. هرچند با وجود دولت انقلابی انتظارات بیش از این هست و انشالله آینده روشنی پیش روی ملت عزیز ایران هست. 📌نشر حداکثری 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷