eitaa logo
میعادگاه شهدا | روشنگری ☫
457 دنبال‌کننده
12.9هزار عکس
22.6هزار ویدیو
1هزار فایل
🕯میعادگاه شهدای وَرجُوی 📌شهید پرور ترین روستای ایران آذربایجان شرقی ؛ ۶ کیلومتری جنوب مراغه پایگاه مقاومت بسیج شهید رجائی ورجوی @basij_varjovi صاحب امتیاز: 📡 پایگاه خبری ورجوی Www.varjovi.ir @varjovi ۰۹۳۵۴۳۲۱۲۹۴ | ارتباط با مدیر مسئول
مشاهده در ایتا
دانلود
17.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مکاشفات علامه طباطبایی در بلا👌 🎙 🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Copy of ۵ مرداد ۱۴۰۳ - طرحی برای فردا ۱۴۰۳ _ شبکه 1 - ۵ مرداد ماه ۱۴۰۳.m4a
5.83M
ندانستن؟ نتوانستن؟ یا نخواستن؟ (مدیریت کن تا مدیریت نشوی) نشست "حکمرانی در بن بست دیوانسالاری اصلاح ناپذیر؟؟" - ۱۳۹۵ سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی طرحی برای فردا شبکه یک ☑️ منبع/ سخنرانی روز 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
شایعه 1.mp3
31.68M
🔴 شایعه 1: خدمات رضاشاه به ایران.. مگر رضاشاه مدرسه و دانشگاه و راه آهن نساخت! ارزش پول ایران در دوره رضاشاه؟ رضاشاه وطن پرست نبود؟! ✅ پاسخ کامل، دقیق و مستند: از کتاب شایعات رایج فضای مجازی 👆 ماجرای ساخت راه آهن در ایران و کشورهای منطقه ماجرای مردی که عمارتش را به رضاشاه هدیه نکرد و.. جنایتهای رضاشاه علیه مردم لرستان.. با زنان لر چه کرد؟ کدام مناطق ایران توسط رضاشاه جدا شد؟ خیانتهای رضاشاه به ایران 👆 •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | توصیه مهم رهبر انقلاب خطاب به روسای قوا و مدیران کشور: 👈🏻 هدف دشمن مشغول کردن مسئولان با مسائل روزمره است / همه‌ وقت و تمرکزتان را بر روی کارهای اساسی و پیشرفت کشور بگذارید 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
7.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕷چشم و مغزهای فاسد🕷 💚رهبر معظم انقلاب اسلامی: "بعضی‌ها وقتی درباره‌ی فساد حرف میزنند، افراطی حرف میزنند. حواستان باشد! یک‌جوری حرف میزنند که گویا همه فاسدند. همه‌ی مدیران را و همه‌ی دستگاه‌ها را فساد گرفته! نه آقا!! این‌جوری نیست؛ یک تعداد کمی فاسدند. بله! فساد، کمش هم زیاد است و باید با آن مواجهه بشود؛ امّا این یک حرف است، اینکه شما جوری حرف بزنی که شنونده خیال کند همه جا را فساد گرفته [حرف دیگری است]. بعضی‌ها تعبیرات فرنگی هم به‌ کار میبرند: «فساد سیستمی»!! نه آقا! آن کسی که فساد را سیستمی میبیند، در مغز خودش فساد هست، در چشم خودش فساد هست. این‌همه مدیر پاک‌دست، این‌همه کارگزار مؤمن و پاک‌دست در سرتاسر کشور در همه‌ی دستگا‌ه‌ها وجود دارند، دارند زحمت میکشند؛ چرا به اینها ظلم میکنید؟؟!! چرا خلاف میگویید؟!! چرا به نظام اسلامی ظلم میکنید؟؟ بله! در نظام اسلامی، یک نفر هم نباید فاسد باشد. امّا آنچه وجود دارد، مثلاً ده فاسد است، نه ده هزار فاسد!! خب، اینها خیلی تفاوت دارد؛ این را توجّه داشته باشید. 🕊🌴💐❣🇮🇷❣💐🌴🕊‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
🔴امام خامنه ای :ایمان جوانان هدف بمباران امروز دشمن است ♦️ یک روز امام فرمود: «امروز اسلام محتاج کمک شما جوانهاست.» بعد از ظهرش بنده به خیابانها آمدم و کاری داشتم. دیدم مثل روزهای اوّل انقلاب شده و مردم به طرف پاوه در حرکتند. این ماجرا و این صحنه، بارها تا آخر جنگ تکرار شد. ♦️هر وقت که اسم اسلام و فرمان امام به گوش مردم میرسید، ناگهان میدیدید این ملت، به جوش و خروش در می‌آید. جوانان شهر را، ده را، دانشگاه را، بازار را، کار و کسب را، میدان فوتبال را، همه را رها میکنند و میروند. برای چه؟ برای این‌که جانشان رادر معرض خطر مرگ بگذارند! ♦️دشمن اینها را دید و تحلیل کرد و فهمید این ملت عقبه‌ای دارد. فهمید تا آن عقبه هست، این ملت را با و با و یا چه و چه، نمیشود به زانو درآورد. ♦️پس، آن عقبه را باید بمباران کرد؛ فرهنگ او را، اخلاق او را، ایمان او را، ایثار او را، اعتقاد به دین او را، اعتقاد به رهبری او را، اعتقاد به قرآن و جهاد و شهادت او را؛ اینها را باید از بین برد و شروع کرد. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
6.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 تروریست های فضای مجازی/ گزارشی از یگان مجازی منافقین 🎥 گزارش ۲۰:۳۰ از یگان مجازی منافقین در آلبانی که در یک کمپ چند هزار نفره سه شیفته کارشان ارتباط با جوانان ایرانی در فضای مجازیست. ✅ بسیاری از عملیات روانی ها و دروغ های فضای مجازی از درون همین لانه فساد بیرون می آید. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❇️ در آرایش جنگی جدید «کنشگران  فعال » برنده ی جنگ شناختی _ ادراکی هستند . 🛑فتنه اخیر به ما فهماند که شیوه جنگ تغییرات جدی داشته و فقط با نگاه امنیتی یا نظامی نمیتوان آنرا خنثی کرد.. جنگ های جدید همگی هیبریدی_ترکیبی است .... یعنی همزمان چندین نوع جنگ بصورت همزمان و ترکیبی انجام میشود مانند : ۱_جنگ اقتصادی و تحریم ۲_حملات به مرزها و اقدامات گروهک ها ۳_اقدامات مخل امنیت و بمب گزاری ۴_جنگ طایفه ای، تجزیه طلبان در داخل کشور ۵_کشت و کشتار ، اغتشاشات ۶_جنگ روانی و جنگ نرم ۷_جنگ شناختی، ادراکی و بطور کلی (سخت، نیمه سخت، نرم) 🔹اکنون میتوان ادعا کرد با نوع جدیدی از جنگ های شهری، با بهره‌گیری «نافرمانی مدنی ناشی از تغییر فرهنگ و تغییر نسل» مواجهیم . 🔹 بخش مهم این پروژه، جنگ شناختی_ ادراکی است و دست بر تر با راوی است...جنگ، جنگ روایت هاست...«زمان» عاملی حیاتی است،، آنکه از موضع آفندی سریعتر روایت کند می برد و طرف مقابل در موضع پدافندی هر چقدر هم خوب دفاع کنند باز تلفات می دهند چرا که اعصاب و روان جامعه سریعا درگیر آن می شود اینجاست که رهبری می فرمایند: بدنبال پرت کردن حواس نظام از مسیر اصلی هستند... 🔹جنگ شناختی غیرطبیعی نیست؛ آنچه غیرطبیعی است غفلت مسئولان و رسانه‌ها و بی‌توجهی به هشدارهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این زمینه و شناخت ناکافی از این نوع جنگ است همیشه با هزینه های سنگین در کف میدان، به اهمیت تدابیر رهبری پی بردیم و خدا کند که این هزینه های اخیر، ما را کفایت کند برای درک شیوه جنگ های آینده... 🔹از موارد مهمی که جنگ شناختی از آن اثر می‌پذیرد و باعث میشود که این نوع جنگ در اولویت قرار گیرد، «تغییر در آرایش رسانه‌ای» است درحقیقت تغییر در آرایش رسانه‌ای که خود محصول پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی است، باعث شده جنگ شناختی در کانون توجه کنشگران قرار گیرد. 🔻 شکست انحصار رسانه‌های سنتی در تولید و توزیع اخبار و بدنبال آن توجه به این پدیده که هر فردی می‌تواند در «هر مکانی»، «هر زمانی» و با «هر زبان» و «ابزاری» پیام تولید و منتشر کند باعث شده که نقش رسانه‌های جمعی یعنی رادیو، تلویزیون و مطبوعات کمرنگ شده است. 🔹اکنون مانند گذشته نیست که یک نفر تولید کننده و بقیه استفاده کننده باشند. بلکه همه افراد در عین‌حال که مصرف‌کننده هستند، تولید‌کننده و توزیع‌کننده هم هستند، بنابراین در جنگ شناختی کسانی پیروز و اثرگذار هستند که مدیریت سوژه‌ها، جملات و واژه‌ها، چینش تصاویر را بلد باشند. چیزی شبیه اتاق طرح ریزی عملیات در دفاع مقدس ولی در حوزه «خبر» 🔹در جنگ شناختی تیر و گلوله شلیک نمی شود ، بلکه با شلیک «خبر داغ» یا «سوژه»به ذهن مخاطب میتوان در او فعل و انفعال ایجاد کرد او را وادار به عمل یا عکس العمل نمود...اتاق جنگ باید بداند مهمات خبری را چگونه مدیریت کند...تشکیل مهپا (مرکز هماهنگی پشتیبانی آتش) در سطوح کشوری ، استانی و شهرستانی یک امر ضروری است...اتاق جنگ باید بداند کدام خبر برای کدام مخاطب است ، آنچنان اخبار(مهمات) باید به خوبی طراحی، بارگزاری و شلیک شوند که آماج ذهنی را مورد هدف قرار داده و اثر شبهات ذهنی و اخبار کذب را در جامعه خنثی نماید. 🔹در اتاق های طرحریزی که شبیه اتاق جنگ عمل میکند باید افرادی حضور یابند که به شگردهای خبرسازی، خبر پروری، ترفندهای عملیات روانی، جنگ شناختی، جنگ های هیبریدی _ ترکیبی مسلط باشند ... افرادی حضور یابند که بدانند در آن مقطع در فضای ذهنی نیروهای خودی،بیطرف و مخالف در آن حوزه ی جغرافیایی چه میگذرد...در فضای مجازی آن چه می گذرد... روی کدام خبر کار شود و از کنار کدام خبر رد شد...جنگ، جنگ اخبار و روایت هاست ...برد با کسی است که زودتر، دقیق تر، حرفه ای تر بر ذهن دیگران اثر بگذارد ... 🔹در آرایش جدید رسانه‌‌ای، «کنشگران  فعال» برنده جنگ شناختی هستند و کنشگران الزاما در کف خیابان یا در موقعیت مکانی یا بازه زمانی خاص حضور ندارند ، حتی میتوان از لشکریان رباتیک یا فیک برای این امر استفاده نمود...برجسته سازی خبر و ضریب دادن به آن یک شیوه مرسوم است، پروژه ی تکرار را به آن اضافه نموده بعد ببینید چه خواهد شد ... ✅درجنگ شناختی کسانی پیروز هستند که: 🔻۱_ آرایش جدید رسانه‌ای را بشناسند . 🔻۲_ بتوانند از سلاح ها ، مهمات و ابزارهای جدید استفاده حداکثری کنند. 🔻۳_ بپذیرند که مدل تولید، توزیع و دریافت اخبار عوض شده است 🔹اکنون میتوان به اهمیت «مرحله پیشرفته تر جنگ روانی» پی برد که چگونه انسان را تبدیل به نیروی جنگی کف خیابان می کند در کشورمان علی رغم اینهمه تاکیدات مقام معظم رهبری، هنوز هم به اهمیت رسانه‌های اجتماعی‌ پی نبرده ایم و بخش‌های مختلف در «کنشگری در این حوزه» تردید دارند و همین مسئله آسیب‌پذیری در جنگ شناختی را موجب شده است ✍هراسانیان ✳️جنگ نرم ودشمن @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷 ولیّ‌فقیه علت تبدیل فضای مجازی به «قتلگاه» را چه می‌داند؟ 📍برخی بر این باورند که علت «قتلگاه» شدن فضای مجازی آن است که همۀ افراد مؤمن و حزب‌اللّهی و انقلابی در آن حضور فعال ندارند و اگر چنانچه همۀ این دوستان با حجم وسیع و تمام توان و مجاهدانه و شبانه‌روز در این عرصه به فعالیت علیه دشمنی‌های دشمن بپردازند، می‌توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد یا دست‌کم از وضعیت «قتلگاه» خارج نمود. 🔺امّا آیا ولیّ‌فقیه نیز بر این عقیده است؟ و آیا ولیّ‌فقیه نیز همانند برخی از ما، علت تبدیل فضای مجازی به «قتلگاه» را کافی نبودن حضور فعال حزب‌الّهی‌ها در این فضا می‌داند یا ریشه‌ی مشکل را در «مدیریت دشمن» بر فضای مجازی عنوان کرده‌اند؟ ♦️«فضای مجازی حقیقتاً قتلگاه جوانان و نوجوانان ما شده است. الآن یک منطقه عظیمی از این فضا در اختیار دشمن است و هر کار می‌خواهد می‌کند و انواع ضربه‌ها را به ما می‌زند». ۱۹ آبان ۹۵ ♦️خطاب به هیئت دولت به عنوان مدیران فضای مجازی کشور: «آنچه عرضِ من است و من روی آن تکیه می‌کنم این است که فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون از اختیارِ ما دارد مدیریّت می‌شود؛ بحث این است. فضای مجازی یک چیزی نیست که آدم بتواند مثل یک آب روانی هر جور که می‌خواهد از آن استفاده بکند؛ دیگران دارند این آب را به یک سمتی که خودشان می‌خواهند هدایت می‌کنند؛ آن‌ها دارند مدیریّت می‌کنند این فضا را. خب وقتی که ما می‌دانیم کسانی از بیرون دارند فضای مجازی را -که ما هم دست‌اندرکارش هستیم و مبتلابهِ ماست- هدایت می‌کنند و مدیریّت می‌کنند، ما نمی‌توانیم بی‌کار بنشینیم در مقابل او؛ ما نمی‌توانیم مردم‌مان را که با فضای مجازی ارتباط دارند، بی‌پناه رها کنیم در اختیار آن مدیری که دارد پشت پرده، فضای مجازی را اداره می‌کند». ۲ شهریور ۹۹ ♦️«سلطۀ دشمن را از این ابزارها بایستی سلب کرد. نمی‌توانید شما برای اینکه مثلاً فرض بفرمایید رادیو و تلویزیون داشته باشید، رادیو تلویزیون‌تان را بدهید در اختیار دشمن؛ اینترنت هم همین‌جور است، فضای مجازی هم همین‌جور است، دستگاه‌های اطّلاعاتی و ابزارهای اطّلاعاتی هم همین‌جور است، این‌ها را نمی‌شود در اختیار دشمن قرار داد؛ امروز در اختیار دشمن است؛ وسیله و ابزار نفوذ فرهنگی است؛ ابزار سلطۀ فرهنگی دشمن است». ۱۴ خرداد ۹۵ ♦️«آرایش دشمن آرایش جنگی است ... همان‌طور که عرض کردم از لحاظ فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد». ۱۱ اردیبهشت ۹۸ ♦️خطاب به نمایندگان مجلس به عنوان قانون‌گذاران فضای مجازی کشور: «مسئله‌ی مدیریّت فضای مجازی جزو مسائل مهمّ ما است که این مسئله، مسئلۀ بلندمدّت هم نیست؛ مسئله‌ی کوتاه‌مدّت و میان‌مدّت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید [به آن توجّه بشود] و امثال این‌ها مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجّه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی‌اولویّت نشوید». ۲۲ تیر ۹۹ ♦️«فعلاً دشمن از ابزار رسانه استفاده می‌کند برای اثرگذاری بر افکار عمومی. توجّه کنید! ابزار رسانه، ابزار مهم و اگر دستِ دشمن باشد، ابزار خطرناکی است. ابزار رسانه را تشبیه می‌کنند به سلاح‌های شیمیایی در جنگ نظامی؛ سلاح شیمیایی را وقتی می‌زنند، سلاح شیمیایی تانک و تجهیزات را از بین نمی‌برد؛ تجهیزات می‌ماند و انسان‌ها از بین می‌روند و از قدرتِ استفادۀ از ابزار می‌افتند؛ سلاح شیمیایی در جنگ نظامی این‌جوری است؛ ابزارِ رسانه هم این‌جور است. امروز از تلویزیون، از رادیو، از اینترنت، از شبکه‌های اجتماعی، از انواع و اقسام وسایل فضای مجازی، علیه افکار عمومی ما استفاده می‌شود، این را کسانی که مسئولیّت این بخش از کشور را -بخش ارتباطات را- دارند، درست توجّه کنند. ما در جلسات حضوری هم به این‌ها تذکّر داده‌ایم، تأکید کرده‌ایم، حالا هم می‌گوییم؛ توجّه کنند که آن‌ها ابزاری نشوند برای این‌که دشمن راحت بتواند سلاح شیمیایی خودش را علیه این مردم به کار ببرد». ۱۲ مهر ۹۷ #⃣ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi