eitaa logo
میعادگاه شهدا | روشنگری ☫
555 دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
28.6هزار ویدیو
1.2هزار فایل
🕯میعادگاه شهدای وَرجُوی 📌شهید پرور ترین روستای ایران آذربایجان شرقی ؛ ۶ کیلومتری جنوب مراغه @basij_varjovi صاحب امتیاز: 📡 پایگاه خبری ورجوی Www.varjovi.ir @varjovi ۰۹۳۵۴۳۲۱۲۹۴ | ارتباط با مدیر مسئول
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 ۶ راهکار قرآنی برای مقابله با جنگ شناختی ترکیبی در سوره‌ی حجرات 🔹۱-از رهبری جامعه پیشی نگیرید. ✨ ✨ 🔸۲- صدای خود را بالاتر از صدای رهبری قرار ندهید. ✨ ✨ 🔹۳-اگر فاسقی برای شما خبری آورد در مقام تحقیق و تبیین برآیید، به‌راحتی قبول نکنید. ✨ ✨ 🔸۴-اگر نزاعی بین مؤمنین رخ داد آتش بیار معرکه نباشید بین آن‌ها صلح و آشتی برقرار کنید. ✨ ✨ 🔹۵-مبادا گروهی از شما گروهی دیگر را مسخره کنند. ✨ ✨ 🔸۶- از بسیار گمان‌ها دوری‌کنید، زیرا برخی گمان‌ها گناه است. در کار یکدیگر تجسس نکنید. غیبت یکدیگر را هم نکنید. ✨ ✨ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
دفتر تولید و نشر آثار استاد ماندگاری2_144123984253976755.mp3
زمان: حجم: 12.75M
👆وظایف ما در دوران غیبت. شبکه سه سیما برنامه 95/09/29 (عج) ⛅️ أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️سواد رسانه‌ای ضرورتی در عصر اطلاعات و ارتباطات (بخش اول) 💠مهارت‌هایی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی 🔹جامعه‌ای که دارای است، جامعه ای است که بهتر می اندیشد، راحت تر زندگی می کند و احتمال اینکه تحت تأثیر مطالب مغرضانه و عوام فریبانه رسانه ای قرار بگیرد کمتر است. فراگیر شدن استفاده از تلفن های‌ همراه‌ هوشمند به عنوان یک ابزار همراه همیشگی شهروندان، و به تبع آن گسترش رسانه‌ های اجتماعی با قابلیت هایی همچون دو سویگی و تعاملی بودن، منجر به تولید انبوهی از اخبار و اطلاعات شده است. 🔹به عبارتی این پلتفرم ها به هر کاربری اجازه می دهند، تولید کننده اطلاعات باشد. اطلاعاتی که با سرعت زیاد رد و بدل و بازنشر شده و به اشتراک گذاشته می شوند. در این نوع از رسانه های جمعـی، تبـادل و ، بـر برتری دارد؛ بدین معنا که بیش از آنکه کیفیت روزنامه نگاری و فراینـد حرفه ای تولید یک مطلب برای کاربران اهمیت داشته باشد، شیوه، نوع، سرعت و میـزان انتشار و بازنشر آن مطلب اهمیت دارد. 🔹این موضوع به خصوص در مواقعی که جامعه، به واسطه یک رویداد مهم تشنه اطلاعات است و کاربران، متقاضی دریافـت تازه ترین خبر‌ها از آن حادثه هستند، تشدید مـی شـود. در همین فضاست که امکان ظهور و گسترش می یابند. یکی از مهم‌ترین راه های مقابله با این خبر‌های جعلی و انواع محتوای منتشر شده در رسانه ها، ارتقای سطح میـان کاربران است. ... پژوهشگر: محمدحسین آزادی منبع: وبسایت خبرگزاری صدا و سیما 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️روش‌های بی‌اثرسازی جنگ روانی همه‌گیر (بخش اول) 🔸اگر در جنگ سخت از تک تیرانداز استفاده می شد، در نیز گروههای رصد و پایشِ مهاجم بر روی افراد، مجموعه ها و جریان های نشاندار زوم کرده اند و دنبال فشردن ماشه انتشار پیام هستند. رهبر معظم انقلاب در سخنرانی حرم مطهر امام (ره)، در خردادماه سال جاری برای فعالان عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و... هفت توصیه کردند که در این مجال به تشریح ابعاد و روش های تحقق یکی از مهمترین توصیه های گفته شده می پردازیم. مقام معظم رهبری خواستار افشای دروغ، فریب و جنگ روانی شدند و تأکید کردند با توجه به اینکه امروز و ماهواره‌ها همه‌گیر هستند، نباید گذاشت این بر مردم کشور اثرگذار شود. اما ما فعالان رسانه ای، دانشجویان و جوانان مجهز به فناوری های ارتباطی چگونه می توانیم را در مقابل این پیام های رسانه ای بر پا کنیم؟ 1⃣علت یابی 🔹اصولا که فقط راوی یک اتفاق هستند، سعی در دارند. بازشناسی علل واقعی، نه علل واهی و جعلی می تواند مردم را برای حمایت از تغییر و اصلاح همراه کند. سعی دارد با سطحی سازی اتفاقات و عَلَم کردن علل جعلی نسبت به جداسازی مردم از نظام و مسوولان حرکت کرده و انشقاق سیاسی اجتماعی را حاکم کند. 2⃣راهکاردهی 🔹هر وقت حادثه در رسانه روایت شد، اما راهی برای عدم تکرار (در اتفاقات منفی) یا تکرارپذیری (در اتفاقات مثبت) آن گفته نشد، یعنی رو به جلو حرکت نمی کنیم. بازشناسی راهکارها می تواند پنجره عبور از وضعیت نامطلوب یا استقرار و تقویت در حالت مطلوب باشد. در مطالعات رسانه‌ای بر روی مفهوم روزنامه نگاری توسعه، تمرکز جدی وجود دارد. نوعی از روزنامه نگاری که خود را متعهد به مسوولیت اجتماعی و پیشرفت جامعه می داند، نه دمیدن در احساسات و هیجاناتی که می تواند پدیدآورنده بحران های دیگر باشد. 3⃣بازشناسی خطاهای ذهن 🔹در حوزه علوم شناختی بر روی سوگیری‌های شناختی تمرکز می شود. سوگیری های شناختی عملا باگ ها [۱] و اختلالات فرایند تفکر و نتیجه گیری منطقی هستند. اگر یک عکس و یک توضیح (کپشن) وجود دارد، ذهن ما در پی متصل کردن این دو بهم است؛ حالا اگر عکس از کشور و جغرافیای دیگر باشد و نوشته از یک خبر داخلی، عملا با اتکا بر قدرت تصویرسازی، اقناع سازی رخ می دهد. باید ذهن خود را پرورش دهیم که از پل زدن و نتیجه گیری های ساده دوری گزیند. اگر از یک محصول وطنی می گوییم، به دنبال مفسده هستیم و سعی می کنیم با متن ایجابی و مثبت، درگیر شویم؛ چرا که ذهن ما به مرور زمان و در توالی اخبار منفی تحمیلی، به یک شرطی سازی رسیده است که نمی شود، امکان ندارد! باید ذهن را از حالت اتوپایلوت و منفعل به حالت خودآگاه و در کنترل خود درآورد. ... نویسنده: محمد لسانی، کارشناس و پژوهشگر رسانه منبع: فارس 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️روش‌های بی‌اثرسازی جنگ روانی همه‌گیر (بخش دوم) 🔸اگر در جنگ سخت از تک تیرانداز استفاده می شد، در نیز گروههای رصد و پایشِ مهاجم بر روی افراد، مجموعه ها و جریان های نشاندار زوم کرده اند و دنبال فشردن ماشه انتشار پیام هستند. رهبر معظم انقلاب در سخنرانی حرم مطهر امام (ره)، در خردادماه سال جاری برای فعالان عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و... هفت توصیه کردند که در این مجال به تشریح ابعاد و روش های تحقق یکی از مهمترین توصیه های گفته شده می پردازیم. مقام معظم رهبری خواستار افشای دروغ، فریب و جنگ روانی شدند و تأکید کردند با توجه به اینکه امروز و ماهواره‌ها همه‌گیر هستند، نباید گذاشت این بر مردم کشور اثرگذار شود. اما ما فعالان رسانه ای، دانشجویان و جوانان مجهز به فناوری های ارتباطی چگونه می توانیم را در مقابل این پیام های رسانه ای بر پا کنیم؟ 4⃣تقویت تفکر نقادانه 🔹هر پیام رسانه ای از اجزا و عناصری تشکیل شده است. توجه به اجزای یک پیام رسانه ای می تواند دروغ یا اغراق را ثابت کند. چه کسی؟ کجا؟ کی؟ چگونه؟ چرا؟ چه چیزی را؟ به اجرا رسانده است؟ همین شش سوال ساده خیلی از جنگهای زرگری رسانه ای را رسوا می کند. خبرهایی که فاقد عناصر لازم هستند، جعلی یا کم اعتبارند. از سوی دیگر استخراج روش های استدلال پیام رسانه ای نیز می تواند در اعتبارسنجی آن موثر باشد. مغالطات پرکاربرد رسانه (تعمیم ناروا، توسل به مشاهیر، دستکاری در حد وسط، ادعای بی دلیل و...) در استدلال پیام جاسازی می شود، اما ما به عنوان خوانندگان نقاد باید این مین های تعبیه شده‌ی شناختی را خنثی کنیم. 5⃣صحت سنجی و بی اعتبارسازی 🔹در عصر شبکه های اجتماعی، یک تغییر شگرف رخ داده است. سردبیر حذف شده است! هر کسی هر چه بگوید توسط کسی صحت سنجی نمی شود، و همین یک زخم برای رشد میکروب ها در مجاری اطلاعاتی کافی است. اگر توجه طلب، شهرت دوست، دارای منافع اقتصادی یا لابی سیاسی باشید، کافی است دست به کار شوید و موجی از فیک نیوزها به راه بیندازید. در حالی که در جهان بیش از ۳۵۰ گروه فکت چک (درستی سنجی) کار می کنند و دهها کشور جهان، نظام های صحت سنجی را به راه انداخته اند، اما در کشور ما هنوز اتفاق خاصی در کف خیابان مجازی نیفتاده است و صحت سنجی خبرها و بی اعتبارسازی اخبار و اطلاعات جعلی صورت نمی گیرد. پس آستین همت بالا بزنید و فکت چکر شوید! 6⃣منبع یابی 🔹نقاب را از چهره گوینده بردارید! هر پیام یک خالق دارد. خالق پیام می تواند متنی، گرافیکی یا ویدیویی باشد که معمولا نادیده گرفته می شود. در فضای شبکه های اجتماعی، ربات هایی وجود دارد که هویت خالق اصلی را پاک می کند تا بهتر و راحت تر بتواند هر چه می خواهد را در گروهها و کانال ها پخش کند. توجه به منتشر کننده اولیه یا ردپای پیام می تواند ما را نسبت به هدف تولیدکننده آگاه کند. ... نویسنده: محمد لسانی، کارشناس و پژوهشگر رسانه منبع: فارس 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️روش‌های بی‌اثرسازی جنگ روانی همه‌گیر (بخش سوم و پایانی) 🔸اگر در جنگ سخت از تک تیرانداز استفاده می شد، در نیز گروههای رصد و پایشِ مهاجم بر روی افراد، مجموعه ها و جریان های نشاندار زوم کرده اند و دنبال فشردن ماشه انتشار پیام هستند. رهبر معظم انقلاب در سخنرانی حرم مطهر امام (ره)، در خردادماه سال جاری برای فعالان عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و... هفت توصیه کردند که در این مجال به تشریح ابعاد و روش های تحقق یکی از مهمترین توصیه های گفته شده می پردازیم. مقام معظم رهبری خواستار افشای دروغ، فریب و جنگ روانی شدند و تأکید کردند با توجه به اینکه امروز و ماهواره‌ها همه‌گیر هستند، نباید گذاشت این بر مردم کشور اثرگذار شود. اما ما فعالان رسانه ای، دانشجویان و جوانان مجهز به فناوری های ارتباطی چگونه می توانیم را در مقابل این پیام های رسانه ای بر پا کنیم؟ 7⃣دیدن تمام پازل 🔹تمرکز جنگ روانی بر مسائل جزئی و احساسی و فروافتادن در تله های شناختی است. باید از بالا به منطقه حادثه نگاه کرد و یک کالک و نقشه از تمام میدان داشت. در بسیاری از موارد، پیام های تهاجمی در حال تخریب عزت نفس ملی شما هستند، در حالی‌که شما نمی دانید وضعیت کشورهای دیگر در رخدادها یا ابتلائات مشابه چگونه بوده است. در اتفاقاتی که علل و بسترهای متعدد دارند، دیدن کل نقشه و عدم سطحی نگری در نیفتادن به تقلیل مهم است. 8⃣خنثی کردن تله ارجاع 🔹خلق الگوهای منفی در جنگ روانی معمول است و طراح این میدان رسانه ای، با ارجاع مکرر به گفته ها یا کردار افراد یا مجموعه های خاص، در طی زمان، فاصله عاطفی و شناختی شکل می دهد. اگر در جنگ سخت از تک تیرانداز استفاده می شد در جنگ نرم نیز گروههای رصد و پایشِ مهاجم بر روی افراد، مجموعه ها و جریان های نشاندار زوم کرده اند و دنبال فشردن ماشه انتشار پیام هستند. جایگزینی فرع با اصل، صدرنشینی اخبار سیاه یا منفی، از میدان به در کردن افراد، مجموعه ها و جریان ها با ایجاد فشار رسانه ای، دستبرد به بانک هواداران و حامیان و... از منافع عامل جنگ روانی است. باید مراقب بود که ما را به تله ارجاع نیندازند و جبهه انقلاب را به عمل یا نظر چند نفر، محدود نکنند. 9⃣شکستن سکوت 🔹بیشترین کاربران در فضای مجازی کسانی هستند که می بینند و می خوانند، اما نه نظر می دهند و نه می نویسند! این جماعت که با نام کمین کنندگان شناخته می شوند به خاطر بی عملی خود، جا را برای عرض اندام باطل باز می کنند و عملا در سیاهی لشکر جبهه دشمن نقش ایفا می کنند. 🔟نظام گرفتن 🔹نظم میدان را فهمیدن و آرایش گرفتن به گونه ای که در یک رشته و ردیف قرار بگیرید. پس و پیش فرایندی و انسانی را حداقل خودتان باید بدانید. در فضای مجازی جواب گرافیک را با گرافیک، ویدیو را ویدیو، ادعا را با مثال نقض باید داد. از کجا محتوای مد نظر را پیدا کنم و استخر داده های من کجاست، مشاوران من چه کسانی هستند، کجا یا از طریق چه کسانی می توانم به تولیدات گرافیکی و ویدیویی برسم، از چه قابلیت های گوشی و از چه نرم افزارهای کاربردی می توانم استفاده کنم تا مستقل باشم و در میدان جنگ رسانه ای، منتظر تأمین فشنگ از سایرین نباشم. اگر پاسخ این سوالات را دارید شما در میدان رسانه انقلاب اسلامی، نظام گرفته اید. نویسنده: محمد لسانی، کارشناس و پژوهشگر رسانه منبع: فارس 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
7.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 هرکس حرفی بزند میگن تضعیف نظام است کدام نظام؟. بشنویم دررالکلام از بزرگ عمار ولایت حضرت علامه مصباح یزدی (ره) 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
سید مختارموسوی ۸۱.mp3
زمان: حجم: 32.32M
🔴 بررسی میزان یا نسبت به ونظام جمهوری اسلامی ایران 🔵 فایل صوتی سخنان درباره حضرات نسبت به و و و اسلامی. ♦️تاریخ سخنرانی : چهارشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
13.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ فرمانده گردان لوطی‌ها، به یاران شهیدش پیوست 🔹 سید ابوالفضل کاظمی، بچه جنوب شهر تهران با نسیم و دم مسیحایی ، حیات دیگری می‌یابد. 🔸 از کوه‌های کردستان و درگیری با گروهک‌های تجزیه طلب در سال ۵۸، تا جبهه‌های جنوب و دهلاویه و سوسنگرد و... همراه مرادش به دل معرکه‌های خطر می‌رود. 🔹 مرامش قبول نمی‌کند رفقایش را رها کند. تعدادی از داش مشتی‌ها و لوطی‌های تهران را از جنوب و شمال شهر جمع می‌کند و با جمعی دیگر گردان میثم در لشکر ۲۷ محمد رسول الله را تشکیل می‌دهند. 🔸 سید ابوالفضل کاظمی، فرمانده گمنام گردان میثم، که از کردستان تا مرصاد بارها تا مرز شهادت رفته بود، بعد از دفاع مقدس نه خانه‌اش عوض شد، نه پست و مقامی گرفت و نه شهرتی برای خودش دست و پا کرد! 🔹 او که با کسانی مثل چمران و متوسلیان و بروجردی هم نفس بوده، در این ویدیو از سیاسی کاری‌ها و جناح بازی‌ها، حرص و ولع برای پست و مقام، و جابجایی کاسبی و عاشقی گلایه می‌کند. 🔸 همنشین اهل بیت و رفقای شهیدش در بهشت باشد ان‌شاالله. 🔺خاطرات خواندنی‌اش را در کتاب کوچه نقاش‌ها حتماً ببینید و بخوانید. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjoviش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا