هدایت شده از میعادگاه شهدا | روشنگری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 این کلیپ فوق العاده زیبای حاج حسین یکتا مختص کسانی است که در جبهه خودی بوده و نگران آینده انقلاب هستند.
♦️کدام یکی از پیش بینی های امام خمینی «ره» محقق شد و آن دو پیش بینی ایشان که در شرف تحقق است کدام است؟
🔸شهید آوینی: «امروز بعد از یازده قرن که از تولد آخرین حجت خدا در کره زمین میگذرد، نشانههاى صدق وعدههاى قرآن و احادیث ظهور بیشترى یافته است، عصر جاهلیت ثانى تاریکترین روزهاى خویش را نیز سپرى کرده و این خود نشانهاى دیگر است مگر نه اینکه فجر صادق هنگامى فرا میرسد که شب کامل شده باشد؟»
#روایت_فتح_عضو_شوید
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
جملات ناب درباره جنگ نرم از رهبر معظم انقلاب
1. در این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید…
2. شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است
3. خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.
4. در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست.
5. امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است
6. در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد تا اثرگذار شود
7. جنگ نرم، صحنه رویارویی دروغ های بزرگ باواقعیت های تردیدناپذیراست.
8. دراین جنگ نرم،کافی است هواداران جبهه حق بیدارباشندو بیکار ننشینند چراکه زبان حق همیشه مؤثرتراز زبان باطل است.
9. فرهنگ یک سیستم است و دارای انواع و اجزائی است و مهندسی فرهنگ به عنوان یک مهندسی سیستم باید انجام پذیرد.
10. فرهنگ یک جامعه، اساس هویت آن جامعه است
11. جنگ نرم یعنى ایجاد تردید در دلها و ذهنهاى مردم
12. یکى از ابزارها در جنگ نرم این است که مردم را در یک جامعه نسبت به یکدیگر بدبین کنند
13. در جنگ روانى و آنچه که امروز به او جنگ نرم گفته میشود در دنیا، دشمن به سراغ سنگرهاى معنوى مىآید که آنها را منهدم کند؛
14. مؤثرترین سلاح بینالمللى علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات است؛
15. من برنامه های استکبار جهانی علیه ملت ایران را در سه جمله خلاصه می کنم اول: جنگ روانی، دوم جنگ اقتصادی و سوم: مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی
16. کسانی که نسبت به مسائل فرهنگی حساسیت داشته باشند، متوجه مسأله تهاجم فرهنگی خواهند شد
17. کار فرهنگی در ایران اسلامی مسأله ای است که نمی توان لحظه ای از آن غفلت کرد.
18. مقابله آمریکا با جمهوری اسلامی ایران عملاً در استمرار جنگ روانی با نظام و ملت ایران، معنا پیدا می کند.
19. دشمنان جمهوری اسلامی ایران باورهای سیاسی و دینی و نیز عادات حسنه ملت ما را با تکیه بر ابزارهای فرهنگی هدف گیری کرده اند
20. اکنون فرهنگ اسلام ناب که انقلاب اسلامی براساس آن بنیان نهاده شده است، دقیقاً هدف تهاجم دشمنان اسلام قراردارد
21. برای مقابله اصولی و برنامه ریزی شده با این تهاجم دشمن، لازم است مدیریت متمرکز و هدایت کننده ای در امور فرهنگی به وجود آید
22. شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
23. هدف از عملیات روانی دشمن، تضعیف روحیه ملت ایران و نشانه ای از استیصال دولتمردان آمریکایی است،
24. شکی نیست که امروز امواج تبلیغاتی پیچیده و درهم تنیده ی عالم، علیه اسلام متمرکز شده است.
25. گستره تهاجم فرهنگیِ جبهه استکبار، همه کشورهای دنیا است اما در این تهاجم مهمترین هدف، نظام جمهوری اسلامی است
26. در تهاجم فرهنگی، هدف، ریشه کن کردن فرهنگ ملّی و ازبین بردن آن است
27. تهاجم فرهنگی انجام می گیرد تا فرهنگ خودی را ریشه کن کند
28. فرهنگ مایه اصلی هویت ملت هاست
29. فرهنگ یک ملت است که می تواند آن ملت را پیشرفته، عزیز، توانا، عالم، فناور، نوآور و دارای آبروی جهانی کند.
30. در تهاجم معنوی ، تهاجم فرهنگی ، تهاجم نرم، شما دشمن را در مقابل چشمتان نمی بینید هوشیاری لازم است.
منبع/ رویدادها و تحلیل ها
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
دشمنشناسی از دیدگاه امام علی(ع)
از مباحث مهم در سیره امام علی(ع)، رفتار حضرت با دشمنان است. این بحث، هم از جهت دشمنشناسی و هم شیوه درست برخورد با دشمن را میآموزاند. امام علی(ع) با دشمنانی مواجه بود که پیامبر(ص) با این نوع دشمن مواجه نبود. پیامبر با کسانی مقابله کرد که با گفتار و رفتار خود زنده باد بت!! میگفتند اما امام علی(ع) با کسانی رو به رو بود که سابقه درخشانی در خدمت به اسلام داشتند! اهل عبادت و قرآن و شب زندهداری بودند؛ با این همه از روح مکتب بیخبر بوده و همین امور، زمینهساز مقابله آنان با حکومت عدالتگستر مولا علی(ع) شد. امام علی(ع) در حقیقت با نفاق پنهان مواجه بود و پرواضح است که برخورد با این دشمن به مراتب سختتر از برخورد با کفر آشکار است. بر این اساس است که امام علی(ع) برخورد با دشمنانی این چنین را از مفاخر خود برمیشمرد: «ایها الناس فانی فقات عین الفتنه و لم یکن لیجتری علیها احدٌ غیری بعد ان ماج غیهبها و اشتد کلبها؛ (1) مردم! این من بودم که چشم فتنه را درآوردم و کسی جز من جرأت بر آن نداشت؛ بعد از آن که امواج فتنه همه جا گسترده بود و هاری آن فزونی یافته بود.»
حکومت حدوداً پنج ساله امیر مؤمنان علی(ع) با سه جریان مخالف مواجه بود:
1- جاهطلبان و مقامپرستان که در خط مقدم بیعتکنندگان با مولا علی(ع) بودند و امید آن داشتند که از این راه بتوانند به دنیایی آباد و مقام و ریاستی که در پی آن بودند برسند، اما پس از آن که امام علی(ع) به حکومت رسید و ارزشهای الهی را به جای ارزشهای پوسیده جاهلی نهاد، از حکومت حضرتش مأیوس شده و شروع به مخالفت با آن نموده و علیه حکومت اسلامی امام علی(ع) شورش کردند. نام این گروه در تاریخ اسلام «ناکثین » - پیمانشکنان - میباشد.
2- ظالمانی که از حکومت پیشین بهرهها میبردند، دزدیها و غارتگریها مینمودند و از این راه اموال فراوانی به هم زده بودند و با سر کار آمدن حکومت عدل از این غارت گریها ممنوع گشته و به شدت با ستم آنان مبارزه شد. نام این گروه در تاریخ اسلام «قاسطین» است. «قسط » هم به معنای عدالت و هم به معنای ظلم و عدول از حق آمده است. راغب در مفردات میگوید: «قسط به معنی سهم و نصیب است و هرگاه سهم و نصیب دیگری گرفته شود، قسط به آن گفته میشود و این مصداق ظلم است.» (2)
3- کوتهفکران و متحجرانی که فقط ظاهری از دین را دیده بودند و حقیقت آن را نفهمیده بودند و به شدت بر عقیده باطل خود استوار بودند. اینان نیز سر شورش بر حکومت مولا علی(ع) برآوردند. نام این گروه «مارقین» است و نام دیگرشان خوارج که بعد از داستان حکمین، در صفین بر ضد امام برخاستند و پرچم مخالفت را برافراشتند. این واژه، از ماده «مروق» به معنای پرش تیر از کمان است. گویی آنها قبلا در دایره حق بودند ولی به خاطر تحجر و نادانی و خودخواهی از مفاهیم اسلامیو تعلیمات آن به دور افتادند.
این سه جریان مخالف را پیامبر گرامی اسلام(ص) در سخنان خود به صراحت پیشبینی فرموده بود: ابوایوب انصاری گوید: «امر رسول الله(ص) علی بن ابی طالب(ع) بقتال الناکثین و القاسطین و المارقین؛ پیامبر اکرم(ص) به علی(ع) دستور داد که با سه گروه ناکثین و قاسطین و مارقین پیکار کند.» خود حضرت نیز در خطبه شقشقیه با همین نام مخالفین خود را نام برده است:
«فلما نهضت بالامر نکثت طائفه و مرقت اخری و قسط آخرون...؛ (4) هنگامی که قیام به امر خلافت کردم جمعی پیمان خود را شکستند و گروهی به بهانهای واهی سر از اطاعتم پیچیدند و از دین خدا بیرون پریدند و دسته دیگری راه ظلم و طغیان را پیش گرفتند.» تحلیل و بررسی عملکرد این سه جریان مخالف و موضع امام علی(ع) در برابر آنها، نقش ارزندهای در آگاهی امت اسلامی ما از جریانهای مخالف نظام و نیز الهامبخش نحوه برخورد با آنان خواهد بود. به یاری خداوند، بر آنیم که به تحلیل این سه جریان مخالف از دیدگاه مولا علی(ع) بپردازیم. در این مقاله به عنوان مدخل، بحثی پیرامون دشمنشناسی از دیدگاه مولی تقدیم میداریم.
دشمنشناسی
از اساسیترین شرایط موفقیت در تمامیعرصهها، شناخت دشمن است. در عرصه طبیعی، آدمی تا آنجا که دشمن را شناخته در دفع آن کوشیده و به موفقیت دست یافته است، ولی همین انسان ضربههای فراوانی از دشمن ناشناخته خود خورده است. به عنوان نمونه انسان از زمانی که دشمنی به نام میکرب را شناخت، به آسانی توانست در پی دفع آن برآید و همو چون نتوانسته است سرطان را بشناسد، هر روز قربانیهای فراوانی در این عرصه میدهد. در عرصه مسائل سیاسی و اجتماعی نیز شناخت دشمن نقش مهم و کلیدی دارد. بر این اساس است که بخش عظیمیاز آیات قرآن مربوط به معرفی دشمن است: معرفی شیطان، دشمنان انبیاء، کفار، مشرکان و منافقان و...
در روایتی از پیامبر گرامیاسلام(ص) میخوانیم: «الا و ان اعقل الناس عبد عرف ربه فاطاعه و عرف عدوه فعصاه؛ (5) آگاه باشید عاقلترین مردم کسی است
که خدایش را بشناسد و از او پیروی کند و دشمنش را نیز بشناسد و آن گاه نافرمانیش کند.» و در حدیثی دیگر از پیامبر اکرم(ص) آمده است: مردم اگر ده چیز را میشناختند سعادت دنیا و آخرتشان تأمین میشد؛ یکی از آنها شناخت ابلیس (دشمن) و یارانش میباشد. (6) امام علی(ع) در نهجالبلاغه شناخت دشمن را رمز بینش میداند: «و اعلموا انکم لن تعرفوا الرشد حتی تعرفوا الذی ترکه و لن تاخذوا بمیثاق الکتاب حتی تعرفوا الذی نقضه و لن تمسکوا به حتی تعرفوا الذی نبذه...؛ (7) و بدانید که رشد درنمییابید مگر که رشد وانهادگان را بشناسید و هرگز به کتاب خدا چنگ نمیزنید، مگر که فروفکننده آن را چنان که باید شناخته باشید.» و خود بخش عظیمیاز تلاش خویش را در دوره حکومت به افشاگری چهره دشمنان خود پرداخت.
اقسام دشمن
از طرفی از سخنان حضرت استفاده میشود که دشمن بر دو نوع است و دو نوع برخورد میطلبد:
1- دشمن آشکار.
2- دشمن پنهان.
از دیدگاه امام(ع) کمخطرترین دشمن، دشمنی است که دشمنی خود را آشکار کرده است؛ حضرت فرمود: «اوهن الاعداء کیدا من اظهرعداوته؛ (8) سستترین دشمنان کسی است که عداوتش را آشکار ساخته است.» «من اظهر عداوته قل کیده؛ (9) آن کس که دشمنیاش را اظهار کرده، توطئه و مکرش کم است.» و خطرناکترین دشمن دشمنی است که دشمنیاش را پنهان میکند، همان که قرآن کریم نامش را نفاق گذارده است. امام علی(ع) در این زمینه میفرماید: «شر الاعداء ابعدهم غورا و اخفاهم مکیده؛(10) بدترین دشمنان کسی است که عمیقتر بوده و بیشتر کیدش را مخفی میدارد. » در سخنی دیگر فرمود: «اکبر الاعداء اخفاهم مکیده؛ (11) بزرگترین دشمنان کسانیاند که حیله خود را بیشتر پنهان میدارند.» این دشمنی خطرناکترین دشمنیها است، و بدترین ضربه به مکتب از ناحیه اینان بوده است. امام علی(ع) در این زمینه میفرماید: «انما اتاک بالحدیث اءربعه رجال لیس لهم خامس: رجل منافق مظهر للایمان متصنع بالاسلام لایتاثم و لا یتحرج یکذب علی رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم متعمدا فلو علم الناس انه منافق کاذب لم یقبلوا منه و لم یصدقوا قوله و لکنهم قالوا صاحب رسول الله(ص) رآه و سمع منه و لقف عنه فیاخذون بقوله؛ (12) افرادی که نقل حدیث میکنند، چهار دستهاند و پنجمینخواهد داشت: نخست منافقی که اظهار اسلام میکند، نقاب اسلام را به چهره زده، نه از گناه باکی دارد و نه از آن دوری میکند و عمداً به پیامبر(ص) دروغ میبندد. اگر مردم میدانستند که این شخص منافق و دروغگو است از او قبول نمیکردند و تصدیقش نمینمودند، اما چون از واقعیت او آگاه نیستند، میگویند وی صحابه رسول خدا است، پیامبر(ص) را دیده، از او حدیث شنیده و مطالب را از او دریافت کرده است؛ به همین دلیل به گفتهاش ترتیب اثر میدهند.»
هشیاری در برابر دشمن
از نکاتی که امام علی(ع) در رابطه با دشمن بر آن تأکید دارد آن است که باید پیوسته هشیاری در برابر دشمن را حفظ کرد و هرگز نباید دشمن را کوچک شمرد: حضرت فرمود: «لا تستصغرن عدوا وان ضعف؛ (13) هرگز دشمن را کوچک مشمار، هرچند ضعیف باشد.»
دانی که چه گفت زال با رستم گرد دشمن نتوان حقیر و بیچاره شمرد
نیز فرمود: «لا تامن عدوا و ان شکر؛ (14) از دشمن در امان نباش، هرچند از شما سپاسگزاری میکند.» باید پیوسته دشمن را زیر نظر داشت که اگر لحظهای غفلت صورت گیرد، چه بسا ضربههای آسیبناپذیری از ناحیه دشمن وارد شود. امام علی(ع) فرمود: «من نام عن عدوه، انبهته المکائد؛ (15) کسی که از دشمن غفلت کند، حیلهها و کیدهای دشمن بیدارش خواهد ساخت.» حضرت در عهدنامه بعد از آن که مالک را سفارش به پذیرش صلح شرافتمندانه میکند، میفرماید: «و لکن الحذر کل الحذر من عدوک بعد صلحه فان العدوربما قارب لیتغفل فخذ بالحزم و اتهم فی ذلک حسن الظن؛ (16) زنهار، زنهار سخت از دشمنت پس از پذیرش صلح برحذر باش، چرا که دشمن گاهی نزدیک میشود که غافلگیر سازد. بنابراین دوراندیشی را به کار گیر و در این موارد خوشبینی را متهم کن!»
و حضرت از ویژگیهای خویش را، همین هشیاری در برابر دشمن میداند و میفرماید: «و الله لا اکون کالضبع تنام علی طول اللدم حتی یصل الیها طالبها و یختلها راصدها؛ (17) به خدا سوگند من هم چون کفتار نیستم که با ضربات آرام و ملایم در برابر لانهاش به خواب رود تا صیاد به او رسد و دشمنی که در کمین او است، غافلگیرش کند (من غافلگیر نمیشوم).» سخن مولا (ع) ضربالمثلی است پیرامون سادهلوحی و آن این است: کفتار حیوان ابلهی است و به آسانی میتوان آن را شکار کرد؛ به این ترتیب که صیاد آهسته با ته پای خود یا قطعه سنگ یا چوب دستی به در لانه کفتار میزندو او به خواب میرود، سپس او را به راحتی صید میکند. حضرت(ع) در برابر این پیشنهاد که از تعقیب طلحه و زبیر صرف نظر کند، سخن فوق را فرمود و به حق پیشنهاد فوق بسیار سادهلوحانه بود، چرا که نقشه این بود که آنها بصره و سپس کوفه
را در اختیار خود بگیرند و معاویه با آنها بیعت کند و در شام از مردم نیز برای آنان بیعت بگیرد و به این ترتیب بخشهای عمده جهان اسلام دراختیار جاه طلبان پیمانشکن قرار گیرد و تنها مدینه در دست علی(ع) بماند.
امام علی(ع) با آگاهی کامل از این توطئه به سرعت ابتکار عمل را در دست گرفت و نخستین توطئه و تلاش جداییطلبان را در نطفه خاموش ساخت و به آسانی بصره و کوفه و تمام عراق را نجات داد. این سخن امام علی(ع) درس است به همه زمامداران و مسئولان کشورهای اسلامیکه برای مقابله با خطرات دشمن گاه روزها، بلکه ساعتها و لحظهها سرنوشتساز است؛ نباید فرصت را به سادگی از دست بدهند و تسلیم پیشنهادهای سست عافیتطلبان گردند. امام(ع) افرادی که این لحظات حساس را از دست میدهند، به کفتار تشبیه کرده است. این تشبیه از چند جهت قابل توجه است: «کفتار» حضور دشمن را احساس میکند، ولی با زمزمههای او به خواب میرود؛ خوابی که منتهی به اسارت و مرگ او میشود. «کفتار» در خانه و لانه خود شکار میشود. «کفتار» حتی بدون کمترین مقاومت در چنگال دشمن گرفتار میگردد و به دام میافتد.
کسانی که فرصتهای زودگذر را با خوشباوریها یا ضعف و سستی یا تردید و تأمل از دست میدهند، هم چون کفتارند، به خواب میروندو در خانه و لانه خود به دام میافتند و مقاومتی نشان نمیدهند.این سخن بدان معنی نیست که بیمطالعه یا بدون مشورت و در نظر گرفتن تمام جوانب کار اقدام کنند، بلکه باید با مشاورانی شجاع و هوشیار مسائل را بررسی کرد و پیش از فوت وقت اقدام نمود. (18)
پینوشتها:
1) نهجالبلاغه، خطبه 93.
2) مفردات راغب، ذیل واژهی قسما.
3) مستدرک الصحیحین، ج 3، چاپ دارالمعرفه؛ اسدالغایه، ج 4، ص 33 و تاریخ بغداد، ج 13، ص 187، طبع دارلفکر.
4) نهجالبلاغه، خطبه 3.
5) بحارالانوار، ج 77، ص 179، و الحیاه ج 1، ص 36.
6) سفینهالبحار، عرف.
7) نهجالبلاغه، خطبه 147.
8 و 9) فهرست غرو، ص 239 و ص 340.
10) فهرست غرو، ص 339.
11) مستدرک نهجالبلاغه، ص 157
12) نهجالبلاغه،خطبه 210.
13و 14 و 15) فهرست غرو، ص 340.
16) نهجالبلاغه، نامهی 53.
17) نهجالبلاغه، خطبه 6.
18) پیام امام، ج 1،
....
نویسنده: حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی
منبع چاپی: مجله پاسدار اسلام. شماره 209
پايگاه اطلاعرسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيتاللهالعظمی سيدعلی خامنهای (مدظلهالعالی)
منبع/ رویدادها و تحلیل ها
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
هدایت شده از میعادگاه شهدا | روشنگری
32.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ سلسله جلسات کارگاه #مبانی_ولایت_فقیه 28
💠 جلسه 8⃣2⃣(رابطه ولایت فقیه و قانون اساسی )
🎤 #استاد_احسان_عبادی
👌 مبانی ولایت فقیه خود را قوی کنید تا در فتنه های آتی در امان باشید
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️شعرخوانی حماسی #میثم_مطیعی
▪️مردم صفای #مرد_میدان را که دیدند
▪️از وعدههای بی عملها دل بریدند
❌ شطرنج بازان سیاست را بگویید
🔻 تاکی اسیر حرص و ترس و آرزویید .
🔺 تا کی در این کشور نفوذیها بتازند
🔻 هردم به رنگی خلق را آشفته سازند
منبع/ رویدادها و تحلیل ها
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
35.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای تحلیلگر / آیندهنگری ۲۰۲۵: آیا آمریکا در برابر تهدیدات جهانی شکست میخورد؟ جهان چه خواهد شد؟
🎥 آیا تا به حال به این فکر کردهاید که در سال ۲۰۲۵، چه تحولاتی در عرصه جهانی در انتظار ماست؟ آیا میدانید که شکاف میان تهدیدات جهانی و قدرت آمریکا به چه شکلی افزایش خواهد یافت؟ در این مقاله، به بررسی کاهش نفوذ نظامی و دریایی آمریکا و ضعفهای بازدارندگی آن خواهیم پرداخت. همچنین، نقش دولت ترامپ و راهحلهای تهاجمیاش در مواجهه با چالشهای جهانی چه تأثیری خواهد داشت؟ اگر میخواهید به پاسخ این سوالات برسید و درک عمیقتری از آینده پیچیدهتری که در پیش داریم، داشته باشید؛ این مقاله را از دست ندهید. با ما همراه شوید و به دنیای جذاب این تحولات وارد شوید!
✅ آقای تحلیلگر
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهریار زرشناس: روشنفکران قاجار هم میگفتند باید با دنیا تعامل کنیم!
▪️جریان روشنفکری غربگرای ایرانی در زمان قاجار نیزهمین حرفهایی که این روزها برخی میزنند، ورد زبانشان بود که نباید با دنیا سر جنگ داشته باشیم بلکه باید تعامل کنیم؛ نتیجه این شد که در جنگ با روسها و انگلیسیها، بخشهای مهمی از خاک ایران جدا شد.
┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 علامه حسنزاده آملی: گوشتان به #رهبری باشد چون گوش ایشان به فرمان #حضرت_خاتم_انبیاء صلی الله علیه و آله و سلم است!
✅ صحبتهای کمتر شنیده شده از علامه #حسن_زاده_آملی در مورد رهبر معظم انقلاب
┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعری با حضور رهبر معظم
با اختلاف بسیار زیاد،
بهترین و جنجالی ترین شعر
در وصف حال چگونگی پیشرفت و خدمت مسئولان کشور و آقازاده های آنها به مردم که سالن از شنیدن آن منفجر شد و حضار چندین و چند بار تشویق کردند!
آنقدر شنیدنی است
که باید بیش از یک بار گوش کرد
و برای بیش از یک نفر فرستاد
جهت شاد کردن دوستان لطفاً نشر دهید.
منبع/ بناب:گفتمان انقلاب اسلامی
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایرانی باشی غیرتت قبول نمیکنه که باج بدی❤️ 👌👌👏👏👏
منبع/ بناب: گفتمان انقلاب اسلامی
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
4.16M
سخنرانی استاد امیری در جمع پاسداران انقلاب اسلامی
بمناسبت هفته بسیج ۱۴۰۳/۹/۶
🎤 پایگاه نشر آثار" #استاد_امیری"
📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه #استاد_امیری را در این کانال دنبال کنید
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
7M
تحلیل سیاسی کوتاه
توسط استاد امیری
در خصوص شرایط امروز
محورمقاومت، آمریکا و رژیمصهیونیستی ۱۴۰۳/۹/۶
❗️ حتما حتما گوش کنید
نکات شنیدنی، جالب و آموختنی
زیادی را بیان میکنند
🎤 پایگاه نشر آثار" #استاد_امیری"
📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه #استاد_امیری را در این کانال دنبال کنید
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
696.7K
سوال: چرا در این شرایط جنگی، در زیرساخت ها و رسانه و اقتصاد خیلی مشکل داریم؟
چرا برای رفع این مشکلات بسیجی وار وارد نمیشویم؟
جواب: استاد امیری👆
🎤 پایگاه نشر آثار" #استاد_امیری"
📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه #استاد_امیری را در این کانال دنبال کنید
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
1.03M
سوال: چرا ما در صنعت هسته ای و نظامی قدرت داریم ولی در خودروسازی مشکل داریم؟
جواب: استاد امیری👆
🎤 پایگاه نشر آثار" #استاد_امیری"
📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه #استاد_امیری را در این کانال دنبال کنید
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
360.6K
سوال: چرا قدرت در اسرائیل دست اشکنازی هاست و دست یهودی های مذهبی نیست؟
جواب: استاد امیری👆
🎤 پایگاه نشر آثار" #استاد_امیری"
📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه #استاد_امیری را در این کانال دنبال کنید
🎤 پایگاه نشر آثار" #استاد_امیری"
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
1.52M
سوال: چرا محورمقاومت قوی و مثل حملات یکشنبه ۴ آذرماه دشمن را زیر آتش نمیگیرد؟
جواب: استاد امیری👆
🎤 پایگاه نشر آثار" #استاد_امیری"
📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه #استاد_امیری را در این کانال دنبال کنید
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
1.05M
سوال: آیا دولت پزشکیان همان دولت روحانی است؟
جواب: استاد امیری👆
🎤 پایگاه نشر آثار" #استاد_امیری"
📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه #استاد_امیری را در این کانال دنبال کنید
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
307.1K
سوال: چرا صدا و سیما توانمندی های جمهوری اسلامی ایران را برای مردم بیان نمیکند؟
جواب: استاد امیری👆
🎤 پایگاه نشر آثار" #استاد_امیری"
📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه #استاد_امیری را در این کانال دنبال کنید
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
995.3K
پیشنهاد: کاش اینگونه روشنگری ها را در سطح دبیرستان و مدارس پیگیری میکردید که شاهد اینگونه اغتشاشات نباشیم و اینطور معضل بی حجابی نداشته باشیم!
جواب: استاد امیری👆
🎤 پایگاه نشر آثار" #استاد_امیری"
📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه #استاد_امیری را در این کانال دنبال کنید
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
جنگ نرم 5 آذر 1403.MP3
38.71M
🎙درسنامه جنگ نرم و دشمن شناسی نسخه 5 آذر
📌با محور نقش ظریف در جنگ شناختی دشمن
🎙فایل صوتی
🔗فایل پاور پوینت
📝متن درس «جنگ شناختی ظریف» اینجا
➖➖➖➖
✅حمایت از تولید محتوا=استمرار تولید محتوا
🆔 منبع/ محسن مجتهدزاده( شيخ قمی)
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi
چرا جواد ظریف کنار گذاشته نمی شود.pdf
6.35M
📝 متن:
📝چرا جواد ظریف کنار گذاشته نمی شود؟
تحلیل چالش حضور ظریف در دولت پزشکیان
➖➖➖
فایل ورد Word
فایل PDF
➖➖➖
🎙فایل صوتی
➖➖➖➖
✅حمایت از تولید محتوا=استمرار تولید محتوا
🆔 منبع/ محسن مجتهدزاده (شیخ قمی)
📡 محتوای سیاسی پایگاه خبری ورجوی
🕯 میعادگاه شهدا | #روشنگری
@varjovi
@shohadayevarjovi