eitaa logo
میعادگاه شهدا | روشنگری ☫
554 دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
28.6هزار ویدیو
1.2هزار فایل
🕯میعادگاه شهدای وَرجُوی 📌شهید پرور ترین روستای ایران آذربایجان شرقی ؛ ۶ کیلومتری جنوب مراغه @basij_varjovi صاحب امتیاز: 📡 پایگاه خبری ورجوی Www.varjovi.ir @varjovi ۰۹۳۵۴۳۲۱۲۹۴ | ارتباط با مدیر مسئول
مشاهده در ایتا
دانلود
روش شناسی تبلیغات ضد دینی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن(۶) باید مخاطب را شناخت، راهکارهای نزدیک شدن به او را آموخت و در او آمادگی روانی در خصوص موضوع ایجاد کرد. 3. معرّفی الگو امروزه، دشمنان دین به این نتیجه رسیده‌اند که راز اصلی پیروزی‌ها و شکست‌ناپذیری که در مجموعه آموزه‌های دینی وجود دارد، ذهن‌های هوشیار و هوشمند و دل‌های آگاه و مؤمنی است که وجود دارد و اینهاست که توانسته از دین در برابر تهدیدات دشمن دفاع کند. دشمنان تلاش می‌کنند با توسّل به هنجارهایی که حاکم است و ارزش‌هایی که خوب و بد را تعریف می‌کند و حتّی الگوهای ذهنی که جامعه اسلامی، تحلیلش از دین و جهان بر اساس آن الگوها تثبیت شده، نفوذ کرده و آن را بشکنند تا بتوانند الگوهای جدیدی را جایگزین الگوهای شناختی جامعه اسلامی کنند. ماهواره، یکی از اصلی‌ترین ابزارهای دشمن در راستای تحقّق اهداف آنها و معرّفی الگوهای مدّ نظر جامعه اسلامی است؛ به طوری که بیش از30 شبکه رادیویی و 55 شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی‌زبان، علیه دین اسلام فعّال هستند(7) که بیشتر این شبکه‌ها، قصد پر کردن اوقات فراغت خانواده‌های مسلمان را ندارند؛ بلکه می‌خواهند با جلب اعتماد مخاطبان خود، آنها را به تماشای فیلم‌های مورد نظر دعوت کنند تا آنچه را برنامه‌ریزی کردند، به خورد مخاطبان خود داده و الگوی مطلوب خویش را در میان مخاطبان رواج دهند. مدگرایی، نابودی ادبیات فارسی، آمار بالای طلاق، مشروعیت بخشیدن به رفتارهای غربی، انکار وحی، زیر سؤال بردن شهادت و مهدویت، از مهمترین اهداف معرّفی الگوها در برنامه‌های ماهوارهای است.(8) 4. تولیدات رسانه ای هنگامی که در اوایل قرن بیستم میلادی صنعت سینمای آمریکا در هالیوود شکل گرفت(9)، کسی پیش‌بینی نمی‌کرد چه سیاست‌های استکباری در پشت این همه سرمایه‌گذاری در بخش سینمای آمریکا نهفته است. ساخت فیلم‌های پُرخرج و جذّاب با دیالوگ‌هایی که نوشته نویسندگان بزرگ بود و استفاده از تکنیک‌های برتر فیلمبرداری و ساخت دکور و نیز استفاده از بازیگران برتر جهانی که توسط بخش‌های کشف استعداد شرکت‌های فیلمسازی شناسایی شده و دعوت به همکاری می‌شدند، از ابزارهای مهمّی بوده‌اند که توسط هالیوود به‌کارگیری شده است. اگر به سینمای آمریکا در سالهای 1940 تا 1990میلادی نگاهی انداخته شود، مشخّص می‌شود که عمده فیلم های بزرگ با مخارج و هزینه های بالا ساخته شده و فیلم، کارگردان و بازیگران آن، شهرت جهانی به دست آورده اند که عمدتاً نیز به موضوع قوم یهود و پیامبران آن و بازگشت به سرزمین موعود پرداخت شده است.(10) از طرف دیگر، مقدّس‌ترین نهاد در کشور ایران، خانواده است. ازاین‌رو، برخی از سریال‌های ماهواره‌ای، محور خانواده را مورد هدف قرار داده و تلاش می کنند تا روابط بین فردی را متزلزل کرده و اعتماد بین افراد خانواده را از بین ببرند. نگاهی به عملکرد شبکه‌هایی مانند «فارسی‌وان» و «من و تو» بر روی شبکه‌های ماهوارهای و همچنین فعّالیّت آنها در فضای مجازی، به‌ویژه شبکه تلویزیونی ـ اینترنتی «زنان تی‌وی»، نشان می‌دهد که آنها در پی تغییر آداب، اعتقادات، رسوم و روش‌های زندگی در میان مردم، به‌خصوص بانوان هستند. ارتباط جنسی آزاد بین دختر و پسر قبل از ازدواج، از بین بردن حریم بین محرم و نامحرم، داشتن فرزند نامشروع که امری طبیعی تلقّی می‌شود، ترویج اشرافی‌گری، ترویج چشم‌وهم‌چشمی و پایبندی افراطی به مد روز، حکایت از این دارد که استعمار نو با روشن جنگ نرم به مبارزه با دین و فرهنگ ایرانیان آمده و ابتداء هسته اجتماع، یعنی خانواده، و بعد شخصیت زنان را که قلب این خانواده‌ها هستند، نشانه گرفته است. بنابراین، هدف این برنامه‌ها، نابودی سلامت فکر و رفتار افراد است؛ تا جایی که مشاهده دائم برنامه‌های نامناسب ماهواره، افراد را دچار حالت مسخ‌شدگی و از دست رفتن عقلانیت می‌کند و خانواده‌های تحت الشعاع این برنامه‌ها، از مسیر اصلی تربیتی خود که ریشه در مکتب اسلام دارد، فاصله می‌گیرند.(11) در مجموع، عوامل مؤثّر دیگری، از جمله زمینه‌های فردی، مدیریت کارگزاران حکومتی و بهره‌گیری از دین و مذهب نیز در تبلیغات دینی نقش دارند که بنا بر رعایت اختصار، از توضیح این موارد صرف نظر می‌شود. راهکارهای مقابله با تبلیغات ضد دینی 1. خودسازی مبلّغ گام اوّل در مقابله با تبلیغات ضدّ دینی، خودسازی مبلّغ است؛ چرا که یکی از شرایط مهمّ در امر اثرگذاری تبلیغات، مبلّغ است که در ادامه، به برخی از ویژگی‌های لازم در مسیر خودسازی مبلّغ اشاره می شود: - شناخت دقیق هدف: مبلّغ باید به هدف خود در تبلیغ، آگاهی و معرفت کامل داشته باشد. - ایمان به هدف: مبلّغ باید علاوه بر شناخت هدف، خود نیز به راهی که می رود، ایمان کامل داشته باشد و در این راه به بزرگ‌ترین و ارزشمندترین مبلّغ مکتب وحی اقتداء کند.
روش شناسی تبلیغات ضد دینی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن(۷) - اخلاص: یکی از ابتدائی‌ترین و البته ضروری‌ترین صفات برای مبلّغ، اخلاص است؛ زیرا اگر تبلیغ برای خداوند نباشد، اثری بر دلها نخواهد گذاشت. - صداقت و راستگویی: صداقت و راستگویی، از صفات و ویژگی های یک انسان کامل و مؤمن است؛ مبلّغی که راستگو نباشد، نمی‌تواند به اهداف خود برسد. همچنین، موارد دیگری از جمله: سعه صدر و استقامت، عزّت نفس، شجاعت و شهامت، آگاهی و بصیرت، اخلاق اسلامی و منظم بودن را نیز می‌توان از دیگر شرایط لازم برای مبلغ در مسیر خودسازی نام برد. 2. مقابله ظاهری و تقابل بنیادین در فضای مجازی از راه‌های مقابله با تبلیغات ضدّ دینی در فضای مجازی، گذشته از پیچیدگی‌های آن، دارای فاکتورهای آشنایی است که با رعایت آن، می‌توان از بسیاری تهدیدات در این زمینه ایمن شد. مهمترین راه های مقابله با تبلیغات ضدّ دینی در فضای مجازی، عبارت است از: - آموزش های بنیادین کاربران فضای مجازی وبگاه‌ها به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم، در برابر دین موضع می‌گیرند و مطلب می‌نویسند. منظور از مقابله غیرمستقیم، تقابل با دین از طریق نفی اصول و پایه‌های دین است که پشتوانه و تثبیت‌کننده دین است. از این نمونه وبگاه‌ها می‌توان به پایگاه‌های: ضدّ مذهب تشیع، مبلّغ فرقه‌های ضالّه و ضدّ اخلاقی اشاره نمود. مقابله مستقیم نیز به تقابلی اطلاق می‌شود که هدف آن، معارضه مستقیم با دین است که هم در وبگاه‌های اشاره شده و هم در پایگاه‌های خاصّ، به صورت صریح یا ضمنی دیده می‌شود؛ اینگونه وبگاه‌ها نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند؛ از جمله، دسته‌ای از این پایگاه‌ها هرگونه برخورد با حکومت‌های ظالم و یا برداشت سیاسی از اسلام را تا ظهور حضرت مهدی(ع) ممنوع می‌دانند. دسته‌ای دیگر دربردارنده شیوه‌های غلط ارتباط با دین و تبلیغ وسیع خرافات است و دسته‌ای نیز شامل وبگاه‌هایی است که به برخی عقاید مسلّم مسلمانان، دخل و تصرف می‌کنند و سعی در مخدوش نمودن آنها دارند؛ مانند مسئله مهدویت. عوامل امنیتی و انتظامی، تلاش مناسبی برای از بین بردن این وبگاه‌ها انجام داده‌اند؛ امّا مقابله با این حجم گسترده، نباید به همین مرحله منحصر شود؛ چه اینکه اینگونه پایگاه ها همچون قارچ رشد می کنند و بسته شدن یکی از آنها، سبب گشایش چندین وبگاه دیگر می گردد. به طور کلّی، این نوع پایگاه ها از پشتوانه مالی بهتری برخوردارند و مشکلی در هزینه کردن ندارند. در برابر برخورد با وبگاه‌های ضدّ اخلاقی، مهم‌ترین کاری که می‌توان انجام داد، آموزش کاربران و مصون‌سازی آنها از آسیب‌های ناشی از این تهاجم نرم است. بر این اساس، باید به دنبال یک ارتش منظّم سایبری برای مبارزه با هجمه ضدّ فرهنگی و ضدّ دینی در این فضا بود؛ به طوری که این ارتش بتواند ضمن مبارزه تدافعی و سلبی با تهاجم دشمن، به تولید برنامه بپردازد و ذهن مخاطبان خود را نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان اسلام به خود جلب کند و با حضور مؤثّر خود در این جبهه، ابتکار عمل را از دست دشمن خارج سازد. در این میان، حضور علماء دین در عرصه فضای مجازی، اجتناب‌ناپذیر است. با گسترش ارتباطات مجازی و امکان دسترسی بالا به آن، میزان اثرگذاری وبگاه‌های اینترنتی روزبه‌روز افزایش می‌یابد. پس، غفلت در این مورد، تبعات جبران‌ناپذیری خواهد داشت. از طرف دیگر، نمی‌توان جوانان را به بهانه مصون ماندن از خطرات آلودگی فضای مجازی، از استفاده صحیح از فضای مجازی محروم نمود؛ بلکه مدارس و خانواده‌ها باید شیوه بهره‌گیری صحیح از اینترنت را به جوانان و نوجوانان بیاموزند و ماهیت آن را شرح دهند. همچنین، جوانان را از تبعات و آثار سوء وبگاه‌های ضدّ اخلاقی و اهداف شوم گردانندگان آن، آگاه ساخت. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
روش شناسی تبلیغات ضد دینی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن(۸) به طور کلّی، برای حضور گسترده و مؤثّر در فضای مجازی، سرمایه‌گذاری کلانی باید انجام داد تا به‌مرور از حالت تدافعی خارج شویم و آرایش تهاجمی به خود بگیریم؛ ضمن آنکه باید اقدامات سلبی، مانند منهدم ساختن وبگاه‌های ضدّ اخلاقی، دستگیری و مجازات عوامل آنها را نیز انجام داد. - ایجاد نوآوری در روش‌های مجازی فضای مجازی، به موازات فضای واقعی شکل گرفته است و رفتارهای این دو جهان، از منطق واحدی تبعیت می کنند. انسانِ شرّ، همواره در تکاپوی توسعه شرّ است و انسان خیر و نیکو، پیوسته به دنبال توسعه نیکی و خیر است. در گذشته، وجه غالب این فضا در اختیار خیر نبوده است؛ ولی به‌مرور به سوی استفاده‌های مفید حرکت می‌کند. برای ترسیم بهتر موضوع، به مثالی کاربردی و عملی اشاره می‌شود؛ دوستی گفت وقتی در جست‌وجوگر گوگل عنوان «داستان» را کاوش می‌کردم، صفحه‌هایی باز می‌شد که حاوی داستان‌های جنسی به زبان فارسی بود. به همین دلیل، به اتّفاق گروهی، وبگاهی راه انداختیم و آن را «داستان و راستان« نام نهادیم؛ اکنون وقتی کلمه «داستان» را جستوجو می‌کنیم، صفحه‌هایی باز می‌شود که داستان و راستان می‌آید و انتخاب‌های اوّل، شامل داستان‌های خوب و مفید می‌شود. بر این اساس، هرچه تولید بیشتری در این فضا انجام شود، ظرفیت خیر نیز بالا برده می شود. پس، نمی توان گفت چون در این فضا حاکمیت با شرّ است، تولید محتوای خیر رها شود. ایجاد وبگاه‌هایی جامع و پویا و چندزبانه درباره دین نیز راهکار مهمی است. اگر چه پایگاه‌های مختلف تا حدودی به این موضوع پرداخته‌اند، ولی نبودِ وبگاهی جامع و چندزبانه در این خصوص برای کاربران خارجی و حتّی داخلی، نمایان و محسوس است. - معرّفی الگوهای کامل و جذّاب در فضای مجازی قرآن کریم، یکی از الگوهای کامل دین است. برای مناسب‌سازی قرآن در فضای مجازی، باید دید قرآن را از چه ابعادی می‌توان بررسی کرد. - استفاده از نرم افزارهای امنیتی پیشرفته یکی از مهم‌ترین و مؤثّرترین راهکارها در حوزه جلوگیری از تبلیغات سوء دینی در فضای مجازی، استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی است که شامل سیستم کنترل باشد. اکنون بسیاری از شرکت‌های امنیتی، این ابزار مهمّ مدیریتی را در برخی از نرم‌افزارهای حفاظتی خود گنجانده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. ابزار کنترل معمولاً قدرت بازدارندگی مؤثّری در برابر تهدیدها و خطرهای اینترنتی در اختیار دارد و کاربرها می‌توانند با تعریف و تنظیم گزینه‌های مختلف در این ابزار، دسترسی خود به محتویات اطّلاعاتی تحت وب را کاملاً تحت کنترل و نظارت خویش قرار دهند. قابلیت‌هایی همچون: انسداد صفحه‌ها و پایگاه‌های نامناسب و ضدّ دینی به شکل بالفعل یا بالقوه، نظارت یا کنترل فایل‌ها و اطّلاعات ردّوبدل‌شده به شکل برخط و نیز آگاهی از پایگاه ها و مراکز مورد بازدید، از ویژگی های سیستم کنترل محسوب می شود. شرکت هایی که در زمینه تولید ابزار فیلترینگ برای کنترل دسترسی به اینترنت فعّالیّت می‌کنند، در گزارش های خود اعلام کردند که بیش از یک‌سوم اینترنت را وبگاه های ضدّ دینی و غیر اخلاقی تشکیل می دهند که می تواند آسیب‌های فراوانی را به کاربران وارد کنند. بر اساس نتایج حاصل از این مطالعات، مشخّص شده که کل اینترنت بیش از 37 درصد پایگاه ها با موضوعات ضدّ دینی، از جمله غیراخلاقی، فعّالیّت می کنند.(12) تعداد وبگاه های ارائه‌دهنده خدمات بازی آنلاین، طیّ یک سال گذشته 212 درصد افزایش یافته و پایگاه های حاوی بخش‌های خشونت‌آمیز 10 درصد بیشتر شده است. این امر، هشداری برای استفاده بدون کنترل از اینترنت است.(13) از آنجا که دانستن اصول اوّلیه محافظت در فضای سایبر امری ضروری به نظر می رسد، به تمامی کاربران توصیه می شود به فعّالیّت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و نیز استفاده از ابزارهای کنترلی و نظارتی توجّه شود. - تقویت و ارتقاء باورهای دینی بهترین راهکار برای مقابله با تبلیغات ضدّ دینی در فضای مجازی و حقیقی، تقویت عقاید و باورهای دینی است. این تقویت و استحکام‌بخشی، به‌ویژه در مورد باورهایی همچون ولایت و مهدویت که دشمن روی آنها تمرکز بیشتری نموده است، ضروری‌تر به نظر می‌آید. سرمنشأ برخی تأثیرات منفی تبلیغات ضدّ دین در فضای مجازی، عدم درک صحیح از دین به عنوان بازوی محکم بازدارنده انسان از آلودگی است. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
روش شناسی تبلیغات ضد دینی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن(پایانی) نتیجه در مورد میزان و چگونگی تأثیرگذاری رسانه‌ها بر مخاطبان نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد؛ امّا در فرایند تأثیرپذیری مخاطبان از وسایل ارتباط جمعی، عوامل بسیاری دخیل است که شناخت این عوامل برای پیام‌آفرینان، سیاست‌گذاران ارتباطی و سایر دستاندرکاران رسانه‌های جمعی، از اهمّیّت فراوانی برخوردار است. مطالعه و پژوهش در راستای شناخت ویژگی‌های فرهنگی ـ اجتماعی و شخصیتی مخاطبان، گام نخست برای پیام‌رسانان و گردانندگان رسانه های جمعی است؛ البته نباید از این نکته غافل ماند که وسایل ارتباط جمعی، مانند شمشیری دولبه است که ممکن است در خدمت اصحاب قدرت و ثروت قرار گیرد و کارکردهای منفی و آثار نامطلوب بر مخاطبان داشته باشد و به عنوان سلاحی ویرانگر به منظور تهاجم فرهنگی به ملل دیگر به کار گرفته شود. به طور مختصر، عمده‌ترین عوامل افزایش یا کاهش تأثیرات رسانه‌های جمعی بر مخاطبان نقش‌آفرین عبارت است از: - اشتراک فرهنگی، زبانی و اعتقادی بین محتوای رسانه ها و مخاطبان؛ - اعتبار وسایل اعتبار جمعی در کسب اعتماد مخاطبان و میزان اثرگذاری؛ - تعدّد وسایل ارتباط جمعی و میزان تأثیرگذاری آنها بر همدیگر در تقویت یا تضعیف یا خنثاسازی؛ - افزایش یا کاهش تأثیرات رسانه ها بر مخاطب به میزان برخورداری آنها از عناوین مختلف؛ - تأثیر رسانه ها در جهت تقویت یا عدم تقویت ارزش‌ها، رفتارها و گرایش‌های موجود مخاطبان؛ - میزان تأثیر رسانه‌ها به دو شکل مستقیم (کوتاه‌مدّت) و غیرمستقیم (بلندمدّت)؛ - انتخاب نوع رسانه ها با توجّه به اوضاع و احوال مخاطبان؛ - نقش میانجی‌ها، رهبران فکری، دوستان و خانواده در افزایش یا کاهش تأثیر رسانه‌ها؛ - میزان تأثیرپذیری مخاطبان از محتوای وسایل ارتباط جمعی با توجّه به تیپ شخصیتی آنها؛ - یکسان نبودن میزان ابراز علاقه مخاطبان در رویارویی با رسانه ها. تبلیغ دینی در طیّ سال‌ها به اشکال مختلف مورد توجّه و عمل قرار گرفته است. امروزه، با توجّه به گسترش روز افزون اینترنت و حضور و تأثیر زیاد آن در اقشار مختلف مردم، از کودکان تا کهنسالان لازم است مبلّغان دین از این امکان، حُسن استفاده را داشته باشند که لازمه این امر، شناخت و مهارت و استفاده از این امکانات است و باید به صورت جدّی از جانب سازمان‌های تبلیغاتی و مبلّغان دینی پیگیری و به صورت سازماندهی‌شده و هماهنگ از آن استفاده نمود و وجود تهدیدآمیز این فنّاوری را به فرصتی برای توسعه و تعمیق مفاهیم دینی و اعتقادی تبدیل کرد. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
مستند صوتی شنود - 05.mp3
زمان: حجم: 17.87M
🎙 مستند صوتی شنود، قسمت ۵ (تجربه نزدیک به مرگ یک مسئول امنیتی در بیمارستان بقیه الله تهران) 🔺 تجربه‌گر در پی حذف برخی قسمت‌ها توسط ارشاد و نامفهوم شدن برخی قسمت‌های آن و همچنین بیان برخی مطالب گفته نشده، تصمیم به روایت صوتی تجربه خود گرفته‌ است و استاد امینی‌خواه مستندات روایی مرتبط با تجربه را بیان می‌دارد. مروری بر نکات جلسه پنجم: 🔻 نورانی ترین قطعه سلام در نماز 🔻 به من گفتند:هرچه به مضجع اهل بیت نزدیک تر شوی بیشتر در معرض نوری. 🔻 شهداء عند ربهم یرزقون هستند تا آخر 🔻 نور شما را طاهر می‌کند. 🔻 با روضه خانه‌هایتان را نورانی کنید. 🔻 چرا نور کربلا از همه بیشتر است؟ 🔻 کربلا، اوج نور افشانی خدا 🔻 چگونه به نور برسیم؟ 🔻 حیوانات وحشی به من حمله کردند. 🔻 اذکاری که شیاطین را دور می‌کرد! 🔻 تمثیل شیطان در قالب چهره یک زن در بالین پیرمرد روحانی 🔻 فریاد کشیدن زن شیطانی با هر دفعه که ذکر میگفتم. 🔻 تاثیر شیطان در تصمیم‌گیری دکترها برای انتقال من به بخش زنان 🔻 شوخی و خنده‌های پرستاران با نامحرم باعث آزار بیماران می‌شد. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
15.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠بیانات امام خامنه ای 🎥 🔸اشرافی گری 🔹جلوی اشرافی گری باید گرفته شود... 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
استاد محسن عباسی ولدیradio-maaref-98_11_13-16_00(3).mp3
زمان: حجم: 11.96M
(قسمت یازدهم، بخش اول) 🎙استاد ✅ موضوعات این برنامه: 🔸نقش رسانه‌های ملحد در کم رنگ کردن شخصیت ماورائی اهل بیت علیهم‌السلام. 🔹مادی شدن ذهن‌ها و نقش آن در باورناپذیری شخصیت ماورائی اهل بیت علیهم‌السلام 🔸آیا فکر نمی‌کنید با این بحث‌ها برنامه پرسمان از مسیر خود خارج شده است؟ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
استاد محسن عباسی ولدیradio-maaref-98_11_13-16_30(4).mp3
زمان: حجم: 12.02M
(قسمت یازدهم، بخش دوم) 🎙استاد ✅ موضوعات این برنامه: 🔸نقش رسانه‌های ملحد در کم رنگ کردن شخصیت ماورائی اهل بیت علیهم‌السلام. 🔹مادی شدن ذهن‌ها و نقش آن در باورناپذیری شخصیت ماورائی اهل بیت علیهم‌السلام 🔸آیا فکر نمی‌کنید با این بحث‌ها برنامه پرسمان از مسیر خود خارج شده است؟ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
استاد محسن عباسی ولدیradio-maaref-98_11_20-16_00.mp3
زمان: حجم: 11.69M
(قسمت دوازدهم، بخش اول ) 🎙استاد ✅ موضوعات این برنامه: 🔸ضرورت پرداختن به بعد زمینی زندگی اهل بیت علیهم‌السلام. 🔹نمونه‌ای کاربردی از سیره اهل بیت علیهم‌السلام. 🔸چرا از بعد زمینی زندگی اهل بیت علیهم‌السلام غافلیم؟ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
استاد محسن عباسی ولدیradio-maaref-98_11_20-16_30.mp3
زمان: حجم: 12.31M
(قسمت دوازدهم، بخش دوم ) 🎙استاد ✅ موضوعات این برنامه: 🔸ضرورت پرداختن به بعد زمینی زندگی اهل بیت علیهم‌السلام. 🔹نمونه‌ای کاربردی از سیره اهل بیت علیهم‌السلام. 🔸چرا از بعد زمینی زندگی اهل بیت علیهم‌السلام غافلیم؟ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
استاد محسن عباسی ولدیradio-maaref-98_11_27-16_00.mp3
زمان: حجم: 11.88M
(قسمت سیزدهم، بخش اول) 🎙استاد ✅ موضوعات این برنامه: 🔸آسیب خلأ آموزش سبک زندگی قرآنی و اهل بیتی در سیستم آموزشی؛ 🔹ضرورت پرداختن به سیرۀ اهل بیت علیهم‌السلام در هیئت‌ها؛ 🔸تفاوت چشمگیر میان نوع نگاه به ازدواج در فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام با جامعۀ امروز 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
استاد محسن عباسی ولدیradio-maaref-98_11_27-16_30.mp3
زمان: حجم: 12.03M
(قسمت سیزدهم، بخش دوم) 🎙استاد ✅ موضوعات این برنامه: 🔸آسیب خلأ آموزش سبک زندگی قرآنی و اهل بیتی در سیستم آموزشی؛ 🔹ضرورت پرداختن به سیرۀ اهل بیت علیهم‌السلام در هیئت‌ها؛ 🔸تفاوت چشمگیر میان نوع نگاه به ازدواج در فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام با جامعۀ امروز 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi