چرا چماقداران FATF
به مفسدان فراری پناه می دهند؟
🔹کانادا، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، سوئد و برخی دولت های اروپایی مشابه، دائما مدعی دفاع از حقوق بشر در ایران هستند.
♦️اما از تحریم های جنایتکارانه همین دولت ها که بگذریم، اغلب مفسدان اقتصادی وقتی احتمال بازداشت و مجازات می دهند، اموال غارت شده را به همین کشور های بانی FATF (مدعی مبارزه با پولشویی، جرائم مالی سازمان یافته و تامین مالی تروریسم) انتقال می دهند و همان جا هم پناهندگی و اقامت می گیرند!
🔹از جمله مفسدان متواری، "محمود رضا خاوری، مرجان شیخ الاسلامی، سالار آقاخان، محمد جزایری، محمد زندیه، مصطفی نیاز آذری، محمد انوشه، مسعود خرمی پور، سروش امیری، شهرام تیموری و دهه ها نام مشابه است که پس از غارت میلیارد ها دلارگریخته، و پناهندگی برخی از آنها در کشورهای غربی محرز است.
♦️این افراد در ازای دریافت پناهندگی و اقامت، مجبورند بخشی از اموال غارت شده را در اختیار دولت های غربی دهند تا جنگ رسانه ای و ترور و آشوب افکنی علیه ملت ایران، تامین مالی شود. چرخه فساد و جنایت، از این وقیح تر؟!
🔹با این وجود، چرا برخی مدعیان اعتدال و اصلاحات، اصرار دارند دولت های غربی را طرفدار حقوق بشر جا بزنند و دُم خروس حمایت از مفسدان و تروریست ها را نبیند؟ چرا سنگ اف ای تی اف را به سینه می زدند، در حالی که می دانستند 76 درصد پولشویی های دنیا در آمریکا و اروپا و کانادا انجام می شود؟
این یک #تجاوز_رسانه_ای است!!
● بیبیسی فارسی در پنج روز اخیر، ۸۰ پست اینستاگرامی درباره ریزش ساختمان متروپل منتشر کرده است.
● در همین پنج روز، در حملهای مسلحانه به مدرسهای در آمریکا ۲۱ دانشآموز و معلم کشته شدند اما بیبیسی فقط ۲ پست خبری و بدون جزییات منتشر کرده! بدون هیچ عکسی از قربانیان و صحنه جنایت.
● در همین پنج روز، تصادف ساده یک اتوبوس و مسمویت در خوابگاه دانشجویی در تهران تیتر بیبیسی با ۱۷میلیون فالوئر شده! ایضا آتشسوزی در یک کارگاه در تهران!
✖️آمار فوق، صریحا میگوید که ما در نه معرض یک تهاجم رسانهای، بلکه در معرض «تجاوز رسانهای» هستیم!
● امشب فینال لیگ قهرمانان اروپا به علت ورود تماشاگران بدون بلیط لیورپول با ۳۵دقیقهای تاخیر آغاز شد. بازی که صدها میلیون نفر در دنیا چشم انتظار آن بودند و از یک سال پیش مکان و زمان ورزشگاه آن مشخص بود، اما سیستم امنیتی و انتظامی فرانسه نتوانست از ورود تماشاگران بدون بلیط جلوگیری کند!
● یک آبروریزی در مهمترین بازی سال در قلب اروپا! اما بیبیسی فقط خبر قهرمانی رئالمادرید را رفت! ولی درگیری چند تماشاگر در یک بازی دو تیم شهرستانی ایران، میتواند در خبر بیبیسی به یک جدال قومی جلوه کند.
الغرض!
در دنیا از این دست حوادث روزانه بسیار است. اما بیبیسی، حتی یک تصادف ساده اتوبوس را به بحرانی اجتماعی و موجی از فروپاشی روحی و روانی در ایران مبدل میکند.
این یک بنگاه خبری نیست، یک «متجاوز رسانهای»ست برای بحرانزایی؛ درست مثل آنچه که در ۲۸مرداد ۳۲ در تهران کرد.
بایستی در حوادث معترض و مطالبهگر مجازات مقصران بود، ایضا همدرد قربانیان، اما میتوان همراه «متجاوز رسانهای» نیز نبود.
واقعاً ۷۰٪ مردم ایران بیدین شدن؟!!
🔺 #فضای_مجازی روی ما هم اثر گذاشته؟!
✅ نقدی علمی بر نظرسنجی مؤسسه گمان
🔶 برشی از سخنرانی حجتالاسلام #راجی در خصوص عظیمترین و فوریترین جهاد، #جهاد_تبیین
سربازان غرب برای تحقیر مردم ایران!
🔻هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم کن در فرانسه نیز مانند دورههای اخیر آن، بیش از هنر و سینما به سمت تبلیغ سیاسی و ایدئولوژیک رفت.
🔹 آنچنانکه مراسم افتتاحیه این جشنواره با پخش پیام تصویری زلنسکی، رئیسجمهور اوکراین برگزار شد و ایران امسال هم مثل همیشه هدف این سلاح تبلیغاتی قرار گرفته است.
🔹بنابر اظهار نظر حاضران در جشنواره کن امسال، فیلمهای ایرانی پذیرفته شده در کن ۲۰۲۲ بیش از قوت هنری و سینمایی به خاطر تصاویر ضدایرانی و ضداسلامی پذیرفته شدند.
🔹یکی از این آثار، فیلم «عنکبوت مقدس» بود که بیش از فیلم سینمایی به عنوان یک تبلیغ تصویری علیه مردم ایران و دین اسلام، قابل ارزیابی است.
فیلمی که توسط گروهی از ایرانیان ترک وطن کرده در اردن ساخته شده است. بنابر گزارشهای رسیده از کن، این فیلم تصویری به شدت مشمئزکننده از هموطنانمان نمایش میدهد.
🔹فیلم «عنکبوت مقدس» رفتار یک قاتل زنجیرهای که در أثر اختلال روانی اقدام به قتل میکرد را به ارزشهای ایرانی- اسلامی نسبت داده است! تا آنجا که بیبی سی فارسی، با تیتر «قتل زنان به نام خدا» به استقبال این فیلم رفته است!
🔹جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن ۲۰۲۲ به بازیگر این فیلم که یک مهاجر سابقا ایرانی است اعطا شد و او در سخنان خود از درد و رنج مردم ایران و بخصوص آبادان عزیز گفت.
🔹او علیرغم اینکه در تمام این سالها هیچ محدودیتی برای سفر به ایران نداشته ترجیح داده هرگز به ایران بازنگردد و درنتیجه سالهاست در انتخابی خودخواسته ارتباطی با مردم ایران نیز ندارد که اکنون داغدار رنج و درد آنها باشد!
🔹 بر این اساس بهتر بود در تریبون این جشنواره از مشکلات و دردسرهای جامعه مهاجران در اروپا سخن میگفت.
🔹البته از کسی که برای ارتزاق روزانهاش مجبور به بازی در فیلمی ضدایرانی شده که نه تنها ایران بلکه حتی طعنه به بارگاه امام مهربان ایرانیان و شیعیان در مشهد را نیز روا میدارد؛ انتظار این حد از آزادگی بیجاست.
🔹نظر اغلب منتقدین و کارشناسان سینمایی در کن، بازیگران دیگر بوده ولی جایزه را به بازیگر فیلم «عنکبوت مقدس» دادند چون روی این فیلم سرمایهگذاری کرده بودند اما به دلیل ضعف فیلم، نمیتوانستند جایزه بهترین فیلم یا کارگردانی را به آن بدهند.
🔻در قسمت دیگری از نمایش ضدایرانی کن عوامل یکی دیگر از فیلمهای فارسیزبان برای هر چه بدبختتر نشان دادن ایران و ایرانی گوی سبقت را در دروغگویی از یکدیگر میربایند.
🔸 بازیگری که دیروز ادعا کرده بود شنای زنان در ایران ممنوع است، این بار مدعی خفقان شده و میگوید در ایران همه چیز ممنوع است و مردم هر روز از صبح تا شب مشغول جنگیدن با موانع هستند!
🔸و البته هیچ کس از او سؤال نکرد در صورت چنین خفقان و سرکوبی چگونه او توانسته در بیش از بیست فیلم و سریال نقشآفرینی کند، کتاب به بازار نشر بفرستد و از جشنوارههای دولتی ایران جایزه دریافت کند!؟ و اصلا در صورت چنین خفقانی چهطور علیرغم این اظهارات رادیکال و خلاف واقعش در خارج از مرزها، آزادانه در داخل ایران رفت و آمد میکند!؟
🔸اما تلخترین پرده نمایش ضدایرانی کن وقتی اتفاق افتاد که بازیگران این نمایش حتی برای یک بار حاضر نشدند با همزبانان ایرانیشان همدردی کنند و زبان به شکایت از اروپا و آمریکا به دلیل عدم پایبندی به تعهداتشان در قبال ایران و اعمال تحریمهای غیرقانونی بگشایند.
🔸آنها نشان دادند بیگانه از ایران و ایرانی، سربازان غرب برای تحقیر مردم ایران هستند.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
برق زمینهای کشاورزی با یک شرط رایگان میشود
🔹براساس اعلام شرکت توانیر از اول خرداد کشاورزانی که از ساعت ۱۲ تا ۱۷ فعالیت برقی زمین (مثل روشنکردن موتور چاه) را متوقف کنند، در سایر ساعات شبانهروز میتوانند از برق رایگان استفاده کنند.
🔹کشاورزان متقاضی این طرح میتوانند با مراجعه حضوری به ادارات برق شهر خود، با توانیر تفاهمنامه امضا کنند.
@Farsna
🔴 کسانی که تاکنون مستقیم یا غیر مستقیم از فیلم ضد ایرانی و دینی عنکبوت مقدس و یا از بازیگر فاحشه آن زهرا امیر ابراهیمی حمایت کردند:
احسان علیخانی (ابتدا حمایت کرد بعدپاک کرد)
محسن تنابنده
نوید محمد زاده
گلشیفته فراهانی
امیر جدیدی
مهدی پاکدل
میلاد کی مرام
هوتن شکیبا
نجمه جودکی
شهره سلطانی
پریناز ایزدیار
محمدحسین مهدویان
هانیه توسلی
امیر حسین رستمی
نیکی کریمی
بهرام رادان
تهمینه میلانی
پولاد کیمیایی
سحر دولت شاهی
ترانه علیدوستی
جواد عزتی
ستاره اسکندری
الهه حصاری
سمیرا حسن پور
مهناز افشار
مستانه مهاجر
علی ضیا
احمد مهرانفر
سحر ولد بیگی
الناز حبیبی
الهام پاوه نژاد
مهراوه شریفی نیا
احسان کرمی
شبنم قلی خانی
بهرام افشاری
محمد علی ابطحی
آذر منصوری
ربع پهلوی
گوگوش
حسن آقا میری
و...
💢کلامی با زهرا امیر ابراهیمی
۱)فیلم رابطه جنسی شما با معشوقت را همکار و دوست نزدیکتان پخش کرد،نه جمهوری اسلامی.
۲) نه بازداشت شدی،نه زندانی رفتی نه شلاقی خوردی
۳)فیلم شمارو هم مردم دیدند و نه مسوولین نظام.
۴)علت خروجت از ایران هم بخاطر نگاه ها و قضاوت های مردم بود و نه فشار نظام
البته انتظار نداشتی که با آن فیلم تبدیل به نقش اول فیلم و سریال ها بشوی. اما اما... تو چه کردی؟ با همه این اتفاقات باز هم به نظام لگد زدی!
بازیگری در فیلمی ضدّمذهب و ضدّملّی و تکمیلکنندهی پازل ایرانستیزیِ دشمنان ایران، یک خیانت است؛ جایزهی سیاسیاش هم هیچ افتخاری ندارد!
بمباران شایعات علیه ایران
🔹از هر ۶ کودک در ایران ۱ کودک در خیابان رها میشود 😐
👆ببینید دروغ بزرگ رسانههای اینترنشنال و ایندیپندنت
نشریه آمریکایی: قدرت سایبری ایران هراسانگیز است
🔰 نشریه آمریکایی نشنال اینترست در گزارشی با اشاره به عملیات سایبری پیچیده ایران در مقاطع مختلف نوشت:
💻 نیروهای سایبری ایران صرفا به این دلیل که عملیاتهای پیچیده و پُرمهارتی را راهبری میکنند، خطرناک نیستند.آنها همچنین تا حد زیادی حاضر به انجام ریسکهای غیرقابل باوری هستند که آنها را خطرناکتر هم میکند. نیروهای سایبری ایرانی به عنوان یکی از جنبههای قدرت نوظهور، به علت صبر زیاد، ریسک پذیری، و البته اقداماتِ هدفمند خود، عملا به نیروهایی به شدت خطرناک تبدیل شدهاند. این موضوع، نگرانی آمریکا و متحدان آن را به همراه داشته است.
🖥 در نوامبر سال ۲۰۲۱، شرکت «مایکروسافت» در ارزیابی توانمندیهایِ سایبری ایران، این نکته را مورد اشاره قرار داده که نیروهای سایبری ایران از صبر و در عین حال سماجتِ زیادی برخوردار هستند. این مسئله به ویژه در «مهندسی اجتماعی» آنها که در نوع خود اولین قدم در انجام یک عملیات سایبری است قابل مشاهده میباشد.ایرانیها حتی توانستهاند با صرف زمان زیاد، تا حد زیادی اعتمادِ اهداف خود را نیز جذب کنند و آنها رابه دام بیندازند. باید توجه داشت که یک دشمنِ صبور، عملا دشمنی خطرناکتَر است.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
دولت برای اولینبار از بانکمرکزی تنخواه نگرفت
🔹بانکمرکزی: حجم نقدینگی در پایان فروردین به ۴ هزار و ۸۲۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده که نسبت به اسفند سال پیش بالغ بر ۹ هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان (۰.۲ درصد) کمتر شده.
🔹بررسیها نشان میدهد یکی از علل این کاهش، توافق دولت و بانکمرکزی برای عدم دریافت تنخواه بودجه در سال جاری بوده. این سیاست برای اولینبار در چند دهه اخیر اتخاذ شده است.
@Farsna
ویژگیهای سوپر انقلابیها
🍃🌹🍃
🔻یکی از آفات سوپر انقلابیها و یا همان جریان تندرو این است که توانایی جمع بین مبارزه از سویی و از سوی دیگر نهادسازی و دیوان سالاری را ندارند. به همین جهت به مبارزه طوری می اندیشند که امکان نداشته باشد کشور را به سمت دیوان سالاری و عقلانیت سوق داد.
🔹قرآن هم در این باره فرموده «اعدلوا هو اقرب للتقوی» کسی که تند میرود بالاخره از نفس می افتد و ممکن است بنشیند و یا ممکن است از ادامه راه پشیمان شود.
🔸ما در تاریخ انقلاب هم از این موارد زیاد داشتیم، افرادی بودند که هیچکس جز خودشان را قبول نداشتند و در نهایت سقوط کردند و از طرف دیگر افرادی که متهم میشدند به غیر انقلابی، بعدا تاریخ نشان داد که موجّه ترند، همانند مرحوم آیت الله مهدوی کنی که به او اتهام اسلام آمریکایی میزدند و بالاخره تاریخ نشان داد که ایشان استاد اخلاق و تربیت و مصداق «رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود» می باشد».
🔺« از دیگر آسیب های این جریان است که همیشه یک ذره بین برای عیب یابی در دستشان قرار دارد و هیچگاه مسائل کلان را نمی بینند. از سوی دیگر در مبارزه با دشمن بر روشهای کلامی تمرکز داشته و با ادبیات خاص سخن میگویند، مثلا هیچ موقع به این فکر نمیکنند مبارزه با آمریکا یعنی خدمت به این مردم که مقام معظم رهبری بار ها فرمودند و در واقع آن حرارت تند کلام را به عنوان نماد از خودشان بروز میدهند و در این میان یک شانی هم قائلند که با خیلی ها صحبت نمیکنند.»
✍️ عبدالله گنجی
🔴 قضیه زهرا امیر ابراهیمی چه بود؟!
🔻 سید مهدی ناظمی نوشت:
🔹 به طور معمول نباید میگفتم ولی حالا که #زهرا_امیرابراهیمی راه سفید کردن گذشته خود را در دشمنی با وطن و توهین به مقدسات ما میداند،چند نکته را با کمک مسؤول وقت پرونده افشا میکنم.
🔹 بعد از پخش شدن سی.دی که هر جای دیگر دنیا هم بود پخش میشد،زهرا و پدرش از پسر شکایت کردند و گویا حکم اعدامش در دست اجرا بود که در بازجویی دقیق تر معلوم شد کل ماجرا اعم از اصل رابطه که حالا فرض کنیم صیغه بوده و فیلمبرداری در وضعی که گویا خانم مواد یا مشروب زیاد هم مصرف کرده بود، طراحی و اصرار خود #امیرابراهیمی بوده و به همین خاطر پسر تبرئه میشود از اعدام
🔹 اینکه ادعا میکند پخش کننده فیلم فلان کس بوده را نمیدانم ولی پسر در فیلم، «کارگر رستوران» بوده. تعداد مردانی که تا آن زمان #امیرابراهیمی به رابطه نامشروع با آنها اعتراف میکند، ۲۱ نفر بودند. قطعاً رقم دقیق را خدا آگاه تر است. لطفا به سن او و فرهنگ آن زمان دقت کنید و بعد دوباره عدد ۲۱ را مرور کنید.
🔹 زهرا امیرابراهیمی قطعاً در آن زمان یک بیمار مبتلا به جنون جنسی بوده است. اینکه نظام هوشمندانه برخورد نکرد را قبول دارم. باید از بیخ و بن همه چیز را انکار میکردند و خانم را هم برای درمان به مراکز تخصصی هدایت میکردند. ولی همین نظام، برخورد خشن با مجرمی که میدانیم حکمش چیست نکرد تا او براحتی خارج از کشور برود.به دلیل پخش فیلم در سایت های پورن،
🔹 امیرابراهیمی قانونا تا سالها امکان کار هنری نداشت و این تقصیر کسی نیست. به اعتقاد شخصی من دختر جوانی که با چنان زمینهای، چنان شوک بزرگی را تجربه کند،که البته همه بابت آن متأسفیم بدون تردید هم اکنون هم یک بیمار روانی و نیازمند کمک است.
🔹 اینکه اپوزوسیون فکر میکند با کمک مشتی بیمار روانی و روسپی و متجاوز و... نظام را سرنگون می کند،یک موضوع است و اینکه کسی نیست این بدبختها را جمع کند و کمک کند، موضوع دیگر، هر دو تلخ و آزاردهنده.
🔴 آرایش جنگی سلبریتی با دستور اتاق فرمان جریان فتنه
سلبریتی ها آرایش جنگی علیه دین و انقلاب و نظام گرفته اند،برای خلع سلاح نیروهای مسلح بیانیه میدهند.با تجزیه طلب و منافقین و سعودی و صهیونیسم همصدا شده اند.این صدای جریان برانداز فتنه است که خود در اتاق فرمان نشسته اند و لشکر سلبریتی های بی هویت را علیه نظام به میدان فرستاده اند
✍ سیدهادی
⭕️ جمعی از سینماگران 💃 از یگانهای نظامی 👮♀ خواستن که سلاحهاشون رو زمین بذارن و به آغوش ملت برگردن
یگانهای نظامی هم جواب دادن "یه لحظه به همدیگه تجاوز نکنید ببینیم چی میگین"! 🙃 🤦♂
#جنگ_شناختی
#متروپل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🚨🚨سرود جدید و بسیار زیبا دهه هشتادی ها و نودی ها
مرکزایرانی❤️ شاه خراسانی❤️
آقا یا امام رضا مواظب کشور من باش
آقایاامام رضامراقب رهبرمن باش
#همه_خادم_الرضاییم
جیک و جیک! (گفت و شنود)
⏪گفت: دوستی میگفت؛ وقتی روسیه از طرف آمریکا و اروپا تحریم شد تمام هنرمندان و هنرپیشههای روسی را از آمریکا و اروپا اخراج کردند و از همه جشنوارهها، از جمله همین جشنواره کن محروم کردند، چرا ایران که ۴۳ سال است از طرف همین آمریکا و اروپا تحت شدیدترین تحریمها قرار دارد نه فقط هنرپیشهها و سینماگرانش تحریم نمیشوند، بلکه به تمامی جشنوارههای آمریکا و اروپا دعوت میشوند و جایزه هم دریافت میکنند؟!
◾️گفتم: خُب، چرا ؟!
◾️گفت: خودش جوابشو داد و گفت؛ برای اینکه هیچ فرماندهای در جنگ سربازان و گماشتههای خودش را تحریم نمیکند! و بعضی از این هنرپیشهها گماشته آمریکا و اروپا هستند.
◾️گفتم: ایول، حکایت این عده داستان همون گنجیشک در قصه معروف پیرزنه است که وقتی پیرزنه میخواست بیرونش کنه گفت؛ من که جیک و جیک میکنم برات، تخم کوچیک میکنم برات! بزارم برم؟! و پیرزنه دید این حیوونکی راست میگه و گفت: نه، تو بمون!
📌 مسعود فراستی: به جایزه بیارزش منتقدان «فیبرشی» که در ید قدرت راستهای نئولیبرال است، نبالید
🔹دوستان کن رفته کن زده، نه فقط در کن، که در ونیز و برلین و اسکار و... دهه هاست که دیگر خبری و اثری از هنر نیست. هر چه هست مفهوم زدگی است و سیاست زدگی بورژوایی. در مورد فیلمهای غیر اروپایی و امریکایی، پرچم اگزوتیسم همچنان در اهتزاز است و فیلمهای مضمحل غیر انسانی بی هنر با ظاهر عوامفریب، به دفاع جدی از سرمایه داری مشغولند ( «پارازیت» را بیاد بیاورید) و طبعا جایزه میگیرند.
🔹دوستان از خود بیخود نشوید و مرعوب زرق و برق و فرش قرمز. آنها هرگز فیلم ایرانی را بهتر از مردمتان نمیفهمند.و شما نیز یک شبه، «جهانی» نمیشوید. پس ملی شوید و همیشه ملی بمانید تا بعد احیانا جهانی.
🔹به جایزه بیارزش منتقدان «فیبرشی» که در ید قدرت راستهای نئولیبرال است، نبالید. این جایزه چند دهه قبل به فیلم اگزوتیک بهمن قبادی(زمانی برای مستی اسبها)، « به خاطر تصویر رقت آمیز اما دقیق از مشکلاتی که بین انسانها و اسبها مشترکند» داده شده بود. و جایزه امروز به برادران لیلا ، بخاطر «تصویر دقیق از جامعه پدر سالار» نیز در امتداد همان نگرش پاترنالیستی است. به آن افتخار نکنید و جاهلانه به مردم داغدار همیشه سربلند آبادان تقدیمش نکنید. تحمل حقارت بار گدایی جایزه فرنگی را نپذیرید. فیلمتان را برای مخاطب اینجا، نه آنجا با همه جوایزش، بسازید. هیچ فیلمساز جدی برای جایزه فیلم نمیسازد.