eitaa logo
خط هدایت( امید به آینده)
470 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
4.2هزار ویدیو
405 فایل
ادمین @hamidi313
مشاهده در ایتا
دانلود
برگزاری انتخابات تناسبی برای اولین‌بار در تهران 🍃🌹🍃 🔻نمایندگان مجلس با برگزاری انتخابات تناسبی برای نخستین بار در تهران موافقت کردند. 🔹انتخابات تناسبی انواعی از نظام‌های انتخاباتی در کشورهای چندحزبی است که بر طبق آن هر حزب به نسبت تعداد آرایی که کسب می‌کند در پارلمان صاحب کرسی می‌شود. 🔺در این شیوه برخلاف نظام‌های اکثریتی که به موجب آن حائزین نصف به علاوه یک، همه کرسی‌ها را به خود اختصاص می‌دهند، هر حزب یا گروهی به تناسب آرای خود می‌تواند صاحب کرسی نمایندگی باشد. یعنی هر حزب یا جناحی می‌تواند در عین مغلوب شدن در صحنه انتخابات، صاحب کرسی نمایندگی شود. در این نظام‌ها باید کرسی‌ها را بین نامزدها تقسیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیانات مقام معظم رهبری در مورد امروز جنگ کجاست؟ 🍃🌹🍃 🔸مردم را دچار بدبینی نکنید. در انتقادهاتون مبالغه نکنید.
🔴برخی درباره مسائل مرزی جوری تحلیل می‌کنند که انسان به همان یکذره اعتمادی هم که بهشان داشت، شک می‌کند. سیاست دشمنه که باید ایران تعیین کننده معادلات نوین جهانی همانند روسیه در مرزهای خود درگیر شود تااز صحنه نقش آفرینی و آینده سازی حذف شود پ.ن: پاسخ به تحرکات مرزی باید در عرصه نظامی و سیاسی متعادل باشد. 🔹برای مدیریت تحرکات مرزی قوه‌ی عاقله‌ی نظام اسلامی به خوبی درحال مديريت ابعاد سیاسی و نظامی است. به نحوی که هم اقتدار نظامی کشور حفظ شود و هم کشور درگیر عملیات دشمن در درگیری باهمسایه نشود. آذربایجان و طالبان چاره‌ای جز همراهی با سیاست‌های منطقه‌ای ایران ندارند، حالا هر کی میخواد رجز بخونه، بخونه!
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ به شایعۀ جدید بنزینی 🔹سخنگوی صنف جایگاه‌داران: بیش از یک‌سال است که کارت‌های سوخت شخصی، ۶۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای و ۱۵۰ لیتر آزاد هر ماه شارژ می‌شود و مالک بعداز استفاده سهمیه‌ای، می‌تواند سهمیۀ آزادش را استفاده کند و اگر بازهم نیاز داشت، جایگاه‌ها کارت سوخت دارند. 🔸دیروز مصاحبه‌ای از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتیِ منطقه ارومیه در رسانه‌ها منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای داشت؛ در این بین برخی رسانه‌ها نیز با شیطنتِ دوباره موضوع افزایش قیمت بنزین را مطرح کردند. طبق اعلام دولت و مجلس، هیچ برنامه‌ای برای تغییر در سهمیه و قیمت‌گذاری بنزین در سال ۱۴۰۲ وجود ندارد. @Farsna - Link
هدایت شده از خبر تیوی _ تحلیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به بزهای کوهی آلپاین نگاه کنید و به شگفتی خلقت و قدرت آفرینش پی ببرید 🔹بز کوهی آلپاین، برای خوردن نمک و مواد معدنی این چنین دیواره سد نوردی میکنه، حقیقتا شگفت انگیزه... 🆔@khabartv_news https://eitaa.com/joinchat/518324543Cc11cbd7525
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 هوش مصنوعی کم‌کم به مرحله خطرناکی میرسد! اخیراً محققان MIT، گوگل و انستیتوی ماکس پلانک توسعه هوش مصنوعی منبع بازی رو شروع کردند که DragGAN نامیده میشه. انی هوش مصنوعی ترسناک و فوق‌العاده که از تکنیک GAN استفاده میکننه، میتونه با گذاشتن دو نقطه روی عکس (نقطه A و B) به هوش مصنوعی بگه اِلِمان‌های خاصِ روی تصویر رو با سوژه‌های مختلفی از جمله انسان، اشیاء، محیط، حیوان و ... ترکیب و نقطه A رو به نقطه B تبدیل کنه! این هوش مصنوعی فعلاً در محیط آکادمیک و دانشگاهی است و هنوز منتشر نشده و به نظر هم میرسد که با توجه به میزان خطرات و سوء استفاده‌هایی که میتوان از آن کرد، به صورت کامل منتشر نشود!
هدایت شده از خبرگزاری فارس
منابع آگاه: لایحهٔ حجاب بازنگری می‌شود 🔹کمپین بازنگری در لایحهٔ حجاب در یک‌هفته به بیش از ۱۲۱ هزار امضا رسید. در این کمپین باتوجه به نقص‌ها و ایرادهایی که لایحهٔ حجاب و عفاف دارد، درخواست‌شده که در این لایحه بازنگری شود. 🔹طبق اعلام برخی منابع در دولت بازنگری‌ در لایحهٔ حجاب آغاز شده و این مطالبه در حال انجام است. @Farsna
سردار حاجی‌زاده: موشک هایپرسونیک به زودی رونمایی می‌شود 🔹‌ فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت: موشک هایپرسونیک آزمایش‌های خود را پشت سرگذاشته و به زودی رونمایی می‌شود. 🔹‌ این موشک جدید از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می کند. موشک سامانه‌های ضد موشکی دشمن را هدف قرار می‌دهد و یک جهش بزرگ در حوزه موشکی است.
اینکه حضرت آقا به سلطان عمان فرمودن: "گسترش ارتباطات دولت‌ها، موجب بازیابی عظمت میشه و تجمیع ظرفیت‌های کشورهای اسلامی به نفع همه ملت‌ها، کشورها و دولت‌های اسلامیه" یعنی: هدف دیپلماسی علوی؛ فلاح، سعادت، شوکت و عظمتِ "امت" اسلامیه؛ نه صرفاً منافع چند "دولت"
🔴درباره حجاب، دو نگاه راهبردی وجود دارد: ۱. رهبر انقلاب می‌گویند: کشف حجاب، «حرام شرعی-سیاسی» است و به‌قطع «حل» خواهد شد؛ چنان‌که امام در آغاز انقلاب، در برابر آن ایستاد. ۲. محافظه‌کاران می‌گویند: کشف حجاب، «هنجار اجتماعی» شده و چاره‌ای جز «مصالحه» نیست؛ چنان‌که ایستادن، بحران امنیتی آفرید.
تحلیل عالی پیرامون طالبان و تحرکات در مرزهای شرقی با توجه به نوع موضعگیری طالبان میشه حدس زد که اونها دارن توسط سرویسهای موساد و سیا خط دهی میشن و این در راستای موازنه قدرت در منطقه داره شکل میگیره یعنی در ازای غزه و کرانه باختری و لبنان و سوریه ، صهیونیستها به دنبال ایجاد چنین منطقه ای در باکو و افغانستان هستند 🔴حتی یک آدم با بینش سیاسی کم هم میدونه که قدرت نظامی ایران در برابر باکو و طالبان اصلا قابل مقایسه نیست پس شروع جنگ بسیار درصد کمی داره چون به نابودی مطلق این مناطق می انجامه 🔴و اما تهدید مهمی که نباید ازش به راحتی عبور کرد وجود ٣تا ٧ میلیون افغانی در ایرانه تا ما از این تهدید صحبت میکنیم عده ای سریعا برچسب نژادپرستی و ضدیت با فاطمیون افغانستان بما میچسبونند ولی نباید از این گذشت که درصدی از جرائم جنایی ما توسط همین افغانی هایی است که در ایران مستقر هستند فاطمیون و خانواده‌های این عزیزان سر چشم ما جا دارند ولی ما قرار نیست سر مسئله امنیت ملی مون با کسی معامله کنیم 🔴در ضمن ما هم باید ابزار فشار خودمون رو داشته باشیم 🔴وقتی خبر احداث دیوار مرزی بین ایران و افغانستان به گوش طالبان رسید متوجه شدن که تا چند وقت دیگه مشکلات جدی گریبانگیرشون خواهد شد از یک طرف مشکل تامین انرژی و از طرف دیگه سد محکمی در برابر صادرات موادمخدر به اروپا ایجاد خواهد شد واین به ضرر اینهاست مرزهای تجاری هم فعلا باید بسته بمونه تا طالبها متوجه بشن که تبعات لفاظی با ما چه خواهد بود 🔴در چند روز گذشته خبر شهادت دو مرزبان ایرانی در برخورد با طالبان در رسانه ها بسیار بولد شد تا ما رو تهییج کنه به جنگ با افغانستان و دقیقا همون تیم رسانه ای که طرفدار احمد مسعود بودن باز فعال شدن تا ما رو هل بدن به سمت درگیری با طالبان 🔴در حالی که وقتی طالبان دو عزیز ما رو شهید کرد ما هم با حملات گسترده توپخانه ای ١٢ نفر از اونها رو کشتیم و چندین نفرشون رو زخمی کردیم ولی این در رسانه زیاد مطرح نشد 🔴بنابراین نباید نگران درگیری با طالبان باشیم جمع کردن طالبان برای ما کار ساده است ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جوانان بوشهر دستگاهی اختراع کرده اند که می تواند از یک تن زباله، 45 درصد بنزین، 45 درصدگازوئیل و 7 درصد گاز و 3درصد مقطر اب تولید می کند. این دستگاه شگفت انگیز توجه قدرتهای بزرگ را برانگیخته است ... ♦️نامه هایی از کشورهای دیگر دارند که خواستار این فناوری جدید هستند ♦️جوانان ایرانی دنیا را با انقلابشان تکان داده اند و خواهند توانست قله های علم را فتح کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 در دولت سیزدهم از ۳ هزار معدن بلاتکلیف در کشور، ۲ هزار و ۷۰۰ معدن به چرخه تولید برگشته است. امیدواریم که هرچه زودتر آثار این اقداماتِ زیربنایی برای مردم، ملموس شود.
🚨قرارداد واردات گاز از ترکمنستان احیا شد/ گام راهبردی ایران به سمت هاب گازی منطقه 🔹امروز جواد اوجی وزیر نفت از امضای قرارداد خرید روزانه ۱۰ میلیون متر مکعب گاز از ترکمنستان و اجرای آن از ماه جاری خبر داد. 🔹ایران با واردات گاز ارزان ترکمنستان، می‌تواند گاز بیشتری با قیمت بالاتر صادرات کرده و سهم خود را در تجارت گاز افزایش دهد. با دیپلماسی انرژی فعالانه در تحریم هم می‌توان به سمت تبدیل به هاب گازی حرکت کرد. 🔹دولت قبل به هوای برجام، خرید گاز از ترکمنستان را از دی ۹۵ متوقف و روابط دو کشور را تخریب کرد و ۲ میلیارد دلار بدهی گازی جریمه شد. در دولت سیزدهم نخستین سفر خارجی وزیر نفت به ترکمنستان بود و در آذر ۱۴۰۰ با امضای قرارداد سوآپ ۲ میلیارد متر مکعب گاز روابط احیا شد. 🔹پایداری شبکه گاز شمال شرق و تضعیف خطوط لوله ترانس کاسپین و تاپی به‌عنوان رقیب از دیگر نتایج قرارداد سوآپ بود. خرداد ۱۴۰۱ تفاهم‌نامه دو برابر کردن سوآپ گاز ترکمنستان امضا شد و الان حجم سوآپ به روزانه ۱۰ میلیون متر مکعب رسیده است. همزمان پرداخت بدهی ترکمنستان در سه قسط پیگیری شد. 🔹با دیپلماسی فعالانه، دولت اصل بدهی ترکمنستان معادل ۱.۶ میلیارد دلار را از طلب گازی از عراق پرداخت کرد و حال قرارداد گازی دو کشور احیا شده است. ایران سال قبل با وجود محدودیت گازی ۱۵ درصد صادرات گاز بیشتری داشته و حالا با قرارداد فعلی این رقم بیشتر هم خواهد شد.
دیپلماسی مقاومت یعنی: 🔹محدود کردن دسترسی های آژانس + غنی سازی 60 درصد + پایان دادن ادعای آژانس نسبت به ایران + حفظ قدرت برتری ایران در منطقه + آزاد شدن دارایی های بلوکه شده ایران 🔹پ ن: الان دیگه واقعا باید یه تشت آب و صابون آماده کنیم برای اونایی که میگفتند تا برجام به نتیجه نرسه هیچ مشکلی در این مملکت حل نخواهد شد
🎥هر توافقی که توانمندی هسته‌ای ایران را حفظ  کند مایه هراس ما خواهد بود! شبکه کان رژیم صهیونیستی: 🔹اسرائیل بسیار هراسان است، بزرگ‌ترین ترس ما نوع خاصی از توافق بین ایران و قدرت‌های غربی است، یعنی توافقی که توانمندی‌های هسته‌ای ایران را حفظ و در مقابل ایالات متحده بخشی از تحریم‌ها را منحل کند و عملاً ایران به شکوفایی اقتصادی برسد.
🌻🍃ده پند امام علی بن موسی الرضا علیه السلام: 🌻اول: در خوشحال کردن مردم بسیار بکوشید تا در قیامت خدا خوشحال تان کند. 🌻دوم: تا می توانید سکوت اختیار کنید که سکوت موجب محبت می شود و راهنمای هر خیری است. 🌻سوم: در خواندن سوره حمد استمرار بورزید که جمیع خیردرامور دنیا و آخرت درآن گرد آمده است. 🌻چهارم: به روزی اندک خدا راضی باشید تا خدا نیز از عمل کم شما راضی باشد. 🌻پنجم: در برقرار کردن صله رحم ثابت قدم باشید که بهترین نوع آن خودداری از آزار خویشاوندان است. 🌻ششم: به کسی که از خدا نمی ترسد امید نداشته باشید که نه تعهد دارد، نه نجابت و نه کرم. 🌻هفتم: بسیار احسان کنید که خداوند در قیامت یک نصفه خرما را مانند کوه احد بزرگ می کند. 🌻هشتم: حق الناس را رعایت کنید که دوستی محمدوآل محمد بدون آن پذیرفته نیست. 🌻نهم: ازبخششی که زیانش برای تو بیش از سودی است که به دیگران میرسد، حذر کن. 🌻دهم: بسیارمراقب کردار خودباشید تا مورد تهمت واتهام قرار نگیرید،که در آن صورت حق ملامت ندارید. السلام علیک یاعلی ابن موسی الرضا«ع» 
💢اینجا ایران عزیز است ،پرواز در لبه علم و تکنولوژی و دانش دنیا ⏪هواپیمای ترابری سیمرغ با موفقیت پرواز کرد 🔹دریانوردی ۸ ماهه‌ی ناو تمام ایرانی دنا، رونمایی از موشک راهبردی و نقطه زن خرمشهر ۴ و امروز پرواز موفقیت آمیز هواپیمای ترابری سیمرغ؛ نشانه‌ی عملی تحقق شعار از سوی متخصصان داخلی و یک گام اساسی برای ورود صنعت هوایی کشورمان به باشگاه سازندگان هواپیماهای سنگین و پیشرفته‌تر در آینده نزدیک ( در شرایط کاملا تحریمی) 🔸یادمان نرود این هواپیمای ترابری را کشوری ساخته که ۴۴سال بابت هر پیچ و مهره اش تحریم بوده است؛ نماد پایمردی و غیرت ایرانیان در اوج تحریمهای ظالمانه است؛ کشوری که یک روز محتاج سیم خاردار بود و به او نمیدادند، تنها پس از ۴ دهه هواپیمای نظامی، پهپاد و موشک نقطه زن تولید میکند! 🔻هرجا به جوانان اعتماد کردیم، سراسر موفقیت بوده است ✌️🇮🇷
با سلام و احترام؛ با توجه به این که شرکت پتروشیمی کیمیا صنایع دالاهو در حال راه اندازی است، به منظور جذب نیروی انسانی متخصص جهت سایت بهره برداری این شرکت، آزمون استخدامی در 4 شهر تهران، اصفهان، شیراز و بوشهر برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس  http://srv4.sanjeshserv.ir/Dalahoo/index.aspx  مراجعه فرمایید .     دپارتمان سرمایه های انسانی هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی انتخاب
🔴 وزارت اقتصاد: به زودی کاهش تورم در سفره مردم دیده می‌شود وزارت اقتصاد: 🔹به نظر می‌رسد بر خلاف سال گذشته که نرخ تورم به دلیل شوک‌های تورمی راه صعود را در پیش گرفت، در سال جدید با توجه به تدوین بسته ۱۰ بندی برای مهار تورم و تلاش دولت برای خاموش شدن موتورهای تورم‌زا نرخ تورم نزولی خواهد بود. 🔹ناگفته نماند که در سال نخست دولت سیزدهم، یعنی سال ۱۴۰۰ پس از سه سال نرخ‌های بالای تورم ناشی از عوامل بلندمدت و هم کوتاه‌مدت، نرخ تورم به‌ویژه نرخ تورم نقطه به نقطه سیر نزولی به خود گرفت، به‌طوری که تورم نقطه به نقطه تولیدکننده از ۱۰۳ درصد در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به حدود ۳۳.۱ درصد در اسفند ماه همان سال رسید، ضمن اینکه تورم تولیدکننده از ۸۱.۴ درصد به ۶۰.۹ درصد کاهش پیدا کرد. 🔹در سال ۱۴۰۱ چهار عامل از جمله ناشی از جنگ اوکراین، افزایش دستمزدها، حذف ارز ترجیحی و افزایش ناگهانی نرخ ارز تورم را افزایش داد.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
ارمنستان: ساخت کریدورِ فراسرزمینی خط قرمز ماست 🔸اخیرا دوباره باکو ماجرای ساخت کریدور زنگزور را مطرح کرده. درصورت اجرای این کریدور مرزهای ایران و ارمنستان قطع می‌شود و جمهوری آذربایجان به‌طور مستقیم به نخجوان وصل می‌شود. 🔹معاون نخست‌وزیر ارمنستان گفته: گفت‌وگو با هر کشوری دربارۀ ساخت کریدور ویژه منتفی است و در این زمینه مذاکره‌ای هم در کار نیست. تمام زیرساخت‌های جاده‌ای تحت کنترل ارمنستان خواهد بود. @Farsna
‌ 🔴رئیس دستگاه قضا: دشمن دنبال دو قطبی و بهم زدن انسجام و صفوف مردم است 🔹‌ برخی از ناهنجاری‌های این روزها سازمان یافته نیست. بعضی افراد در موقعیتی هستند که قصد ضربه به اسلام و نظام را ندارند. صف‌ها را باید جدا کرد. 🔹‌ باید صبر، حوصله و تدبیر داشته باشیم. 🔹‌ با مشخص شدن صف ضد انقلاب و کسانی که فریب خورده‌اند باید اتمام حجت کنیم.
‌ 🔴رئیس دستگاه قضا: دشمن دنبال دو قطبی و بهم زدن انسجام و صفوف مردم است 🔹‌ برخی از ناهنجاری‌های این روزها سازمان یافته نیست. بعضی افراد در موقعیتی هستند که قصد ضربه به اسلام و نظام را ندارند. صف‌ها را باید جدا کرد. 🔹‌ باید صبر، حوصله و تدبیر داشته باشیم. 🔹‌ با مشخص شدن صف ضد انقلاب و کسانی که فریب خورده‌اند باید اتمام حجت کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانش آموزم پرسید....: 🔴 این چه نظام اسلامیه که توش فساد و اختلاسه؟؟ 🔻یک سوم نهج البلاغه در رابطه با فساد و اختلاس است، یعنی علوی ترین حکومت تاریخ پُر بود از اختلاس! 🔸طلحه و زبیر که هیچ، ابن عباس پسرعموی پیامبر(ص)، راوی حدیث، مفسر بزرگ، زمانی که حاکم بصره بود اختلاس کرد! حضرت بالای منبر گریه کرد و فرمود دیگر من به چه کسی اعتماد کنم! خدایا مرگ علی را برسان! _ برای پاسخ دقیق با توضیحات بیشتر و کامل تر کلیپ را ببینید 💥 : اشاره به این مطالب به معنای جواز فساد نیست، اما ببینید؛ اینهمه فساد درحکومت حضرت درحالی بود که تمام مقامات حکومت توسط امیرالمومنین (ع) انتخاب می‌شدند! 💥به تعبیری دقیق تر: 🔹هدف کلیپ انتقال این موضوع است که در همه زمان ها فرد فاسد هست حتی در حکومت علوی و این ارتباطی با هدف حکومت و ساختار آن ندارد که بگوییم دلیل فرد فاسد نوع حکومت است
azaro: 💠 🚨 ❇️توافق جدیدی در راه است... 💢به زودی خبر توافق جدید با پذیرش شروط جدید ایران توسط دولت آمریکا، اعلام خواهد شد. 💢سلطنت عمان نیز تلاش های بسیاری در شکل گیری توافق جدید و پایدار داشته است