eitaa logo
خط هدایت( امید به آینده)
470 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
4.2هزار ویدیو
405 فایل
ادمین @hamidi313
مشاهده در ایتا
دانلود
☘️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تشکر از اعضای هیأت دولت در همراهی و همکاری با شهید رئیسی،گفتند: اگر همکاری شما نبود، طبعاً این فعالیت‌ها امکان پذیر نمی‌شد 👆با دقت بخونن کسایی که میگفتن و میگن دولت رئیسی ایراد داشت،البته اوایل هم آقا گفتن من گواهی میدهم شهادت میدهم که این مسئولین با جان و دل کار میکنن من دارم میبینم،اما باز کسی گوش نکرد که نکرد و این شد که خدا نعمتش رو از ما گرفت،خیلی از مواقع یادمون میره که خودمون پل های پشت سرمون رو خراب کردیم،از ناشکری زیاد بایدم همچین دولتی نصیبمون میشد نوش جونمون،رهبری چقدر اومد به قشر بچه انقلابی ها گفت بهم نپرید لجن پراکنی نکنید کام مردم رو تلخ نکنید،اما کو گوش شنوا کَر شده بودیم انقدر کور و کَر شدیم که خدا نعمتش رو از ما گرفت،شهید جمهور ما لیاقت شمارو نداشتیم😔 ☘️آقا شهید رئیسی رو با امیرکبیر مقایسه میکنن بعد یک عده افراطی زمانی که شهید رئیسی بود انقدر تهمت و دروغ بستند به ایشون که حد نداشت اما ایشون نه از کسی شکایت میکرد نه از کسی خورده ای میگرفت،آقا میگفت من دارم میبینم این جماعت کار میکنن،اما کسایی که خودشون رو تحلیل گر یا استاد دانشگاه میدونستن،شبانه روز با اون علم معیوبشون،که نهایت جلو دماغشون رو میتونستن ببینن با حاشیه های جزئی دولت، نمی گذاشتن مردم واقعیت رو احساس کنن و همیشه عمداً سنگ اندازی میکردن،تا کارهای خوبی که الان دارید میبینید اون موقع زمان شروع دیده نشن.. ❌بخاطر همین هزاربار گفتیم نفوذ بظاهر تحلیل گران انقلابی ایتارو جدی بگیرید،الان دیگه رهبری نیاز نبود انقدر از شهید جمهور تعریف و تمجید کنه تا آینده حداقل این شهید بزرگ وار فراموش نشه..ایتا پر شده از تحلیل های من در آوردی یک عده برای جذب مخاطب،حتی یادمه عده ای دوتا از خوبی های شهید رئیسی رو میگفتن و در زمان مناسب چنان انتحاری به دولت میزدن که جاش مدت ها باقی میموند،تا میگفتیم اینا نفوذی هستن،میگفتن نه شما افراطی هستید فلان هستید بهمان هستید ببینید از شهید رئیسی ام تعریف کرده🤦‍♂️یک عده درکشون از سیاست خیلی پایینه،شبکه های بی بی سی،من و تو،و غیره هم همینن،۹۹درصد خبرهاشون درسته اگر همش دروغ بود که کسی نگاه نمیکرد اون یک درصدی که باهاش نظام و همه اشخاص رو میزنن مثل زهر عمل میکنه... 🤦‍♂️الان همه کانال های مخصوصا ایتایی اشخاص گوناگون تمام تحلیل گرها حتی اصلاح طلبان هم در برخی موارد از شهید رئیسی تعریف و تمجید میکنند😏 آقا که دروغ نمیگن گفتند👇 ☘️بعد از فقدان رئیس جمهور همه روزنامه ها و مطبوعات و اشخاص گوناگون از جریان های مختلف از خدمات و تلاش‌های شبانه‌ روزی او تمجيد کردند و من دلم برای رئیسی سوخت که در زمان حیات او اینها حاضر نبودند یک کلمه از این حرفها را بزنند،این برجستگی ها را می دیدند ولی کتمان می کردند و بلکه عکس آن را می گفتند و او را می آزردند.(توجه کردید دیگه آقا گفتن همه)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیش بینی می‌کردند دلار تا ۱۲۰ هزار تومان هم بالا برود 🔹مجید رضا حریری، ریس اتاق بازرگانی ایران و چین: بانک مرکزی به درستی توانست هیجانات را در بازار ارز کنترل کند. در گذشته برای نرخ دلار پیش‌بینی‌هایی تا ۱۲۰ هزار تومان نیز وجود داشت و این در حالی بود که اتفاقاتی مانند جنگ غزه و تحولات اخیر مثل شهادت رئیس جمهور و... رخ نداده بود. 🔹اگر شما یکسال پیش دلار خریداری کرده بودید، تقریبا چیزی عایدتان نشده بود، اما شاهد آن هستیم که در همین مدت نرخ سود بانکی بازدهی بالاتری نسبت به دلار داشته است.
⚽️ صعود ایران به رتبۀ زیر ۲۰ فیفا 🔸پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در ۲ هفتۀ ابتدایی بازی‌های مقدماتی جام جهانی، رتبۀ ایران را در رده‌بندی فیفا به ۱۹ می‌رساند و ایران با آمریکا که در ردۀ ۱۸ ایستاده، فقط ۱۰ امتیاز اختلاف خواهد داشت. 🔸در واقع تیم ملی ایران پس از ۱۸ سال بازهم با قلعه‌نویی به رتبه زیر ۲۰ رنکینگ فیفا صعود خواهد کرد تا بهترین رتبه خود را از سال ۲۰۰۷ به دست بیاورد.
❌بعد از کردستان این بار نوبت جنوب شرق است، عملیات پاکسازی تروریست ها شروع شده است از مردم جنوب شرق درخواست می‌شود به هیچ عنوان این تروریست ها را در منازل خود راه ندهند. ⚠️همکاری با تروریست ها فقط باعث ناامن شدن منطقه جنوب شرق میشود، عده ای بسیار از تروریست ها در خانه های روستایی مخفی شده اند.
❌کارمند بانک یا شکارچی تسهیلات؟/ مملکت به یک حسابرسی ویژه نیاز دارد! 📌مطابق گزارش بانک مرکزی،۲۹ بانک و موسسه اعتباری در سال ۱۴۰۲ به کارکنان، مدیران و اعضای هیات مدیره خود، در مجموع ۹۱ هزار و ۵۹۸ میلیارد تومان وام پرداخت کرده‌اند.فقط در یک فقره بانک آینده ۱۲۳همت وام به تو دلی‌هایش پرداخت کرده! این اعداد برای مردم حتی قابل خواندن هم نیست چه برسد به دست یافتن!! 📌همه ساله تسهیلات ویژه‌ای که به کارکنان بانک‌ها اعطا می‌شود(شامل وام‌های با نرخ سود پایین،شرایط بازپرداخت آسان و سایر تسهیلات مالی)، جذابیتی کم‌نظیر برای کسانی ایجاد کرده که در پی ورود به دنیای بانکداری هستند. 📌بانک‌ها با ارائه این تسهیلات، در واقع پاداش‌های دل‌نشینی برای کارکنان خود در نظر گرفته‌اند که فراتر از حقوق و مزایای معمولی است؛ تفاوت سود وام‌های کارکنان بانک‌ها با مردم عادی به دلایلی چون جذب و نگهداشت نیروی انسانی با ارائه تسهیلات جذاب‌تر، تامین وام از منابع مالکانه بانک به‌ جای سپرده‌های مشتریان، ریسک کمتر بازپرداخت به دلیل اشتغال ثابت کارکنان و مزایای شغلی است. 📌با این حال، در شرایطی که صف‌های طولانی متقاضیان وام دربانک‌ها و مراحل پیچیده اداری برای دریافت تسهیلات معمولی وجود دارد، مشاهده می‌شود که کارکنان بانک‌ها به‌راحتی و با شرایط ویژه‌ای نظیر نرخ‌های بهره پایین‌تر، بدون نیاز به ضامن و با بازپرداخت‌های طولانی‌مدت، از تسهیلات با مبالغ بالا بهره‌مند می‌شوند. ‏📌بی‌عدالتی در ‎رباکده بانکی بیداد می‌کند این وضعیت به‌طور واضح نیازمند بازنگری و تجدیدنظر درسیاست‌های مالی و بانکی است.
🔻دسترسی تهران به نیویورک در ۳۰ دقیقه! 🔹 ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | ایران با پرتاب ماهواره چمران۱ توسط موشک قائم۱۰۰ از موشک‌های قاره‌پیما، رونمایی کرد؛ 👈 ماهواره تحقیقاتی چمران۱ توسط ماهواره‌بر قائم۱۰۰ پرتاب شد و با موفقیت در مدار ۵۵۰ کیلومتری قرار گرفت؛ این موشک ماهواره‌بر قادر است، محموله‌هایی با وزن ۸۰ کیلوگرم را به مدار ۵۰۰ کیلومتری تزریق کند؛ 👈 آنچه ماهواره‌بر پرتاب شده را مهم می‌سازد، بهره‌گیری آن از موتور رافع است که فناوری‌های آن، تنها در اختیار چهار کشور جهان قرار دارد؛ این موتور که آزمایشات نهایی آن در اواخر سال ۱۴۰۰ به پایان رسید دارای بدنه کامپوزیتی از جنس کامپوزیت فیبر کربن است و با سوخت جامد کار می‌کند؛ قائم۱۰۰ اولین ماهواره‌بر سه مرحله سوخت جامد جمهوری اسلامی ایران و ساخت دانشمندان نیروی هوافضای سپاه پاسداران است؛ 👈 قائم ۱۰۰ اولین پله از نقشه راه سپاه در توسعه سری ماهواره‌برهای قائم است که از قائم ۱۰۰ شروع شده و سپس ۱۰۵، ۱۱۰ و ۱۲۰ هست که به مدار ۳۶ هزار کیلومتر خواهد رفت؛ موشک‌های سری قائم در‌صورت تغییر موفق به یک موشک بالستیک می‌توانند به بردی معادل ۱۲ هزار کیلومتر برسند؛ این برد، ضمن پوشش اروپا، قادر است به خاک اصلی آمریکا نیز دست یابد؛ 👈 موشک قائم با دید غربی و عینک هسته‌ای، قاره‌پیما دیده می‌شود؛ ایران در نخستین ماه سال ۱۴۰۰، با رساندن فوری سطح غنی‌سازی ۲۰ درصدی به ۶۰ درصد نشان داد به راحتی می‌تواند آن را به ۹۰ درصد نیز برساند؛ از سوی دیگر تولید اورانیوم فلزی موضوع دیگری بود که نشان داد تهران توانایی‌های خود را در ابعاد درگیری نیز توسعه داده است. 👈 سپاه پاسداران با پرتاب ماهواره‌بر قائم۱۰۰ در واقع به‌ طور رسمی اعلام کرد که به موشک‌هایی با برد ۵۵۰۰ تا ۱۲۵۰۰ کیلومتر دست پیدا کرده است؛ موشک‌‌های قاره‌پیما، گونه‌ای از موشک‌های بالستیک محسوب می‌شوند که توان پیمایش مسافتی بیش از ۵۵۰۰ کیلومتر را داشته باشند؛ این موشک‌ها توان دستیابی به ارتفاع پروازی بیش از ۳۰۰ کیلومتر را دارند؛ ایران نیز در سال‌ های گذشته موشک‌ های فراوانی را در کلاس‌های مختلف و با سوخت‌های مختلف برای توسعه زیرساخت‌ های فناوری فضایی خود ساخته است و توانسته به ارتفاع پروازی ۵۰۰ کیلومتر نیز دست یابد.
🔴مدیرمسئول روزنامۀ کیهان: متأسفانه شاهد حضور شماری از افراد ناشایسته و زاویه‌دار در برخی از مسئولیت‌های حساس و کلیدی هستیم. ⏪مدیرمسئول روزنامۀ کیهان: قرار بوده و هست که رئیس‌جمهور محترم پست‌های کلیدی و نقش‌آفرین را به افرادی که با نظام و انقلاب زاویه دارند نسپارند؛ چراکه افرادی ازاین‌دست نه فقط نمی‌توانند برای رئیس‌جمهور و دولت ایشان همراهان همدلی باشند، بلکه زمینه‌ساز آسیب‌های جدی و خسارت‌های جبران‌ناپذیر به دولت و نظام و منافع ملی نیز خواهند بود. 🔹این واقعیت تلخ نمی‌تواند و نباید از نگاه جناب پزشکیان پنهان بماند ولی متأسفانه برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، شاهد حضور شماری از افراد ناشایسته و زاویه‌دار در برخی از مسئولیت‌های حساس و کلیدی هستیم. 🔹در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی و اجتماعی، سپردن مسئولیت‌های حساس و تعیین‌کننده به افرادی که با نظام حاکم زاویه دارند، «‌وفاق ملی‌» نامیده می‌شود؟ 🔹آیا جناب پزشکیان می‌دانند «سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت» سابقۀ بازداشت از سوی دستگاه امنیتی و محکومیت ۵ سال زندان دارد؟ او خودش در کلیپی می‌گوید: «من‌ تو انتخابات (مجلس) از نظر مالی اشباع شدم. با نمایندگان بستم که بعد ورود به مجلس، مجازی‌شان دست ما باشد. من تیم دارم و باید به آنها پول بدهم. از همه پول گرفتم‌». 🔹در مَثَل مناقشه نیست و مَثَل اگرچه عین مُمَثل نیست ولی به درک بهتر موضوع کمک می‌کند. گفته‌اند و حکیمانه نیز هست که «‌کفش دزد را پیش‌نماز نمی‌کنند‌».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شوکه شدن صهیونیست‌ها از رسیدن موشک به تل‌آویو 🔹رسانه‌ها و فعالان رژیم اسرائیل از اینکه موشک‌های یمن به نزدیکی تل‌اویو رسیده و پدافند موشکی در داخل اراضی اشغالی و همچنین متحدان اسرائیل قادر به کشف و رهگیری آن نشده‌اند، شوکه شده‌اند. 🔹ارتش رژیم اسرائیل به دنبال این حادثه بی‌سابقه، دستور انجام تحقیقات در ارتباط با این ناکامی و شکست نیروی هوایی را صادر کرده است. 🔹رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که موشک بالستیک یمن از این کشور تا اراضی اشغالی که بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر استَ، در عرض ۱۵ دقیقه طی کرده است
هدایت شده از خبرگزاری فارس
‌ بانک مرکزی: پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارکنان بانک مرکزی کذب است 🔹مدیرکل منابع انسانی بانک مرکزی در گفتگو با خبرنگار فارس پیرامون مباحث مطرح شده در فضای مجازی در خصوص تسهیلات کارکنان بانک مرکزی گفت: فارغ از اینکه پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک مرکزی از ابتدای تشکیل این نهاد وجود داشته است اما از ابتدای دهه ۹۰ تاکنون در راستای اجرای جزء ۵ ماده ۳۴ قانون پولی و بانکی و براساس مصوبه شورای پول و اعتبار کاملا از محل منابع مالکانه این بانک و بدون استفاده از هر گونه منابع سپرده ای صورت می‌گیرد. دستورالعمل پرداخت این تسهیلات در سال ۱۳۹۰ تدوین و از آن موقع مبنای پرداخت قرار گرفته است. 🔹ضمنا به استناد جزء ۵ ماده ۳۴ قانون پولی و بانکی در راستای صیانت از جایگاه حاکمیتی و نظارتی بانک مرکزی، مدیران بانک مرکزی از اخذ تسهیلات از شبکه بانکی منع گردیده‌اند. بر این اساس خارج از آیین نامه مصوب، هیچ‌گونه تسهیلاتی به هیچ کدام از کارکنان و مدیران بانک مرکزی در کلیه مراتب سازمانی پرداخت نشده است. 🔹نرخ سود این تسهیلات طبق مصوبه سال ۱۳۹۵ شورای پول و اعتبار حداقل ۱۰ درصد درنظر گرفته شده و به هیچ عنوان تسهیلات قرض‌الحسنه در دستورالعمل‌های این بانک جایگاهی ندارد و از سال ۱۳۹۵ پرداختی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از سرفصل‌های تسهیلات این بانک به هیچ یک از کارکنان بانک اعم از کلیه اعضای هیأت عامل و سایر سطوح صورت نگرفته است؛ ضمن اینکه فرایند و نوع پرداخت تسهیلات به اعضای هیأت عامل و سایر سطوح سازمانی کاملا در انطباق با آیین نامه های مصوب در ازای دریافت وثائق و تضامین مندرج در دستورالعمل‌ها صورت می‌گیرد. 🔹در راستای اجرای ماده ۶۰ قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که از ۰۷/۰۳/۱۴۰۳ اجرایی شده؛ برقراری رابطه مالی (نظیر دریافت تسهیلات و سپرده‌گذاری) میان مشمولین این ماده و همسر و فرزندان آن‌ها با شبکه بانکی محدود شده است. 🔹هیچ‌گونه تسهیلاتی خارج از مصوبات در بانک مرکزی تعریف و پرداخت نشده است. با توجه شایعه‌سازی‌‌های دروغ علیه رئیس بانک مرکزی و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی، بانک مرکزی حق پیگیری حقوقی و شکایت قضایی را بر خود محفوظ می‌داند. @Farsna
هدایت شده از خبرگزاری فارس
سخنگوی نیروهای مسلح یمن: حملهٔ ما با یک موشک بالستیک مافوق صوت جدید انجام شد 🔹این موشک مافوق صوت مسافت ۲۰۴۰ کیلومتر را در ۱۱ و نیم دقیقه طی کرد. بیش از ۲ میلیون صهیونیست برای اولین بار در تاریخ دشمن مجبور به فرار به پناهگاه‌ها شدند. 🔹این موشک یک هدف مهم در منطقهٔ یافا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد. @Farsna
جابجایی معادلات قدرت در منطقه غرب آسیا 🔸️برای اولین بار ارتش یمن با موشک هایپرسونیک تل آویو را هدف قرار داد. در خصوص این حمله چند نکته باید ذکر شود. 1️⃣ این حمله اولین تست سامانه های دفاعی اسرائیل توسط یک موشک هایپرسونیک در شرایط واقعی بود که سامانه های اسرائیلی از این آزمون شکست خورده بیرون آمدند. 2️⃣ چندین رینگ پدافندی اسرائیل و کشورهای غربی (ناوهای آنان در دریای سرخ) نتوانست هایپرسونیک یمنی را رهگیری کند و مهم این است که تنها یک موشک شلیک شد ولی بازهم سیستم ضدموشکی اسرائیل ناموفق بود. 3️⃣ معادلات قدرت در منطقه غرب آسیا با این حمله جابجا شد زیرا غرب و متحدانش برای امنیت خود به تسلیحات دارای تکنولوژی پیشرفته متکی بودند اما اکنون دیگر امنیت خود را با تسلیحات ساخته شده توسط تکنولوژی مقاومت از دست رفته می بینند . 4️⃣ اسرائیل اکنون متوجه می شود که ایران چه قدرتی دارد (وقتی متحد او با یک موشک هایپرسونیک چنین شاهکاری را محقق می کند) و درنتیجه باید گفت تمام تاسیسات راهبردی اسرائیلی ها که روی زمین قرار دارد می تواند در صورت لزوم به راحتی هدف واقع و نابود شود. 5️⃣ اسرائیل پالایشگاه ها و تاسیسات حیاتی اندکی دارد و عمق استراتژیک آن کم است و به سهولت می شود با تعدادی هایپرسونیک تاسیسات انرژی، پالایشگاهی ، تولید برق ، آب شیرین کن و ... این رژیم را نابود کرد‌ و زندگی ساکنان اشغالگر را دچار اختلال نمود. 6️⃣ مهمتر از همه، تاسیسات اتمی اسرائیل است که دیگر امنیت ندارد و اگر این رژیم حماقت کند باید به تاسیسات اتمی خود به مانند یک بمب هسته ای ساعتی نگاه کند که هر لحظه امکان انفجار آن وجود دارد. 7️⃣ بی تردید یمنی ها با کمک تکنولوژیکی ایران این موشک را ساخته اند و دنیا بهتر می فهمد که تعامل جمهوری اسلامی با متحدانش چقدر نزدیک و صمیمی بوده و تهران متحدانش را به گونه ای حمایت می کند که بتوانند بر قوی ترین ارتش های جهان غلبه کنند.؛ فراموش نکنیم یمن در چند سال اخیر با ارتش گرانقیمت عربی و ناوگان دریایی آمریکا نیز جنگیده است و با این وجود با اقتدار اسرائیل را نیز می زند. 8️⃣ سعودی و امارات باید ماست هایشان را کیسه کنند زیرا اسرائیل اینگونه مقهور قابلیت های ارتش یمن شد و در صورت لزوم هیچ کدام از تاسیسات انرژی و صادرات نفت آنها امنیت نخواهند داشت و آنان باید شروط دولت نجات ملی یمن را بپذیرند. 📌 تغییر موازنه قدرت به نفع محور مقاومت مهم ترین دستاورد آزمایش موشکی امروز بود و در روزهای آینده دنیا شاهد حملات موشکی جدید یمنی ها خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اشراف اطلاعاتی پهپادهای سازمان اطلاعات سپاه در اغتشاشات سال ١۴٠١. هیچ چیز از دید نیروهای امنیتی پنهان نمی‌ماند. ‌‌‌ ✍ قابل توجه بزرگان جریان فتنه که این روزها در حال چینش عناصر خود در ساختارهای مملکت هستند....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیباکلام: فائزه هاشمی تحت فشار نظام و نیروهای امنیتی نیست بلکه تحت فشار همان کسانی است که داعیه دموکراسی‌خواهی دارند سلطنت‌طلب‌هایی که هرچه می‌گویند اول و آخرش فحش است چطور قرار است وقتی به قدرت برسند دموکراسی بفهمند؟ این احتمال که مسئولین داخل زندان یا بیرون از زندان فائزه هاشمی را تحت فشار گذاشته باشند وجود ندارد. ایشان تحت فشار همان کسانی است که داعیه مبارزه و دموکراسی خواهی دارند. این افراد آب نمی‌بینند وگرنه دست‌کمی از کسانی که ظلم و ستم می‌کنند ندارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
️ انصارلله یمن لحظه شلیک موشک هایپرسونیک به سوی اسرائیل را منتشر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلینتون در ۲۰۱۶: بشار اسد رفتنی است، وی را تقریبا تمام کشورهای جهان محکوم کردند و فقط از ایران می‌تواند کمک بگیرید ➕بله بشار اسد از ایران کمک گرفت و در قدرت ماند با وجود اینکه تمام سیاستمداران غربی میگفتند اسد باید برود یا رفتنی است
❌سفارت عربستان سعودی پس از 13 سال تعطیلی از 16 سپتامبر فعالیت خود را در دمشق آغاز خواهد کرد.
🔻دفتر رییس جمهور ترمز حضرتی را کشید! 🔹بعد از مجموعه انتصابات نسنجیده حضرتی و بکارگیری عناصر پرونده‌دار و مسأله‌دار دفتر رییس جمهور با ارسال ابلاغ فوری هرگونه بکارگیری نیرو در مشاغل حساس در شورای اطلاع رسانی را صرفا با موافقت دفتر رییس جمهور و طی مراحل قانونی مجاز دانسته است. 🔹به نظر می‌رسد دفتر رییس جمهور ناچار شده با ورود به موقع از هزینه‌آفرینی حضرتی برای دولت پزشکیان جلوگیری و مانع استقرار همراهان پرونده‌دار حضرتی در نهاد دولت شود. 🔹نکته مهم اینکه مجموعه اقدامات هزینه‌آفرین حضرتی در رسانه بارها باعث توقیف روزنامه اعتماد و طرح پرونده آن در محاکم قضایی شده است و او تلاش دارد با همین رویه برای دولت ضعیف پزشکیان هزینه‌ سنگین درست کند.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🎥 عارف: دغدغۀ دولت تثبیت قیمت‌‌ کالاهاست 🔹راهبرد دولت چهاردهم در چهار سال آینده، ثبات اقتصادی است و کالاهای اساسی باید با قیمت عادلانه در اختیار مردم قرار گیرد. @Farsna
هدایت شده از خبرگزاری فارس
معاریو: نصرالله همانند بوکسوری حرفه‌ای در حال کتک‌زدن اسرائیل است 🔹روزنامه صهیونیستی معاریو: با اینکه به حزب‌الله ضربه‌های سنگینی زده شده، اما همانند یک بوکسور حرفه‌ای در رینگ به زمین نمی‌افتد. 🔹حزب‌الله نه‌تنها تسلیم نشده بلکه ارتش اسرائیل را به چالش کشانده و طی تعطیلات آخر هفته، تعداد زیادی موشک به‌سوی شهرهای صفد و حاتسور، رأس ناقورة،‌ عمیعاد، خوکوک و کرکرم و غیره شلیک کرده است. 🔹نصرالله، تأثیر موشک‌هایی را که شلیک می‌کند به‌خوبی می‌داند و بیهوده زمان شلیک ۵۵ موشک به شهر صفد، رأس ناقورة و حاتسور را ساعت هشت و نیم و ۹ صبح انتخاب نکرده است، اکثر ساکنان این شهرک‌ها در حال حرکت به‌سوی کنیسه یا داخل آن بودند. @Farsna - Link
❌توئیت جدید حسن روحانی! از قوه قضائیه ناراحته که چرا با صداوسیما برخورد نمیشه! وقتی با وجود اینهمه شاکی و پرونده های متعدد باهات برخورد نشه باید هم اینطور وقیح بشی. 🔴 👇 @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔝‏اشکان خطیبی هستن که با لباس و آرایش زنانه درحال آواز خواندن در آن‌سوی آب‌ها می‌باشن و به حق و حقوقش رسیده‌! واقعا کسی اینجا قدرش‌ و ندونست و کشفش نکرد! 🤢 ✅ این کلیپ رو نشون اونایی بدید که در لوای دولت وفاق ملی میگن باید بازیگران ممنوع الکار رو برگردوند.
کرباسچی: پزشکیان هیچ تعهدی به اصلاح‌طلبان نداده است 🔸دبیرکل سابق حزب کارگزاران می‌گوید: پزشکیان خود را از دام رفقای قدیمی و پیرسالاری رها کند. کرباسچی همچنین گفت که پزشکیان، تعهدی به هیچ یک از احزاب اصلاح‌طلب نداده است. 🔸غلامحسین کرباسچی، در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین و در پاسخ این سؤال که پزشکیان کارهایی را بکند یا نکند؟، اظهار کرد: آقای پزشکیان که هم کارهایی برای انجام دادن دارند و هم کارهایی که انجام نخواهند داد. بالاخره افراد را باید باهم مقایسه کرد و انتخاب کرد. زمانی کسانی ایده‌آل ما هستند و زمانی به افرادی- نه این که ایده‌آل باشند، بلکه برای این که بدترین چیز اتفاق نیفتد- رای می‌دهیم. امکان دارد کسانی بگویند تا چه زمانی بناست که این روند باشد، بالاخره همین است. 🔸وی افزود: ما امیدواریم پزشکیان هیچ کار ضرررسانی انجام ندهد. خودش هم گفته هیچ قدمی که در آن ضرر عمومی برای مردم داشته باشد انجام نمی‌دهیم... اصلاحات نمی‌تواند الان منحصر به بحث‌های سیاسی باشد. آن‌ها بسیار مهم و ضروری هستند و برای اداره کشور راهی به جز رضایت سیاسی مردم وجود ندارد. ولی رضایت سیاسی مردم الان به مسائل اقتصادی گره خورده است. به نظرم مسئله اول کشور این است و مسائل دیگر به نوعی گره خورده به آن است. 🔸یادآور می‌شود کرباسچی اردیبهشت 94 هم ضمن مصاحبه با شرق، درباره سالخوردگی و خستگی دولت روحانی ابراز نگرانی کرده و گفته بود: «نباید این‌گونه باشد که مسئولیت‌ها را از دوش خودمان برداریم... آیا دلمان نباید شور بزند؟ نمی‌شود معاون وزیر و وزیر باشیم، اما استدلال کنیم که اگر بودجه دادند، کار می‌کنیم و اگر ندادند کار نمی‌کنیم!...
انقلابی واقعی اونیه که دستاوردهای سفر پزشکیان به عراق رو دستاوردهای ایران و انقلاب اسلامی بدونه و بدون حب و بغض روایت‌شون کنه؛ برعکس اونهایی که زحمات شهید رئیسی رو روایت نکردن تا جایی که رهبر گفت 🗣 حاج آقا صادق
⭕️ جای مجرم دانشکده حقوق است ؟ در حالی که دکتر انتظاری بخاطر استفاده از واژه "نفله" در پای وفاق ملی قربانی و عزل شد، سر و کله نظریه پرداز مفهوم" نفله" در نظام دانشگاهی ایران ( محسن برهانی ) در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران پیدا شده است! ( برهانی "شهید حمید رضا الداغی" که برای دفاع از نوامیس مردم در برابر اشرار به شهادت رسید را نفله خوانده بود!) 🔹 برهانی با اتهامات متعدد محاکمه و به تحمل ۱۳ ماه حبس محکوم شد و الان باید در زندان باشد اما صبح امروز در دانشکده حقوق دانشگاه تهران رویت شده است! 🔹آیا دانشگاه و دانشکده حقوق جای مجرمین است؟ آیا بر اساس وفاق ملی یک مجرم باید با وجود داشتن سوء پیشینه در کلاس درس حاضر شود و حقوق و قانون را تدریس کند؟ 🔹در کدام مملکت عقب مانده و متوحش ، تدریس قانون و حقوق را به مجرمان می سپارند؟