🔻شورای کتاب کودک برگزار میکند
نشست با موضوع «لمس دیدن، کتاب حسی- لمسی»
مهمان: فیلیپ کلوده
مدیر و بنیانگذار موسسه تیفلو و تکتوس Typhlo & Tactus (T&T)
میزبان: مهشید دولت، عضو کمیته خدمات کتابداری برای کودکان با نیازهای ویژه شورای کتاب کودک
یک شنبه ۲۰ خردادماه از ساعت ۱۶:۳۰ - ۱۸:۳۰
همراه با ترجمه همزمان توسط محمدرضا حاجیصالح در اسکای روم
لینک دسترسی:
https://www.skyroom.online/ch/cbc1/the-childrens-books-council-of-iran-shora--
شرکت برای عموم علاقهمندان آزاد است.
#شورای_كتاب_كودک
#فیلیپ_کلوده
#مهشید_دولت
#کتاب_حسی_لمسی
https://instagram.com/cbc.1341
* به نام هستی بخش *
* انجمن تخصصی کودک و رسانه * برگزار می کند:
☀️سلسله وبینارهای تخصصی در حوزه خردسال، کودک و نوجوان
⭐موضوع: * ارزیابی کتاب های ویژه کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ *
♦️ * دبیر: * آقای دکتر علی اصغر طاهری صفی آبادی (پژوهشگر- نویسنده و استاد دانشگاه)
♦️ * کارشناس: * آقای سید علی کاشفی خوانساری
(نویسنده و پژوهشگر)
♦️ * کارشناس: * آقای مصطفی رحماندوست
(شاعر- پژوهشگر و مترجم کتاب های کودک و نوجوان)
♦️ * کارشناس: * خانم دکتر معصومه مرادی
(شاعر- نویسنده و پژوهشگر ادبیاتعضو انجمن تخصصی کودک و رسانه)
🕗 * تاریخ برگزاری: * چهارشنبه - ۲۳خرداد ماه۱۴۰۳ - ازساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰
🌐 * محل برگزاری در گوگل میت به نشانی: * meet.google.com/kib-znie-jjp
♦️ * میزبان: * کمیسیون نظارت و ارزیابی انجمن تخصصی کودک و رسانه
https://koodak.tv/
انجمن ادبی سیب نارنجی
با همکاری ادارهی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار میکند:
ادبیات کودک و انیمیشن در ایران
با حضور:
دکتر افروز ضیاء
پژوهشگر ادبیات کودک و رسانه
زمان: سهشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰
مکان: چهارراه حافظیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تالار گفتگو
https://eitaa.com/sibenaghd
https://eitaa.com/joinchat/3844669656C2b8186ac99
💢 *اولویت های نگارش سال 1403*
💠 #دفتر_فیلمنامه_رسانه_ملی در راستای تامین *متون نمایشی* در سال 1403 در سه محور *شخصیت ها* ، *روایت ها *و *موقعیت ها* درخواست ارائه طرح دارد.
🔰 علاقمندان، طرح های خود براساس موضوعات ذیل(محور موقعیت ها) به این دفتر ارسال نمائید.
🔻 *بخش دوم*
*14- روایت ابتکارات مهندسی در دوران دفاع مقدس
15- روایت پشت پرده اقتصادی مدلینگ، صنعت زیبا سازی و پوشاک در مساله حجاب
16- روایت بی حجابی به مثابه بی مسئولیتی نسبت به وظایف اجتماعی
17- روایت بی حجابی اجباری در بخش خصوصی بین برخی از اقشار متجددمآب و فاشیست
18- روایت بی حجابی به مثابه نحوه ای از بردگی سیاسی و اجتماعی
19- روایت از زن بازاری شده به مثابه زن مسخ شده و محقر
20- روایت از محله محوری(با بسط مفهوم و مصداق) به عنوان جایگزین رسانه محوری
21- نگاه تعظیمی به روستا و روستائیان
22- دوره های زندیه و آل بویه
23- شیعه چیست و شیعه کیست
24- کارکرد هیات ها، مساجد و حسینیه ها
25- ایرانیان باستان با توجه به ایران مابعد اسلام
26- هجو سلبریتی گرایی
27- هجو غربزدگی*
🟢 افراد *حقیقی و حقوقی* که درخواست ساخت *فیلم و سریال* در #رسانه_ملی را دارند می تواند *طرح فیلمنامه* های خود را به شماره *09364512590* در *پیام رسان بله* ارسال نمایند.
#چشمه
#دفتر_فیلمنامه_رسانه_ملی
#فلیمنامه
#اولویت_نگارش
گزارش وضعیت ادبیات کودک سال 1401.pdf
1.74M
🔻گزارش وضعیت ادبیات کودکان در سال ۱۴۰۱ از نگاه شورای کتاب کودک
گزارش وضعیت ادبیات کودکان در سال ۱۴۰۱ شامل دو بخش اصلی، ادبیات کودکان و گروههای کاری به شکل پی دی اف در اختیار شماست
#شورای_كتاب_كودک
به نام هستی بخش
* کمیسیون آموزش انجمن تخصصی کودک و رسانه برگزار می کند: *
🔅وبینار اهمیت ارتباط با نسل زِد و آلفا
▫️اهمیت و راهکارهای ارتباط با نسل زد و آلفا
▫️آشنایی با تفاوت های بین نسلی
🔺 * کارشناس: *
دکتر سعید امامی
دکترای مدیریت کسب و کار، کارآفرینی
پژوهشگر و مشاور و روزنامهنگار
🔻 * دبیر: *
دکتر ناصر اسدی
دکترای علوم ارتباطات و استاد دانشگاه
عضو انجمن تخصصی کودک و رسانه
⏰ * زمان: *
چهارشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳
ساعت: ۲۰ الی ۲۱:۳۰
🌐 * به آدرس: *
گوگل میت: meet.google.com/riw-vdvw-nmn
* انجمن تخصصی کودک و رسانه *
#نسل_زد #نسل_آلفا #ارتباط_با_نوجوانان #تربیت_فرزند #کودک_و_رسانه
---
⚜ * اطلاعات بیشتر: *
💠وب سایت انجمن تخصصی کودک و رسانه: https://koodak.tv/
---
❇️ * اهمیت شرکت در این وبینار: *
▪️آشنایی با ویژگی های نسل زِد و آلفا
▪️یادگیری راهکارهای ارتباط موثر با این نسل
▪️درک تفاوت های بین نسلی و چالش های آن
▪️کسب مهارت های لازم برای تربیت فرزند در عصر دیجیتال
🚻 * این وبینار برای چه کسانی مفید است؟ *
▫️والدین
▫️معلمان
▫️مربیان
▫️کارشناسان تعلیم و تربیت
▫️فعالان حوزه کودک و نوجوان
▫️همه ی کسانی که به دنبال درک بهتر نسل های آینده هستند
---
🟨 * امیدواریم از نظرات ارزشمند شما در بخش پایانی این وبینار، بهره مند شویم. *