سلام رفقای جان!
کم کم داریم به عید بزرگ بچه شیعه ها
نزدیک میشیم😁 ...
ما اهالی سراج با کمک های شما قراره ترتیب ۲ تا جشن رو بدیم..
و هم تو حضوری ی کار خفن کنیم هم تو مجازی
و ان شاالله دل امیرالمؤمنین و حضرت زهرا رو شاد کنیم✨..
برای این کار ما به حدود ۴ تا ۵ میلیون پول نیاز داریم
یعنی حول و حوش ۱۰۰ تا سهم ۴۰ هزار تومنی!
که میشه پول یدونه بستنی!
ولی خب درجریانید که مولامون مدیون کسی نمیمونه
و هر هزار تومنی که توی این راه خرج کنید حتما بهترش رو بهتون برمیگردونه🙃♥️.
۶۲۱۹۸۶۱۹۵۶۰۵۴۶۳۸
به نام حلما پیری
بزنید روش کپی میشه
در نهایت فیش واریزیتون رو
به @Hp_0313 ارسال کنید :)
« داستانِ ما و غدیرِ امسال …
خیلی وقت بود که دلمان میخواست یک کارِ متفاوت کنیم ، چیزی که فقط یک اسم نباشد .
بلاخره تصمیم گرفتیم استینها را بالا بزنیم و امسال برای عیدِ غدیر، یک جشنِ تمامعیار راه بیندازیم .
راستش را بخواهید ، وقتی تمامِ برنامهریزیها و ایدههایی که توی ذهن داشتیم ، روی صحنه به واقعیت تبدیل شد ، حسِ عجیبی داشت .. اینکه ما توانستیم در برگزاریِ این جشنِ بزرگ ، نقشِ اصلی را داشته باشیم و صفر تا صدِ ان را با سلیقه و ایدههایِ خودمان پیش ببریم ، برایمان یک دستاوردِ خیلی ارزشمند است .
دیدنِ خروجیِ انهمه تلاش و هماهنگی ، دقیقاً همان چیزی بود که میخواستیم .
این گزارشِ کوتاه را گذاشتیم تا فقط یادی کرده باشیم از خاطرهای که با عشقِ خودمان ساختیم و در این روزِ بزرگ ثبتش کردیم .
جایِ ان شور و حالِ عید ، هنوز هم اینجا پیشِ ما خالیست . 🥂 »
˹➺𝐉𝐨𝐢𝐧↴
@sida1390