eitaa logo
ساخت ایران|حسین مهدیزاده
3.8هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
320 ویدیو
117 فایل
طلبه درس خارج مدیر میز نظریه اجتماعی فرهنگستان علوم اسلامی قم @ho_mah کانال آپارات https://www.aparat.com/hosseinmahdizade
مشاهده در ایتا
دانلود
سلسله جمع اندیشی های هم گرا با عنوان👇 🔷ایده های تحول آفرینِ پیشرفت🔷 نشست 1⃣ از 🔟 زمان: پنجشنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ مکان: شهر شیراز ✔️ جهت ارتباط با دبیرخانه جمع اندیشی فرم زیر را تکمیل بفرمایید👇 https://survey.porsline.ir/s/olGCBib9 ~~~~~~~~~~~~~~~~~ عضویت در جمع اندیشی های هم گرا👇👇👇👇 @TahavolPishraft
میدانم که کار برای نوجوانان امروز، از نان شب هم برای انقلابی ها و مذهبی ها واجب تر است. جهانی در حال آغاز است که اگر بی دقتی کنیم و نوجوانان ما، وارث ما نباشند، هم دین و هم ایرانیتمان تا قرنها دوباره به محاق می رود. به برگزار کنندگان این برنامه بسیار ارادت دارم و به اخلاص آنها شکی ندارم، اما برادرانه نکته ای را برای کمک به بهتر شدن کار و جلوگیری از یک انحرافی که چندانم کسی امروز به آن توجه ندارد، عرض می کنم. ما خیلی از اوقات کارهایی انجام می دهیم برای اینکه زیر بیرق انقلاب و دین را شلوغ کنیم. در این کار پر زحمت مراقب امضای مذهب و انقلاب باشید. این امضا باید تمایز خودش را با رقبایش حفظ کند. فکر کنید اگر این تمایز حفظ نشود، حتی اگر اینجا شلوغ هم بشود، گویی یک جایی از همین دنیایی که بر علیهش قیام کرده ایم شلوغ شده! اگر باشیم، اما جزئی از دنیای رقبای دین و انقلاب باشیم، سود است یا ضرر؟ برادرانه و سربسته عرض می کنم، حسین آقای طاهری مردی جوان است و اینجا جشن دختران نوجوان در یک سالن مستطیل شکل با حداقل 12 تا 15 هزار دختر نوجوان پرشور. اگر این مداح جوان سنگین بخواند که پس چرا پیرمردها را دعوت نکردید و اگر چنان بخواند که همراهی دختران ما را به همراه داشته باشد که آن هم از جنس امضای ما نخواهد بود! مذهبی های همه شهرهای دیگر، به کارهای ما قمی ها به عنوان امضای انقلاب و دین نگاه می کنند و نوآوری های ما نوآوری دینی تلقی می شود! اما لذت جشن با این ترکیب، خلاقیت نیست، با بیل دیگران باغ خود را شخم زدن است! خدا خودش کمک کار این خواهران دلسوز برگزار کننده این جشن باشد. 🆔 @social_theory
ساخت ایران|حسین مهدیزاده
ظاهرا ایده اینها هم اینه که استندآپ کمدین شون، به جای اقای نریمانی جنگولک بازی دربیاره ببینید غریبه هایی که اینجوری جذب میکنید بیشتر هستند یا دختران خودمون که این چیزها براشون عادی میشه! سلبریتی بازی و استنداپ بازی و تلنت شو گرفتن ایده تربیتی هدفمند دنیای امروز است! ما هیچ کار تفریحی بدون اثر تربیتی نداریم 🆔 @social_theory
هدایت شده از احمد اولیایی
آیتاللهمیرباقری.mp3
1.7M
✍ مطالبه حجاب از زنان جامعه، مطالبه از آخرین بخش زنجیره و پرداختن به معلول است. در کنار آن و با اولویت بیشتر، باید به ابتدای زنجیره پرداخت و مطالبه را از چرایی دولت مدرن و تناقضاتش با حکومت اسلامی آغاز کرد. @ahmad_olyaei
هدایت شده از احمد اولیایی
درس گفتار عدالت اجتماعی جلسه اول.mp3
29.71M
📣 درس‌گفتار عدالت اجتماعی (مروری بر نظریه های عدالت اجتماعی: پنج جلسه) 1⃣جلسه اول 🎤ارائه: احمد اولیایی ⏳تاریخ برگزاری دوره: تابستان۱۴۰۱ برگزار کننده: مرکز آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام @ahmad_olyaei
هدایت شده از احمد اولیایی
درس گفتار عدالت اجتماعی جلسه دوم.mp3
36.92M
📣 درس‌گفتار عدالت اجتماعی (مروری بر نظریه های عدالت اجتماعی: پنج جلسه) 2⃣جلسه دوم 🎤ارائه: احمد اولیایی ⏳تاریخ برگزاری دوره: تابستان۱۴۰۱ برگزار کننده: مرکز آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام @ahmad_olyaei
هدایت شده از احمد اولیایی
جلسه سوم.mp3
29.1M
📣 درس‌گفتار عدالت اجتماعی (مروری بر نظریه های عدالت اجتماعی: پنج جلسه) 3⃣جلسه سوم 🎤ارائه: احمد اولیایی ⏳تاریخ برگزاری دوره: تابستان۱۴۰۱ برگزار کننده: مرکز آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام @ahmad_olyaei
هدایت شده از احمد اولیایی
درس گفتار عدالت اجتماعی جلسه چهارم.mp3
24.12M
📣 درس‌گفتار عدالت اجتماعی (مروری بر نظریه های عدالت اجتماعی: پنج جلسه) 4️⃣جلسه چهارم 🎤ارائه: احمد اولیایی ⏳تاریخ برگزاری دوره: تابستان۱۴۰۱ برگزار کننده: مرکز آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام @ahmad_olyaei
هدایت شده از احمد اولیایی
درس گفتار عدالت اجتماعی جلسه پنجم ( آخر).mp3
29.76M
📣 درس‌گفتار عدالت اجتماعی (مروری بر نظریه های عدالت اجتماعی: پنج جلسه) 5⃣جلسه پنجم (پایانی) 🎤ارائه: احمد اولیایی ⏳تاریخ برگزاری دوره: تابستان۱۴۰۱ برگزار کننده: مرکز آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام @ahmad_olyaei
این پژوهش عجیب جان کالهون را حتما ببینید و از خودتان بپرسید که آیا ما درون این آزمایش زندگی می کنیم؟ کالهون یک جانور شناس است که بخاطر تحقیقات گسترده اش درباره تاثیرات تراکم جمعیتبر رفتار در فضای سکونتگاهی و زندگی مشهور است. زمان تحقیقات او در دهه 60 قرن بیستم بود و ویکی پدیا می گوید که ناسا و سازمان زندانهای آمریکا با دقت مطالعات او را دنبال می کردند اما من می گویم که احتمالا کسانی که سبک شهرسازیِ «شهر درخشان» لوکوربوزیه را در دنیا گسترش می دادند هم این پژوهش را دیده بودند و دنبال می کردند (همین سبک شهرسازی آپارتمانی و خوابگاهی متراکم که ما مثلا در مسکن مهر خودمان آن را می بینیم.) دنیای 25 که کالهون پژوهش هایش را در آن انجام می داد را اتوپیای موش ها نامیده بودند و نتیجه اش این شد که می بینید. و واقعا جا دارد که این سوال را الان جواب بدهیم که ما مردم ایران اکنون در مرحله چندم این آزمایش هستیم؟ و بعد بپرسیم که دانش حکمرانی ما به اینجا رسیده است که بتواند بحرانهای امنیتی بر آمده از این نحوه جنگهای پیچیده را هم حل کند؟ آنچه من در این یک مورد مشاهده کرده ام، فعلا نشان از جواب منفی است. اگرچه هیچ وقت برای اصلاح دیر نیست. با پژوهش کالهن در آرمانشهر متراکم کالهن بیشتر آشنا شوید: آرمانشهر موش‌ها (بهشتی نفرین شده) https://lifebits.ir/1398/10/18/the-doomed-mouse-utopia/ و همینطور با خود جان بی. کالهون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AC%D8%A7%D9%86_%D8%A8%DB%8C._%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%87%D9%88%D9%86 🆔 @social_theory