eitaa logo
سُهـٰاد🌱
305 دنبال‌کننده
451 عکس
87 ویدیو
4 فایل
'بسم‌الله‌نور سهاد: شب زنده‌دار اگر حقیقت روایت نشود، باطل به دروغ روایت می‌کند..🌱 اینجا، انباری ِ ثبتی‌جات، مکتوبات و دست‌نوشته‌های یه ماجراجوی بی‌انتها... ✍️ جهت ارتباط @zed_you8 ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_99d99em&btn
مشاهده در ایتا
دانلود
و بخوانید و بخوانید، درد ما ندانستن نیست. درد ما خوددانا پنداری، و بی اشتهایی به دانستن و خواندن است... کتاب تنها گنج دنیاست که نه در زیر خاک،که در پیش چشم ماست و ما آن را نمی‌بینیم... 📚
سُهـٰاد🌱
اشقتلکن کتیر...💔
شب های هجر را گذارندیم و زنده ایم... ما را به سخت جانی خوداین گمان نبود...!! - شکیبی اصفهانی
ما را ز منع عقل مترسان و می بیار کان شحنه در ولایت ما هیچ‌کاره نیست
مثل ِآن شیشه که در همهمه‌ی باد شکست... ناگهان باز دلم یاد تو افتاد شکست... یک‌وبیست، با دودقیقه تأخیر
می‌گفت آخرین چیز‌هایی که تونستن از تو خونشون بردارن همین‌هاست... ..
سُهـٰاد🌱
می‌گفت آخرین چیز‌هایی که تونستن از تو خونشون بردارن همین‌هاست... #لبنان..
روزی نیست به‌ آنان نیندیشم! به آنان که می‌نگرم، فقط خواهران و برادرانم نیستند، گویی با تپش های قلبم گره خورده‌اند... با هر خبری مبنی بر حمله‌ی یزیدان زمانه به لبنان، گویی به اعماق ِقلبم حمله کرده‌اند که از فریاد ِبی‌صدا خفه می‌شود و سوزشش باقی می‌ماند... لبنان، یعنی حزب الله، همان حزب حقیقی که ما ادعا می‌کنیم و آن‌ها عمل...! همان حزب حقیقی که نه فقط زبانشان، تك تك سلول‌هايشان می‌گوید: ((خانه‌هایمان، خانواده‌‌ی‌مان، و... کل ِوجودمان برای خداست و حاضریم در همین لحظه تقدیم کنیم... )) آری من شیفته‌ی آنانانم، و به این شیفتگی افتخار می‌کنم و از آن شرمی ندارم... به آن‌ها که از برخی ایرانی‌ها وفادارتر و حتی ایرانی‌ترند و در محط القلوبم پیوند خونی زده‌اند... به رزمندگان رضوان که یک تنه چون علمدار کربلا بسیاری از لشکریان عمر را به هلاکت می‌رسانند ... من ملیت نمی‌شناسم، من مرز نمی‌شناسم و فقط می‌دانم، آن‌همه محبت و مهمان‌نوازی که از آنان دیده‌ام را هیچ‌کجا، در هیچ کجای دنیا نظیرش ندیده‌ام و در وجودم خیمه زده‌اند... وقتی خبر از شهادت ِعزیزانشان می‌دهند، یا خبر از نابودی ِخانه‌هایشان می‌دهند، قلبم آتش می‌گیرد و مغزم متلاشی می‌شود... از افکار و تصویر هایی که چون موشک هایشان، به مغزم برخورد میکند... با فرو ریختن آجر به آجر خانه‌هاشان، گویی امید خانواده فرو می‌ریزد... خاطراتشان فرو می‌ریزد... ملجأشان فرو می‌ریزد... ولی همچنان در میان دود و غبار، با خشوع فریاد می‌زنند: 《حسبنا الله، ونعم الوكيل》 《فان حزب الله هم الغالبون》 آری... شاید ستون خانه بریزد، ولی امید از همان آوار می‌روید و قد می‌کشد.🌱 و این ملت، همچنان می‌ایستند و با ایمان ملاذشان را بنا می‌کنند...❤️ خداوندا، بر دل‌های رنج‌دیده آنان صبر، بر قلب های خسته و داغ دیده‌ی آنان آرامش و امید، برای گام‌های خسته، استواری، و بر فردای آنان نور و آرامش ارزانی دار... 💛