eitaa logo
پایگاه شهدا کوهانی
142 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
1.1هزار ویدیو
104 فایل
❤️امام خامنه ای(مدظله العالی): 🌷عزیزان من! بسیجی شدید، مبارک است؛ اما بسیجی بمانید. ایستادگی در راه، مهم است.🌷 🔹پایگاه شهدا روستای کوهانی/ حوزه شهید همت شعبان/ سپاه پاسداران ناحیه نهاوند 🔰 ارتباط با مدیر کانال:👇 @AAsemanbarin74
مشاهده در ایتا
دانلود
11.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📸 گزارش تصویری؛👆 🔹ویدئو فیلمی از دادن جوایز به بسیجیان غیور و پا به کار و نوجوانان قرآنی مراسم شب برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه روستای کوهانی «سه شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰» 〰️إنَّ‌ مَعِيَ رَبِّي سَيَهْدِينِ 🔻با ما همراه باشید🔻👇🌹 🆔 @sohada_kohani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صعود چهل ساله.pdf
15.73M
🇮🇷‏ صعود چهل ساله بزرگترین مصداق خودسانسوری این است که کتابی فاخر و مستند به آمارهای بین‌المللی، دستاوردهای چهل ساله انقلاب را مفصلا تشریح کرده و مورد تقدیر نخبگان جهان واقع شده و ما حتی نام آن اثر را هم نشنیده‌ایم! این، فایل PDF کتاب «صعود چهل ساله» است؛ بخوانید و نشر دهید. توضیحات تکمیلی پیرامون کتاب: tabnakjavan.com/fa/news/33958
پاسخ به شبهات انقلاب اسلامی.pdf
6.03M
🇮🇷 📕 کتاب پاسخ به شبهات پرتکرار انقلاب اسلامی مناسب ایام الله دهه فجر
هدایت شده از سواد رسانه نهاوند
هدایت شده از سواد رسانه نهاوند
‍ ♨️رسانه‌ها‌ و روشهای‌تصویر‌سازی‌ذهنی ⭕️ این تکنیک‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی در ایجاد جنگ نرم داشته باشند. 🔴برچسب زدن: رسانه‌ها واژه‌های مختلف را به صفات مثبت و منفی تبدیل می‏کنند و آن‌ها را به آحاد یا نهادهای مختلف نسبت می‌دهند. هدف آن است که ایده، فکر و یا گروهی محکوم شوند؛ بی‏آنکه استدلالی در محکومیت آن‏ها آورده شود. 🔴توسل به ترس: متخصصان جنگ روانی ضمن ترساندن مخاطبان از راه‏های مختلف، به آنان القا می‌کنند که خطرات احتمالی و فراوانی بر سر راه آنان کمین کرده و از این طریق، آینده‌ای مبهم و توام با سختی‌ها و مشکلات را برای افراد ترسیم می‌کنند. 🔴کلی‌گویی: مرتبط‌ساختن عقیده یا سیاستی خاص با مفهومی ویژه، تا مخاطب بدون بررسی شواهد و دلایل، عقیده و یا سیاست مورد نظر را بپذیرد. 🔴 گواهی: گواهی و یا شهادت، نقل قول‌هایی در داخل و خارج از پیام است که برای حمایت از یک سیاست، برنامه و یا شخصیتی خاص آورده می‌شود. 🔴 تکرار و تعقیب (پیگیری): با تکرار پیام، سعی در القای مقصودی معین و جاانداختن پیامی در ذهن مخاطب می شود. 🔴دروغ: عمدتاً برای مرعوب‌کردن حریف یا افکار عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدین معنی که پیامی را که به هیچ وجه واقعیت ندارد، بیان می‌کنند. گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر می‌گوید: دروغ هرچه بزرگ‌تر باشد، باور آن برای مردم راحت‌تر است. 🔴مبالغه: روشی که با اغراق کردن و بزرگ‌نمایی یک موضوع، سعی در اثبات یک واقعیت دارد. در برخی مواقع برای اینکه مخالف را در هیبت هیولا، خطرناک، ... نشان دهند رفتار، کردار و تمایلات، عادات، شخصیت و مشخصه‌های خاص آن تکنیک را مدام برشماری، بزرگنمایی و القاء می‌کنند. 🔴ایجاد تفرقه و تضاد: دشمن باید به شکست‌خوردن انس بگیرد. آنچه در این زمینه می‌تواند موثر باشد، ایجاد و یا تلقین تضادهای مختلف در جبهه دشمن است. رسانه می‌تواند با ایجاد و یا تلقین درگیری میان اقلیت‌ها، قومیت‌ها، نخبگان و حاکمیت، وحدت را بین نیروهای دشمن متزلزل سازد. 🔴شایعه: شایعه زمانی مطرح می‌شود که زمینة دسترسی به اخبار موثق امکان‌پذیر نباشد. شایعه، انتقال شفاهی پیامی است که برای برانگیختن باور مخاطبان و همچنین تأثیر در روحیه آنان ایجاد می‌شود. 🔴 پاره‌حقیقت‌گویی: رسانه‌ها معمولاَ متناسب با موضوعی که به آن متمایل هستند، بخشی از خبر نقل و بخشی را نقل نمی‌کنند. خبر هنگامی کامل است که عناصر خبری در آن، به شکل کلی مطرح شوند. اما چنانچه یکی از عناصر خبری شش‌گانه (که، کجا، کی، چه، چرا، چگونه) در خبر بیان نشود، خبر ناقص است. در تاکتیک پاره حقیقت‌گویی، حذف یکی از عناصر به عمد صورت می‌گیرد و بیشتر اوقات، عنصر چرا حذف می‌شود. 🔴 فریب دادن: اطلاعات دروغین، جهت‌دار و یا تصویری وارونه از وقایعی است که با ارائة تصاویر ناقص و دگرگون شده‌ای از واقعیت می‌توانند گروه‌های گوناگون مخاطبان مورد نظر در عملیات روانی را تحت تأثیر قرار دهد. 🔴 القاء: یعنی ایجاد تغییر رفتار در مخاطب بدون اطلاع او که براساس تغییر ذهنیت‏های فردی و اجتماعی صورت می‌گیرد. و به دو روش اجرا می شود: مستقیم: که مخاطب آماده پذیرش پیام به صورت مستقیم باشد غیرمستقیم: پیام خود را در قالب موضوعاتی به ظاهر بی‌ارتباط و یا دوپهلو بیان می‌کند. القاء پیام در قالب فیلم، موسیقی، نمایش، نقاشی، سخنرانی، سی‌دی، اعلامیه، بیانیه، مصاحبه و... در جهت تأثیر گذاری بر مخاطبین صورت می‌گیرد. 🔴اقناع: یعنی قانع ساختن، خشنودسازی و راضی‌کردن است. در واقع توسل به کلام و احساس به خاطر رسیدن به نوعی رضایت روانی در مخاطب است. 🔴 تحریک و تشجیع: با شیوة تحریک، چهره بی‌رحم و ضدانسانی (واقعی یا ساختگی) از دشمن به نمایش می‌گذارند و با ترسیم چهره‌ای از قربانیان این بی‌رحمی‌ها، سعی می‌کنند روی حالات و رفتار مخاطبان تأثیر بگذارند. 🔴تردیدافکنی و جایگزینی منابع: تشکیک، در واقع نرم‌سازی ذهن طرف مقابل برای عملیات بعدی است. شک، فرد را دچار خلأ فکری و منطقی می‌کند و او آماده می‌شود تا چیزهای دیگری را در ذهن بپذیرد. 🔴 طراحی ادبیات مناسب: هر انسانی، ارزش‌ها و شاکله ذهنی‌ای دارد. اگر مطالبی که دیگران می‌گویند تفاوت زیادی با این شاکله‌ ذهنی داشته باشد، انسان آن ‌را پس می‌زند. دشمن تلاش می‌کند پیام موردنظرش را با توجه به شاکلة‌ روانی مخاطبان طراحی کند. 🔴الگوسازی: در طول تاریخ مصداق‌های گوناگونی از جنگ روانی و روش‌های آن وجود دارد که امروز علمی‌تر شده و به دلیل توانایی رسانه، با قدرت بیشتری از آن استفاده می‌شود. یکی از مواردی که در دنیای مجازی رسانه‌ای که امروزه در آن زندگی می‌کنیم اهمیت دارد، الگوسازی است. سواد رسانه نهاوند✋ 👉 @savadresanenahavand
هدایت شده از سواد رسانه نهاوند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓رسانه‌های بیگانه چگونه در فضای مجازی عملیات می‌کنند؟ 🔺 رسانه‌های غربی با هدف آسیب رساندن به کشورهای دیگر به وجود آمده‌اند و با سرمایه‌های کلانی که برای ساخت اکاذیب در نظر گرفته‌اند سعی دارند با تأثیر بر باورهای مخاطبان خود، اطلاعات کذب و نادرست را به آن‌ها القا کرده و مطابق با اهداف از پیش تعیین شده خود در جهت تشویش اذهان عمومی اقدام کنند. 🔺بهتر است با آگاهی و افزایش سواد رسانه‌ای، بدون توجه به اخبار کذب بیگانه در حفظ آرامش کشور سهیم باشیم. سواد رسانه نهاوند✋ 👉 @savadresanenahavand
کتاب صوتی " " 📗📗 📚کتاب «» با گردآوری علی اکبری مزدآبادی شامل خاطرات خودنوشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است‌. در ابتدای📚 کتاب یک زندگینامه خودنوشت از سردار سلیمانی وجود دارد که به بخشی از فعالیت‌های او در دوران ابتدایی جنگ اشاره می‌کند. اما در بخش‌های دیگر این📚 کتاب بیشتر از سخنرانی‌ها و خاطرات سردار مرتبط با سه عملیات بزرگ والفجر ۸، کربلاي ۴ و کربلاي ۵ استفاده شده است تا از دل این سخنرانی‌ها، خاطراتی را از سردار سلیمانی و سایر همرزمانش نقل کند و به این وسیله شخصیت او را به مخاطب این کتاب معرفی کند. 📚یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص این اثر، ترجمه و ارائه یکی از مقالات خارجی در ارتباط با سردار سلیمانی است که توسط یکی از پژوهشکده‌های سیاسی آمریکا منتشر شده و نشان‌دهنده نگاه پُر از هراس و البته احترام غربی‌ها، به شخصیت این سردار شهید مبارز ایران و اسلام است. 📢تهیه شده در ایران صدا •┈┈••✾❀🍃🌺🍃❀✾••┈┈• ✅به کانال "راهـ ــ ــ صالحین " بپیوندید👇. 🌍eitaa.com/rahSalehin
Part06_حاج قاسم.mp3
8.21M
قسمت ۶ کتاب صوتی •┈┈••✾❀🍃🌺🍃❀✾••┈┈• ✅به کانال "راهـ ــ ــ صالحین " بپیوندید👇. 🌍eitaa.com/rahSalehin
🔴🔵 ﺩﻋﺎﻱِ ﻣﻬﻢّ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﺣﺎﺟﺖ‌ﻫﺎ 🔹 ﺳﻴّﺪ ﻋﻠﻲ ﺧﺎﻥ ﺩﺭ ﻛﺘﺎﺏ ﺷﺮﻳﻒ «ﺍﻟﻜﻠﻢ ﺍﻟﻄﻴّﺐ» ﻣﻲ‌ﮔﻮﻳﺪ: ﺍﻳﻦ ﺩﻋﺎﻱ ﺍﺭﺯﺷﻤﻨﺪﻱ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ(ﻉ) ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﺍﺯ ﺍﻭ ﺿﺎﻳﻊ ﮔﺸﺘﻪ ﻳﺎ ﺣﺎﺟﺘﻲ ﺩﺍﺭﺩ؛ ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺷﺨﺼﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻳﺎ ﻣﺸﻜﻞ ﻣﻬﻤّﻲ ﺩﺍﺭﺩ، ﺑﺎﻳﺪ ﺍﻳﻦ ﺩﻋﺎ ﺭﺍ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺑﺨﻮﺍﻧﺪ: 🔺 ﺑِﺴْﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤٰﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣﻴﻢِ. «ﺃﻧْﺖَ ﺍﻟﻠﻪُ ﺍﻟَّﺬﻱ ﻟٰﺎ ﺇﻟٰﻪَ ﺇﻟّﺎ ﺃﻧْﺖَ، ﻣُﺒْـﺪِﺉُ ﺍﻟْﺨَﻠْﻖِ ﻭَﻣُﻌﻴﺪُﻫُﻢْ ﻭَﺃﻧْﺖَ ﺍﻟﻠﻪُ ﺍﻟَّﺬﻱ ﻟٰﺎ ﺇﻟٰﻪَ ﺇﻟّﺎ ﺃﻧْﺖَ، ﻣُﺪَﺑِّـﺮُ ﺍﻟْﺎُﻣُﻮﺭِ، ﻭَ ﺑٰﺎﻋِﺚُ ﻣَﻦْ ﻓِﻲ ﺍﻟْﻘُﺒُﻮﺭِ، ﻭَ ﺃﻧْﺖَ ﺍﻟﻠﻪُ ﺍﻟَّﺬﻱ ﻟٰﺎ ﺇﻟٰﻪَ ﺇﻟّﺎ ﺃﻧْﺖَ ﺍﻟْﻘٰﺎﺑِﺾُ ﺍﻟْﺒٰﺎﺳِﻂُ، ﻭَ ﺃﻧْﺖَ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟَّﺬﻱ ﻟٰﺎ ﺇﻟٰﻪَ ﺇﻟّﺎ ﺃﻧْﺖَ، ﻭٰﺍﺭِﺙُ ﺍﻟْﺄﺭْﺽِ ﻭَﻣَﻦْ ﻋَﻠَﻴْﻬٰﺎ. ﺃﺳْﺌَﻠُﻚَ ﺑِﺎﺳْﻤِﻚَ ﺍﻟَّﺬﻱ ﺇﺫٰﺍ ﺩُﻋﻴﺖَ ﺑِﻪِ ﺃﺟَﺒْﺖَ، ﻭَﺇﺫٰﺍ ﺳُﺌِﻠْﺖَ ﺑِﻪِ ﺃﻋْﻄَﻴْﺖَ ﻭَ ﺃﺳْﺌَﻠُﻚَ ﺑِﺤَﻖِّ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ ﻭَ ﺃﻫْﻞِ ﺑَﻴْﺘِﻪِ، ﻭَ ﺑِﺤَﻘِّﻬِﻢُ ﺍﻟَّﺬﻱ ﺃﻭْﺟَﺒْﺘَﻪُ ﻋَﻠﻲٰ ﻧَﻔْﺴِﻚَ ﺃﻥْ ﺗُﺼَﻠِّﻲَ ﻋَﻠﻲٰ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ ﻭَ ٰﺎﻝِ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ، ﻭَ ﺃﻥْ‌ ﺗَﻘْﻀِﻲَ ﻟﻲ ﺣٰﺎﺟَﺘﻲ، ﺍﻟﺴّﺎﻋَﺔَ ﺍﻟﺴّﺎﻋَﺔَ، ﻳٰﺎ ﺳَﻴِّﺪٰﺍﻩُ، ﻳٰﺎ ﻣَﻮْﻟٰﺎﻩُ، ﻳٰﺎ ﻏِﻴٰﺎﺛٰﺎﻩُ، ﺃﺳْﺌَﻠُﻚَ ﺑِﻜُﻞِّ ﺍﺳْﻢٍ ﺳَﻤَّﻴْﺘَﻪُ ﺑِﻪِ ﻧَﻔْﺴَﻚَ، ﻭَﺍﺳْﺘَﺄْﺛَﺮْﺕَ ﺑِﻪِ ﻓﻲ ﻋِﻠْﻢِ ﺍﻟْﻐَﻴْﺐِ ﻋِﻨْﺪَﻙَ ﺃﻥْ ﺗُﺼَﻠِّﻲَ ﻋَﻠﻲٰ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ ﻭَ ٰﺎﻝِ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ، ﻭَ ﺃﻥْ ﺗُﻌَﺠِّﻞَ ﺧَﻠٰﺎﺻَﻨٰﺎ ﻣِﻦْ ﻫٰﺬِﻩِ ﺍﻟﺸِّﺪَّﺓِ، ﻳٰﺎ ﻣُﻘَﻠِّﺐَ ﺍﻟْﻘُﻠُﻮﺏِ ﻭَﺍﻟْﺄﺑْﺼٰﺎﺭ، ﻳٰﺎ ﺳَﻤﻴﻊَ ﺍﻟﺪُّﻋٰﺂﺀِ،‌ﺇﻧَّﻚَ ﻋَﻠﻲٰ ﻛُﻞِّ ﺷَﻲْﺀٍ ﻗَﺪﻳﺮٌ، ﺑِﺮَﺣْﻤَﺘِﻚَ ﻳٰﺎ ﺃﺭْﺣَﻢَ ﺍﻟﺮّﺍﺣِﻤﻴﻦ. 📚 ﺍﻟﻜﻠﻢ ﺍﻟﻄﻴّﺐ، ﺹ ۱۴ 〰️إنَّ‌ مَعِيَ رَبِّي سَيَهْدِينِ 🔻با ما همراه باشید🔻👇🌹 🆔 @sohada_kohani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا