eitaa logo
سلاله اخلاقی
197 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
681 ویدیو
95 فایل
•❁﷽❁• ✅مهارت‌هایی برای شاد زیستن و تقویت باورهای دینی ✅پاسخگویی به سوالات اعتقادی زن و خانواده با رویکرد تربیتی رزومه‌الکترونیکی https://zil.ink/arezooye_parvaz آیدی @arezooye_parvaz
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ در زبان محلی ضرب المثلی داریم دعا گونه که معنای واقعی آن این است «الهی هیچ بیداری برای یک خفته نقشه نکشد» 🌴🥀🌴متأسفانه بیدارند و مدام برای جامعه خفته اسلامی و خوابیده درحال توطئه هستند، باور کنیم واقعا توطئه ها توهم نیستند و ها در راه است 🌴🥀🌹🥀🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سوال: لعن برخی از دشمنان اهل‌بیت علیهم‌السلام در مکان‌های عمومی یا خصوصی چه حکمی دارد؟ جواب:این هم از جمله سوال‌هایی است که بارها پاسخش را شاید همه شما از خود حضرت آقا شنیده باشید و همین اواخر بیشتر تاکید داشتند. به خاطر این فتنه‌هایی که در جهان اسلام پیش آمده است و برادر کشی و مسلمان کشی بین برخی از مسلمانان و ضرری که برای جهان اسلام دارد و سودش را استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل می‌برد. بارها شنیده اید که ایشان فرموده‌اند به مقدسات سایر مذاهب توهین نکنید و توهین به مقدسات سایر مذاهب را حرام دانسته اند. به علاوه هر عملی که موجب تفرقه بین مسلمانان شود، ایشان آن را منع کرده اند و حرام دانسته اند. بنابراین مومنین از کارهایی که به هر حال سودی ندارد، بلکه ضرر دارد و موجب اختلاف بین مسلمان‌ها می‌شود و موجب برادرکشی بین مسلمانان می‌شود یا موجب وهن مذهب هست یا به نحوی توهین به مقدسات سایر مذاهب اسلامی است ان‌شاالله بپرهیزند که این عمل جایز نیست. سوالی دومی که در اینجا مطرح شده این است که در این مجالس می‌شود شرکت کرد یا نه؟ یک وقت هست شما شرکت می‌کنید آن منبری را یا آن مداح را از این کار خودش باز می‌دارید - حالا با تذکر محترمانه که از این گفته‌های تفرقه‌انگیز بپرهیزد - این گاهی وقت‌ها لازم و واجب است. اما اگر شرکت شما این اثر را ندارد، بلکه مجلس چنین افرادی که تفرقه می‌اندازند تقویت می‌شود، بله گاهی وقت ها شرکت در چنین مجالسی جایز نیست و باید پرهیز شود. پی نوشت: http://farsi.khamenei.ir 🏴 (ع) تسلیت باد🥀 🆔 @javadheidari110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌱زمین باران را صدا می‌زند، و من تو را ... امشب شب امامت عزیزی‌ست که جهان در آرزوی ظهور و شمشیر عدالت اوست. این لحظه‌های ناب برای فرجشان، دست به دعا برداریم چرا که تنها راه نجات ما دیدن جمال رویشان است وبس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
61ef6ab31a637dac7f1f13e4_-2364177684009270933.mp3
17.43M
❌استکبار و استکبار ستیزی در قرآن و روایات ❌تفرقه ❌غفلت از معاد ❌ثروت_اندوزی ❌زورگویی ❌تحقیر 🎤 ❎ارائه در جمع ایرانیان خارج از کشور_مسنجر پالتاک •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🇮🇷کانال رسمی استاد جواد حیدری👇 https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب جمعه به عشق ڪربلایت دیده بر هم می گذارم دلم را دست رویا می سپارم ڪه شاید بر ضریحت یابن الزهرا سر گذارم صلی الله علیک یا ایاعبدالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 ۱۰ ربیع الاول، سالروز ازدواج پر خیر و برکت پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه کبری (س) بر مسلمانان جهان تبریک و شادباش🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ ⁉️ لقب « میثاق الله » بر کدامیک از معصومان ( ع ) گذاشته شده الف) امام حسین ( ع) ب) امام سجاد ( ع) ج) حضرت مهدی ( عج ) 🔰 از ساعت ۱۲:۱۰ تا ساعت ۱۳:۰۰ فرصت دارید در مسابقه چشم به راه شرکت کنید. برای راهنمایی برنامه چشم به راه را در ساعت۱۲:۱۰ را از رادیو اصفهان بشنوید. 📱 گزینه صحیح با ذکر نام و نام خانوادگی و نام مسابقه چشم به راه به ۳۰۰۰۰۳۳۴۴ ارسال کنید. هر هفته، یک برنده به قید قرعه جایزه‌ی نفیسی از ستاد عتبات عالیات دریافت می کند 🔰 لطفا برای دریافت برنامه به آرشیو اپلیکیشن رادیو اصفهان برنامه چشم براه مراجعه کنید . 📲 اپلیکیشن رادیو اصفهان ....👇👇👇👇 «رادیو اصفهان» را در بازار اندروید ببین: http://cafebazaar.ir/app/?id=radio.esfahan&ref=share «‏رادیو اصفهان» در مایکت: https://myket.ir/app/radio.esfahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در سال 92 هجری، مسلمانان تحت فرماندهی «طارق بن زیاد» موفق به فتح تمام شبه جزیره ایبرى (اسپانیا و پرتقال) و قسمت هایی از خاک فرانسه شدند و حکومت اسلامى اندلس را در این منطقه برقرار کردند. لیکن به مرور زمان بنیان گذاران تمدن نوین غربی با هدف نفوذ در جامعه اسلامی و تغییر در باورهای دینی آنها و ترویج فرهنگ غربی ، راهبردهای سه گانه ذیل را در پیش گرفتند: مرحله اول: تبلیغ و ترویج افکار و اندیشه های مسیحیت با هدف ایجاد تزلزل در عقاید جوانان مسلمان و سست نمودن آنان در پایبندی به احکام دینی. مرحله دوم: نفوذ در امر حیاتی و مهم تعلیم و تربیت جوانان مسلمان با هدف تعلیم مطالب انحرافی و القای شبهات در جوانان مسلمان. مرحله سوم: توسعه روابط تجاری با مسلمین با هدف ترویج فساد و بی بند و باری در زمام داران و به ویژه جوانان مسلمان اندلس. نتیجه مراحل سه گانه مذکور که جملگی یک راهبرد اساسی برای فروپاشی اندلس اسلامی و خارج کردن این سرزمین از دست مسلمانان بود، تخدیر افکار و اندیشه های مسلمانان بود. وضعیت فرهنگی اجتماعی ایجاد شده در اندلس اسلامی، این گونه در کتاب «غروب آفتاب در اندلس» تشریح شده است: 1. می خوارگی که در گذشته در میان مردم عیاش اندلس به طور خفا انجام می شد، یک عمل عمومی و علنی گردید. 2. جوانان می گسار و بی بند و بار، روش پدران خود را حقیر شمرده و آنان را نادان و احمق و دور از تمدن خواندند. 3. لباس ساده خود را که نشانه صبر بود از تن در آورده و جامه تن پروری را به تن کردند. 4. جوامع مذهبی در انحصار پیر مردان و پیر زنان در آمد و جوانان را با مسجد و نماز سرو کاری نبود. 5. دختران زیبای اروپایی که در همه جا مامور دلربایی از جوانان مسلمان بودند با دقت هر چه تمام تر ماموریت خود را انجام دادند و در نتیجه جوانان مسلمان تا نیمه های شب در گوشه مهمانخانه ها به سر بردند. راهبردهای سه گانه فوق کم کم جواب داد و حکومت اسلامی با بروز آسیب های ذیل در بدنه حاکمیت و جامعه اسلامی، راه سقوط و انحطات را در پیش گرفت: 1. فساد اخلاقی و مالی برخی از کارگزارانفرمانروایان جامعه اسلامی و ایجاد نارضایتی اجتماعی 2. ضعف استراتژیک فرمانروایان در آسیب شناسی نارضایتی های اجتماعی. 3. عدم دشمن شناسی جامعه و فرمانروایان. 4. اشاعه اصالت لذت و تن آسایی بین مسلمین 5. اشاعه فحشا و بی بند و باری 6. اختلاف در جامعه اسلامی و عدم اتحاد. 7. ضعف فرمانروایان در مدیریت جامعه 8. رکود اقتصاد و عدم چاره اندیشی فرمانروایان و تاثیرگذاری بر معیشت مردم. 9. فرصت طلبی دشمن از نارضایتی های سیاسی و اجتماعی مردم. با افزایش تجمل‌پرستی و فساد اخلاقی در جامعه‌ی اندلس، شور دینی در آنجا کاهش یافت و موجی از شکاکیت و تردید در عقیده‌ی مردم به وجود آمد و در کنار آن، فرقه‌ای پدید آمده بود که می‌گفت همه‌ی موضوعات مربوط به دین باطل است و احکام دین را از نماز و روزه و حج و زکات مسخره می‌کرد. فراگیر شدن فساد در سطح حاکمیت و جامعه، مسلمان را از توجه به صلاح و سلامت و پیشرفت جامعه بازداشت و حمیت و غیرت دینی را در آن‌ها از بین برد و آنچه برای آن‌ها اهمیت داشت، قدرت‌طلبی و خوش‌گذرانی بود.در نتیجه‌ی این تهاجم فرهنگی، شهرهای اسلامی یکی پس از دیگری از تحت حکومت آن‌ها خارج گردید و به تصرف دشمن درآمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دختران این خاک برای این خاک پدر میدهند، نه روسری ✨💛 🥀…
هدایت شده از روز‌نوشت
کاش می‌پذیرفتیم که این نسل با ما فرق دارد. این نسل در شرایط عادی هم نسبت به شنیدن نصیحت آلرژی دارد؛ چه برسد به وقت خشم. که نصیحت به وقت خشم حکایت مستی در مستی است! حکایت دیوانگی‌ست! انگار خوب‌های این نسل خوب‌ترینند و بدها‌ی‌شان، بدترین. نسل ما رنج دید؛ جنگ دید؛ سازندگی را تجربه کرد؛ اما دوام آورد. ما تاب‌آورترین نسل بودیم. اما بچه‌های ما به اندازه‌ی ما تاب‌آور نیستند. نسل ما ظرفیت روحی خود را با شب‌زنده‌داری تکمیل می‌کرد؛ اما این نسل شب‌بیداری‌اش را مدیون سوشال مدیاست. ما اگر به‌حق از چیزی عصبانی می‌شدیم، راحت عبور می‌کردیم؛ اما این نسل به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد تا عصبانی‌اش کند و اگر عصبی شود، گذشت را نمی‌شناسد. این شکاف عمیق میان نسل‌ها را ما ایجاد کرده‌ایم و حالا نباید توقع داشته باشیم که این شکاف با ملات اندرز و پند و خواهش پُر شود. آن‌ها که اهل تحلیل بوده‌اند، بارها به خشم‌فرو‌خورده‌ی این نسل هشدار داده‌اند. به آتشفشانی که لبریز می‌شود. حرف‌های ما برای خودمان منطقی‌ست، اما بچه‌های‌مان تره هم برایش خرد نمی‌کنند. ما خوب تربیت شدیم؛ اما به‌درستی تربیت نکردیم. ما خوب آموزش دیدیم؛ اما محتواهای آموزشی برای فرزندان‌مان مناسب نبود. این نسل سمج هنوز هم فرصت تنزیه دارد. هنوز هم می‌توان ارزش‌های حقیقی دین را به اندیشه‌ی این نسل تزریق نمود. هنوز هم می‌شود پوسته‌ی دینداری را کنار زد و باطن الهی آن را نشان‌شان داد. این نسل قبل از اینکه مشکل اقتصاد، سیاست، فرهنگ و هرچیز دیگری داشته باشد مشکل ندیده‌شدن دارد. ما این نسل را، شرایطش را، خواسته‌هایش را و مهم‌تر از همه استعداد بی‌حدو حصرش را ندیدیم. نسلی که برای خواسته‌اش عربده‌کشی کند، یعنی مدارا و گفت‌وگو را نیاموخته است؛ یعنی ما به او نیاموخته‌ایم. خود را آینه‌ای تصور کردیم و خواستیم که فرزندمان خودش را در ما ببیند؛ غافل از اینکه او، خودِ ما، نیست. او با ما تفاوت دارد. این نسل قصدش به‌هم ریختن نظم نظام نیست اگرچه جسور است؛ او فقط می‌خواهد بهتر و بیشتر بداند. او فقط نیازمند شنیده‌شدن است. او را بشنویم. نه فریادش را بلکه سکوتش را. او را دریابیم نه به هنگام عربده‌کشی و نه با باتوم. او را در میان خانواده، در متن اجتماع، در دانشگاه، در حوزه، در محل کار، او را در کف خیابان دریابیم. 🖋زهرا ابراهیمی https://eitaa.com/roznevesht
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
◦•●◉✿ ࡅ߳ܠܝ̇ߺܭَܝ‌ߊ‌ܝ̇ߺܘ ✿◉●•◦ ⭕️ آن‌ها فقط از فهم توست که می‌ترسند؛ پس برای فهمیدن سه کار کن: 🔸اول بخوان، 🔹دوم بخوان، 🔸سوم بخوان. هنگامی که مردم از کتاب خواندن باز می‌مانند، از فکر کردن باز می‌مانند. ‎‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آےدشمناے قسم خورده: حاج قاســـــم اینو یادمون داد.. همونکه عـــشق ما بوده و هست و هنوزم از اسمش وحشت دارید ما سربازاے همین حاجے هستیم..🇮🇷