eitaa logo
سلطان نصیر
3.4هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
445 ویدیو
247 فایل
موضوع کانال: ادیان و عرفان و اسطوره و علوم غریبه و خفیه و ماوراء و نجوم و دشمن شناسی با رویکرد آخرالزمانی و مسئله ظهور حضرت صاحب الامر عجل اللّه آدرس جیمیل ما : 👇 @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">Soltan313nasir@gmail.com کپی بدون ذکر منبع مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
@soltannasir ادامه...👇 پ ن ۱: نسبت دعانویس بازاری با دعانویس شیاد نسبت کل به جز است. افرادی که به نوشتن ادعیه و احراز  مبادرت می ورزند و در قبالش پول دریافت می کنند را می توان دعانویس بازاری نامید که اگر اصول این علوم  را رعایت نمایند و متعبد و متشرع باشند و از ادعیه و احراز شرعی یا توصیه شده توسط بزرگان این علوم استفاده نمایند و حق الزحمه شان متعارف باشد و برای کسب پول به دروغ به فرد نگویند شما طلسم و .... داری تا برای رفع آن فرد را سرکیسه نمایند. این افراد دعانویسان بازاری هستند که عملشان اشکال ندارد. بلکه می توان گفت که دارند درحد وسع خویش خدمت نیز می نمایند. اما شیاد آنهایی هستند که ضوابط این علوم را درست نمی دانند یا به دروغ می گویند موکل دارم و برای سرکیسه کردن فرد انواع دروغ ها را به خورد فرد می دهند که گاه این دروغ ها باعث فروپاشی یک خانواده و اختلاف در آن می شود.  پ ن ۲ : از دیگر علل مراجعه بیش از پیش مردم به دعانویسان این است که فرهنگ مصرف کنندگی و خود محوری غربی در جامعه ما بسیار رواج یافته و مردم  ما را بیش از گذشته در نفسانیات غوطه ور نموده و این غوطه ور شدن در نفسانیات در نسل جدید با رواج محیط مجازی آنقدر زیاد شده که مشخص نیست داریم به کجا می رویم. فرهنگی که می خواهد به خواسته های خویش به هر قیمتی برسد و از خود گذشتگی، قناعت، تسلیم و رضا به قضا را از یاد برده است. در مورد رفع بعضی از مشکلات نظیر باطل کردن سحر یا رفع نحوست و بدبیاری و ... مشکلاتی از این دست شاید بعضی از این دعانویسان بازاری از ادعیه و احراز ماثور یا معتبری که اساتید بزرگ علوم غریبه و خفیه توصیه کرده اند استفاده نمایند. اما گاه نیز شاهد هستیم که دیگرانی هستند که به مراجعه کنندگان خویش را توصیه به روش های غیر شرعی و شیطنی می نمایند. همچنین بعضی از دعانویسان‌ بازاری که تعدادشان کم هم نیست حاضرند در قبال گرفتن مبلغ مناسبی دست به هر جنایتی بزنند. و طلسم هلاکت و تدمیر و حبس بول و جلب نوم و عقد نوم و زبان بند قوی شیطنی و... برای افراد بزنند. که باعث بیچاره شدن مردم و حضور بیش از پیش شیاطین جنی و خادمین سحر در منازل و جامعه شده است.  پ ن ۳: اگر فردی این مهم را منکر است که این مسائل در جامعه زیاد شده یا اصلا در باغ نیست یا عناد دارد. بنده در گذشته چندین بار خود در مورد بعضی از این دعانویسان بازاری که اسمشان پیچیده بود تحقیق میدانی نمودم. تعداد مراجعه کنندگانشان زیاد بود و بیشتر مراجعه کنندگانشان هم از جماعت نسوان بودند. 😊(حدود هفتاد الی هفتاد و پنج درصد) بعضی اوقات افرادی در بین مراجعه کنندگان دیده می شد که به گروه شخصتیشان نمی خورد که به جادو باور داشته باشند و برای رفع مشکلشان به دعانویس مراجعه نمایند. ❌بنده در این مملکت کاره ای نیستم و جز این کانال هیچ تریبونی ندارم اما اگر بنده کاره ای بودم یا به مقامات عالی رتبه حکومتی دسترسی داشتم حتما از ایشان می خواستم طرحی را برای جمع آوری آندسته از دعانویسان بازاری یا حتی استادان سیاه کاری که حاضرند در قبال گرفتن پول دست به هر جنایتی بزنند بنویسند و اجرا کنند. همه اعم از مسئولین عالی رتبه کشور و دستگاه های امنیتی در این باره مسئول می باشند. عده ای حاضرند در قبال گرفتن پول هر جنایتی با این علوم در حق خلق الله  بکنند و با آنها برخورد جدی هم نمی شود. جمع کردن این بساط برای دستگاه امنیتی آنقدر سخت نیست اما متاسفانه گاه دیده شده که بعضی اساتید سیاه کار که شاکی خصوصی هم داشتند چون تحت حمایت فلان نماینده مجلس یا فلان فرد در دولت یا نظام یا حتی فلان فرد در دستگاه امنیتی بوده با وی برخوردی شایسته نشده و پرونده ماستمالی شده است. پ ن ۴: بنده گفتم با دعانویسانی که دارند جنایت می کنند برخورد شود نگفتم  هر کسی کانالی یا پیجی باز کرده و دارد به شکل صحیح خدمات می دهد با وی برخورد شود. این را نوشتم زیرا بعضی از گردانندگان این کانال ها اینجا حضور دارند و بنده تعداد کمی از ایشان را دورادور می شناسم نمی خواهم خاطرشان مکدر شود. مسلما این افراد بسیار بیشتر  از بنده می توانند مواردی را از جنایت بعضی دعانویسان سیاه کار در ایجاد امراض خاص یا دعانویسان نابلد که باعث مس جن شده اند نام ببرند. و خاطره تعریف نمایند.  🔷اما مورد دوم که باز هر فردی که عناد نداشته باشد می تواند در جامعه به طور عینی ببیند رواج یافتن فساد جنسی عملی و فکری و رباخواری و رشوه گرفتن و دروغ گویی و سایر گناهان است که هر کدام از این گناهان توسط شیطنی خاص و لشکریانش ترویج می شوند و این باعث می شود که شیاطین قرین (همنشین) بعضی از این گناهکاران شوند و در آنها تصرف نمایند همین دو مورد عینی برای آن دسته از مدعیان دینداری که منکر باز شدن نسبی دست شیاطین در دو سه دهه اخیر هستند کافی است. بعضی موارد شاید چندان ملموس نباشد. پایان @soltannasir
سلطان نصیر
سخنان قابل‌ تامل جناب عبدالحمید قدیریان (طراح صحنه، نقاش و مدیر هنری) که طراح صحنه فیلم ملک سلیمان ب
همان زمانی که این کلیپ را فرستادم شروع به نوشتن این مطلب نمودم. اما بدلیل مشکلاتی که پیش آمد نتوانستم تمامش کنم و بدین خاطر رهایش کردم اما به نظرم با توجه به بعضی مسائل لازم بود تکمیلش کنم و در اینجا ارسال کنم. مسلما موارد دیگری را هم می توان نام برد که البته بعضی از این موارد برای اهل ظاهر ملموس نیست. و احتمالا منکرش می شوند. @soltannasir
این برنامه دیوار است بنده به عنوانی فردی که گاه در دیوار بدنبال کتاب می گردم تا تهیه نمایم. وقتی به بخش کتب مذهبی یا تاریخی دیوار سر می زنم با چنین صحنه ای مواجه می شوم تقریبا بیست درصد آگهی های بخش کتاب، متعلق به دعانویسان بازاری و گرفتن سرکتاب و فال و بخت گشایی و امثالهم است. و این مشکل فقط در دیوار تهران دیده نمی شود در تمام مراکز استان ها شما کم و بیش چنین صحنه ای را مشاهده می نمایید. امیدوارم فردی پیدا شود که به مسئولین این برنامه تذکر بدهد. @soltannasir
سلطان نصیر
@soltannasir بسم الله الرحمن الرحیم با انتخاب دونالد ترامپ ملعون باز بعضی  از کانال های آخرالزمان
19.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فرد ملعون ظاهرا توله احمد الحسن (دجال بصره) است. که ادعا می نماید قائم آل محمد است. اینکه این فرد چه ادعایی می کند مهم نیست آنچه بالشخصه برای بنده جالب است این است که چطور عده ای ولو اندک دارند به این ملعون به عنوان قائم آل محمد ایمان می آورند. 🔶به نظر می آید که این فرد توسط سرویس های جاسوسی غربی یا موساد و یا شاید مجامع مخفی، چندین سال آموزش فشرده دیده است. و یک تیم رسانه ای نسبتا حرفه ای یا نیمه حرفه ای  هم دارد که دارند برای وی فعالیت می کنند و همه اینها شاید در راستای پروژه آخرالزمان سازی جعلی باشد. امیدوارم خوانندگان گرامی به هوش باشند ظاهرا از این امام زمان های تقلبی و سفیانی های تقلبی و مسیح های تقلبی و ... تا ظهور حضرت حجت بن الحسن مهدی موعود عجل الله زیاد خواهیم داشت. @soltannasir
کتاب ستیز با جهان مدرن (سنت گرایی و تاریخ فکری پنهان‌ سده بیستم) نویسنده: مارک سجویک مترجم : علیرضا بشردوست و سینا باستانی نوبت انتشار : ۱ سال چاپ : ۱۴۰۳ قیمت : ۸۰۰ هزار تومان ناشر : نشر نو  @soltannasir
سلطان نصیر
کتاب ستیز با جهان مدرن (سنت گرایی و تاریخ فکری پنهان‌ سده بیستم) نویسنده: مارک سجویک مترجم : علیرض
{[رنه]گنون گهگاه نیز _در مصر_میزبان اروپایی هایی بود که به دیدنش می آمدند، منتها اغلب با اکراه، زیرا پارانویایش قوت گرفته بود. در اواخر سال ۱۹۳۷، نوعی بیماری چند ماه گنون را زمینگیر و روانه بستر کرد. خودش فکر می کرد آن بیماری نتیجه جادوگری یکی از مهمان های اروپایی است. بر این باور بود که آن جادوگر را حلقه های فرانسوی رازآموزی باژگونه فرستاده بودند. همچنین می گفتند جادو برت، زن اول گنون را به کام مرگ فرو برد. خود گنون این شایعات را آغاز کرده بود. او پس از آنکه به سال ۱۹۳۷ بیماری اش را پشت سر گذاشت نه تنها از طریق انجام مناسکی دست به اقدامات پیشگیرانه زد، بلکه نشانی اش را هم پنهان کرد و نامه هایش را از طریق صندوق دفاتر پستی می فرستاد. تنها حاضر بود با اروپایی هایی دیدار کند که خوب می شناختشان و در سال های بعد هم به ندرت خانه اش را ترک می کرد. }(منبع :کتاب ستیز با جهان مدرن مارک سجویک ترجمه علیرضا بشر دوست و سینا باستانی ص ۱۴۵) نکته ۱: نگاه سجویک نویسنده کتاب، تقریبا یک نگاه ماده گرا است و چنین فردی نمی تواند فهم و درک درستی از عوالم غیبی و کشفی و رازورزانه فردی چون رنه گنون داشته باشد. بدین خاطر سجویک، گنون را به داشتن پارانویا متهم می کند. توطئه وجود دارد و استفاده از جادو توسط دشمنان فردی چون گنون بر علیهش مطلبی نیست که عجیب باشد. رنه گنون راز آموخته در طریقت های ماسونی بوده و البته به تمام طریقت های ماسونی زمان خویش انتقاد داشته و آنها را منحرف از سنت پیشینیان می دانسته است. وی در بعضی آثار خویش به نقد بعضی آموزه های مجامع مخفی زمان خویش مثل سازمان بنایان آزاد (فری ماسونری) و تئوسوفی و ... می پردازد. همین مهم می تواند باعث شود که این انجمن ها کمر به قتل وی ببندند و این مطلب شاذ و عجیبی نیست. پ ن ۱: گنون حتی زمانی که در کسوت یک صوفی مسلمان شاذلی در مصر بسر می برده بعضی از دوستانش لُژی را در فرانسه با توجه به آموزه هایش احداث نمودند که اوایل گنون به شکل غیر مستقیم بر آن نظارت داشته است. پ ن ۲:  هر چند شناخت بنده نسبت به گنون در حد آثار ترجمه شده وی به فارسی است. اما چند اشکال  به نظرات گنون دارم. نخست اینکه وی اصل ماسونری را مثبت تلقی می کند در حالی که بنده با وی در این باره همنظر نیستم. البته قبول دارم که پیشینیان ماسون ها نسبت به پسینیانشان بسیار مثبت تر بودند. دوم اینکه وی نسبت به تشیع تقریبا یا بی اطلاع بوده یا نظر مثبتی نداشته زیرا در آثار وی که تا کنون خوانده ام تشیع چندان بازتاب نداشته است. حال آنکه برای وی که یک رازورز غربی بوده تشیع در شکل عام و وسیع خویش به آموزه های رازورزانه بسیار نزدیک تر است. بخصوص آنکه بعضی نحله ها در تشیع که ریشه مغانه دارند آداب و رسومشان با بعضی آداب و رسوم ماسونری شباهت بسیار دارد که به نظر ناشی از یک منشا کهن مشترک (دین مهر) می باشد. سوم اینکه گنون نسبت به ایران باستان و دین هایش اطلاعات کمی داشته و  این مسئله در آثارش بروز و ظهور نداشته یا  یا بروز و ظهورش بسیار اندک بوده است. چهارم با وجود اینکه در اندیشه گنون نیروهای منفی شیطانی و شرور وجود دارند و این مطلب در اندیشه گنون  پررنگ است. اما وی در تحلیل اساطیر کهن بیشتر به سنتی علاقه دارد که از دید دین زرتشتی دیو یسنا است. وی تفکیکی بین سنت و آموزه های دیویسنا و مزدایسنا قائل نیست. (این مطلب نیاز به یک واکاوی دارد که طرحش را آماده دارم اما متاسفانه زمانی برای نوشتنش ندارم.اگر روزی خداوند توفیق دهد آنجا به طور دقیق نشان خواهم داد که ماجرا چیست.) اما نکته جالب گنون برای بنده این است که وی با وجودی که در محدوده نزدیک به یک قرن پیش زندگی می کرده و به بسیاری از منابعی که ما امروز در دست داریم دسترسی نداشته اما در تحلیل اساطیر و سنت های کهن و نمادها فوق العاده است و نظرات وی هنوز در مباحث نمادشناسی استفاده می شود و منسوخ نشده است. البته نگاه وی در نقد بعضی انگاره های دنیای مدرن هم مورد پسند بنده است. نکته ۲: بدا علوم غریبه و خفیه ای که هر کسی از طریقت من یا مرشد من یا خود من انتقاد کرد برای نابودی اش استفاده کنم. متاسفانه این مسئله در جامعه مسلمین هم وجود دارد و عده ای به محضی که فردی بر علیهشان یا مرشدشان و طریقه شان حرف زد شروع به گوشمالی دادن وی با قدرت علوم غریبه می نمایند. البته چنین افرادی که غرق در نفسانیات هستند هرگز به بخش های الهی و اسراری رده بالای این علوم دست نخواهند یافت و در مراتب پایین این علوم  که حداکثر قدرت تصرف در بخش سفلیات است دفن خواهند شد. @soltannasir
سلطان نصیر
{[رنه]گنون گهگاه نیز _در مصر_میزبان اروپایی هایی بود که به دیدنش می آمدند، منتها اغلب با اکراه، زیرا
http://www.frithjof-schuon.com/GrandeTriade.htm در نشانی بالا تعدادی از نامه های رنه‌ گنون آمده که با دوستان خویش در فرانسه (از جمله شوان) در مورد مسائل مختلفی از جمله فری ماسونری صحبت می کند و این هنگامی بوده که وی در کسوت یک صوفی مسلمان شاذلی و اهل سنت در مصر بسر می برده است. @soltannasir
عید سعید مبعث بر حضرت مولانا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه شیعیان و محبین خاندان نبوت و امامت مبارک باد. @soltannasir