eitaa logo
Trailers After Dark(Doomed)
124 دنبال‌کننده
334 عکس
130 ویدیو
2 فایل
Be kind, I'm just an astronaut left behind. محتوای موجود در اینجا بخشی از مغز بدون کاربرد منه. لطفاً جدی نگیرید. پ ن: واقعاً نمی‌تونم آخر جملات نقطه نذارم، روانی هم نیستم.
مشاهده در ایتا
دانلود
The end of the journey.
Trailers After Dark(Doomed)
The end of the journey.
بعد از ۹ ماه زندگی کردن با حال و هوای نوشته‌های شاهکار تالکین، بالاخره امروز سه‌گانهٔ ارباب حلقه‌ها به پایان رسید. قبلاً گفتم و الآن هم دوباره می‌گم که برام باور نکردنی بود که یه نفر بتونه همچین شاهکاری رو خلق کنه. هرچقدر که جلوتر می‌رفتم و با جزئیات بیشتری مواجه می‌شدم، بیشتر لذت می‌بردم ازش. دیالوگ‌ها و جملات فصل‌های آخر رو خیلی دوست داشتم و از اکثرشون عکس گرفتم و علامتشون زدم تا برم و دوباره بخونمشون. خیلی هم خوشحال بودم از این بابت که اول فیلمش رو دیدم و بعد کتابش رو خوندم چون برای من اینجوری خیلی راحت‌تر بود که شخصیت‌ها رو تصور کنم و اگر اول کتاب رو می‌خوندم بعد فیلم رو می‌دیدم ممکن بود تصورم خراب بشه یا متفاوت باشه برای همین کتاب‌هایی که فیلم دارن رو اینطوری می‌خونم. همینطور خیلی هم ناراحتم که به شخصیت لگولاس بی‌توجهی شد. تک‌تک شخصیت‌ها رو خیلی دوست داشتم، فارامیر، لگولاس و گیملی(چون به ندرت از هم جدا می‌شدن)، آراگورن، ائووین، شاه ائومر، آرون، الروند، گالادریل، فرودو، سم، مری و پی‌پین، بیلبو، فارامیر و بارومیر، گندالف، تام بامبادیل، بیل و شدوفکس، برگوند و پسرش و کلییی کاراکتر دیگه که اسم‌هاشون رو به سختی یادم میاد چون خیلی زیاد بودن مخصوصاً الف‌ها‌. شاه تئودن رو خیلی دوست نداشتم ولی خب به ایشون هم یه عرض احترامی کنیم. از سارومان بیشتر از سائورون وحشت دارم و هیچ‌وقت صداش رو فراموش نمی‌کنم😭بازیگرش توی نقش کنت دوکو توی جنگ ستارگان خیلی کمتر ترسناک بود. به زودی دوباره فیلم سوم رو هم می‌بینم و بعد سه‌گانهٔ هابیت رو می‌بینم و هر وقت که تونستم کتابش رو می‌خونم. در آخر تا ابد می‌تونم برای زیبایی و شکوه این داستان بمیرم و ذوق کنم و کلی احساسات مختلف که نمی‌دونم اسمشون چیه رو داشته باشم😭🌟
خیلی خوب بود واقعاً درود بر ورزش✅️
«پدر، عشق و پسر»
هدایت شده از Trailers After Dark(Doomed)
16.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"من زیر بیرق هیچ‌کس دیگر نمی‌روم"
باید یه نویسندهٔ شخصی استخدام کنم.
هدایت شده از , Paradox ,
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هل من ناصر ینصرنا؟ لبیک یا حسین!
هدایت شده از شب‌های‌حوّا.
همین دقایق، ساعت چهار ظهر عاشورا. رباب در خیمه‌گاه بر صورت مبارک خود لطمه می‌زند. خونِ خدا متحیر شده و با دستانی لرزان، برای علیِ‌اصغر قبری کوچک حفر می‌کند. همین دقایق، خون مقدس اصغر عبای حسین را گلگون کرده و ذات مقدس خداوند بی‌واسطه با او صحبت می‌کند.
وقتی به عاشورا فکر می‌کنم...یعنی فقط فکر می‌کنم، احساس می‌کنم قلبم داره از درون می‌سوزه.
یهویی وحشت می‌کنم وقتی یادم میاد افرادی وجود دارن که همچین واقعه‌ای رو مسخره می‌کنن و مقایسه‌ش می‌کنن با اتفاقاتی که نمی‌شه با عاشورا مقایسه‌شون کرد‌.