🕜 تغییر ساعت اداری
باطلاع میرساند حسب مصوبه هیئت محترم وزیران و ضرورت صرفه جویی در مصرف برق و استفاده بهینه از حاملهای انرژی ساعت کاری مديريت حوزه علميه قم از مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ از ساعت ۰۷:۰۰ صبح لغایت ۱۳:۳۰ خواهد بود.
@sotohaali
سطوح عالی حوزه علميه قم
🔆 برگزاری دوره تابستانه (بصورت حضوری) ويژه طلاب فعال پايههای ۷ تا ۱۰ حوزه علميه قم 📆 ثبت نام از ۲۸
📣 پیش ثبت نام دوره تابستانه / ۱۴۰۱-۱۴۰۰
در مدرسه علمیه امام کاظم(ع)
📆 برگزاری دوره از ۱ تيرماه لغايت ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱
🔰 ثبت نام از ۶ لغایت ۲۹ خردادماه
⚠️شرایط برگزاری:
🔸هر کلاس در صورتی که به حد نصاب برسد تشکیل میشود؛
🔸هر طلبه تا ۱۶۰ ساعت حق انتخاب دارد؛
🔸دوره ویژه طرح جدید میباشد؛
🔸درسها در دو نیمه برگزار میشود و امتحانات در پایان هر نیمه انجام خواهد شد.
امتحان دروس جنبی غیر از فلسفه، فقط در نیمه دوم برگزار میشود؛
🔸دوره حضوری و ویژه طلاب دارای پرونده فعال قم میباشد؛
🔸حضور منظم در دروس الزامی و غیبت بیش از یک ششم کل ساعات موجب حذف درس خواهد شد؛
✅جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
✍️ https://formaloo.com/tabes1401
☎️ ۰۲۵۳۷۱۰۸۱۵۴ / ۰۲۵۳۷۱۰۸۱۹۳
🆔@hemamkazem
‼️ یادآور میشود برگزاری دوره تابستانه بصورت عمومی برای همه طلاب دارای شرایط در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) و برگزاری دوره بصورت اختصاصی برای طلاب عضو همان مراکز در مدارس علمیه: شمس الشموس (ع)، امام علی (ع)، حضرت قائم (عج)، علوم اسلامی ولی امر (عج)، مدینة الولایة و آیت الله مؤیدی قمی (ره) خواهد بود.
@sotohaali
سطوح عالی حوزه علميه قم
✅ نکات مهم امتحانات نیمسال دوم 🔷 امتحانات نیمسال دوم (خردادماه ۱۴۰۱) سطوح عالی حوزه علمیه قم بصورت
✅ نکات مهم امتحانات نیمسال دوم
🔷
در صورت عدم شرکت در امتحانات خردادماه امتحان جایگزینی برگزار نمیگردد و فقط میتوانید به عنوان تجدیدی در امتحانات نوبت شهریورماه ۱۴۰۱ شرکت نمایید.🔶
زمان اعلام نتایج امتحانات متعاقباً اعلام خواهد شد.👈
جهت رؤیت نمرات امتحانی فقط از طریق پنل شخصی اقدام و از مراجعه حضوری یا تماس غیرضروری با بخش ارزشیابی تحصیلی (امتحانات) خودداری و امور آموزشی خود را فقط از طریق پیشخوان ارتباطی پیگیری نمایید.@sotohaali
🔴 قابل توجه طلاب شهر قم
به اطلاع طلاب گرامی متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر قم میرساند، بر اساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر عدم وجود ظرفیت کافی برای تخصیص پروژه به تمامی طلاب متقاضی شهر قم، امکان صدور گواهی سکونت برای طلاب غیر واجد شرایط استان قم مقدور نمیباشد و گواهیهای صادره قبلی نیز به سایر مناطقی که ظرفیت تخصیص پروژه وجود دارد تغییر خواهد یافت.
لذا تمامی این افراد میبایستی نسبت به تغییر شهر مورد تقاضای خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است سازوکار تغییر شهر مورد تقاضا به زودی از طریق سایت مرکز خدمات اطلاعرسانی خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۱۲۰۰-۰۲۵ تماس حاصل فرمایید.
@sotohaali
✅ ضوابط و شرایط انتقال طلاب سطوح عالی پایههای ۷ تا ۱۰ مدارس علمیه مدیریتهای استانی تحت پوشش به حوزه علميه قم
🔴 نسبت به زمانبندی انتقالات سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
@sotohaali
💠 طرح پایش قرآنی و نماز
به اطلاع کلیه طلاب متقاضی انتقال به سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم میرساند که پیش نیاز انتقالی شرکت در طرح پایش قرآنی و نماز است.
این طرح با هدف غربالگری و شناسایی استعدادهای قرآنی طلاب محترم صورت میگیرد.
🔷 طلاب متقاضی انتقال، اعم از طلاب پایه ششم که هم اکنون در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل هستند و کلیه طلاب دیگر استانها که در صدد انتقال به سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم میباشند، باید در طرح مذکور شرکت نمایند.
🔸 جهت ثبتنام و شرکت در طرح به "سامانه پیشخوان/تهذیب" مراجعه فرمایید.
📍 مکان مصاحبه در مدرسه مبارکه فیضیه خواهد بود.
💢نسبت به زمانبندی انتقالات سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
@sotohaali
فرم های سطح سه و چهار.7z
10.84M
✅ طلاب سطح ۳ و ۴؛
جهت ثبت نام، پیشنهاد موضوع، معرفی اساتید راهنما / مشاور، تهیه طرح رساله، تدوین رساله، برگزاری جلسه دفاعیه و صدور مدرک میتوانند در صورت دارا بودن شرايط فرمهای مربوطه را تكميل و از طریق پیشخوان ارتباطی به "آموزش" ارسال نمائید.
@sotohaali
✅ راهاندازی سامانه اطلاعرسانی نیازها و اولویتهای پژوهشی
با رویکرد جدید در ثبت اولویت دهی به نیازهای پژوهشی در حوزه دین و علوم انسانی، معاونت پژوهش با همکاری مرکز فناوری اطلاعات، اقدام به طراحی و راهاندازی سامانهای کاربر محور در این خصوص کرده است.
این سامانه در گام اول خود اطلاعات ده کتاب نیازسنجی و نزدیک به ۱۳ هزار موضوع را که قبلاً در معاونت پژوهش تهیه شده است در خود جای داده، این قابلیت را دارد که پژوهشگران بتوانند موضوعات پژوهشی که نیازمند تحقیق و پژوهش میدانند را به نام خود ثبت کرده و به دیگران معرفی کنند.
🌐 http://needs.ismc.ir
@sotohaali
💠 جشنواره مقالات علمی حوزه
🔹شرایط ثبت نام:
۱) حوزوی بودن نویسنده مقاله؛
۲) مقاله می بایست در یک نشریه علمی پژوهشی یا علمی ترویجی درسال ۱۴۰۰ چاپ شده باشد؛
۳) مقاله میتواند علمی پژوهشی یا علمی ترویجی باشد؛
📤 روش ارسال مقاله:
ارسال مقاله از طریق دفتر نشریه انجام میشود.
۱) بروزرسانی اطلاعات نشریه در سامانه؛
۲) ثبت اطلاعات نویسنده مقاله در سامانه اینترنتی؛
۳) بارگذاری فایل word یا PDF مقاله؛
4.بارگذاری فایل PDF شماره نشریهای که مقاله در آن چاپ شده است؛
۵) بارگذاری صورت جلسه معرفی مقاله؛
۶) ارسال یک نسخه از نشریه بهمراه پرینت مقاله به دفتر دبیرخانه جشنواره مقالات علمی حوزه؛
▫️مهلت ارسال مقاله تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱
📞۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۸ | ۶۰۹
@sotohaali
🔰 جشنواره علامه حلی
طلاب خواهر و برادر زیر ۳۵ سال تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ فرصت دارند ثبتنام خود در این دوره از جشنواره تکمیل نمایند.
لازم به ذکر است که تاریخ یاد شده قابل تمدید نخواهد بود.
👈 همچنین، در این دوره برای نخستینبار، بخش آثار علمی اساتید به عنوان یکی از بخشهای جانبی جشنواره با شرایط زیر راهاندازی شده است:
الف) اساتید بایستی دارای کد استادی (در حوزه برادران) یا مجوز تدریس (در حوزه خواهران) باشند؛
ب) شرط سنی اساتید تا ۵۰ سال است؛ (متولدین ۱۳۵۰/۰۱/۰۱ و پس از آن)
ج) در سال شروع، تنها آثار اساتیدی پذیرش میشود که مجوز تدریس در سطوح ۱، ۲ و ۳ حوزههای علمیه برادران و سطوح ۲ و ۳ حوزههای علمیه خواهران را داشته و هنگام شرکت در جشنواره، به تدریس در این سطوح اشتغال داشته باشند؛
د) در سال شروع تنها مقالات اساتید و کتب چاپشده در چهار سال اخیر آنها پذیرش میشود؛
ه) آثار ارسالی به جشنواره نباید پیش از این به همایشهای مشابه مانند کتاب سال حوزه و کتاب سال بانوان ارسال شده باشد.
🌐 www.jhelli.ir
@sotohaali
سطوح عالی حوزه علميه قم
🔆 برگزاری دوره تابستانه (بصورت حضوری) ويژه طلاب فعال پايههای ۷ تا ۱۰ حوزه علميه قم 📆 ثبت نام از ۲۸
📣 پیش ثبت نام دوره تابستانه / ۱۴۰۱-۱۴۰۰
در مدرسه علمیه امام کاظم(ع)
📆 برگزاری دوره از ۱ تيرماه لغايت ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱
🔰 ثبت نام از ۶ لغایت ۲۹ خردادماه
⚠️شرایط برگزاری:
🔸هر کلاس در صورتی که به حد نصاب برسد تشکیل میشود؛
🔸هر طلبه تا ۱۶۰ ساعت حق انتخاب دارد؛
🔸دوره ویژه طرح جدید میباشد؛
🔸درسها در دو نیمه برگزار میشود و امتحانات در پایان هر نیمه انجام خواهد شد.
امتحان دروس جنبی غیر از فلسفه، فقط در نیمه دوم برگزار میشود؛
🔸دوره حضوری و ویژه طلاب دارای پرونده فعال قم میباشد؛
🔸حضور منظم در دروس الزامی و غیبت بیش از یک ششم کل ساعات موجب حذف درس خواهد شد؛
✅جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
✍️ https://formaloo.com/tabes1401
☎️ ۰۲۵۳۷۱۰۸۱۵۴ / ۰۲۵۳۷۱۰۸۱۹۳
🆔@hemamkazem
‼️ یادآور میشود برگزاری دوره تابستانه بصورت عمومی برای همه طلاب دارای شرایط در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) و برگزاری دوره بصورت اختصاصی برای طلاب عضو همان مراکز در مدارس علمیه: شمس الشموس (ع)، امام علی (ع)، حضرت قائم (عج)، علوم اسلامی ولی امر (عج)، مدینة الولایة و آیت الله مؤیدی قمی (ره) خواهد بود.
@sotohaali
✅ ضوابط و شرایط انتقال طلاب سطوح عالی پایههای ۷ تا ۱۰ مدارس علمیه مدیریتهای استانی تحت پوشش به حوزه علميه قم
🔴 نسبت به زمانبندی انتقالات سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
@sotohaali
💠 طرح پایش قرآنی و نماز
به اطلاع کلیه طلاب متقاضی انتقال به سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم میرساند که پیش نیاز انتقالی شرکت در طرح پایش قرآنی و نماز است.
این طرح با هدف غربالگری و شناسایی استعدادهای قرآنی طلاب محترم صورت میگیرد.
🔷 طلاب متقاضی انتقال، اعم از طلاب پایه ششم که هم اکنون در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل هستند و کلیه طلاب دیگر استانها که در صدد انتقال به سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم میباشند، باید در طرح مذکور شرکت نمایند.
🔸 جهت ثبتنام و شرکت در طرح به "سامانه پیشخوان/تهذیب" مراجعه فرمایید.
📍 مکان مصاحبه در مدرسه مبارکه فیضیه خواهد بود.
💢نسبت به زمانبندی انتقالات سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
@sotohaali
سطوح عالی حوزه علميه قم
📣 پیش ثبت نام دوره تابستانه / ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) 📆 برگزاری دوره از ۱ تيرماه لغاي
🔴 #اطلاعیه_مهم؛
نظر به برگزاری دوره تابستانه سال تحصیلی
۱۴۰۱-۱۴۰۰در مدرسه علمیه امام کاظم (ع)، باطلاع میرساند با لحاظ نبود امکانات رفاهی اسکان در خوابگاههای سطوح عالی، اختصاص خوابگاه در این دوره ممکن نمیباشد. ✅ این دوره فقط برای طلابی که نیاز به اسکان در خوابگاه را ندارند برگزار خواهد شد. @sotohaali
📣 برگزاری کرسی آزاد اندیشی
با موضوع: مرگ مغزی
(بررسی تطبیقی پزشکی، فقهی و حقوقی و پیامدها)
استاد ارائه دهنده؛
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید ستوده استادیار دانشگاه علوم پزشکی
استاد منتقد؛
حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی فیاض
استاد داور؛
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی قاسمی و جناب آقای دکتر اسماعیل آقابابایی
📆 دوشنبه ۶/تیرماه/
۱۴۰۱ساعت ۱۰ تا ۱۲ 📍 مدرسه عالی دارالشفاء، مدرس ۳ @sotohaali
💠 درس اخلاق آیتالله تحریری (دامتبرکاته)
زمان: چهارشنبه
١۴٠١/٠۴/٠١، بعد از نماز مغرب و عشا مکان: خیابان صفائيه، دفتر مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) شرکت برای عموم بانوان و آقایان آزاد میباشد. @sotohaali
✅ امتحانات شفاهی؛
جهت مشاهده ضوابط و شرایط شرکت در امتحانات شفاهی و أخذ نوبت امتحان از طريق سامانه پيشخوان (آموزش/شفاهی) اقدام فرماييد.
📎محدوده امتحان شفاهی؛
پایه هشتم: تمام کتاب رسائل.
پایه دهم: تمام کتاب مکاسب و کتاب کفایه.
@sotohaali
پيشخوان ارتباطي.pdf
702.7K
#راه_ارتباطی
راهنمای تصويری ثبت درخواست از طريق پيشخوان ارتباطی
@sotohaali
#راه_ارتباطی
☎️ جهت مشاهده داخلیهای مورد نظر خود به آدرس ذيل مراجعه فرماييد.
🌐 https://phone.ismc.ir/ID/1/0/0
برای تماس داخلی مورد نظر را به پيششماره ۳۲۱۹ اضافه كرده و شمارهگيری كنيد.
قابل ذكر است كليه درخواستها از طريق پيشخوان ارتباطی قابل پيگيری میباشد.
@sotohaali
⬆️ مقررات تحصيل همزمان در حوزه و دانشگاه
📑 در صورت دارا بودن شرايط ذكر شده، درخواست خود را بضميمه فرمها و مدارك مورد نياز از طريق پيشخوان ارتباطی به "آموزش" ارسال كنيد.
@sotohaali
فرم تحصيل در دانشگاه 1.pdf
391.4K
فرم درخواست / تحصیل همزمان
@sotohaali