eitaa logo
سداد | دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی
1.1هزار دنبال‌کننده
304 عکس
73 ویدیو
65 فایل
◽️مرکز اندیشه‌محور مبانی نخبگان فعالان فرهنگی , هیئات مذهبی , مجموعه های فرهنگی و مساجد ▫️تولید و نشر محتوای تشکیلاتی ▫️ترویج گفتمان مبانی تربیتی ▫️ایده پردازی و هم‌افزایی ▫️انعکاس‌ فعالیت‌های‌‌فرهنگی از سراسرکشور و ... ◾️ارتباط با ادمین : فعلا مقد
مشاهده در ایتا
دانلود
✔️ | فتنه‌گران کارتشکیلاتی 📌هیئت فلانی نقطه مقابل ما نیست!! 📌نقطه مقابل ما مسئول تشکیلات نیست!! 🗂پرونده ویژه مدیریت جهادی 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
سداد | دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی
✔️ #سداد_اجتماعی | فتنه‌گران کارتشکیلاتی 📌هیئت فلانی نقطه مقابل ما نیست!! 📌نقطه مقابل ما مسئول تشکی
▫️ | فتنه‌گران کارتشکیلاتی ▫️یک مدیری مثل حضرت آقا، اگر احساس کند جنگ است، معلومه این آقا آرام و قرار ندارد، نمی تواند در خانه اش بشیند، نمی تواند بی تحرک باشد، نمی تواند لباس رزم را از تنش درآورد؛ احساس می کند جنگ است. ▫️پس یکی از مهمترین نکاتی که یک انسان جهادی برای خودش حل کرده، حقیقتاً احساس می کند فضا، فضای جنگی است. بعد در ادامه حضرت آقا جملۀ قشنگی می فرمایند. دقت کنید. پس حضرت آقا چه فرمودند؟ ▫️گفتند جهاد دو رکن دارد، یک، تلاش، دو، دشمن را نقطۀ مقابل دیدن و با او مبارزه کردند. 📌بعد نکتۀ خیلی ظریفی دارد، در ادامه می فرمایند: ▫️پس کسی که نقطۀ مقابلش دوست است، او در حال جهاد نیست، در حال فتنه انگیزی است. یک دقتی کردم دیدم اکثر کسانی که در این وادی هستند، بیشتر وقتشان را در حال نقد دوستانشان است، در حال تخریب دوستانشان است. اصلاً نمی تواند بفهمد بابا دشمن نقطۀ مقابل ماست، هیئت فلانی نقطۀ مقابل ما نیست؟! ▫️نقطۀ مقابل ما مسئول تشکیلات نیست! چرا تو صبح تا شب فضایت طوری شده با فلان روحانی با فلان مدیر با فلان کس با فلان کیس و...، در حال مبارزه و تعارض هستی. پس تو کی وقت می کنی کار فرهنگی کنی؟ کی وقت می گذاری؟! متأسفانه این گونه شده است، اکثر مؤمنین اولاً اصلاً در فضای کار جهادی نمی آیند، آنهایی هم که می آیند خیلی هایشان راه را اشتباه می روند. به قول حضرت آقا بجای اینکه در زمین دشمن آتش بریزند، در زمین خودی آتش می ریزد. هی در حال فتنه انگیزی در زمین خودی است. ▫️ببینید دوستان اگر فرض کنید، الآن به ما بگویند آمریکا حمله کرده، دیگر فرصت نمی کنید، بگویید خوب حالا مسئول کیه، و... می گویید بابا بریم کمک کنیم، همه با هم می رویم کمک می کنیم. اما نمی دانم چرا واقعاً جا نمی افتد برای مؤمنین، بابا به همدیگر کمک کنیم، این اختلاف سلیقه ها که به قول حضرت آیت الله مصباح، دیروز جمله ای از ایشان می خواندم که می گفتند: ▫️اکثر اختلاف سلیقه ها اختلاف سلیقه نیست، اختلاف فکر نیست، اختلاف دل است، منیت ها نمی گذارند آدم ها با همدیگر جمع شوند. این فرد گرایی ها نمی گذارد. 🗂پرونده ویژه مدیریت جهادی 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
☑️ 📌 شهید علی محمودوند ▫️ارتقای‌نیروهای‌ضعیف 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
💬 | ضرورت خودسازی مربیان تربیتی 📌 هر که خود را در مقام پیشوایی مردم قرار دهد پیش از دیگران , باید به تعلیم خود بپردازد. 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
✔️ | زاویه‌دید سیاسی و تشکیلاتی مجلس روضه 📌این اجتماع در مجالس‌روضه را خیال نکنید که فقط این است که ما گریه کنیم یرای سیدالشهدا . جنبه‌سیاسی این مجالس بالاتر از همه جنبه‌های دیگر است. 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
سداد | دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی
✔️ #سداد_اجتماعی | زاویه‌دید سیاسی و تشکیلاتی مجلس روضه 📌این اجتماع در مجالس‌روضه را خیال نکنید که
✔️ | 📍جنبه‌ی سیاسی و تشکیلاتی مجلس امام حسین بالاتر از جنبه‌های دیگر است 🔻 گریه بر سلام الله علیه و مصائب ایشان عامل احیای اسلام و زنده‌ماندن نهضت امام حسین سلام الله علیه و تشیع است. رحمة الله در تعبیری می‌فرمایند: این اجتماع در مجالس روضه را خیال نکنید که فقط این است که ما گریه کنیم برای سیدالشهدا. نه سیدالشهدا احتیاج به این گریه‌ها دارد و نه این گریه‌ها خودش فی‌نفسه کاری از آن می‌آید. این مجلس‌ها مردم را همچون مجتمع می‌کنند و یک وجهی می‌دهند. این جنبه‌ی این مجالس، بالاتر از همه جنبه‌های دیگری است که هست. این که بعضی از ائمه‌ی ما می‌فرمایند که برای من در منابر روضه بخوانند، بی‌خود نمی‌گویند ائمه‌ی ما به این‌که هر کس که بگرید، بگریاند یا صورت گریه و گریه‌کردن به خودش بگیرد، اجرش فلان مقدار است. مسئله، مسئله‌ی گریه نیست، مسئله، مسئله‌ی تباکی نیست، مسئله، مسئله‌ی سیاسی است که ائمه‌ی ما با همان دید الهی‌ای که داشتند، می‌خواستند که ملت‌ها را با هم کنند و یکپارچه کنند. از راه‌های مختلف این‌ها را یکپارچه کنند تا آسیب‌پذیر نباشد. 👤 📚 برگرفته از کتاب 📖 صفحه ۹۳ 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
✔️ 🗂پرونده‌ویژه | مدیریت‌اباالفضلی(ع) ▪️انتشار از امشب در کانال ‌سداد ▪️ویژه‌محرم‌الحرام۱۴۴۳ ▪️مدیریت‌ولایی‌و‌توحیدی ▪️مدیریت‌حق‌یا‌تکلیف؟! ▪️مبانی‌مدیریت‌اسلامی ▪️و ... 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
📌 | مدیریت حق است یا تکلیف؟! ◾️بزرگترین مشکل‌مان این است که جهان‌بینی‌مان توحیدی نیست. یکی از عوامل جهان بینی توحیدی این است که مدیریت را تکلیف بدانیم. 🗂پرونده‌ویژه مدیریت‌اباالفضلی(ع) 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
سداد | دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی
📌 #سداد_اجتماعی | مدیریت حق است یا تکلیف؟! ◾️بزرگترین مشکل‌مان این است که جهان‌بینی‌مان توحیدی نیست
📌 ▪️آیا مدیریت حق است یا تکلیف؟! ما بیاییم بررسی کنیم از دیدگاه توحیدی، دیدگاه اسلامی مدیریت حق ماست یا تکلیفی است که گردن ماست؟! ▪️واقعاً هم تفاوت دارد در صحنۀ عمل. یکی از تفاوت های آن این است، کسی که مدیریت را حق خودش می داند، برای گرفتن مدیریت تلاش می کند، برای گرفتن پست به هر آب و آتیشی می زند که ان پست را بگیرد، چون در لایه های بینشی اش مدیریت را حق خودش می داند. چرا برخی از مدیران ما یک جوری به میز و صندلیشان چسبیدند که هیچ قدرتی نمی توان این ها را از میز و صندلیشان جدا کند؟! چون آن را حق خودشان می دانند. یکی دیگر از نشانهایی که ما مدیریت حق ماست را قبول داریم، ناز آمدن در مسئولیت است. آدم برای مسئول بالا سرش ناز بیاید. اگر تکلیف است دیگر ناز ندارد، یا تکبر بکنیم به شخصی، نگاه کنید حدیث چی می گوید: رئيس القوم خادمُهُم چون تکلیف است، هر چه تکلیفش بالاتر نوکریش بیشتر است. آدمی که قبول بکند در نگاه تفکرش، مدیریت برایش تکلیف شود نه متکبر می شود، نه ناامید می شود، نه ناز می آید، نه منت می گذارد، نگاه کنید این یک لایه بالاتر از کنش است، یک لایه بالاتر از گرایش است، این سطح بینش انسان هاست، ماها کنش هایمان همگی وابستگی به گرایش هایمان دارد، گرایش هایمان وابسته به بینش هایمان است، خودمان حواسمان نیست. ▪️پس مدیریت در دیدگاه ما یک تکلیف است، و فرق نمی کند این تکلیف چی باشد، گردن ما چه مسئولیتی باشد. ▪️حاج منصور[ارضی] خدا بر خیرات و برکاتش بیفزاید، می گفت، دعوت شده بودم پیش آقا شعر بخوانم،-مداحی نمی خواند- می گفت: خیلی فکر کردم دارم می روم پیش ولی خودم شعر بخونم، چه شعری بخوانم، گفت خیلی فکر کردم در این بیتش هم خیلی بیشتر فکر کردم، بر من که فرمان بر فرزند زهرایم، فرقی ندارد فرمانده باشم یا سقا وقتی به این نتیجه رسید مهم شکل ایفای نقش است نه خود نقش، در سیستم ولایت هر جا که باشی عزیز خدای، مهم اینه که نقشت را خوب ایفا بکنی، عباس توحید داشت، مگر نه فکر کنم امام علی پانزده تا پسر داشتند، غیر از حسن و حسین، چرا عباس، عباس شد؟ نگویید پسر حسین است، نگویید پسر علی است. ▪️ائمۀ ما این همه فرزند داشتند، چرا علی اکبر، علی اکبر شد؟! در مقاتل نوشته که وقتی علی اکبر می خواست از اهل خیمه وداع کند، اهل خیمه دورش را گرفته بودند نمی گذاشتند علی برود. از بس که جذاب بود، وداع خیلی سنگین بود، بعد امام حسین یک جملۀ خیلی قشنگی دارد، خطاب به زنان می گوید علی را ول کنید. چرا؟ "فانّهُ مَمسُوسٌ في ذَاتِ اللهِ" علی غرق در توحید است، بگذارید به لقای خودش برسد. مگر می شود علی اکبر نگاهش توحیدی نباشد. ✔️بنده معتقدم در نظام مدیریت ولایی آدم ها نمی توانند مدیران خوبی شوند مگر این که توحیدشان قوی باشد. 🗂پرونده‌ویژه مدیریت‌اباالفضلی(ع) 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
📌 | مدیریت ولایی، تشکیلات توحیدی ◾️در مدیریت‌ولایی، انسان به میزانی که توحیدش قوی باشد میتواند موفق باشد. 🗂پرونده‌ویژه مدیریت‌اباالفضلی(ع) 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
✔️ | گریه بر امام حسین علیه السلام 🏴 حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری در مراسم شب اول محرم در حرم مطهر بانوی کرامت: ◾️در برخی از زیارات عامه سید الشهدا(ع) نیز بر این مسأله تصریح شده است که حتی بهشتی‌ها و جهنمی‌ها هم بر اباعبدالله(ع) گریه کردند و در روایت است که همه اقوام بر سید الشهدا(ع) گریستند مگر اهل بصره، اهل شام و آل عثمان. ◾️گریه بر سید الشهدا(ع) پاک کننده انسان از گناهان و آلودگی ها است، امام رضا علیه السلام به ریان بن شبیب فرمودند اگر برای چیزی خواستی گریه کنی بر امام حسین علیه السلام گریه کن زیرا اگر اشک انسان برای امام حسین علیه السلام بر گونه جاری شود خداوند تمام گناهان کوچک و بزرگی که انجام داده است را پاک می‌کند. ◾️نه تنها انسان‌ها بلکه همه عوالم در این ضیافت شریک هستند و حتی انبیاء هم از این سفره بهره برده و بر سیدالشهدا(ع) گریسته و با مصیبت سیدالشهدا(ع) پیوند خورده‌اند. ◾️ هرچه دستگاه شیطان انسان‌ها را از وادی طهارت نفس دور می‌کند با گریه بر امام حسین علیه السلام انسان‌ها به وادی طهارت نفس بازمی‌گردند. ▪️به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
📌 | تنفر اشتباه نسبت به سیاست و مدیریت ◾️آدم ها نمیتوانند بپذیرند ، که آدم مقدسی بیاید در صحنه مدیریت . 🗂پرونده‌ویژه مدیریت‌اباالفضلی(ع) 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
سداد | دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی
📌 #سداد_اجتماعی | تنفر اشتباه نسبت به سیاست و مدیریت ◾️آدم ها نمیتوانند بپذیرند ، که آدم مقدسی بیای
⚫️ | مردم به اخوندی که فقط نماز می خواند، ذکر می گوید، تسبیح می چرخاند، استخاره می گیرد، بیشتر احترام می گذارند، تا آخوندی که کار تشکیلاتی و سیاسی می کند. بیشتر به او توجه می کنند. ▪️شما نگاه کنید، شهید بهشتی نماد یک روحانی تشکیلاتی است. چقدر حرف می خورد، شهید بهشتی. چقدر شهید بهشتی مظلوم بود، چرا؟ چون گناه او این بود که کاری تشکیلاتی می کرد. در جمهوری اسلامی هیچ حزبی هنوز به قدرت مندی حزب جمهوری اسلامی نیامده بود. ▪️یعنی بنده معتقدم ، تا الان هیچ گروه مذهبی نتوانسته اند مانند شهید بهشتی کاری قوی تشکیلاتی انجام دهند. تا جایی که امام می فرمایند: شهادت شهید بهشتی در مقابل مظلومیتش [هیچ است.] یک چنین فضایی. حالا خواهش می کنم شما، الان بفهمید. به خدا قسم امام معجزه کرد. ▪️روحانی ها، علما با امام نکشیدند، چون کلاً ما به سیاست، به تشکیلات، به مدیریت برداشت منفی داریم. شما مگر قبل از امام، آیا مردم تا یک روحانی قیام می کرد از او حمایت می کردند؟ نه. قبل از امام شیخ فضل الله نوری را اعدام کردند، کسی کَکِش نگزید. آیت الله کاشانی قیام کرد، مردم رفتند از مصدق حمایت کردند. آخوند خراسانی ها وارد صحنه شدند، آخر قیام مشروطه آن بلا سرش آمد. مردم خود به خود روحانی ای که کمی سمت یا انسان مقدسی که کمی سمت سیاست می رود... ▪️همین پیغمبر خودمان(صل الله علیه و آله وسلم) کفار رفتند به او گفتند: یا محمد ما دوستت داریم، قبولت داریم، تو آدم خوبی هستی، کاری هم با تو نداریم، به شرط اینکه با بت های ما کاری نداشته باشی. به شرط اینکه فضای مدیریت در کلۀ تو نباشد. برو نمازت را بخوان؛ اگر نماز خواندنت مشکلی با ما ندارد، ما هم با تو مشکلی نداریم. ▪️آدم ها نمی توانند بپذیرند، آدم مقدسی بیاید در صحنۀ اداره و مدیریت جامعه. من سید منصور اگر منبر بروم نماز جماعت برقرار کنم، همین. اما بیایم نشریه بزنم، مؤسسه بزنم . دوستان می دانند، الان فضا خیلی خوب شد. ما دو سال پیش اصلاً منزوی شدیم. خیلی ها ما را مسخره می کردند. 🗂پرونده‌ویژه مدیریت‌اباالفضلی(ع) 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
💬 | مسئولیت، امانت الهی 📌 فکر نکن، مسئولیت حق شخصی توست. یک تکلیف و امانت الهی در دست توست. 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ 📌 عناصر رسانه‌ای پیام عاشورا و نقش تربیتی آن (۱) 👤استاد: حجت الاسلام و المسلمین دسمی 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
✔️ | حفظ عظمت سیدالشهداء ◾️ شناخت نهضت همراه با شناخت بعثت جد بزرگوارش (علیهم السلام) است؛ آن صحنه جهانی پر شور و شر را وجود مبارك پیامبر با معجزه قرآن حل كرد، ولی صحنه پر آشوب عصر اموی و خاورمیانه را با بهترین خون و برجسته ‌ترین اسارت حل كرد و این شهادت آمیخته با اسارت، عِدل آن قرآن كریم است. اگر وجود مبارك رسول گرامی فرمود: «إِنِّی تَارِكٌ فِیكُمُ الثَّقَلَینِ كِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی» ارزیابی و هماهنگی آن بعثت و این نهضت، سند گویای این مطلب است. بنابراین اولین مطلب آن است كه به صورت متن وضع جهان در عصر بعثت روشن بشود، دوم اینكه به صورت متن وضع جهان در عصر نهضت معلوم بشود، سوم اینكه وجود مبارك رسول گرامی دو عنصر محوری هدفش بود، چه اینكه وجود مبارك حسین‌ بن ‌علی (سلام الله علیهما) هم دو عنصر محوری هدفش بود و مطالبی كه مربوط به این مسائل است. ◾️مطلب دیگر اینكه ما عرض می‌ كنیم «السَّلَامُ عَلَیكَ یا وَارِثَ نُوحٍ نَبِی اللَّهِ السَّلَامُ عَلَیكَ یا وَارِثَ‏ إِبْرَاهِیمَ‏ خَلِیلِ اللَّهِ‏ السَّلَامُ عَلَیكَ یا وَارِثَ مُوسَى كَلِیمِ اللَّهِ السَّلَامُ عَلَیكَ یا وَارِثَ عِیسَى رُوحِ اللَّهِ» شما باید كه آن نقاط برجسته‌ این انبیا را در قرآن بررسی كنید و استنباط كنید یك، همه اینها را در نهضت سالار_شهیدان جستجو كنید دو، تا روشن بشود در كدام مقطع، در كدام مقتل و در كدام گفتار و رفتار و كردار حسین ‌بن‌ علی وارث كدام پیامبر بود سه. وقتی وجود مبارك عیسای مسیح دارد در قرآن ﴿فَلَمّا أَحَسَّ عیسیٰ مِنْهُمُ الْكُفْرَ قالَ مَنْ أَنْصاری إِلَیٰ اللّهِ وقتی كفر علنی شد، از باطل به ظاهر آمد، محسوس شد، قطعی شد، عملاً اینها كفر می ‌ورزند وجود مبارك عیسیٰ گفت: ﴿مَنْ أَنْصاری إِلَیٰ اللّهِ﴾ وجود مبارك ابی عبدالله هم «فلما احس منهم الكفر قال «هَل مِن ناصِر ینْصُرُنی» این «هل من ناصر» الآن هم هست! این می ‌شود وارث عیسای مسیح، الآن هم وجود مبارك حسین ‌بن ‌علی دارد استنصار می ‌كند، از همه شما یاری می‌ طلبد و یاری كردن شما به است. ◾️ الآن شما وارثان امام صادق ‌هستید، وارثان اولیای الهی هستید؛ منتها كاری كه از عظمت و جلال و شكوه حسین‌ بن ‌علی می‌ كاهد نقل نكنید، برای اینكه خود حضرت هنگام تودیع به بچه‌هایش فرمود: «فلا تَشكُوا و لا تقولُوا بأَلسنَتِكُم ما ینقِصُ مِنْ قَدرِكُم»؛ مبادا شكایت كنید گرسنه هستید! ولی نان نخواهید تشنه اگر آب بخواهد ننگ نیست، ولی گرسنه اگر نان بخواهد ننگ است. چیزی از كسی نطلبید، چیزی كه از جلال شما كم می ‌كند نگویید، چیزی كه از عظمت شما می ‌كاهد نگویید، خب این را به بچه‌ های پابرهنه ‌اش گفته! فرمود: «لا تقولُوا بأَلسنَتِكُم ما ینقِصُ مِنْ قَدرِكُم» دیگر حاضر نیست كه با زبان ما چیزی گفته بشود كه از جلال و عظمت حسین‌ بن ‌علی كم بشود! خودش فرمود: «فلا تَشُكُّوا و لا تقولُوا بأَلسنَتِكُم ما ینقِصُ مِنْ قَدرِكُم» چیزی كه از عظمت شما بكاهد نگویید، شما ـ ان‌ شاء الله رحمان ـ نه تنها از عظمت حسین ‌بن ‌علی نكاهید، از عظمت خودتان هم نكاهید! آیت الله جوادی آملی 📚 سخنرانی در جمع مبلغین حوزه تاریخ: 1387/10/04 ◼️به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ 📌 عناصر رسانه‌ای پیام عاشورا و نقش تربیتی آن (۲) 👤استاد: حجت الاسلام و المسلمین دسمی 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 | چرا ما قوی نمیشویم !؟ ◾️تا کمی میخواهیم سازمانی و جمعی کار کنیم ، بعضی ها در مقابل مان جبهه میگیرند و مدیریت و سیاست را با فضای مقدس تنافی میدانند. 🗂پرونده‌ویژه مدیریت‌اباالفضلی(ع) 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
☑️ 📌 یتیم‌دوستی شهید چمران ▫️ارتباط تنگاتنگ با زیرمجموعه خود 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ 📌 عناصر رسانه‌ای پیام عاشورا و نقش تربیتی آن (۳) 👤استاد: حجت الاسلام و المسلمین دسمی 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
📌 |مجموعه کتابچه های اکسیر تربیت 🔻سرفصل ها: ▪️تنها راه اصلاح بشر ▪️مهمترین رکن ارزش بخش عمل آدمی ▪️حوزه ی اصلی نفوذ شیطان ▪️محبت بستری برای تعالی نیت انسان ▪️مهمترین ادب ایام عزاداری ▪️تربیت، هدف اصلی ارسال رُسُل ▪️اهل بیت برای رشد کدامین استعداد ما آمده اند ▪️تنها راه حل برای اثربخشی تعالیم دینی ▪️ جایگاه نیت در تربیت انسان ▪️نزاع برای مدیریت گرایش های انسان! ▪️دلبرهای دروغین ▪️بزرگترین مظلومیت اهل بیت (ع) 📂 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فیش منبر-اکسیرتربیت-1.pdf
433.7K
📋 1️⃣ 🔻سرفصل ها: ▪️مهمترین ادب ایام عزاداری ▪️تربیت، هدف اصلی ارسال رُسُل ▪️اهل بیت برای رشد کدامین استعداد ما آمده اند ▪️تنها راه حل برای اثربخشی تعالیم دینی 📂 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2