eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
529 دنبال‌کننده
15هزار عکس
9.5هزار ویدیو
513 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ عشقی در سازمان بورس ماندنی شد 🔸مدیر روابط عمومی سازمان بورس: 🔹عشقی با وعده این موضوع که در آینده همراهی بیشتری توسط شورا صورت گیرد استعفای خود را پس گرفت. 👉 yjc.news/00YmHE 🆔 @YjcNewsChannel
🔸 آغاز ثبت نام کنکور ارشد از ۱۶ آذر 🔹ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ از ۱۶ آذر ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. 🔹داوطلبان تا ۲۲ آذر مهلت دارند برای ثبت‍‌‌نام در این آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. 🔹کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در عصر پنجشنبه ۱۱ اسفند و صبح و عصر جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. 🆔 @YjcNewsChannel
🔴کانال مطالعات امنیت ملی و جنگ ترکیبی (زیرنظر خبرگزاری وستانیوز) شروع به فعالیت کرد تمامی مطالب این کانال درباره امنیت ملی و جنگ ترکیبی خواهد بود این کانال توسط دکتر مکرمی پور دکتری علوم سیاسی و کارشناس امنیت ملی و جنگ ترکیبی مدیریت می شود 👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1661468885C0a936399e2 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
کانال تخصصی مطالعات تروریسم شناسی زیر نظر خبرگزاری وستانیوز شروع به فعالیت کرد در این کانال قرار است مطالب و داده های کم نظیری درباره تروریسم در شبه جزیره عرب، آسیای مرکزی و آسیای جنوبی تا قفقاز منعکس شود https://eitaa.com/joinchat/3666477268C611c094c24 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🔸شورای امور سرزمین اصلی تایوان در گزارش خود خاطرنشان کرد که چین برای "عملیات نظامی ویژه" آماده می شود: انتصاب دو ژنرال فرماندهی شرقی PLA، Miao Hua و He Weidong، در شورای نظامی مرکزی نشان می دهد که پکن در حال آماده شدن برای حمله به تایوان است. شی جین پینگ با بازدید از مرکز فرماندهی عملیات مشترک کمیسیون نظامی مرکزی، تاکید کرد: "تمام تلاش نیروهای مسلح باید بر انجام خصومت متمرکز شود و آمادگی برای پیروزی باید تسریع شود. وستانیوز @westanews کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸معاون اول نخست وزیر فدراسیون روسیه آندری بلوسف: کریدور "شمال-جنوب" لجستیک جهانی را تغییر خواهد داد به گفته وی، اهمیت این پروژه در این است که تعدادی از کریدورهای ترانزیتی حمل و نقل "شرق-غرب" (کریدور زنگزور) از شمال به جنوب عبور می کند. ترکیب دو کریدور ("شرق-غرب" و "شمال-جنوب") و به هم پیوستگی زیرساخت های حمل و نقل آنها می تواند به اجرای طرح اوراسیا بزرگ در عمل کمک کند. ویدیوی اسپوتنیک درباره ترکیب کریدور شمال-جنوب و کریدور زنگزور توسط روسیه توضیحاتی می دهد. وستانیوز @westanews کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🔸قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور کنونی قزاقستان با کسب 82.45 درصد آرا پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد. وستانیوز @westanews کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🔸اتحادیه اروپا در حال بررسی جدایی آسیای مرکزی از وابستگی حمل و نقل خود به روسیه از طریق توسعه کریدور میانه/ کریدور ترانس خزر است. این پروژه اتصال بخشی از دروازه جهانی اتحادیه اروپا خواهد بود که اتحادیه اروپا قصد دارد حدود 300 میلیارد یورو برای آن هزینه کند. نا امنی در افغانستان اتفاقی نیست! نا امنی در ایران اتفاقی نیست! نا امنی در مرز پاکستان و هندوستان اتفاقی نیست! نا امنی در عراق اتفاقی نیست! نا امنی در سوریه اتفاقی نیست! وستانیوز @westanews کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🔴کتایون‌ریاحی در حین فرار از مرز زمینی در مسیر غرب کشور دستگیر شد. ریاحی با عدم توجه به احضار در دادگاه و آگاهی از اینکه قرار بازداشت وی صادر شده است ، اقدام به فرار از کشور از طریق مرز زمینی می‌نماید که بچه های امنیتی اورا در مسیر های غربی کشور دستگیر می‌کنند و به هدایت می‌کنند. یک نکته قابل تأمل هست . اینکه این جماعت دلقک کثیف تا چه حد از عملکرد خود مطمئن بودند که فکر می‌کردند کارشان به نتیجه رسیده و براندازی نظام قطعی است . یقینا کتایون ریاحی با افراد خاصی در ارتباط بوده و البته آن خیریه هم افتتاح کرد یک کار پوششی بوده است.از ابتدا با تمام قدرت به نوعی کشف حجاب کرد و علنا با اینترنشنال و بی بی سی مصاحبه کرد و راست راست در خیابانها میچرخید و در راستای براندازی نظام قویا کار می‌کرد. آنقدر مطمئن بودند که قبل از احضار به دادگاه هم فکر فرار نکرده بودند. با اقدام سپاه پاسداران و ورود سپاه به معرکه بخوبی فهمیدند قافیه را باخته و اقدام به فرار کردند. حتما خیال می‌کردند مملکت آنقدر آشوب است که با سلام و صلوات میتونه فرار کنه . به هر حال این پایان کاری بود برای مشتی احمق که فکر می‌کردند می‌توانند براندازی کنند. 🔘به کانال خاکریز انقلاب👇 بپیوندید ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ @khakreezeenghelab ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅ انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12059 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🔺آل‌صادق، سفیر جمهوری اسلامی در عراق 🔺تاسیسات حیاتی ما در کرمانشاه، از کردستان عراق هدف سازمان جاسوسی موساد قرار گرفته است، جمهوری اسلامی درباره امنیت ملی خود تعارف نمی کند. 🌍 🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1738014900Ccbb48c7afe انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12059 . کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
گل پسرش تقدیم شهدای شاهچراغ آرزوی مادر طارمی اولین ایرانی دو گله در جام جهانی فوتبال کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انجمن موسیقی ایران قطعه «تا پای جان برای ایران» را با خوانندگی محمد معتمدی همزمان با حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر کرد ۲۰۲۲ 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚽️ گل دوم ایران به انگلیس توسط مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۹۰+۱۲ ۲۰۲۲ 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🔸️ایران بعد از ۷۲ سال شش گل خورد/ سنگین‌ترین باخت تاریخ تیم‌ملی در جام جهانی! 🔹️تیم‌ملی ایران ۳ گل در نیمه اول خورد و ۳ بار هم در نیمه دوم دروازه‌اش را باز شده دید تا در مجموع با شکست شش گله زمین را ترک کند. 🔹️این پرگل‌ترین باخت ایران در تاریخ جام‌جهانی محسوب می‌شود. 🔹️پیش از این سنگین ترین شکست تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ و شکست چهار بر یک مقابل پرو برمی گشت. 🔹️نکته جالب اینکه باخت شش گله مقابل انگلیس، یکی از پرگل‌ترین باخت‌های تاریخ فوتبال ایران هم محسوب می‌شود. پیش از این در سال ۱۹۵۰ ایران در دیداری دوستانه با نتیجه ۶-۱ به ترکیه باخت. ۲۰۲۲ 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
⚽️ شکست شاگردان کی روش در شب دبل طارمی 🔹️تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد . 🔹️مهدی طارمی در این دیدار هر دو گل ایران را به ثمر رساند. ۲۰۲۲ 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
سرود تیم ملی را نخواندند و شش گل ظاهرا چوب خدا بود حریف تیم ما گرچه قوی بود ولی شش گل از او خوردن خطا بود وطن را مردم ما دوست دارند که تیم ملی آنجا تیم ما بود اگر هم طارمی آنجا دو گل زد ز مادر بود و از نور دعا بود به یاد شاهچراغ و آن شهیدان همین نیت قشنگ و باصفا بود 📝 علی شیرازی 🇮🇷 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🔴 بوشهر و انگلستان ❇️ از زمان ناصرالدین شاه تا امروز ، بچه های "بوشهر" برای جبران شکستهای ما از انگلیس کافی بوده اند : 🔹شهید رئیس علی دلواری 🔹شهید نادر مهدوی 🔹 و مهدی طارمی 👤کوشکی 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده . .
🔴پیروزی به شیوه انگلیسی ⏪جدا از اینکه تیم فوتبال ‎ واقعاً قوی بود و گران قیمت‌ترین تیم جام جهانی است، اما انگلیس صحنه‌گردان اصلی اتفاقات دوسه ماه اخیر کشورمان، با جنگ روانی و اختلاف‌افکنی و همان روش همیشگی، بازی را برد. اختلاف بیافکن و حکومت کن! همون روش تکراری صد سال اخیر! و البته حماقت و ساده‌لوحی و وطن‌فروشی برخی در داخل!!! 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده . .
🔴 غیرت پدر و حیای مادر دوباره به انگلیس گل زد.... 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده . .
🔴 غیرت پدر و حیای مادر دوباره به انگلیس گل زد.... 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
✍️ توییت علی علیزاده فعال رسانه ای مقیم لندن در باره علل شکست سنگین تیم ملی مقابل انگلیس 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده . .
🔴 کی‌روش: هنوز چیزی تمام نشده، ما دوبازی دیگر داریم 🔺سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ تیم ملی برابر انگلیس اظهار کرد: 🔹 ما تا آخرین توان جنگیدیم و شجاع بودیم. آن چه در توان داشتیم را در زمین پیاده کردیم. 🔹هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر در جام جهانی داریم و تلاش می‌کنیم که با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذاریم. 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سابقه سرود خواندن یا نخواندن تیم‌ ملی در سال‌های گذشته 🔹حمید رسایی: نگاهی به تیم ملی فوتبال در سال‌های گذشته نشان می‌دهد، هیچگاه خواندن یا نخواندن سرود ملی در ابتدای بازی‌ها موضوع قابل اهمیتی و به معنای یک کُنش سیاسی نبوده است. 🔹اما این روال عادی در چند هفته اخیر، توسط جریان رسانه‌ای سعودی صهیونیستی، تبدیل به یک موضوع حیثیتی شد. در حقیقت آنها از این موضوع عادی که سابقه داشته و در ابتدا به هیچ وجه هم با انگیزه‌های سیاسی نبوده، در راستای اهداف خود بهره سیاسی بردند و متأسفانه خیلی از دلسوزان فعال مجازی با مواضع تند و شدید و غلیظ خود، با حمله به بازیکنان تیم ملی، در زمین آنها بازی کردند و به آن دامن زدند. 🔹هنگام پخش سرود، نخواندن آن الزاما با هدف و انگیزه و به معنای بی‌احترامی به سرود ملی نیست. همین 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده . .
🔴ایران ۲ - انگلیس ۱ ⏪این نتیجه واقعی بازی ایران و انگلیس در آغاز جام جهانی بود، ولی با احتساب گل مستعمرات انگلیس به ایران ما به استعمار پیر باختیم ... ▪️برایم جالب بود که پنج گل از شش گل شب گذشته توسط آفریقایی‌تبارها زده شد. ‎ اجداد این افراد را به بردگی گرفت و سرزمین‌هایشان را غارت کرد، و امروز نوادگان در تیم انگلیس با افتخار سرود ملی می‌خوانند و برای ارتقای جایگاه انگلیس تلاش می‌کنند. استعمار انگلیس هنوز زنده است. ✍️ دکتر ایزدی 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده . .