▫️امام صادق (ع) فرموند:
سجده بر تربت قبر حسین (ع) تا زمین هفتم را نور باران می کند و کسى که تسبیحى از خاک مرقد حسین (ع) را با خود داشته باشد،
تسبیح گوى حق محسوب می شود،
اگر چه با آن تسبیح هم نگوید.📿
📕من لایحضره الفقیه، ج. 1، ص. 268
📗وسائل الشیعه، ج. 3 ص. 608
@sulook
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 برطرف شدن مشکل شدید
💥#حجت_السلام_مسعود_عالی
@sulook
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥آثار قضا شدن نماز صبح در زندگی
@sulook
#تمرین_صبر 25
✅از دوتا راهکارِ صبر
راهِ دوم،عمیق تر و اساسی تره!
جرات میکنی؛
جلوی خودت بایستی.
و این تمام رمزِ صبوریه.
✴️وقتی افسار نفستو بدست میگیری؛
صبوری، برات آسون میشه.
@sulook
3224993061.mp3
4.54M
#سکوت_و_جدل ۲۵
استاد شجاعی
حفظ زبان، عین عمل بقرآن است.
بدون نگه داشتن زبان،
محال است انسان به باطن قرآن راه پیدا کند.
نَفْسِ خلوت:
قرآن را بهتر میفهمد، و بهتر عمل میکند.
@sulook
#کلام_علما
✍آیتالله خوشوقت (ره):کسی که اخلاق خوش در خانه دارد مانند کسی است که روزها را روزه دارد و شبها را عبادت کند. در یک کلام زبان باعث سوراخ کردن کیسهی اعمال است، هر چه اعضا زحمت میکشند و جمع میشوند یک حرکت زبان کیسه را سوراخ میکند! اگر از زن و فرزند غضبناک شدید باید از مهلکه خارج شوید وگرنه قطعاً زمین خواهید خورد. شرط دیدن امام زمان تقواست و بس؛ مقداری هم زبان را قرص داشتن است و باید ثابت کنی اختیار زبانت را داری.
📚 نشریه صالحین، شماره چهارم، ص 24
@sulook
امام محمد باقر علیه السلام
برای زن هیچ شفیعی نزد پروردگارش به اندازه رضایت شوهرش سودمند نیست.
@sulook
20.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیامبر اسلام صلى الله علیه وآله در مورد رعایت عدالت بین همسران مى فرماید: «هرکس دو زن داشته باشد و میان آنها به عدالت رفتار نکند و به یکى از آنها بیش از دیگرى ابراز تمایل نماید در روز قیامت محشور خواهد شد در حالى که یک طرف بدن خود را به زمین مى کشد تا سرانجام داخل جهنم شود»بحارالأنوار، ج ۷، ص ۲۱۴..
اهمیت حفظ عدالت بین همسران تاحدى است که پیامبر اکرم صلى الله علیه وآله در بیمارى در آستانه رحلت نیز دستور مى دادند که بستر بیمارى شان را هر شب در منزل همسرى که نوبت او بود بگسترانند و امیرالمؤمنین علیه السلام حتّى در خانه همسرى که نوبت او نبود وضو هم نمى گرفتند.محسن قرائتى، تفسیر نور، ج ۲، ص ۴۰۱..
www.porseman.com