eitaa logo
نسل آفتاب
952 دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
7.8هزار ویدیو
195 فایل
تنها رسانه مستقل کانال اصلی کپی کلیه مطالب آزاد است حرف دلتان رو به صورت ناشناس بفرستید https://harfeto.timefriend.net/17322071138633
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان: حجم: 4.23M
اقتصاد غلط حسین مرتضایی‌فرد نسل آفتاب
فواید حجامت اطفال و نوجوانان طبق تحقیقات انجام شده بر روی بیش از ۴٫۰۰۰ کودک شده اثرات زیر بدست آمده است: حجامت موجب افزایش توان سیستم ایمنی و قدرت دفاعی بدن کودک می‌شود و بعد از حجامت در صد سرماخوردگی و عفونت‌های گوش و گلو و ریه در طفل بسیار کاهش می‌یابد حجامت موجب افزایش قد و وزن و جهش رشد در کودکان و نوجوانان می‌گردد حجامت موجب افزایش اشتهای نوزادان و کودکان و نوجوانان می‌گردد رفتارهای عصبی تند خویی، پرخاشگری و لجبازی و به طور کلی اختلالات رفتاری نوجوانان حجامت شده به حداقل می‌رسد حجامت در درمان ۹۱ نوع بیماری اطفال و نوجوانان (اوریون، آبله مرغان، میگرن، سرفه مزمن، سرماخوردگی‌های مکرر، سینوزیت، آسم، آلرژی، زردی نوزادان، شب ادراری، دندان قروچه، ضعف بینایی و…) مؤثر می‌باشد حجامت موجب شفافیت و زیبایی پوست و چهره اطفال و نوجوانان و هم چنین رشد و شادابی موها می‌گردد حجامت در اطفال و نوجوانان و حتی شیر خواران هیچ‌گونه ضرری ندارد و طی بررسی‌های علمی حتی یک مورد عارضه منفی و آزار دهنده از سوی والدین کودکان حجامت شده گزارش نشده است شروع حجامت در صورت لزوم و صلاحدید پزشک طب سنتی از ۴ ماهگی بوده و هر شش ماه یک‌بار می‌توان کودک را حجامت کرد حجامت نوزادان و اطفال بسیار ظریف و ملایم بوده و مقدار خونگیری حدود cc۵ تا ۲ می‌باشد و فقط چند خراش سطحی روی سطح کافی است تأثیرات مثبت حجامت در سلامت جسم و رفتارهای کودک و نوجوانان به قدری قابل توجه است که اغلب اوقات والدین کودک اصرار به تکرار حجامت دارند به دلیل سادگی و سهولت کار، اطفال به ندرت در طول حجامت گریه و بی قراری می‌کنند حجامت اطفال فقط سه الی ۵ دقیقه طول می‌کشد اکثر بیماری‌های پوستی کودکان و نوجوانان با حجامت مرتفع می‌گردد حجامت ضریب هوشی، قدرت حافظه، توان یادگیری اطفال را به شدت افزایش می‌دهد حجامت، خون‌سازی بدن اطفال و نوجوانان را تحریک و درمان کم‌خونی است حجامت نوجوانان، باعث ایجاد آرامش روانی و تعادل جسمی و عصبی طی بحران‌های بلوغ جنسی آنان می‌گردد حجامت در درمان زردی نوزادان ابزاری بسیار مفید می‌باشد حجامت در تنظیم و متعادل کردن قاعدگی دختران نوجوان و کاهش درد و ناراحتی عادت ماهانه بسیار مؤثر است حجامت کودکان و نوجوانان موجب افزایش قدرت بدنی، رشد بیشتر عضلات و افزایش کارایی جسمی آنان در ورزش و بازی و فعالیت بدنی می‌گردد بهترین زمان حجامت اطفال بهار و پاییز می‌باشد حجامت یک دستور و توصیه دینی پیامبر خدا صلّى‌اللّه‌عليه‌وآله‌وسلّم و ائمه علیهم‌السلام می‌باشد نسل آفتاب
شناساییِ پیکر پس از ۳۸ سال نسل آفتاب
کفر به طاغوت علم‌نمای غرب آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی رحمةالله‌علیه: آنچه از غرب به‌عنوان علوم انسانی آمده کم نيست زلزله‌ای که آمده کوچک نيست ديواری که بر سر ما فرو ريخته بسیار سنگین است ما جامعۀ زلزله‌زده‌ای هستيم از نظر فرهنگی، مخصوصاً از نظر جامعه‌شناسی و شناخت ما بايد از زير اين سنگ‌ها بيرون بيائيم تا بتوانيم قرآن را بفهميم و قرآن را بپذيريم ما بايد به خيلی از طاغوت‌ها کفر بورزيم تا زمينۀ ايمان به الله در ما تقويت شود: فَمَنْ يَکفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ يُؤْمِن بِاللّهِ ما بايد به طاغوت فرهنگی، کفر پيدا کنيم، فرهنگی که می‌خواهد به ما شک در فطرت شک در ذاتيات انسان شک در آگاهی انسان شک در عقل شک در جهت‌يابی را تزریق کند، کفر بورزيم کفر به اين طاغوت، مقدمۀ ايمان به خداست برگرفته از کتاب اخلاق اسلامی نسل آفتاب
۱۳۳ روز در پی رسیدن نامه‌های مردم در رمضان سال ۵۹ و دعوت از امام برای رفتن به کوفه، اباعبدالله علیه‌السلام سفیرانی را به سوی کوفه و بصره فرستادند که یکی از آن‌ها، پسرعموی ایشان، جناب مسلم‌بن‌عقیل بود. مسلم در روز ۵ شوال به کوفه رسید. ایشان مأمور بود تا پیغام امام را به کوفیان برساند و از آنها به نمایندگی از اباعبدالله بیعت بگیرد. در صورت مساعد بودن شرایط و صحت ادعای کوفیان، نامه‌ای به حضرت ارسال کند تا ایشان به عنوان امام و زعیم مردم، وارد کوفه شوند. امام در بخشی از نامه خود برای کوفیان چنین نوشته بودند: بسم‌اللَّه‌الرحمن‌الرحیم از طرف حسین‌بن‌على به سوى گروه مؤمنین و مسلمین… گفته اکثر شما این بود که ما امام نداریم. تو به سوى ما بیا. شاید خدا ما را به وسیله تو به حق هدایت و نزدیک نماید… اگر مسلم براى من بنویسد که آراء عموم و عقلاء و فضلاء شما متحد شده باشد، همان‌طور که فرستادگان شما آمدند و نامه‏‌هاى شما را قرائت کردم، من با خواست خدا به زودى به سوى شما می‌آیم. به جان خودم که امام طبق دستور قرآن و عدالت قضاوت خواهد نمود. امام کسى است که دین حق را پذیرفته و جان خود را در راه خدا وقف کند، والسّلام. نسل آفتاب
استاد سید منیرالدین حسینی الهاشمی: يك‌عده از مقدسينِ كم‌اطلاع را انسان می‌ديد كه اگر فرزند‌شان به سينما می‌رفت و به فِسق آلوده می‌شد، پدر، خيلی ناراحت بود، ولی اگر می‌رفت روان‌شناسی غربی می‌خواند و به كفر و ترديد آلوده می‌شد، افتخار می‌كرد كه: آقازاده‌ام در روان‌شناسی دارد دكترا می‌گيرد افرادی، نمی‌توانند درک کنند كه مفاسد عالم از كجاست؛ ریشۀ هجوم را نمی‌توانند بفهمند الآنم فقط رو شال حساسن حتی بی‌حجابی بدون شال هم دغدغشون نیس نسل آفتاب
علامه حسینی از سال ۱۳‌۵۰ که با بعضی از گروه‌های انقلابی همکاری فکری داشتند، برای آنها بحث روش اجتهاد حوزه را تدریس می‌کردند ایشان معتقد بودند که بعضی از گروهک‌ها چون روش فقاهت را اصل قرار نمی‌دهند، طبیعتاً به انحراف می‌افتند خطرناک‌ترین لایۀ التقاطی در تحقیقات حوزوی، استفاده از روش تحقیق غربی‌ است علامه حسینی به‌دنبال این بودند که جلوی التقاط در مقیاس روش تحقیق را بگیرند استاد سید محمدمهدی میرباقری: دغدغه‌ اصلیِ علامه سید منیرالدین حسینی تحقق اسلام در زندگی اجتماعی بود ایشان معتقد بودند عقلانیت و تفکر نظری، کاربردی و تجربی جامعه باید مذهبی شود تا جامعه بتواند مذهبی زندگی کند طبیعتاً اگر کسانی، ملتزم به عقلانیت مدرن باشند، امکان اینکه اسلام را در عینیت، لااقل به‌نحو کامل، پیاده کنند نیست این سخن اخیراً هم در فلسفه علم به یک معنا مورد پذیرش واقع شده و معتقد شده‌اند که علوم، تابع پارادایم‌ها و چارچوب‌های نظری و فلسفی هستند در تفکرات اجتماعی هم این نظر مورد توجه قرار گرفته است، منتها عمقی که ایشان به آن عنایت می‌کردند با بقیه متفاوت است؛ دیگران حداکثر در حد چارچوب‌های فلسفیِ حاکم بر علم، و فلسفه‌های مضاف، توجه می‌کردند، ولی مرحوم حاج آقای حسینی بحث را از این هم عمیق‌تر می‌دیدند به نظر می‌رسد باید ایمان و تعقل و تجربه در هم تنیده شود تا یک عقلانیّـت مذهبی ایجاد شود آن‌وقت این عقلانیت مذهبی در تشخیص موضوعات هم حجت است. به تعبیر دیگر، موضوع‌شناسی هم باید به حجیت برسد و راه رسیدنش هم این است که عقلانیت جامعه، ایمانی شود؛ مرحوم حاج آقای حسینی این را هم در حد فلسفۀ علم کافی نمی‌دانستند، بلکه در حد روش تحقیق علوم جاری می‌دانستند و معتقد بودند که ما باید از این حوزه شروع کنیم و روش پژوهش را به‌گونه‌ای طراحی کنیم که جای تفقه دینی در موضوع‌شناسی معیّن شود طبیعتاً اگر تفقه دینی بخواهد منظومه تحقیق اجتماعی بشر و از این طریق، حیات اجتماعی بشر را سرپرستی کند باید خود فقه و روش تفقه تکامل پیدا کند ایشان منظومۀ تکامل تفقه دینی و روش علوم و مدل‌های اجرایی را منظور نظر قرار داده بودند و دنبال این بودند که مبتنی بر مذهب این کار را هم انجام دهند؛ یعنی در نقطۀ مقابلِ برخی روش‌های هرمنوتیکی که می‌خواستند معرفت ایمانی را تابع معرفت تجربی قرار دهند، ایشان می‌فرمودند باید معرفت‌های فقهیِ ما محور منظومۀ معرفتی و عقلانیت اجتماعی باشد و تولید آن هم مبتنی بر همان روش فقاهت باشد. در نهایت هم معتقد بودند که حوزه و دانشگاه باید درون یک سیستم بزرگ‌تر هماهنگ شوند نکته‌ای که مرحوم حاج آقا واقعاً جدی گرفته بودند، مسئلۀ تعبد به دین است؛ یعنی اینکه بالأخره اگر آدم بخواهد کاری انجام دهد یا خدمتی به دین کند، نباید «واو یا تایی» اضافه شود من گاهی اشاره می‌کردم آن زحمتی که یک فقیه می‌کشد تا یک اَحوط را اولیٰ کند یا بالعکس، و آخرش هم نمی‌تواند (چیزی كه ارزشش بیشتر از یک چله ریاضت كشیدن است)، تعبدش در استناد به دین است دغدغۀ اصلی ایشان این تعبد بود و حتی از سال پنجاه که با بعضی از گروه‌های انقلابی همکاری فکری داشتند برای آنها بحث اجتهاد و روش اجتهاد حوزه را می‌گفتند معتقد بودند که بعضی از گروهک‌ها چون این روش را در تفقه و اعتقاداتشان دنبال نمی‌کنند طبیعتاً به انحراف می‌افتند حتی با بعضی از بزرگان هم سر همین موضوع اختلاف داشتند و آخر هم معلوم شد که ایشان درست فهمیده‌اند دوره‌هایی هم كه تا سال ۶۰ بود، اولین بحثی که می‌گفتند، بحث روش اجتهاد بود بعدها این بحث تبدیل به کتاب شد که البته تنقیح همان روش فقهاست و چیز جدیدی نیست و همان روش را در مقایسه با روش‌های تأویل قدیمی مثل قیاس اهل سنت یا تأویل‌های جدید مثل دینامیزم قرآنِ گروهک‌ها یا روش‌های علم زیستی جدید مقایسه می‌کردند و تفاوت‌هایش را می‌فرمودند و حجیت و عدم حجیتش را بیان می‌کردند هم‌اكنون نیز به نظر می‌رسد چیزی که رد پایش گاهی در تحقیقات محققین حوزه دیده می‌شود و شاید خطرناک‌ترین لایۀ التقاطی در تحقیقات حوزوی هم هست، روش تحقیق غربی‌ است که متأسفانه چون به‌راحتی تشخیص داده نمی‌شود که کجای این روش تحقیقات مشکل دارد، کم‌وبیش وارد فضای تحقیق حوزه می‌شود آنچه ایشان دنبال می‌کردند این بود که جلوی التقاط در مقیاس روش تحقیق را بگیرند همچنین روش تحقیق در حوزۀ علوم و روش تحقیق در مدل‌های اجرایی و در نهایت، تکامل در تفقه در حوزه هم به‌گونه‌ای نشود که به انفعال تفقه در مقابل روش تحقیق غرب منتهی شود نسل آفتاب
نسل آفتاب
خدای عفونی دنیا متقلب بود ماله‌کشان واکسنی ( #احمد_رضوی مروج گفتمان اصیل انقلاب، #حسین_امیدیان دبیر
تحریف رهبری به صورت ناشیانه و وقیحانه غنی‌نژادی که علناً گفته است: لیبرال هستم قانون اساسی جمهوری‌اسلامی‌ایران کمونیستی است باعث مشکلات امروز جامعه همین قانون اساسی است امثال شهید بهشتی کمونیست بودند امام و رهبری نباید در اقتصاد حرف بزنند و… را مؤافق رهبری جلوه دادن شبیه گفتن "ماست سیاه است" هست ولی آنقدر وقیح هستند که از این قبیل تحریف‌های ناشیانه نمی‌هراسند امت حزب‌الله باید بزنند تو دهن امثال این تحریف‌گران نسل آفتاب
5.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر غنی‌نژاد: آیا شما فلسفه‌سیاسی خواندید؟ پاسخ استاد مطهری را در این کلیپ ببینید نسل آفتاب
3.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سوزاندن میلیاردها دُز واکسن کووید میسلاو کولاکوسیچ، نماینده پارلمان کرواسی در پارلمان اروپا: امروز شاهد سوزاندن میلیاردها دُز از واکسن‌های به اصطلاح کووید-۱۹ در سراسر جهان هستیم، زیرا هیچ‌کس به آن‌ها نیاز ندارد. اگر بلافاصله همه آن‌ها را بسوزانیم و به این ترتیب سلامت و جان بسیاری از مردم را نجات دهیم، بهتر است. نسل آفتاب
خطر اجرای پروژه رمزریال در صورتی که مسئولین ما قصد خیانت به کشور را نداشته باشند، چه خطری از اجرای پروژه رمزریال کشور را تهدید می‌کند؟ سابقه اجرایی پروژه رمزریال؛ این پروژه با استفاده از فناوری منبع باز «هایپر لجر فابریک» (Hyperledger Fabric)، که توسط شرکت IBM آمریکا تهیه شده، توسعه داده شده است هایپرلجرفابریک (HLF) کدی است که توسط بنیاد لینوکس میزبانی می‌شود (لینک) شرکت IBM و کلیه کمپانی‌های بزرگ آمریکایی، تابع سیاست‌های کلی این کشور هستند و صرف‌نظر از اینکه سهام‌داران عمده این شرکت و اعضای هیأت‌مدیره آن، یهودی و جزء اساتید یا تحصیل‌کرده‌های دانشگاه‌های حیفای اسرائیل هستند (لینک)، بدیهی است که خطی‌مشی کلان شرکت کاملاً بر اساس سیاست‌های کلان و استعماری آمریکا، تعیین شده و به کشورهای دیگر خدمات دهند خطرات احتمالی؛ هنگامی که کل سیستم بانک‌داری را از شرکتی دریافت می‌کنیم که وابستگی کامل به لابی‌های صهیونیستی دارد، یعنی مسئولین ما نرم‌افزار سیستم بانک‌داری خود را از یک شرکت با هویت و ماهیت آمریکایی_یهودی اخذ نموده است ممکن است گفته شود که سیستم‌های فعلی بانکی ما هم از غرب خریداری شده است، لیکن نرم‌افزار سیستم‌های فعلی بانکی ما تکنولوژی حداقل سه دهه قبل (بلکه بیشتر) اروپاست و قطعاً قابلیت‌هایی که در نرم‌افزار جدید وجود دارد، در نرم‌افزار و سیستم‌های مربوط به تکنولوژی سه‌دهه یا چهاردهه قبل وجود ندارد نظام بانکی فعلی بر روی شبکه اینترنت داخلی فعالیت می‌کند و از امنیت نسبی برخوردار است، اما در رمزریال شبکه پرداخت بر روی اینترنت جهانی قرار می‌گیرد که از امنیت بسیار پایینی برخوردار است با توجه به تجربه‌های متعدد گذشته در هک و نفوذ به شبکه اینترنت در کشور و شبکه‌های داخلی نهادها و مجموعه‌ها از جمله ویروس استاکس‌نت در صنعت هسته‌ای، هک سیستم جایگاه‌های پمپ بنزین، حمله به پیام رسان‌های داخلی صدا و سیما و… از یک طرف و وابستگی شدید سیستم بانکی کشور بعد از اجرای پروژه رمزریال به یک شرکت غربی_یهودی از طرف دیگر، احتمال نفوذ و اختلال در شبکه پول هوشمند کاملاً وجود دارد اگر نرم‌افزار ارائه شده توسط این شرکت، بالاترین امنیت را در جهان داشته باشد (که ندارد)، باز هم ما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم، چون IBM ممکن است یک نسخه کاستومایز شده به ما ارائه کرده و بک دورهایی (back door) را برای حملات آتی در آن تعبیه کرده باشد شرکت تولید کننده این نرم‌افزار می‌تواند آن را بگونه‌ای طراحی نماید که در لحظه‌لحظه استفاده از آن، علاوه بر بانک مرکزی، ادمین دیگری در شرکت IBM نیز تمام تراکنشات مالی را رویت نماید بدون آنکه بانک مرکزی متوجه حضور ادمین دیگر در سیستم باشد با توجه به بند فوق، بعد از اجرای این پروژه، تمام تراکنشات مالی و بانکی کشور برای دشمنان شفاف خواهد شد دقیقاً علت کاهش فشار بین‌المللی بر روی کشورمان برای پیوستن به FATF در سالیان اخیر، قوت گرفتن اجرای پروژه رمزریال بوده است ممکن است ادعا شود چون رمزریال مبتنی بر بلاکچین است، بنابراین تراکنش‌ها قابل رصد نخواهد بود در حالی که چنین ادعایی تنها یک فریب از سوی طراحان بلاکچین است در فضای دیجیتال هیچ چیز غیر قابل رصدی وجود ندارد شاید رصد تراکنش‌های انجام شده در بستر بلاکچین برای یک هکر دشوار باشد، اما برای سازندگان بستر بلاکچین، اصلاً دشوار نبوده و کاملاً قادر هستند آن را رصد کنند خطرات این پروژه به شفاف شدن تراکنشات مالی ختم نمی‌شود، زیرا برای تهیه کننده نرم‌افزار سیستم، بسیار آسان و سهل خواهد بود که سیستم را به‌گونه‌ای طراحی نماید که در هر لحظه‌ای که اراده کند، در شبکه اختلال ایجاد نماید حتی احتمال off نمودن شبکه در یک زمان حساس (مانند زمان اغتشاشات به جهت عصبی‌تر کردن مردم) کاملاً وجود دارد این قابلیت‌ها در دنیای IT اصلاً موضوع عجیب و پیچیده‌ای نیست در اینکه هم‌اکنون در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با غرب هستیم، شکی نیست در همین بحبوحه جنگ، رئیس بانک مرکزی از یکی از اتاق فکرهای جنگ اقتصادی دشمن یعنی صندوق بین‌المللی پول، تقاضای کمک فنی می‌کند تا نرم افزار حساس‌ترین پروژه مالی کشور را تأمین کند (لینک) مانند آنکه که در زمان جنگ تحمیلی، ایران برای پیشرفت صنایع نظامی و موشکی خود از وزارت دفاع عراق، تقاضای کمک فنی کند همین‌قدر عجیب نسل آفتاب
تقدیس پزشک برده فروش در سیما دکتر غنی‌نژاد در مناظره با دکتر درخشان تأکید می‌کرد که اقتصاد، علم است و جایی نیست که فقهای برجسته اسلام درباره آن نظر بدهند و لیبرال‌های حقیقی دارای حق علمی برای اظهار نظر درباره اقتصاد هستند خب؛ از تاریخ می‌پرسیم کلاسیک کیست؟ می‌گوید جان‌لاک دوباره می‌پرسیم این آقا چه کاره بوده‌اند؟ می‌گوید آقای لاک، پزشک بود و از سرمایه‌گذاران اصلی تجارت برده‌داری در انگلستان در قرن هفده بود و البته او از اصلی‌ترین بنیان‌گذاران فکری مکتب فلسفی است برای آزادی انسان‌ها لاک رضایت مردم را مبنای مشروعیت سیاسی می‌داند اما مردم را صرفاً سرمایه‌داران تعریف می‌کند و اقشار فرودست و فقیر را جزء مردم به حساب نمی‌آورد و خلاصه رضایت سرمایه‌داران را مبنای مشروعیت سیاسی می‌داند می‌پرسیم نتیجه اندیشه‌های او و همفکرانش چه قدر باعث آزادی مردم اروپا شد؟ تاریخ پاسخ می‌دهد: نظرات جان لاک‌ها موجب بسترسازی نظری وحشیانه‌ترین جنایات بر علیه کارگران در قرن هجده و نوزده میلادی در اروپا شد که موجب شکل‌گیری اعتراضات خشونت‌بار و فراگیر کارگران و فرودستان شد اما دردناک اینجاست که همین ذهنیات که برخی‌شان حتی روشمند هم نیستند بخاطر ضعف فلسفی و شناخت شناسی در بخش بزرگی از جامعه نخبگانی، عنوان «علمی» بودن دریافت می‌کند و مدعیان اندیشمندی و رسانه‌های غربگرا، تکرار همین حرف‌ها را ناف علم دانسته و کسی که اسمش اروپایی نباشد را نه عالم می‌دانند و نه دارای حق حرف زدن در موضوعاتی که به نظرات جماعت چشم آبی متبرک شده است نسل آفتاب