eitaa logo
نسل آفتاب
872 دنبال‌کننده
15.3هزار عکس
7.3هزار ویدیو
187 فایل
کانال اصلی کپی کلیه مطالب آزاد است حرف دلتان رو به صورت ناشناس بفرستید https://harfeto.timefriend.net/17322071138633
مشاهده در ایتا
دانلود
به عنوان کسانی‌که که چندین سال است برای ازدواج واسطه‌گری می‌کنیم آنچه هر روز برایمان پررنگ‌تر است، تحصیلات بالای دختران، و توقع همسری تحصیل کرده است، و از طرفی افزایش گزینه‌های ازدواج مربوط به خانوم‌های تحصیلکرده و شاغل که در آستانه‌ی چهل سالگی و بعد از آن هستند و کم‌تر به عنوان گزینه‌ی ازدواج از طرف آقایان پذیرفته می‌شوند (حتی در حوزه‌های علمیه خواهران که از دانشگاه‌ها بیشتر نمود دارد) حقیقتاً دولت‌مردان و مسئولین برای این حجم از انحراف جامعه چه برنامه‌ای دارند؟ تا کجا قرار است مدرک‌گرایی، و تحصیلات و شغل بانوان را ارزش بدانیم و با این ارزش ریشه‌ی تشکیل خانواده را بزنیم و آینده‌ی ایران را به خطر بیاندازیم مگر نه اینکه نیروی انسانی جوان و خانواده‌ی قوی دو عنصر قوت جامعه هستند نسل آفتاب
نرخ مرگ‌ومیر در قطر پس از مصرف واکسن کووید ۱۰۰درصد افزایش یافت ثبت احوال ایران از سال ۱۴۰۰ به این طرف آمار مرگ‌و‌میر ایران را منتشر نکرده مسئولین رسیدگی کنند و‌ را منحل و محاکمه کنند نسل آفتاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعجب می‌کنید که در این مملکت، دولت بر طبق اسناد بین‌المللی رسماً به فحشاء آری گفته بوده و تعدد زوجات نفی شده نسل آفتاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقامستعان: دین‌ودنیا مثل دوتا هستن که همدیگرو تحمل نمی‌کنن ندیمه‌خانم: مرد اگر مرد باشد دو هوو را کنارهم می‌نشاند نسل آفتاب
5.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط ادعا داریم فکر می‌کنیم همینکه رفتیم مزار شهدا، دیگه ما هم مثل شهدا خدا خریدارمون شده زهی خیال باطل حرف تا عمل خیلی راهه نسل آفتاب
ژن‌برترها، مدیران نفوذی، لیبرال‌های ریشو (یا هر اسمی که شما روشون بذارین): نهاد نظارتی صداوسیما که وظیفه نظارت بر تولیدات نمایش خانگی یا همان پلتفرم‌های ویدئو به شرط درخواست را دارد، با نام ساترا شناخته می‌شود و از آنجا که صداوسیما خودش به‌عنوان رقیب این پلتفرم‌ها ارزیابی می‌شود این نظارت به نوعی ذیل قاعده «تعارض منافع» مورد نقد قرار گرفته است یکی نیست به اینا بگوید اساساً مالکیت رسانه‌های خصوصی در ایران خلاف قانون اساسی است و این شبکه‌های نمایش خانگی رقیب حکمرانی فرهنگی شده‌اند نه اینکه صداوسیما رقیب اینها باشد رقابت در چه دارند؟ مگر رسانه‌های فرهنگی باید محل کسب درآمد باشند؟ مگر فرهنگ کالاست؟ مگر ارزش‌های جامعه قابل خرید و فروش است؟ این رقابت‌رقابت که دائم تکرار می‌کنید همان است که امیرالمؤمنین علیه‌السلام فرمودند که همچون سگ‌های وحشی بر سر یک مردار با هم رقابت می‌کنند حالا اینا می‌گوید نه تنها اینها باید باشند نه تنها اینها باید با صداوسیما رقابت کنند بلکه نظارتی هم نباید از سوی صداوسیما بر آنها صورت بگیرد چه کنیم از دست این جماعت لیبرال که همه‌جای این مملکت نفوذ کرده‌اند اما عجله نکنید آرام‌آرام جبهه انقلاب در حال بیدار شدن است باید تلاش کنیم نسل آفتاب
نسل آفتاب
برخی دوستان پرسیده بودند شهید بهشتی کجا فرموده‌اند #تبلیغات_بازرگانی حرام است؟ در کتاب «بانکداری، ر
اینقدر از این موارد مثل تبلیغات و کپی‌رایت و… حرف داریم که خیلی‌هاش‌رو اگر بگیم دوستان خودمون هم تکفیرمون می‌کنند تازه در مورد تبلیغات و کپی‌رایت که فتوای امام و نظر شهید بهشتی را هم داشتیم خدا کمک کند آرام‌آرام ذهن‌ها و قلب‌های ما آماده بشن برای شنیدن حرف‌هایی که در تقابل با مشهورات شرق و غرب ماتریالیستی است نسل آفتاب
دولت مجبور کرده مردم را که پول‌هایشان را در بانک بگذارند (بجز سپرده‌های بلند مدت) بعد آن پولی که مردم به امانت نزد بانک گذاشتند را بعنوان قرض‌الحسنه برای خودش برداشته با آن برای خودش امکانات و بنگاه درست کرده با این کار باعث تورم شده برای جبران تورم ربا را به اسم جبران کاهش ارزش پول حلال کرده فقیه باید تمام ماجرا را ببیند نه فقط آن قسمت آخر را نسل آفتاب
آنچه کثیفان همه دارند، آن یک‌جا دارد شهید بهشتی قاطعانه در خصوص اقتصاد سوسیالیستی و کاپیتالیستی می‌گوید: وقتی ما ماتریالیسم مارکسیستی را می‌گوییم بد است، ماتریالیسم کاپیتالیستی دنیای غرب صدها برابر آن بد و کثیف و آلوده‌ی ظلم است بنابراین، معلوم باشد که ما یک بررسی نقادانه می‌کنیم من معمولاً عادت هم داشته‌ام که هر جا نقدی می‌خواهم از ماتریالیسم سوسیالیستی مارکسیستی بکنم، همان‌جا یادآوری کنم که ماتریالیسم شدیدتر و کثیف‌تری هست من گفتم که اگر برای یک انسان غذا فراهم کنید، مسکن فراهم کنید، بهداشت فراهم کنید، یک گاو پرواری است، ولی در نظام مارکسیستی یک گاو پرواری تا حدودی افساردار، در نظام کاپیتالیستی غربی یک گاو پرواری افسار گسیخته است پس انتقاد از آن، هرگز ذره‌ای این را نشان نمی‌دهد که این یکی نیز مورد انتقاد نیست این یکی صدبرابر مورد انتقاد است در این همه‌ی کثافت‌ها هست آنچه کثیفان همه دارند، این یک‌جا دارد نظام اقتصادی در اسلام؛ مباحث نظری صفحه ۷۲ این نگاه را مقایسه کنید با نگاه بعضی از مسئولین و دوستان انقلابی نسبت اقتصاد سرمایه‌داری و لیبرالیسم اقتصادی آیا مانند شهید بهشتی، اقتصاد سرمایه‌داری را صد برابر کثیف‌تر اقتصاد کمونیستی می‌دانیم؟ نسل آفتاب
مدعیان گفتمان اقتصاد اسلامی جریان‌های مختلفی خود را مدعی پرچمداری اقتصاد اسلامی می‌دانند و گاهی یکدیگر را هم به ضدیت با اقتصاد اسلامی متهم می‌کنند این جریان‌های فکری را می‌توان در دسته‌های زیر جای داد: برخی به واقع دارند و اندیشه اقتصاد سرمایه‌داری را با افزودن چند آیه و روایت، به عنوان اسلام ناب به خورد جامعه می‌دهند ما با برخی از این برخورد داشتیم که فکر می‌کنند با خواندن اسلام‌شناس شده‌اند این بسیار خطرناک‌اند، مبانی نظریه‌پرداز آنها اعتقاد به خدا و پیغمبر است، ولی مبانی نظریه آنها مبانی الحادی نئولیبرال است آنها حتی ممکن است ریش داشته باشند و شب‌ها نماز شب هم بخوانند، ولی روزها در اقتصاد به امثال فریدمن و هایک اقتدا می‌کنند و نسخه تجویزی‌شان است برخی از همین گروه تفکری مهندسی دارند و فکر می‌کنند با ایجاد سامانه‌های مختلف همه مشکلات اقتصادی کشور را حل می‌کنند این مفاهیمی چون عدالت و مبارزه با رانت را هم چاشنی طراحی مهندسی خود می‌کنند و بدین وسیله خود را به کمپ اقتصاد اسلامی ملحق می‌کنند برخی از آنها نیز اسیر شده‌اند و راهی به پیدا نکردند، آنها شده‌اند لشکری برای توجیه ساختارهای معیوب اقتصاد سرمایه‌داری از بانک گرفته تا بورس، و تنها در همین ساختار ابزارسازی می‌کنند آنها اقتصاد اسلامی را وارد مرحله کرده‌اند در مقابل، برخی نیز گفتمان اقتصاد اسلامی را به نفع خود مصادره می‌کنند و جایی برای تکثر در اندیشه نمی‌گذارند این گروه نیز خطرناک‌اند در برخی موارد آنها مبانی مستحکمی ندارند و ادعاهایشان سر از قیاس و استحسان درمی‌آورد گاهی خیلی قشری رویکردی اخباری می‌گیرند و آنچه در دوره صدر اسلام بوده را به زور به دوران کنونی می‌خورانند گروهی نیز دچار برخی کلیشه‌ها شده‌اند و تفکری سطحی دارند و مباحثشان عمق ندارد آنها برخی کلید واژه‌های رایج را صبح و ظهر و شب تکرار می‌کنند و عملاً نسخه عملیاتی هم برای آن ندارند این افراد گاهی اطلاعات اقتصادی کمی دارند و فهم عمیقی از آن ندارند گروهی از منسوبین به اقتصاد اسلامی هم نان به نرخ روز می‌خورند به خصوص وقتی به منصبی می‌رسند آنها هیچ خط قرمزی ندارند؛ با همه فالوده می‌خورند، آنها اقتصاد اسلامی را ابزار ترقی خود می‌کنند و تنها به ظاهر از آن دم می‌زنند تفکر اصیل اقتصاد اسلامی را می‌توان در متفکرانی همچون یافت که هم پایه‌های فلسفی قوی دارند و هم به فقه و اصول مسلط‌اند و به واقع اسلام شناس‌اند نسل آفتاب