تا حالا تو خواب استرس داشتین؟
یکی از عجیب ترین و بدترین حس هاییه که تجربه کردم نمیدونم چطوری توضیحش بدم ولی یطوریه که کاملا خوابی ولی همه چیز رو میفهمی و استرس داری.خیلی دردناکه خیلی.
جادوی ِآبی.
شده تا حالا بی دلیل غمگین بشی؟ اگه آره چیکار میکنی که بهتر بشی؟
زیاد
ولی واقعیت اینه که هیچ کدوم از غمهای ما بی دلیل نیست
سعی کن بیشتر خودت رو بشناسی
و بری به دنبال پیدا کردن دلیل و راه و چاه
گاهی میدونیم باید چیکار کنیم و میتونیم انجامش بدیم؛ اما شوق یا انگیزه رو گم میکنیم.