قوی نیستم، بسیار هم انسان زودرنج و نازک نارنجی هستم. در رفتار با بنده مدارا کنید.
نمیدونم چطور بگم ولی یه روزایی دلم میخواد وجود نداشته باشم.
نه غمگینم، نه ناراحت ، نه ناامید و نه هیچ چیزی شبیه به اینها. .
صرفا تحمل وجود داشتن رو از دست میدم انگار.