کاش زودتر امشب تموم بشه چون از شدت فشار و حسودی دارم میترکم 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
من دچار مازوخیسم احساسی هستم همیشه از آدم هایی خوشم میاد که میدونم قراره زجرم بدن.
حس میکنم دارم عوض میشم دیگه مثل سابق نمیخوابم، نمیخندم، دیگه با رفیقام بیرون نمیرم و از لحظه به لحظه زندگیم لذت نمیبرم و دیگه مطمئن شدم که به درد این دنیا نمیخورم.
^^هرجور حساب کنیم واقعا زجر آور و غیر تحمله که تو یه شهر غریب دور از همه ی فامیلا و خانوادت باشی.