امروز احساس کردم که صداتو شنیدم. ولی تو؟ توی همچین جای دورافتادهای؟ حتی خودمو هم به خنده میندازم. فکر کنم مثل قبلاها دارم خیالاتی میشم.
"من نمیخوام کسی نگاهم کنه، میخوام بقیه رو نگاه کنم!"این حرف رو بدون اینکه بهش فکر کنم گفتم و فکر کنم درست هم هست. اما قرار نبود اینطوری باشه.
بد بشه؟ خب بد بشه که چی؟ اگه تلاش نکنی هیچوقت به خوب نمیرسی. هزارتا بد بنویس تا یه دونهش خوب از آب دربیاد.
They cheer! Cause that's what they doooooo
When you're happy for yourself
They'll be so happy with youuuuuuu