هدایت شده از PICHE AKHAR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #کلیپ
تعجب نکنید! اینجا آمریکاست...
مردم متمدنی که برای خرید در جمعه سیاه، اینطور به جان هم میافتند!😳
پیچ آخری شو🔻
http://eitaa.com/joinchat/2884567040C4edcdaf490
🌺🍀🌺 به #سیاستمطهر بپیوندید:
🍀 @SyasatMotahar
🔸کانال #سیاستمطهر متعلق به دوره آموزشی #تربیتمدرسعلوم سیاسی بر مبنای #نظام فکریاستاد مطهری است.
🔸مطالب فوق مرتبط با مبنای بحث #آزادیانسان می باشد که استاد بیان فرمودند:
🔸 #آزادیاجتماعی بدون #آزادیمعنوی ممکن نیست.
🔸به عبارت دیگر:
#منفعتطلبینامشروع اولا: عامل اساسی #بردگیمعنوی و در نتیجه تضییع قوای عالی وجود انسان (نظیر عزتنفس، کرامتنفس، عقلسلیم، ...)
🔸و ثانیا عامل ایجاد #بردگیاجتماعی و تضییع حقوق و آزادی مشروع اجتماعی خود فرد و به علاوه تضییع حقوق دیگر اعضای اجتماع است.
🔶برای تهیه #کتاب، #نرمافزار و #صوتهای آموزشی دوره به آیدی زیر پیام دهید. در صورت تمایل می توانید در دوره های #پودمانی سه ماهه #کانونتربیتوسیاست مرکزمطالعاتراهبردی دانشگاهامامحسین(ع) نیز شرکت و علاوه بر فراگیری دانش و مهارت تدریس، جهت #جذب در #انجمنمدرسانعلومسیاسی و برخی دانشگاهها و نهادهای انقلابی معرفی شوید.
🍀 @SyasatMotahar97
🌺 #رهبرلیبرالدموکراسی به #دموکراسی اعتقادی ندارد!!🌺
🔸خاطره ای از کوفی عنان
اوایل که موضوع سوریه که پیش آمد، به دمشق رفتم و #مذاکراتی را شروع کردم.
ابتدا غربی ها قائل به #هیچچیزی نبودند و فکر میکردند در بازی ای که شروع کردند میتوانند به آنچه که میخواهند به سرعت دسترسی پیدا کنند.
بعد از مدتی که دیدند نتوانستند، آقای #کوفی_عنان دبیر کل سابق سازمان ملل را به عنوان نماینده ویژه در امور سوریه تعیین کردند.
.
آقای #عنان در ملاقاتی که با من داشت پرسید شما راه حل سوریه را چه میدانید؟
گفتم راه حل سوریه یک کلمه بیشتر نیست و آن #دموکراسی است.
ایشان رفت و بعد از مدتی برگشت.
پرسیدم من دفعه قبل #پیشنهادی دادم.
گفت اتفاقا راه حلی که شما پیشنهاد دادید #درست است، اما آمریکا به دنبال #دموکراسی نیست.
وی گفت این را من در مصاحبه عمومی هم گفتم. به همین دلیل وقتی برگردم این مسئولیت را #واگذار خواهم کرد و اتفاقا بعدش هم برگشت و #استعفا کرد.
🔸دکترسعیدجلیلی
#نفاقپیچیدهامروز
#مخالفآزادی
#بردگیسیاسی
🍀 @SyasatMotahar
🌿 دوباره #محرم و دوباره تبیین ... #چرایی دستور به اقامه عزای امام حسین(ع)؟
پيشوايان دين از زمان پيغمبر اكرم و زمان ائمه اطهار #دستور اكيد و بليغ دادهاند كه بايد نام حسين بن على زنده بماند، بايد مصيبت حسين بن على هر سال #تجديد بشود،
♦️ #چرا؟
بحث در اين #چرا است. اين چه دستورى است در اسلام؟
#چرا اين همه ائمه دين به اين موضوع اهتمام داشتند؟
#چرا براى زيارت حسين بن على اين همه اهتمام و ترغيب است، اين همه تشويق است؟
♦️ما بايد به اين #چرا دقت كنيم.
ممكن است كسى بگويد:
«اين براى اين است كه تسلى خاطرى براى حضرت زهرا باشد.»
آيا اين حرف #مسخره نيست كه بعد از هزار و چهار صد سال، هنوز حضرت زهرا احتياج به تسليت داشته باشد؟
در صورتى كه به نصّ خود امام حسين و به حكم ضرورت دين، بعد از شهادت امام حسين ديگر امام حسين و حضرت زهرا نزد يكديگر هستند.
اين #چهحرفى است؟!
مگر حضرت زهرا بچه است كه بعد از هزار و چهار صد سال هنوز هم دائماً به سر خودش بزند، گريه كند، بعد ما برويم به ايشان سرسلامتى بدهيم! اين حرفها دين را #خراب مىكند.
حسين مكتب #عملى در اسلام #تأسيس كرد.
حسين عليه السلام نمونه عملى #قيامهاى اصلاحى است.
خواستند مكتب حسين #زنده بماند،
خواستند حسين سالى يك بار با آن نداهاى شيرين و #عالى و #حماسه انگيزش ظهور پيدا كند، فرياد كند:
«أَ لا تَرَوْنَ إلى الْحَقَّ لا يُعْمَلُ بِهِ وَ الْباطِلَ لا يُتَناهى عَنْهُ لِيَرْغَبِ الْمُؤْمِنُ فى لِقاءِ اللَّهِ مُحِقّاً»
(آیا نمی بینید به حق عمل نمی شود و از باطل نهی نمی شود؟ در چنین شرایطی باید مؤمن مهیای لقاء الهی -شهادت- شود)
خواستند «الْمَوْتُ اوْلى مِنْ رُكوبِ الْعارِ» (مرگ از زندگى ننگين بهتر است) براى هميشه #زنده بماند.
خواستند «لا ارَى الْمَوْتَ الّا سَعادَةً وَ الْحَياةَ مَعَ الظّالِمينَ الّا بَرَماً»
(مرگ را جز سعادت و زندگی با ظالمان را جز خسارت نمی بینم)
براى هميشه زنده بماند.
زندگى با #ستمكاران براى من خستگىآور است؛ مرگ در نظر من جز #سعادت چيزى نيست.
خواستند آن جملههاى ديگر حسين: «خُطَّ الْمَوْتُ عَلى وُلْدِ آدَمَ مَخَطَّ الْقَلادَةِ عَلى جِيدِ الْفَتاةِ»
(در چنین شرایطی مرگ و شهادت چونان گردنبند دختران بر گردن فرزندان آدم زیبنده است.)
زنده بماند،
«هَيْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ» زنده بماند.
🔸حماسه حسینی، ج۱، ص۷۸
♦️ @SyasatMotahar
🔸تربیتمدرس #علومسیاسی برمبنای #نظامفکری استادمطهری(ره)
🌿 #هدفعزاداری گریستن نیست... #هدف تحقق برنامه امام حسین(ع) است
🔸امامخمینی(ره):
🔸امام حسين با #عدهكم #همهچيزش را فداى #اسلام كرد؛
مقابل يك #امپراتورى بزرگ ايستاد و #نه گفت؛
♦️ #هرروز بايد در #هرجا اين #نه محفوظ بماند.
و اين مجالسى كه هست مجالسى است كه دنبال همين است كه اين #نه را محفوظ بدارد.
بچه ها و جوان هاى ما خيال نكنند كه مسأله، مسأله «ملتِ #گريه» است!
اين را ديگران #القا كردند به شماها كه بگوييد «ملتِ #گريه»!
آنها از همين گريه ها #مىترسند،
براى اينكه گريه اى است كه گريه بر #مظلوم است؛
#فرياد_مقابل_ظالم است.
دسته هايى كه بيرون مى آيند، مقابل #ظالم قيام كرده اند.
اين ها را بايد حفظ كنيد.
اين ها #شعائرمذهبى ماست كه بايد حفظ بشود.
♦️اينها يك شعائر #سياسى است كه بايد حفظ بشود.
#بازيتان ندهند اين #قلم_فرساها! (۱)
🔸مسأله، مسأله گريه #نيست.
مسأله، مسأله تباكى #نيست.
♦️مسأله، مسئله #سياسى است كه ائمه ما با همان #ديد_الهى كه داشتند،
مى خواستند كه اين ملتها را با هم #بسيج كنند،
اينها را #يكپارچه كنند تا #آسيبپذير نباشند. (۲)
🔸(۱) صحيفه امام، ج۱۰، ص۳۱۶
🔸(۲) صحیفه امام، ج۱۳، ص ۳۲۳
#چراییعزاداری
♦️ @SyasatMotahar
🔸سید موسی الصدر:
من #حسینیه را حسینیه نمیدانم مگر اینکه دلاورانی را برای نبرد با #دشمن اسرائیلی فارغ التحصیل کند.
#چراییعزاداری
♦️ @SyasatMotahar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌿 #هدفعزاداری عمل به سیره حسینی
امام حسين با #عدهكم مقابل يك #امپراتورىبزرگ ايستاد و #نه گفت!
♦️بايد اين #نه محفوظ بماند
#مثلحسین با #مثلیزید #بیعت نمیکند!
نه به کدخداگرایان
@SyasatMotahar
🌿 #درسهایعاشورا چیست؟
امام خامنهای:
عاشورا پیامها و درسهایی دارد. عاشورا درس میدهد که برای #حفظدین، باید #فداکاری کرد.
درس میدهد که در #راهقرآن از #همهچیز باید گذشت.
درس میدهد که در میدان #نبردحقوباطل، کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان، شریف و وضیع و امام و رعیت، با هم در #یکصف قرار میگیرند.
۱۳۷۱/۰۴/۲۲
درس عاشورا، درس فداکاری و #دینداری و #شجاعت و مواسات و درس #قیامللَّه و درس محبّت و #عشق است.
♦️🔸انقلاباسلامی ایران؛
♦️🔸یکی از درسهای عاشورا، همین #انقلابعظیموکبیری است که شما ملت ایران پشت سر #حسینزمان و فرزند ابیعبداللَّه الحسین علیهالسّلام انجام دادید.
خود این - #انقلاب- یکی از درسهای عاشورا بود.
۱۳۷۷/۰۲/۱۸
امام بزرگوار ما، #محرّم را به عنوان ماهی که در آن، خون بر شمشیر پیروز میشود، مطرح نمود و به برکت محرّم، با همین تحلیل و منطق، خون را بر شمشیر پیروز کرد.
این، یک نمونه از جلوههای نعمت ماه محرّم و مجالس ذکر و یاد امام حسین علیهالسّلام است که شما دیدید.
۱۳۷۳/۰۳/۱۷
@SyasatMotahar
♦️ #عبرتعاشورا چیست؟
امام خامنهای:
🔹 #عبرت آن است که انسان نگاه کند و ببیند #چطورشد حسینبنعلی علیهالسّلام - همان کودکی که جلوِ چشم مردم، آن همه موردِ تجلیلِ پیغمبر بود و پیغمبر دربارهی او فرموده بود:
«سیّد شباب اهل الجنه»؛ سرور جوانان بهشت
بعد از گذشت #نیمقرن از زمان پیغمبر، با آن وضعِ فجیع کشته شد؟
۱۳۷۳/۱۰/۱۵
🔹اگر کسانی برای حفظ جانشان، راه خدا را #ترککنند و آنجا که باید حق بگویند، نگویند، چون جانشان به #خطر میافتد، یا برای مقامشان یا برای شغلشان یا برای پولشان یا محبّت به اولاد، خانواده و نزدیکان و دوستانشان، راه خدا را رها کنند، آن وقت حسینبنعلیها به #مسلخ کربلا خواهند رفت و به #قتلگاه کشیده خواهند شد.
۱۳۷۵/۰۳/۲۰
@SyasatMotahar
#شور_و_شعور_حسینی
🔶چرا همیشه از جنایت های کربلا گفته می شود؟!
🔶یکی از جانی های بر حسین بن علی ما هستیم!!
🔲استاد شهید مطهری:
🔹آيا تاريخچه عاشورا فقط رثاء است؟ فقط مصيبت است و چيز ديگرى نيست؟! اشتباه ما همين است.
🔹اين تاريخچه يك صفحه ديگر هم دارد كه قهرمان آن صفحه، ديگر پسر معاويه نيست، در آنجا قهرمان حسين است. در آن صفحه، ديگر جنايت نيست، تراژدى نيست، بلكه حماسه است، افتخار و نورانيت است، تجلى حقيقت و انسانيت است، تجلى حق پرستى است .
🔹چرا بايد هميشه جنايتهاى كربلا گفته شود؟ چرا هميشه بايد حسين بن على از آن جنبه اى كه مورد جنايت جانيان است مورد مطالعه ما قرار بگيرد؟ چرا شعارهايى كه به نام حسين بن على مى دهيم و مى نويسيم، از صفحه تاريك عاشورا گرفته شود؟ چرا ما صفحه نورانى اين داستان را كمتر مطالعه مى كنيم، درحالى كه جنبه حماسى اين داستان صدبرابر بر جنبه جنايى آن مى چربد.
🔹بايد اعتراف كنيم كه يكى از جانيهاى بر حسين بن على ما هستيم كه از اين تاريخچه فقط يك صفحه اش را مى خوانيم و صفحه ديگرش را نمى خوانيم. جانيهاى بر امام حسين آنهايى هستند كه اين تاريخچه را از نظر هدف منحرف كرده و مى كنند.
@syasatmotahar
🔘از بین سهجریان: #انقلابی، #ضد_انقلابی، #غیر_انقلابی؛ خطرناکترین جریان علیه اسلام، جریان غیرانقلابی است (نفاق)
@SyasatMotahar
🔘 #مأموریتپیامبر: مبارزه با جریان #ضدانقلاب برای ایجاد #انقلاباسلامی
🔘 #مأموریتامام: مبارزه با تفکر #غیرانقلابی بمنظور اتفاق مسلمین بر #انقلاباسلامی نبوی
@SyasatMotahar
💥 موضوع نزاعِ جبههٔ مؤمنین و جبههٔ استکبار چیست؟
نزاعِ بر سرِ خودِ «انسان» است؛ منازعه بر سرِ پذیرشِ «توحید و ولایت» است.
استاد سید محمدمهدی میرباقری:
«موضوع اصلِ نزاعِ جبههٔ مؤمنین و جبههٔ استکبار بر سر چيست؟ بر سرِ توحيد است. بر سرِ امكانات طبيعي نيست. محور این نزاع، انبياء و شياطين هستند.
مابِهِالنزاع چيست؟ اصلش انسانها هستند. موسای كليم وقتی میآيد، نمیگويد: نيل را به من واگذار كن، نمیفرمايد: حكومت مصر را به من بده، میفرمايد: «أرسل معي بني اسرائيل». سلطهٔ خود را از سر اين آدمها بردار. آن خيمهٔ تاريكي كه زدی، كه راه هدايت و فهم را بستی، آن را کنار بزن. وجود مقدس اميرالمؤمنين (عليه افضل صلوات المصلین) وقتی آن دوره را در خطبه شقشقيه تصوير میكنند، میگويند: دورهٔ تاريكی كور بود. هم فضا ظلمانی است و هم بصيرت و بصر انسانها گرفته شده است. دعوا سر اين است كه میخواهند فضا را روشن كنند، بصيرتها و بصرها را هم برگردانند، انسانها حقايق را بفهمند و راه بيفتند. مابِهِالنزاع در درجهٔ اوّل، انسان است و البته در درجهٔ بعد هم، اين امكانات و فاعلهای تَبَعی و اين مقدوراتی كه خدا برای انسان آفريده است؛ اينها در درجهٔ بعد هستند.
دعوا سر زمين و آب و خاك و امكانات طبيعی نيست، دعوا سر پرستش و كفر است، دعوا سر استكبار و خشوع است، موضوع اصلیاش هم انسانها هستند. شياطين میخواهند انسانها را به استكبار و تعزّز و لذّت نفس و خودپرستی دعوت كنند، كه در سايهٔ اين دعوت به خودپرستي و لذّت نفس، ولايت و سلطهٔ خودشان جاری بشود چون «إنّ عبادي ليس لك عليهم سلطان» از اول خدای متعال به شيطان فرموده است كه من دست تو را براي سلطه بر بندگانم باز نگذاشتهام، لذا او برای اينكه سلطه خودش را گسترش بدهد، اوّل دعوت به كفر میكند، اوّل دعوت به استكبار میكند، تا سلطهٔ خودش تحقق پيدا بكند.
دنيای مدرن هم همينطوری است، آرمانهايی را كه براي بشر مدرن بعد از جريان تجدد تعريف كردهاند ببينيد. اساسش بر اساس نفسپرستی است، خودپرستی است. چرا انسان به خودپرستی دعوت میكنند؟ چه كسانی دعوت میكنند؟ مصلحان؟ يا آنهايی كه دنبال سلطهجويی هستند؟ البته ممكن است يك جمعی هم باشند كه باور داشته باشند، اصلاح يعنی همين. اينها خطرناكترين جمعيّت هستند، خطرناكترين جمعيّت آن كسانی هستند كه «وإذا قيل لهم لا تفسدوا في الأرض قالوا إنّما نحن مصلحون الا إنّهم هم المفسدون ولكن لا يشعرون». آنهايی هستند كه فساد خودشان را صلاح میدانند و شعور اين را هم ندارند. اينها زيانبارترين مردم هستند.
پس، اين هم موضوع درگيری است. موضوع درگيری، جامعهٔ انساني است، ارادههای انسانی است؛ انبياء میخواهند ارادههای انساني را رشد بدهند تا مقام قرب و لقاء ببرند، میخواهند عبادت را در جامعه گسترش بدهند، در ارواح انسانها، در رفتارشان، در احساسشان، در عملشان، آن هم نه در خلوت و در زندگی فردي خودشان! در همهٔ حوزههای حيات اجتماعیشان، میخواهند بشر به پرستش مشاع اجتماعی برسد. يك پرستش اجتماعی شكل بگيرد، زندگی اجتماعی بشر، همكاری بشر، همدلی بشر، همفكری بشر، در جهتِ قرب باشد، میخواهند كارآمدی جامعه در پرستش خدای متعال افزايش پيدا كند و البته قاعدتاً بايد امكانات طبيعی هم در اختيار جامعهٔ مؤمنين قرار بگيرد؛ خدای متعال اين امكانات را هم برای بندگی خلق كرده است نه برای شيطنت. لذا وقتی بشر رو به بندگی میآورد همه اين امكانات در اختيار او قرار میگيرد؛ عصر ظهور را ببينيد، فرمود: زمين خزائن خودش را بيرون میريزد، آسمان، بركات خودش را نازل میكند؛ آن خيراتی كه در متن هستی بوده است و از كفار دريغ میشده است، آنها در اختيار مؤمنين قرار میگيرد. اين موضوعِ اصلیِ نزاع نيست، موضوعِ فرعیِ نزاع است، بلکه موضوع تبعِ است. دعوا سر مقدورات نيست: اوّل، دعوا سر انسان است، دعوا سر توحيد و كفر است.
در قدم بعد، موضوع دعوا سر چيست؟ بر سر خلافت الهی است، بر سر ولايت است. همهٔ انبياء آمدهاند ولايت الهی در عالم جاری بشود، و مؤمنين از اين ولايت نور برخوردار بشوند، مجاری ولايت نور هستند. شيطان، نمیخواهد اين ولايت نور بر ارادهٔ مؤمنين جاری بشود و مؤمنين تحت اين سرپرستی نور قرار بگيرند، دعوا در قدم دوّم سر موضوع خلافت است. ملاحظه فرموديد: شيطان، وقتی به آدم سجده نكرد، به خدای متعال عرضه داشت «لأقعدن لهم صراطك المستقيم» من مینشينم بر سر راه مستقيم اين بندگان تو. راه مستقيم چيست؟ روايات متعدد را ببينيد كه میفرمايند: بهخصوص در اينجا، راه مستقيم يعنی اميرالمؤمنين(علیهالسلام)، يعنی ولايت حقّه، يعنی آن خلافت مطلقهٔ الهي. من نمیگذارم مردم تحت ولايت ولی تو قرار بگيرند، من نمیگذارم انسانها تحت هدايت خليفهٔ تو قرار بگيرند، نمیگذارم خلافت الهی در ارادههای انسانی جاری بشود.»
@SyasatMotahar
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
13950728_18505_16k.mp3
297.5K
✳️ انقلاباسلامی= #خودباوری علیه #حقارتوابستگی
اولین شعار انقلاب= #استقلال
پیوست: #بزرگیوبزرگواریروح
@SyasatMotahar
هدایت شده از غلامرضا قاسمیان
نلغزیدن در بزنگاه.mp3
2.3M
✳️نلغزیدن در بزنگاهها
✔️ آدم باید #عبادات خود را انجام دهد تا موقع #بزنگاه درست عمل کند.
🔺کسانی که در روز #احد لغزیدند و پشت کردند، تنها به خاطر کارهای گذشتهشان بود* ...بِبعضِ ما کَسَبوا.
⚠️ این نیست که من هستم و #تفکرات و مبانی که دارم و در سر بزنگاه درست #تصمیم میگیرم!
〽️ همهی کارهایی که انجام دادهاید، شما را همراهی میکنند ... حسدی که در دل بارور کردهاید،
حتی یک #خاطره که در #ذهن آوردهاید.
🖇 لشکری از کارهایی که کردهاید و تصاویری که دیدهاید و ... را شما #موجود کردهاید و با شما تا #قیامت میماند.
حجت الاسلام قاسمیان
✳️ به دیگر عبارت، مطابق نظام فکری استاد مطهری، انجام کار درست در بزنگاه ها #آزادگی و آزادی ای را می طلبد که از قبل باید به تدریج توسط عبادت خدا این #آزادی از درون و بیرون حاصل شده باشد.
پیوست:
#آثارعبادت
#آزادیبندگی
@SyasatMotahar
⭕خواننده و هنرپیشه هالیوود:
به من ظلم و تجاوز شده. نمیخواهم #برده شهوت دیگران باشم. میخواهم مرا برای خودم بخواهند نه #بدن لختم!
💠 #پوشش سبب میشود #برده جنسی نباشم [=آزادیواقعی]
💠 مسیری که امثال این زن در آخر آنند همان #بردگی است که بعضی زنان و دختران #آزاد در آغاز تن دادن به آن هستند!
💢 استادمطهری: #آزادیاجتماعی بدون #آزادیمعنوی ناممکن است
@SyasatMotahar
کلاس های #اختیاری فشرده رفع اشکال #جریانشناسیفکریوسیاسی (مرحلهاول: جریانشناسیفکری) روزهای پنجشنبه به مدت ۴ هفته ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۳۰ از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱۵ آذر در مرکز مطالعات راهبردی، طبقه دوم برگزار می گردد.
هزینه این جلسات اختیاری با ۵۰ درصد تخفیف: ۲۰۰۰۰ تومان
علاقمندان کلاس حضوری به آیدی زیر پیام دهند:
@SyasatMotahar97
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
❇️ #ثبتناممرحلهدوم تربیتمدرس علومسیاسیبینشمطهر
🔺مهلت ثبتنام: ۳۰ آبانماه ۹۷
🔺ضمنا: جهت کسانیکه تابهحال اصلا در این دوره ها شرکت نکردهاند، ثبتنام #ترمزمستانمرحلهاول نیز از همین طریق درحال انجام است.
🔺به #آیدی زیر پیام دهید:
❇️ @syasatmotahar97
❇️ جهت ثبت نام در دوره های فوق، تا پایان آبانماه [ #تمدید تا دهم آذرماه] #درخواستثبتنام را به همراه:
1⃣نامونامخانوادگی
2⃣ اعلام #مرحلهدوم
3⃣شماره #تلفنهمراه
4⃣ تصویر #فیش واریز هزینه های:
♻️هزینه ثبت نام ( هر جلسه ۸۰۰۰ و مجموعا ۹۶۰۰۰ تومان)
هزینه منابع مرحله دوم بهمراه ارسال پستی: 75 هزار تومان
به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۵۹۹۲۶۰۸۰ (نبی زاده)
به آیدی زیر در پیامرسانهای #ایتا، #بله و #سروش ارسال فرمایید.
💢 @syasatmotahar97 💢
❇️ یادآوری:
💢شرکت عموم علاقمندانی که مرحله اول بینش مطهر را به اتمام رسانده اند، در مرحله دوم #بلامانع می باشد.
💢ضمنا: کسانیکه مرحله اول را نگذراندهاند، ثبتنام #ترمزمستانمرحلهاول نیز از همین طریق درحال انجام است.
💢شرکت همزمان در دو مرحله ممکن نمی باشد. یعنی هر ترم صرفا در #یکمرحله باید شرکت کنند.
❇️ شماره تماس با کارشناسان گروه علوم سیاسی:
۰۲۱۷۶۷۰۲۴۴۵- داخلی ۴۲۴ و ۴۲۵
با همکاری مؤسسات:
مؤسسه #بینشمطهر
کانون #تربیتوسیاست
مرکز #مطالعاتراهبردی تربیتاسلامی
دانشگاهجامع #امامحسین(ع)
#کانالعلمی دوره:
❇️ @SyasatMotahar