eitaa logo
سید یاسر جبرائیلی
37.5هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
720 ویدیو
86 فایل
🔸️استادیار تمدن اسلامی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ارتباط با ما: @jebraily_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
14020218توحید و شرک و پیشرفت و توسعه.mp3
24.7M
🎧 آیت‌الله میرباقری | سخنرانی پرنکته دربارۀ نتایج لیبرالیسم اقتصادی، ۱۴‌۰۲/۲/۱۸ ◀️ دوگانۀ «توحید و شرک» تا دوگانۀ «پیشرفت و توسعه» و تا الگوهای اقتصادی، امتداد دارد. ◀️ اگر رباخواری زیاد شود، فحشا توسعه پیدا می‌کند. ◀️ اگر از لیبرالیسم اقتصادی تبعیت کنیم، پیامدهای فرهنگی و سیاسی‌اش را، از جمله در حوزۀ حجاب، به ما تحمیل خواهد کرد. ◀️ مثال مهم سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی ☑️ @mirbaqeri_ir
12.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با ادعای وجود ۱۰ هزار تومان رانت در مرغ -که اگر هم بود حتما قابل مدیریت بود- مرغ ۲۷هزار تومانی را برای مردم ۱۰۰ هزار تومان کردند... @syjebraily
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با افراد مختلفی مواجه شدم که گفتند چرا پرفسور درخشان پشت آقا و امام پنهان شد و اقتصاد اسلامی را تعریف نکرد! حقیقتا برایم جای تعجب داشت که چطور این بیانات رسا و دقیق پرفسور درخشان را در مناظره نشنیدند! البته بخشی از این ماجرا مربوط است به واکنش‌های غیرمنطقی اما رسانه‌ای غنی‌نژاد. خواهش می‌کنم این کلیپ کوتاه را با دقت و تامل ببینید. پ‌ن: استناد به کلام امام و رهبری همچون استناد به منابع روایی باید به عنوان یکی از روش‌های علمی در مسائل مربوط به حکمرانی مورد استفاده قرار گیرد. توصیحات بیشتر ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
26.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا دولت تغییر کرد، اما وضع اقتصاد تغییری نکرد؟ @syjebraily
اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت| رهبر حکیم انقلاب اسلامی
إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ...
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
⭕️ آیا راسل سوسیالیست بود؟! دكتر غنی‌نژاد در پاسخ به نكته استاد درخشان در اينكه راسل ليبرال بود چنين گفت: ▪️«راسل ليبرال نبود. سوسياليست بود. خودش اين را گفته.» آيا دكتر غنی‌نژاد كه خود را از رهبران ليبراليسم در ايران معرفی می‌كند تا به اين درجه از حقايق ليبراليسم بی‌خبر است؟ اكنون چند نكته را برای آگاهی ايشان ذكر می‌كنيم: الف- راسل در سال 1956 چنين می‌نويسد: «آموزه‌هاي تئوريک كمونيسم عمدتاً از ماركس است. نقد من بر ماركس دو جهت دارد؛ اول آنكه ماركس گيج و احمق بود و دوم آنكه همۀ انديشه‌هاي ماركس كم و بيش مُلهم از نفرت و كينه بود.» (۱) نكته - كسی كه تا اين حد از ماركس متنفر باشد چگونه می‌تواند سوسياليسم در معنای واقعی كلمه را بپذيرد؟ ب- راسل در سال 1916 چنين می‌نويسد: «من روح سوسياليسم را نمی‌پسندم- اينجانب بر اين عقيده‌ام كه آزادی مبنای همه چيز است.» (۲) ج- راسل در سال 1951 چنين مي‌نويسد: «من هنوز به باورهای اساسی ليبراليسم همچون گذشته به شدت پايبندم.» (۳) د- يكی از فلاسفه و تاريخ‌دانان بزرگ فرانسوی و صاحب‌نظر در تاريخ فلسفه بريتانيا در سال 1935 چنين می‌نويسد: «اگر در پنجاه يا صد سال ديگر كسی بخواهد تاريخ انديشه‌های مدرن انگليسی را بنويسد برتراند راسل را در طبقه فردگرايان (۴) و آزادی‌خواهان (۵) قرار خواهد داد و نه سوسياليست‌ها (۶) » نتيجه- شايد دكتر غنی‌نژاد وقتی ديد استاد درخشان پرونده بی‌عفتی و هرزگی پدر، مادر و خود راسل را باز كرد و نشان داد كه راسل مُلحد است چاره‌ای نديد جز آنكه بگويد راسل اصلاً ليبرال نبود (چون ایشان لیبرالیسم را هم بندگی خدا معرفی کرده بود!!!) تا بدين وسيله بی‌آبرويی ليبراليسم را تا حدی حفظ كند. ناگفته نماند كه راسل در برخی مكتوبات خود از ارزش‌های سوسياليستی دفاع كرده است اما طبق آنچه از استاد درخشان شنیده‌ایم ایشان معتقدند كه چنين موضع‌‌گيری‌های راسل چيزی جز فريبكاری نبوده است كه شرح آن را در مجلد دوم كتاب فريب بزرگ نگاشته‌اند. فلذا از تمام استادان و دانشجویان و اهل علم خواهشمندیم در برابر این جریان علم‌نما و فریبکار با تمام توان ایستادگی کنند و اجازه ندهند با استفاده از ابزار رسانه‌های منحط به ذهن و قلب جوانان و مردم و بزرگوار و مسئولین هجوم بیاورند و روز به روز در راستای تقویت ساختارهای سرمایه‌داری لیبرال در این کشور حرکت کنند. ما وظیفه داریم در برابر این جاهلیت مدرن و قیام کنیم و جهاد تبیین در مقابل این پروپاگاندای شبه علمی را با تمام توان انجام دهیم. 1. “Why I am not a Communist”, Portraits from Memory, 1956 2. “I don’t like the spirit of socialism- I think freedom is the basis of everything.” in a letter to Gilbert Murray, 1916 3. “I still hold the fundamental liberal beliefs as strongly as ever.” in a letter to Gilbert Murray, 26 June 1951 4. Individualists 5. Libertarians 6. Elie Halevy, The Era of Tyrannies. New York University Press, 1935, 1960, page 201 ✍ حسین عباسی‌فر ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
دولت بدون اشراف بر جریان پول و کالا و فعالیت‌های اقتصادی، نه می‌تواند برنامه‌ریزی کند،‌ نه می‌تواند برنامه‌ی هدایتش را پیش ببرد، نه می‌تواند نظارت کند و نه می‌تواند درست و بجا حمایت کند. https://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=52361
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فروپاشی آرام آمریکا از دهه ۱۹۸۰ و با اجرای سیاست‌های نئولیبرال آغاز شد. درس نئولیبرالیسم این است که می‌توانید بزرگترین اقتصاد دنیا هم باشید، اما ۴۲ میلیون نفر از مردم‌تان غذا برای خوردن نداشته باشند...
📚 چاپ جدید کتاب به نمایشگاه کتاب تهران رسید. ♦️ کتاب «روایت رهبری» حاوی نکاتی جدید و منتشر نشده از نحوه انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۸ و بخش‌هایی منتشرنشده از خاطرات سیاسی ایشان است. 📌 شبستان اصلی راهروی ۲۲ غرفه‌ی @KhameneiBook
انسان، کالا نیست. قیمت ندارد. کرامت دارد.
هدایت شده از حسین زمانی میقان
چیست؟ یارانه ای است که با کاهش ارزش پول ملی به وجود می آید و با افزایش ارزش پول ملی از بین می رود و مسببان کاهش ارزش پول، منت آن را بر سر مردم می گذارند. @hzamanim