eitaa logo
تبیین منظومۀ فکری رهبری
35.4هزار دنبال‌کننده
9.1هزار عکس
1.9هزار ویدیو
408 فایل
کانال رسمی مجموعۀ مستقل و مردمی تبیین (ارائه دهنده و مجری اولین سیر مطالعاتی آشنایی با منظومۀ فکری رهبر انقلاب) پایگاه اطلاع‌رسانی: https://www.tabyinmanzome.ir پشتیبانی فنی: @support_tabyin روابط عمومی: ۰۹۱۰۲۵۸۸۸۱۸ @ertebat_tabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 🔸در اسلام همه چیز مقدّمه خودسازی انسان است. همه فرائض، احکام، تکالیف، واجبات، اجتناب از گناهان و نوافل و مستحبّات و احکام اجتماعی و فردی، همه و همه مقدّمه حیات طیّبه است؛ مقدمه زنده شدن انسان با روح انسانی است؛ مقدمه عروج انسان از عالم بهیمیّت و حیوانیّت و توحّش است. اگر بشر تحتِ تربیت الهی -که با اراده خود او قابل تحقّق است- قرار گیرد، این حیات طیّبه در نفس او به وجود خواهد آمد و محیط را هم طیّب و طاهر خواهد کرد و اگر این تربیت الهی نباشد و عزم و اراده‌ای را که انسان برای پیمودن راه خدا با آن، احتیاج دارد از دست بدهد و خود را در دست هواها و هوس‌های بشری رها کند، در حدّ حیوانیّت باقی خواهد ماند و حیوانی خطرناک‌تر از حیوان‌های دیگر خواهد شد. ۱۳۷۷/۱۰/۲۸ @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
تبیین منظومۀ فکری رهبری
حلول سال نو نزدیک شد ایرانیان بنابر رسم معهود، می‌بایستی در آغاز سال نو با شادی و سرور جامه‌های نو و
پس از اعلام عزا، همه طلاب جوان علوم دینی، به همان شکل که در مراسم عزا رسم است، لباس‌های سیاه پوشیدند... به یاد دارم نزد خیاط رفتم تا برایم پیراهنی سیاه بدوزد... روز بعد [از عزای عمومی] هم سالروز شهادت امام جعفر محمد صادق "علیه السلام" بود و معمولا در این روز مراجع دینی قم مجالس روضه برپا می‌کنند... رژیم شاه برای انتقام جویی از علمای قم، مخصوصا در چنین روزی نقشه خود را طراحی کرد. گروهی از افراد گارد مخصوص شاه به قم آمدند. نقشه آن‌ها این بود که در مجالس عزا که به مناسبت شهادت امام صادق "علیه‌اسلام" برگزار می‌شود آشوب بر پا کنند و سپس قدرت خود را نشان دهند و طلاب حوزه علمیه را به خاک و خون بکشند. @t_manzome_f_r مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
بخشی از فرمایشات پیرامون شخصیت نابغه‌ی قرن، حضرت آیت‌الله سید محمدباقر صدر 👇👇 مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری @t_manzome_f_r
گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیرامون شخصیت شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌  ... مرحوم شهید صدر قطعاً یک نابغه بود؛ این یک خصوصیّتى است. خب، ما آدمهاى بااستعداد در حوزه‌هاى علمیّه کم نداشتیم؛ آدمهایى که فهم داشتند، سلیقه داشتند، پشتکار داشتند و کارهاى بزرگى انجام دادند. علماى بزرگ ما مثل همین مراجع بزرگى که در این صدسال اخیر در ایران و عراق وجود داشتند همه مردمان بزرگى بودند. استعداد داشتند منتها نابغه یک خصوصیّاتى دارد که در اغلب این افراد، انسان این نبوغ را احساس نمیکند. مرحوم آقاى صدر "رضوان‌الله‌علیه" به نظر بنده قطعاً نابغه بود؛ یعنى کارى که از عهده‌ى او برمى‌آمد، از عهده‌ى خیلى از فقها و علما و متفکّرین حوزه‌هاى ما برنمى‌آید: فضاى دید بسیار وسیع، فهم نیازهاى دنیاى اسلام، پاسخگویى سریع و آماده به خواسته‌ها -ایشان همین «البَنکُ اللّاربوى» را در جواب درخواست دولت پاکستان نوشت؛ آن‌طور که شنیدم آنها می‌خواستند یک کار این‌جورى درست کنند، ایشان بلافاصله این [کتاب‌] را فراهم کرد و براى آنها فرستاد- ایشان واقعاً یک نابغه‌اى بود، مسائل را می‌فهمید، مسائل را حدس میزد.  ایشان در نجف ارتباط تامّ و تمامى با امام نداشتند؛ به‌طور معمول، یک ارتباط خیلى ضعیفى با بیت امام و با تشکیلات امام [داشتند]، ارتباطشان خیلى زیاد نبود؛ ولیکن به‌مجرّد اینکه انقلاب شد و امام آمدند ایران، ایشان آن حرف معروف را زد که به شاگردان خودش گفت ذوب بشوید در امام خمینى همچنان که او در اسلام ذوب شده؛ این حرف ایشان معروف است. این خیلى شناخت لازم دارد، خیلى فهمِ اوضاع لازم دارد که بفهمد مسئله‌ى انقلاب چیست. ما کسانى را داریم که تا همین امروز که قریب چهل سال از انقلاب می‌گذرد، هنوز درست نفهمیده‌اند این انقلاب چه بود و چه شد و چه اتّفاقى افتاد... این آدم، آن‌روز درک کرد انقلاب را و مسائل و مفاهیم انقلاب را. اینها نبوغ است؛ یعنى شناخت درست محیط را، پیرامون را، علم را، بیان را، کیفیّت تبیین را، اثرگذارى را. ...حکومت و نظام اجتماعى، بدون نظریّه امکان ندارد که باقى بماند؛ اوّلاً به وجود بیاید، یا باقى بماند، یا رشد بکند. این آدم، آدم نظریّه‌پرداز بود؛ این انسان، انسان برجسته‌اى بود. به نظر من شخصیّت آقاى صدر، حالا اگر نگوییم بى‌نظیر، حدّاقل یک شخصیّت کم‌نظیر بود. خب، حالا ما کسانى با استعدادهاى خوب الحمدلله در حوزه‌هاى علمیّه داریم؛ در قم که ما می‌دانیم و مى‌شناسیم افراد زیادى هستند؛ لکن آن نبوغ، یک چیز دیگرى بود که در ایشان وجود داشت.  ... ان‌شاءالله خداوند درجات آن شهید عالى‌قدر را عالى کند؛ خداوند اجر داد به این مرد بزرگ که شهادت را نصیب او کرد؛ آن هم آن شهادت دشوارى که ایشان مبتلا شد و دچار [ آن‌] شد. و امیدواریم که ان‌شاءالله خداى متعال روزبه‌روز روح ایشان را به خودش نزدیک‌تر و مقرّب‌تر کند و درجات ایشان را عالى‌تر کند و ان شاءالله با اجداد طاهرین‌شان محشور بشوند. والسّلام علیکم و رحمةالله‌ ۱۳۹۵/۵/۲۵ به مناسبت سالروز آیت الله سید محمدباقر صدر مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری @t_manzome_f_r
تبیین منظومۀ فکری رهبری
[آن کسی که] این هر دو منصب را به حکم خدا و پیغمبر "صلی‌الله‌علیه‌و‌آله" در دست گرفت؛ یعنی منصب تفسی
امام دارای دو بال است: یک بال، بال فکری؛ یک بال، بال سیاسی. امام با یک دست مکتب را تبیین می‌کند، با دست دیگر زمام جامعهٔ اسلامی را در دست می‌گیرد و به سوی هدف پیش می‌برد... ما اگر چنانچه صد سال هم عمر کنیم، امّا ندانیم که امام ما برای چه بود و در راه اماممان حرکت نکنیم، شایسته و لایق نام شیعه نیستیم... "علیه‌السلام" @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
💠💠💠 💠 ✔️ اخبار کوتاه از طرح مطالعاتی تبیین منظومه فکری رهبر انقلاب اسلامی سه‌شنبه ۹۸/۱/۱۹ ▪️مباحثه گفتار اول از کتاب هم رزمان حسین علیه السلام در گروه آموزش مختص نمایندگان طرح تبیین منظومه فکری رهبری امروز ساعت ۱۷ توسط نماینده شهر شیروان انجام می‌شود‌. ▪️برنامه‌ی مباحثه کتب سیر مطالعاتی طرح تبیین در گروه جهادی ، آغاز شد. ▪️هشتمین گروه مطالعاتی فعالیت خود را آغاز کرد. ▪️یکی از دوستان حاج قاسم سلیمانی در روز گذشته میهمان آشپزخانه‌ی جهادی بودند. ▪️اعضای درخواست کننده‌ی ورود به گروه‌های سیر مطالعاتی در ، در حال ورود به گروه‌های ۳۶ و ۳۷ سیر مطالعاتی هستند. ▪️گروه دوم سیر مطالعاتی در مطالعه کتاب روش تحلیل سیاسی را از امروز شروع خواهند کرد. ▪️گروه‌های سیر مطالعاتی در با شعار سالی که نکوست از بهارش پیداست، با تمام قدرت فعالیت خود را شروع کردند. ▪️گروه‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ سیر مطالعاتی در در حال عضو گیری هستند. @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
هدایت شده از کتابشناسی رهبر انقلاب
عنوان: حـقـیقتـ درخـشانـــ جمع آوری: محمـد فردے، محمـد محمدپور، امیرمحـمد حکـمتیـان انتشارات: مرکـز اسنـاد و تحقیقـات دفـاع مقـدس این کتـاب شامـل بیانـات مقـام معـظم رهبـرے در طول سال‌هـاۍ ۱۳۵۹ تا ۱۳۹۵ در خصوص نقش دو نـهاد انقلابی سپاهـ پاسـداران و بسیج در دوران دفـاع مقدس است. @khamenei_book1 ┄┅══════┅┄ @t_manzome_f_r منظومه فکرۍ رهبرے
تبیین منظومۀ فکری رهبری
#سـپـاه عنوان: حـقـیقتـ درخـشانـــ جمع آوری: محمـد فردے، محمـد محمدپور، امیرمحـمد حکـمتیـان انتش
📚 ۵ جلد از کـتـابــ هـاے بـیـاناتــ امـام امـت اسـلامۍ، رهـبـر معـظـم انـقـلاب حـضـرت آیـت‌الـلـه‌العـظـمے‌ خامـنه‌اے با موضـوعــ در کانال کتاب شناسی رهبر انقلاب معرفی شده است. اسامی برخی از کتاب‌ها 🔻 ۱. تاریخ شفاهی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲. سپاه از دیدگاه مقام معظم رهبری ۳. حکمت نامه سپاه و... 🔰🔰🔰🔰 @khamenei_book1
رهبر انقلاب اسلامی روز پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با نیمه‌ی شعبان، سالروز ولادت باسعادت قائم آل محمد "عجل الله فرجه الشریف" با ملت شریف ایران مستقیم سخن خواهند گفت. 🔸️سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب ساعت ۱۱ صبح از شبکه‌های رسانه‌ی ملی پخش خواهد شد. @t_manzome_f_r
هدایت شده از اسماعیل فخریان
یک سوال و یک تذکر مطمئناً استفاده از ابزارهای ساخت دشمن، برای ضربه زدن به دشمن می تواند تاثیر گذار باشد. مطمئناً با ابزارهای موجود می‌توانیم بخشی از اهداف خود را در بخش‌های مختلف، عینیت بخشیم. امروزه توییتر و اینستاگرام و فیسبوک و یوتیوب و تلگرام... از ابزارهای رایج ارتباط جمعی هستند که صهیونیستی بودنِ آن‌ها مورد اذعان همه‌ی کارشناسان است. معنای صهیونیستی بودن آن‌ها، یعنی آن ابزار ساخته شده‌اند تا وسیله اشاعه‌ی سبک زندگی غربی در جامعه‌ی هدف و ضربه زدن در بخش‌های مختلف باشند. این ابزارها با تفنگ و موشک و امثال اینها کاملا متفاوت هستند. شما وقتی تفنگی را در میدان جنگ به غنیمت گرفتید، می‌توانید از این تفنگ صددرصد بر علیه دشمن استفاده کنید، شما وقتی پهبادی را به غنیمت گرفتید، می‌توانید از آن بصورت صددرصدی بر علیه دشمن استفاده کنید، اما نرم افزار و برنامه‌های مجازی و اپلیکیشن‌ها اینگونه نیستند، یعنی مدیریت آن ها به دست سازنده آنهاست، تمام اطلاعاتی که در این نرم افزار‌ها مبادله می‌شود بی کم و کاست در اختیار سازنده آن قرار دارد و به راحتی می‌تواند کاربران را مدیریت کند. خب حالا ما هستیم و زمین دشمن (ابزار ساخت شده توسط او) و دغدغه‌های دینی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و تربیتی و اقتصادی و آموزشی و از این قبیل موارد. طرح مساله: در زمین دشمن با توضیحاتی که داده شد، تاثیر ما برای ضربه زدن به او چقدر خواهد بود؟ ما با ابزاری که مدیریت آن صددرصد در دست دشمن است چقدر می‌توانیم به او ضربه بزنیم؟ یا چقدر می توانیم اهداف خود را پیاده کنیم؟ به عبارت واضح‌تر، او چقدر به ما اجازه فعالیت بر علیه خودش را می‌دهد؟ (پاسخ این سوال بر عهده‌ی خواننده‌ی این متن) مسئله بعدی که بسیار پر اهمیت است اینکه وقتی شما فراخوان می‌زنید و همه افراد را بدون اینکه آنها را از لحاظ سن و سواد و کارکرد و توانایی و تخصص و آگاهی و سواد رسانه‌ای، تفکیک کرده باشید، بدون در نظر گرفتن هیچ یک از این موارد آنها را وارد زمین دشمن می‌کنید و از آنها در یک زمان موقت و پاره وقت یک استفاده حداقلی می‌کنید، مثل هشتگ زدن، بعد از اتمام این عملیات مجازی و به تعبیری بعد از این طوفان، در طول آن مدتی که این افراد در زمین دشمن باقی می‌مانند چه تضمینی وجود دارد آنها که با دعوت و فراخوان شما وارد زمین دشمن شده‌اند، تحت تاثیر برنامه ها و افکار دشمن قرار نگیرند؟! به عنوان مثال وقتی گفته می‌شود در شب نیمه شعبان همگی وارد توییتر شوند و طوفان توییتر راه بیندازند و فلان جمله را هشتگ کنند، : بعد از اتمام نیمه شعبان و مناسبت‌های شبیه آن، افرادی که با فراخوان شما وارد توییتر شده‌اند چه تضمینی وجود دارد که مورد آسیبِ سازندگان توییتر قرار نگیرند؟ شما بعد از این طوفان، این کاربران را چگونه مدیریت می‌کنید؟! به آنها چگونه مصونیت می‌دهید؟ بزرگوارانی که همه افراد را بدون هیچ گونه تفکیکی دعوت به ورود به توییتر می‌کنید لطفاً به این سوال ساده پاسخ کامل بدهید. ممکن است سوالی مطرح شود که آیا شما مطلقا مخالف ورود به زمین دشمن هستید؟! پاسخ بنده همان فرمایش رهبر انقلاب خواهد بود که "برای ورود به زمین دشمن، جبهه‌ی هوشمند لازم است". نه فراخوان با نشر حداکثری. ممکن است مسئله‌‌ی دیگری مطرح شود که این فضاها اگرچه ساخته دست دشمن است لکن قصد ما این است که بر روی افرادی که در آنجا فعالیت دارند یا حضور دارند تاثیر مثبت داشته باشیم، در پاسخ خواهیم گفت این افراد اگر خودی هستند چرا در زمین خود برای آنها برنامه نداشته باشیم و اگر دشمن ما هستند، در این صورت قطعاً تاثیر ما حداقلی خواهد بود، در حالی که زمین او را تبدیل به یک برند کرده‌ایم. مسئله بعدی این گونه مطرح می شود، خب ما بخواهیم یا نخواهیم، اقدامی بکنیم یا نکنیم اکثریت مردم در این فضاها حضور دارند، پس ما مجبوریم برای فعالیت و تاثیر گذاری در آنجا حضور یابیم، پاسخ خواهیم داد همچنان که دشمن توانسته است در یک مدت خاص و با یک برنامه‌ریزی معین، اینطور القا کند که تنها راه ارتباطی مردم با یکدیگر همین ابزارهایی است که من ساخته‌ام ما هم می‌توانیم در یک زمان مشخص و بک برنامه‌ی منسجم این فرهنگ را در ذهن مخاطب عوض کرده و ابزارهای جایگزین را به او معرفی کنیم و تمرکز خود را بر خروج افراد از زمین دشمن و ساخت ابزارهای جایگزین بگذاریم.
هدایت شده از اسماعیل فخریان
اما تذکر سال‌ها و قرن‌هاست که امت اسلام دچار انحراف در اصلی‌ترین مبانی و معارف خود بوده است و همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌های مصلحان این بوده است که مسلمانان را با لبّ‌اللباب اسلام آشنا کنند. در میان مصلحان، امامین انقلاب در میان ما بوده و هستند و ما سیره عملی آنها را در مبارزه با تحریف و قشری گری دیده و میبینیم. در چند هفته‌ی اخیر، چله‌های مختلف را در استغاثه به امام زمان "علیه‌السلام" و یا ادعیه‌ی خاص می‌بینیم -ضمن احترام به همه‌ی بزرگواران- حواسمان باشد که ظهور بیش از دعا، نیاز به مبانی فکری و معرفتی و تلاش برای آماده کردن حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر"علیه‌السلام" دارد، مراقب باشیم پیشنهاد چله نشینی‌ها مردم را قشری و سطحی بار نیاورد. مراقب باشیم هر علامتی را به عنوان علامت ظهور معرفی نکنیم و در پی آن برای مردم پیشنهاد خاص چله نشینی معین نکنیم. اسماعیل فخریان ۱۳۹۹/۱/۱۹ @fakhrian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هم روحتان در انتظار ارواحنا فداه باشد، هم نیروی جسمی‌تان در این راه حرکت بکند. هر قدمی که در راه استواری این اسلامی برمی‌دارید، یک‌قدم به حضرت مهدی عج‌الله‌تعالی‌فرجه نزدیک‌تر می‌شوید. ۶۰/۳/۲۹ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• @khamenei_voice @t_manzome_f_r
تبیین منظومۀ فکری رهبری
اقامه دين، وظيفه ‎است. حاكميت دين، هدف مهم همه اديان است؛ «لِيَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ». قيام به
مسئله، مسئله داعیه خلافت و امامت بود. درراه اين داعيه، ائمه ما كشته شدند، يا به زندان رفتند. امامت يعنى چه؟ آيا يعنى همین‌که مسئله بگويى و دنيا را ديگرى اداره كند؟ آيا معناى امامت در نظر شيعه و در نظر مسلمين، اين است؟ هيچ مسلمانى اين را قائل نيست؛ چه طور من و شماى شيعه مى‌توانيم به اين معنا قائل باشيم؟ امام صادق دنبال امامت بود ـ يعنى رياست دين و دنيا ـ منتها شرايط جور نمى‌آمد؛ اما ادعا كه بود؛ براى خاطر همين ادعا هم آن بزرگواران را كشتند. پس اين معناى حاكميت دين است كه پيامبران برايش مجاهدت كردند و ائمه برايش كشته شدند. حالا حاكميت دين، در بلد و در وطن خود ما ـ نه آن سر دنيا ـ به وجود آمده است؛ آيا مى‌شود يك نفر بگويد من دین‌دارم، من آخوندم، اما خودش را سرباز اين دين نداند؟ مگر چنين چيزى مى‌شود؟ @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
تبیین منظومۀ فکری رهبری
نگاهی به اندیشه‌ها و کنش‌های آیت‌الله خامنه‌ای قبل و بعد از انقلاب‌ نشان می‌دهد که ایشان تلاش کرده‌ا
تداوم این روحیّه (انقلابی‌گری) پس از انقلاب نمونه‌های فراوانی در رفتار آیت‌الله خامنه‌ای دارد؛ برای مثال ایشان خردادماه سال ۱۳۶۸ در حاشیّه‌ی شایعات در مورد برنامه‌ کاری آینده‌ی خود-پس از اتمام مسئولیّت ریاست‌جمهوری -می‌گوید: همیشه در دوران این هشت ساله‌ی ریاست‌ جمهوری با افراد متعدّد گفتم که اگر امام به من می‌گفت شما برو بشو رئیس دایره‌ی عقیدتی.سیاسی گروهان ژاندارمری زابل، من می‌رفتم. الان هم همین جور است. اگر بنده را امام مامور کند، بنده اصلا معطل نمی‌کنم... زن و بچه‌ام را بر می‌دارم و می‌روم زابل می‌مانم (۵خرداد۱۳۶۸) @t_manzome_f_r مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از کتابشناسی رهبر انقلاب
عنوان: از ژرفــاے نـمـــاز مؤلف: ســیـد عـلۍ خـامـنـه‌اے ناشر: دفتـر نشـر فرهـنگ اسلــامۍ سال چاپ: ۱۳۷۷ این کتـاب، مجمـوعـه چند سخـنرانی است کـهـ در سال ۱۳۵۱ در مسـجد ((کـرامت مشهد)) ایراد شدهـ است. در این سخـنرانـی‌ها ضمن ترجمـهـ و تفسیر سورهـ حمـد مباحثـۍ چون توحید، تسبیحـات اربعه، ارکان و واجبات نمـاز مطرح شدهـ است. @khamenei_book1 ┄┅══════┅┄ @t_manzome_f_r منظومه فکرۍ رهبرے
تبیین منظومۀ فکری رهبری
#دیـــن عنوان: از ژرفــاے نـمـــاز مؤلف: ســیـد عـلۍ خـامـنـه‌اے ناشر: دفتـر نشـر فرهـنگ اسلــام
📚 ۸ جلد از کـتـابــ هـاے بـیـاناتــ امـام امـت اسـلامۍ، رهـبـر معـظـم انـقـلاب حـضـرت آیـت‌الـلـه‌العـظـمے‌ خامـنه‌اے با موضـوعــ در کانال کتاب شناسی رهبر انقلاب معرفی شده است. اسامی برخی از کتاب‌ها 🔻 ۱. درست فهمیدن اسلام ۲. هنر دینی از دیدگاه مقام معظم رهبری ۳. چشمه همیشه جاری و... 🔰🔰🔰🔰 @khamenei_book1
تبیین منظومۀ فکری رهبری
آن چیزی كه از امام برای ما قابل تقلید است، هدف‌های او و حركت به سمت آن هدف‌هاست. هیچكدام از هدف‌ها و
چیزی كه امام را وادار می‌کرد كه علی‌رغم همه‌ی این حرف‌ها، امید را از دست ندهد و به حركت خود ادامه دهد، انجام تکلیف الهی بود. او معتقد بود كه این انقلاب را یك دست غیبی هدایت و پشتیبانی می‌كند و ما نباید به دنبال نتیجه‌ی كار خود باشیم... بارها ایشان می‌فرمود كه ما كار را برای رساندن به «نتیجه» نمی‌كنیم، بلکه مأمور به انجام «تکلیف» هستیم... آن‌كس كه برای انجام تکلیف كار می‌كند، پیروزیش به این نیست كه به مقصود خود دست پیدا كند، بلکه زمانی احساس پیروزی می‌كند كه موفق شود به تکلیفش عمل كند. ۱۳۶۸/۰۳/۱ ۳۵ @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
: ، مظهر به آینده است؛ یعنی همه‌ی امیدهایی که ما به چیزی پیدا می‌کنیم، ممکن است بشود، ممکن است نشود؛ امّا امید به اصلاح نهایی به‌وسیله‌ی ولیّ مطلق حضرت حق، (عجّل‌الله تعالی فرجه و ارواحنا فداه) امید غیر قابل تخلّف است. ۱۳۹۷/۲/۱۰ @t_manzome_f_r تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دعوت «سید حسن نصرالله» به پویش جهانی 🔹قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و دعای فرج 🔸شب نیمه شعبان‌ @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
رهبر انقلاب اسلامی: یکی از مهمترین روزهای سال، روز نیمه شعبان است که هم مصادف با ولادت ذیجود و مسعود حضرت بقیةالله "ارواحنافداه" شده است و هم شب و روز نیمه شعبان -با قطع نظر از ولادت این بزرگوار در این شب و روز- از لیالی و ایام متبرّکند. شب نیمه شعبان، شب بسیار متبرّکی است. تالی تلو لیالی قدر و وقت توجّه و تذکّر و توسّل به ذیل عنایات باری‌تعالی‌ و طلب و درخواست است. اعمال و ادعیّه‌ای هم دارد که اگر موفّق شده‌اید و آنها را انجام داده‌اید، ان‌شاءالله مشمول قبول پروردگار باشد. اگر کسانی هم غفلت کردند و توجّه نداشتند، به یاد نگهدارند که همه سال، شب نیمه شعبان را مغتنم بشمارند. ۱۳۷۶/۹/۲۵ @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▫️شما هم به این مجلس دعوتید 🔺 ✔️سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین فخریان به مناسبت میلاد امام زمان "عجل‌الله‌فرجه" به صورت زنده در سایت و کانال آپارات مجموعه‌ی تبیین برگزار می‌شود. 🔸زمان: پنج‌شنبه ۲۱ فروردین، ساعت ۱۸:۳۰ 🔸 لینک ورود به جلسه ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد. @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری