eitaa logo
تبیین منظومۀ فکری رهبری
35.4هزار دنبال‌کننده
9.1هزار عکس
1.9هزار ویدیو
409 فایل
کانال رسمی مجموعۀ مستقل و مردمی تبیین (ارائه دهنده و مجری اولین سیر مطالعاتی آشنایی با منظومۀ فکری رهبر انقلاب) پایگاه اطلاع‌رسانی: https://www.tabyinmanzome.ir پشتیبانی فنی: @support_tabyin روابط عمومی: ۰۹۱۰۲۵۸۸۸۱۸ @ertebat_tabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰به‌مناسبت سالگرد شهادت شهید مصطفی صدرزاده و ؛ فیلم داستانی را دسته‌جمعی آنلاین ببینید 🎥 اکران مردمی آنلاین داستانی دیپورت؛ برداشت کوتاهی از زندگی 🗓 زمان اکران: امشب ۲ آبان ساعت ۲۱ 💢 لینک رزرو اکران: yun.ir/deport @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
💢نشست اعضای محترم مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری با سخنرانی: حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان سه‌شنبه ۴ آبان، ساعت ۱۶ ، بلوار شهیدان خاندانی، فرهنگسرای مهر، سالن مهرگان @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
هدایت شده از نوشته‌های انقلابی
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم این کانال از امروز اختصاص به بازنشر نوشته‌ها، یادداشت‌ها و نقدهای انقلابی می‌یابد. @enqelabi_nevesht 📌کانال نوشته‌های انقلابی
تبیین منظومۀ فکری رهبری
#الگوی_بی‌نظیر قسمت۲ صحنه‌ی دوم از زندگی پیامبر، رفتار آن حضرت با مردم بود. هرگز خلق و خوی مردمی و
قسمت۳ و بالاخره صحنه‌ی سوم از زندگی پیامبر، ذکر و عبادت الهی آن حضرت بود. پیامبر با آن مقام و با آن شأن و عظمت، از عبادت خود غافل نمی‌شد؛ نیمه‌ی شب می‌گریست و دعا و استغفار می‌کرد. ام‌سلمه یک شب دید پیامبر نیست؛ رفت دید مشغول دعا کردن است و اشک میریزد و استغفار می‌کند و عرض می‌کند: «اللّهم و لا تکلنی الی نفسی طرفة عین». ام‌سلمه گریه‌اش گرفت. پیامبر از گریه‌ی او برگشت و گفت: این‌جا چه می‌کنی؟ عرض کرد: یا رسول‌الله! تو که خدای متعال این‌قدر عزیزت می‌دارد و گناهانت را آمرزیده است - «لیغفرلک الله ما تقدّم من ذنبک و ما تأخّر» - چرا گریه می‌کنی و می‌گویی خدایا ما را به خودمان وانگذار؟ فرمود: «و ما یؤمننی»؛ اگر از خدا غافل بشوم، چه چیزی من را نگه خواهد داشت؟ این برای ما درس است. در روز عزت، در روز ذلت، در روز سختی، در روز راحتی، در روزی که دشمن انسان را محاصره کرده است، در روزی که دشمن با همه‌ی عظمت، خودش را بر چشم و وجود انسان تحمیل میکند، و در همه‌ی حالات خدا را به یاد داشتن، خدا را فراموش نکردن، به خدا تکیه کردن، از خدا خواستن؛ این، آن درس بزرگ پیامبر به ماست. @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهم‌ترین خصوصیت امام، اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی بود. اسلام آمریکایی دو شاخه دارد: و ۹۴/۳/۱۴ @video_khamenei @t_manzome_f_r
اولین جلسه‌ی جمع‌بندی کتاب "علیه‌السلام" با تدریس استاد، حجه‌الاسلام والمسلمین صلح‌میرزایی برگزار شد. @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
🔻نشست اعضای مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری در با حضور حجه‌الاسلام والمسلمین فخریان 🔸شنبه ۸ آبان، ساعت ۱۵:۱۵ 🔹بلوار امین، بلوار جمهوری، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، طبقه سوم، سالن جلسات(جنب نمازخانه) ▫️ویژه اعضای معارف ۱ و۲ @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
حالا این [مطالبی] که بنده دارم عرض می‌کنم، به‌عنوان موعظه نیست؛ نه اینکه ما داریم حالا موعظه می‌کنیم، نصیحت میکنیم، [بلکه] این حرف زدن و این گفتن، برای این است که یک تفکّر عمومی به وجود بیاید، یک خواست عمومی به وجود بیاید و همه بخواهند که این مقاصد[انقلاب] تحقّق پیدا بکند... برای این است که این خواست عمومی، در دلها، در زبانها، در عملها خودش را نشان بدهد و همه به این سمت حرکت بکنند. وقتی یک چیزی به‌صورت یک گفتمان عمومی درآمد و خواستِ عمومی شد، طبعاً تحقّق پیدا میکند؛ یعنی مسئولین هم در همان جهت حرکت میکنند. ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
💢نشست اعضای محترم مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری در با سخنرانی: حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان سه‌شنبه ۴ آبان، ساعت ۱۶ ، بلوار شهیدان خاندانی، فرهنگسرای مهر، سالن مهرگان @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تألم مطلع شدیم خانم احمدی از فراگیران مجموعه‌ی تبیین در‌ تهران بر اثر سانحه تصادف، در مسیر مشهد به تهران، دعوت حق را لبیک و به دیار ابدی شتافتند. ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و داغدار ایشان، رحمت الهی و علو مراتب این مرحومه را از درگاه خداوند منان خواهانیم. جهت شادی روح این تازه‌ درگذشته، سوره فاتحه را قرائت می‌کنیم. @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
کاشان، نشست با اعضا.mp3
14.7M
🎙 ▫️ نشست با اعضای کاشان 🔸سخنران: حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ 🔹مکان: کاشان، فرهنگسرای مهر @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
نشست اعضای مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری در با حضور حجه‌الاسلام والمسلمین فخریان زمان: سه‌شنبه ۱۱ آبان، ساعت ۱۵:۱۵ مکان: میدان بهارستان بسمت سرچشمه، کوچه صیرفی پور، مجتمع شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه)، حسینیه شهدای هفتم تیر @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
تبیین منظومۀ فکری رهبری
#اطلاعیه 🔻نشست اعضای مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری در #قم با حضور حجه‌الاسلام والمسلمین فخریان
به یاری خدا این جلسه در سالن کوثر(طبقه‌ی همکف) و با حضور فراگیران معارف ۱،۲،۳ برگزار می‌گردد. @t_manzome_f_r 📌روابط عمومی مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
AUD-20211028-WA0020.mp3
6.9M
🎙یه عالمه گریه، به روضه بدهکارم @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
عدالت مهم‌ترین شعار و تحققش والاترین هدف انقلاب اسلامی است. عدالت‌خواهی جزو شئون اسلامی و انقلابی ماست. خداوند متعال در آیه ۲۵ سوره حدید، غایت بعثت انبیاء و ارسال رسل را تحقق عدالت می‌داند، لکن عدالت‌خواهی هم مثل هر فعالیت اجتماعی دیگر، آداب، اصول و قواعد خاص خود را دارد، در ادامه به ۱۲ اصل از اصول عدالت‌خواهی که در بیانات رهبر انقلاب اسلامی آمده است، اشاره می‌کنیم🔻   🔹۱. نیازمند «» هستیم اداره‌ی کشور نیاز دارد به اینکه به یک جمع‌بندی قوی و متقن و مستدل در باب برسد که بتواند بر اساس آن جمع‌بندی، برنامه‌های بلندمدت را طراحی کند. بعد از آنکه ما به یک نظریه‌ی متقن و جمع‌بندی شده‌ای در باب عدالت رسیدیم، تازه برای پیدا کردن شیوه‌های اجرا و تحقق آن در جامعه، به بحث‌های کاربردی نیاز داریم؛ که این خودش پژوهش‌های فراوانی را دنبال خواهد کرد. آن وقت در اینجاست که ما می‌توانیم از تجربیات بشری استفاده کنیم.  ۱۳۹۰/۰۲/۲۷   🔸۲- شعار را تقویت و همگانی کنید اما... هرچه می‌توانید، شعار اصلی عدالت و آنچه را مربوط به عدالت است، تقویت و همگانی و در ذهن‌ها تعمیق کنید و روی پشتوانه و فلسفه‌ی فکری آن کار کنید - اینها لازم است - اما کاری نکنید که مخالفان شما این تردید را دامن بزنند که آیا نظام اسلامی می‌تواند؟ آیا نظامی اسلامی توانسته؟ البته که می‌تواند؛ البته که توانسته! مدعی دستگاه‌های مختلف از لحاظ کارآمدی، خودِ بنده هستم. من دائماً نسبت به کارآمدی، از اینها سؤال و مطالبه می‌کنم؛ اما بنده اعتقادم این است که نظام اسلامی از همه‌ی دولت‌هایی که در دوران استعمار و دوران نزدیک به استعمار در کشور ما وجود داشته، قویتر عمل کرده است.  ۱۳۸۳/۰۸/۱۰   🔹۳- دانشجویان درباره عدالت اجتماعی وقتی که مسأله عدالت اجتماعی در کشور مطرح می‌شود، دانشجو باید از این مسأله حمایت کند. عدالت اجتماعی، آن چیزی است که حتی کسانی که اصرار داشتند شعار عدالت اجتماعی را به دلایل سیاسی و با انگیزه‌های گوناگون کمرنگ کنند، بالاخره نتوانستند؛ مجبور شدند عدالت اجتماعی را مطرح کنند. در دنیا، غیر از مستکبران و زورگویان و چپاولگران عالم، هیچ انسانی نیست که به عدالت اجتماعی و شعار آن پشت کند. این شعار در کشور مطرح می‌شود؛ چه کسی باید از این شعار حمایت کند؟ چه کسی باید بیشتر از همه درباره آن بیاندیشد؟ چه کسی باید برای آن کار کند و درباره راه‌های تأمین آن، تحقیق و بحث کند و میزگرد بگذارد، غیردانشجویان؟  ۱۳۷۸/۰۹/۰۱   🔸۴- انسانی که نیست، نمی‌تواند منشاء عدالت اجتماعی باشد در هر انسانی، عدالت شخصی و نفسانی او، پشتوانه‌ی عدالت جمعی و منطقه‌ی تأثیر عدالت در زندگی اجتماعی است... هرکس که بخواهد در محیط زندگی مردم منشأ عدالت شود، اول باید در درون خود تقوای الهی را رعایت کند. انسانی که مراقب خود نیست و در عمل و کلام و زندگی شخصی خود دچار بی‌عدالتی و بی‌تقوایی است، نمی‌تواند در محیط جامعه منشأ عدالت اجتماعی باشد.  ۱۳۷۹/۱۲/۲۶   🔹۵- شاخص عدالت، است معیار و شاخص عدل هم عمل به قانون است. اگر عمل فرد، جمع، منطبق به قانون شد، این عدالت است؛ اگر از قانون انحراف پیدا کرد، این بی‌عدالتی است. و قانون هم در نظام اسلامی، قانون اسلامی است. البته در مجموعه‌ی قوانین ما ممکن است قوانینی باشند که صددرصد با احکام اسلامی منطبق نباشند، یا قوانینی که از قبل مانده‌اند یا برخی قوانین دیگر، که اینها بایست اصلاح بشود. معیار، این است که بر طبق قانون عمل بشود. عدل، اینجا تحقق پیدا می‌کند.  ۱۳۸۸/۰۴/۰۷   🔸۶- عدالت بدون ، یک «شعار توخالی» است اگر معنویت با عدالت همراه نباشد، عدالت می‏شود یک شعار توخالی. خیلی‏ها حرف عدالت را می‏زنند، اما چون معنویت و آن نگاه معنوی نیست، بیشتر جنبه‏ی سیاسی و شکلی پیدا می‏کند.  ۱۳۸۸/۰۶/۱۶ اگر معنویت نشد، عدالت تبدیل می‏شود به ظاهرسازی و ریاکاری؛ اگر عقلانیت نشد، عدالت اصلًا تحقق پیدا نمی‏کند و آن چیزی که انسان تصور می‏کند عدالت است، می‏آید و جای عدالت واقعی را می‏گیرد. بنابراین معنویت و عقلانیت در تحقق عدالت شرط است.  ۱۳۸۷/۰۶/۰۲ @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
بخش۲ 🔸۷- اگر نباشد؛ عدالت، «ضدعدالت» می‌شود اگر عقلانیت در عدالت نباشد، گاهی اوقات عدالت به ضد خودش تبدیل می‏شود؛ اگر درست در باب عدالت محاسبه نباشد. خیلی از کارها را گاهی بعضی از این گروه‏های تند و افراطی توی این کشور به عنوان عدالت کرده‏اند، که ضد عدالت شده. اتفاقاً حالا همان تندی‏های آن حضرات موجب شده که خود آن‏ها صد و هشتاد درجه گرایش‌هایشان عوض بشود! جور دیگری حرف بزنند، جور دیگری فکر کنند، جور دیگری عمل بکنند.  ۱۳۸۸/۰۶/۱۶ اگر عقل و خرد در تشخیص مصادیق عدالت به کار گرفته نشود، انسان به گمراهی و اشتباه دچار می‏شود؛ خیال می‏کند چیزهایی عدالت است، درحالی‏که نیست؛ و چیزهایی را هم که عدالت است، گاهی نمی‏بیند.  ۱۳۸۴/۰۶/۰۸ 🔹۸- منظور از عقلانیت، عقلانیت و محاسبه که می‏گوییم، فوراً به ذهن نیاید که عقلانیت و محاسبه به معنای محافظه‏کاری، عقل‏گرایی و تابع عقل بودن است. عاقل بودن و خرد را به کار گرفتن با محافظه‏کاری فرق دارد. محافظه‏کار، طرف‏دار وضع موجود است؛ از هر تحولی بیمناک است؛ هرگونه تغییر و تحولی را برنمی‏تابد و از تحول و دگرگونی می‏ترسد؛ اما عقلانیت این‏طور نیست؛ محاسبه‏ی عقلانی گاهی اوقات خودش منشأ تحولات عظیمی می‏شود. انقلاب عظیم اسلامی ما ناشی از یک عقلانیت بود. بنابراین عقلانیت با محافظه‏کاری فرق دارد. محاسبه‏ی عقلانی را با محاسبه‏ی محافظه‏کارانه به‏هیچ‏وجه مخلوط نکنید؛ این‏ها دو چیز است.  ۱۳۸۴/۰۶/۰۸ 🔸۹- نباید به اسم عدالت‌خواهی، را زیر پا گذاشت اگر به نام عدالت‌خواهی و به نام انقلابی‌گری، اخلاق را زیر پا بگذاریم، ضرر کرده‌ایم؛ از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر به نام انقلابیگری، به نام عدالت‌خواهی، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به کسانی که از لحاظ فکری با ما مخالفند، اما می‌دانیم که به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت کردیم، آنها را مورد ایذاء و آزار قرار دادیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. ۱۳۹۰/۰۳/۱۴  🔹۱۰- کار را پیش ببرید من در همان نامه‌ی هشت مادّه‌ای هم همین سفارش را کرده بودم؛ گفتم کار را بی‌جنجال پیش ببرید. ما می‌خواهیم حقیقتاً با فساد مبارزه شود؛ جنجال لازم نیست. بله، خبررسانی به مردم خوب است. وقتی کار تمام شده باشد، آن مقداری که لازم باشد، خبر رسانی شود. کار هم صورت می‌گیرد. ۱۳۸۲/۰۲/۲۲ 🔸۱۱- انتقاد و نکنید گفتمان عدالت خواهی را فریاد کنید؛ اما انتقاد شخصی و مصداق‏سازی نکنید. وقتی شما روی یک مصداق تکیه می‏کنید، اولًا احتمال دارد اشتباه کرده باشید؛ من می‏بینم دیگر. من مواردی را مشاهده می‏کنم - نه در دانشگاه، در گروه‏های اجتماعی گوناگون - که روی یک مصداق خاصی تکیه می‏کنند؛ یا به‏عنوان فساد، یا به عنوان کج‏روی سیاسی، یا به‏عنوان خط و خطوط غلط. بنده مثلًا اتفاقاً از جریان اطلاع دارم و می‏بینم این‏جوری نیست و آن کسی که این حرف را زده، از قضیه اطلاع نداشته است. بنابراین وقتی شما روی شخص و مصداق تکیه می‏کنید، هم احتمال اشتباه هست، هم وسیله‏ای به دست می‏دهید برای اینکه آن زرنگ قانون‏دانِ قانون‏شکن - که من گفته‏ام قانون‏دان‌های قانون‏شکن خطرناک‌اند - بتواند علیه شما استفاده کند. شما زرنگی کنید، شما اسم نیاورید، شما روی مصداق تکیه نکنید؛ شما پرچم را بلند کنید.  ۱۳۸۷/۰۲/۱۴ 🔹۱۲- برخورد کنید؛ نه بیگانه‌وار و معترض این گفتمان را باید همه‏گیر کنید؛ به‏گونه‏ای که هر جریانی، هر شخصی، هر حزبی و هر جناحی سر کار بیاید، خودش را ناگزیر ببیند که تسلیم این گفتمان شود؛ یعنی برای عدالت تلاش کند و مجبور شود پرچم عدالت را بر دست بگیرد. اما در برخورد با آنچه شده، باید خانگی برخورد کنید؛ نه بیگانه‏وار و معترض. بالاخره کارهای زیادی انجام گرفته، احیاناً کوتاهی‏هایی هم شده؛ اما باید مشکل را حل کرد. نباید نتیجه‏ی قهری نحوه‏ی بیان این باشد که بعد از چندی انسان احساس کند که به کلّ مجموعه به‏شدت معترض است؛ نه، شما برای موفقیت کلّ مجموعه دارید تلاش می‏کنید؛ اصلًا همه‏ی تلاشتان این است که نظام را پیش ببرید.  ۱۳۸۳/۰۸/۱۰ @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چند جمله با جناب حجه‌الاسلام والمسلمین آقای حاج‌علی‌اکبری🔻 @t_manzome_f_r
▫️بله اصل این است که در عدالت‌خواهی، انتقاد شخصی و مصداق‌سازی نشود اما: 🔹۱. عدالت‌خواهی باید ناظر به واقع و متن جامعه باشد و متن‌جامعه بستر موضوعات و جزئیات است، نه کلیات مفهومی. 🔸۲. قضیه هفت‌تپه و دشت مغان و ده‌ها شرکت و بنگاه دیگر، همان جزئیاتی هستند که شخصی نیستند و از قضا رهبر انقلاب از این عدالت‌خواهی‌ها نیز حمایت کرده‌اند. 🔹۳. مردم منتظر تحقق گفتمان‌ عدالت با پرچمداری ائمه‌ی جمعه هستند، کما اینکه این پرچم‌داری و میدان‌داری جزو وظایف و شئون اصلی ائمه‌ی محترم جمعه است. 🔸۴. مردم دائم، در تریبون نماز جمعه، منتظر خطبه‌هایی هستند که بتواند گرهی از گره‌های زندگی جمعی و اجتماعی‌شان را باز کند و فضا را برای رانت‌خواران و فاسدین، ناامن‌تر کند. 🔹۵. ایضاً مردم مشتاق روئیتِ حمایت و پشتیبانی تمام قدِ شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه از امامان جمعه‌ی عدالت‌خواه هستند. 🔸۶. ایضاً مردم سؤال‌شان این است که شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه - خصوصاً رئیس محترم آن شورا - موضع‌شان در رابطه با عدالت‌خواهیِ شفاف و صریح و البته قاعده‌مند، از طرف ائمه‌ی جمعه چیست؟ 🔹۷. ایضاً مردم دوست دارند مرام عدالت‌خواهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه را - بعد از کم کردن نرده‌ی واسط بین مردم و مسئولین در نماز جمعه تهران - ببینید. 🔸۸. گفتمان عدالت‌خواهی باید در متن جامعه پیاده شود، اینکه امام جمعه‌ای، بی‌عدالتی و فساد را دور از چشم مردم و فقط از طریق مسئولین امر پیگیری کند، خوب است اما کافی نیست. مردم باید در جریان امور قرار گیرند. 🔹۹. فرض بر این است که ائمه جمعه افراد متقی و بصیر هستند و بدون اسناد قطعی، فسادی را پیگیری نمی‌کنند، بنابراین، تذکر این نکته که فساد و جرم جنبه‌ی حقوقی و قضایی دارد و باید مسئولین مرتبط با آن، متولی پیگیری‌اش شوند، کاملا واضح است و مفروض. باید دید که تأثیر این تذکرِ درست، ائمه‌ی جمعه را بیشتر به سمت عدالت‌خواهی هُل می‌دهد یا محافظه‌کاری؟! 🔸۱۰. کاش رئیس محترم شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه، در کنار اینکه چه نوع عدالت‌خواهی‌هایی خوب نیست، در مورد برنامه‌ی این شورا برای تحولِ واقعی، جدّی و سریع در نماز‌های جمعه و خطبه‌های آن را هم بیان می‌فرمودند. پ.ن : در گام دوم انقلاب، بیش از هر زمان دیگری نیاز به نهضت تحول در نمازهای جمعه احساس می‌شود. @t_manzome_f_r 📌واحد تبیین و تحلیل مجموعه‌ی تبیین
هدایت شده از نوشته‌های انقلابی
کانال ۱. جوابیه‌های متن "اندر فواید دشمن و دشمن‌سازی" نوشته‌ی آقای مهدی نصیری را در لینک زیر ببینید🔻 https://eitaa.com/enqelabi_nevesht/237 ۲. جوابیه‌های متن "مرگ بر جهالت، مرگ بر تعصب" نوشته‌ی آقای حائری شیرازی را در لینک زیر ببینید🔻 https://eitaa.com/enqelabi_nevesht/259 ۳. جوابیه‌های متن "بزرگ‌ترین تناقض سیاست خارجی جمهوری اسلامی" نوشته‌ی آقای حائری شیرازی را در لینک زیر ببینید🔻 https://eitaa.com/enqelabi_nevesht/288 ۴. جوابیه‌های متن "تفاوت مهم و استراتژیک ما و پیامبر در حکمرانی" نوشته‌ی آقای حائری شیرازی را در لینک زیر ببینید🔻 https://eitaa.com/enqelabi_nevesht/340 📌دیدن این کانال قطعا برای بچه انقلابی‌ها سرورآور است🔻 https://eitaa.com/enqelabi_nevesht
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نقش حضرت در قم شدن قم به مناسبت سالروز نزول اجلال حضرت معصومه به قم @t_manzome_f_r 📌مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
تبیین منظومۀ فکری رهبری
#اطلاعیه 🔻نشست اعضای مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری در #قم با حضور حجه‌الاسلام والمسلمین فخریان
🔻نشست اعضای مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری در در سالروز ورود حضرت معصومه "علیهاالسلام" به قم با حضور حجه‌الاسلام والمسلمین فخریان 🔸شنبه ۸ آبان، ساعت ۱۵:۱۵ 🔹بلوار امین، بلوار جمهوری، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، طبقه همکف، سالن کوثر ▫️ویژه اعضای معارف ۱و۲و۳ @t_manzome_f_r 📌روابط عمومی مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری