▫️ما در مساجد و منابر، در مجالس قرآن و در همهی اجتماعات دینی که مردم دارند، باید مردم را انذار کنیم ... باید روح معنویت را در مردم بیدار کرد ... از خودمان هم باید شروع کنیم. مردم به عمل ما نگاه میکنند. روحانی، آن وقتی سخن نافذ خواهد داشت که عملا نشان بدهد به زخارف دنیا بیاعتناست و آن حرصی که بر دلهای دنیاداران و دنیامداران حاکم است، بر او حاکم نیست. این را باید به مردم نشان بدهیم.
#کتاب_اخلاق_و_تربیت
#سیر_مطالعاتی
#منظومه_فکری
#جهاد_تبیین
@t_manzome_f_r
مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
دوره آموزشی_مهارتی #چراغ
#جلسه_هفتم
🔸موضوع: تبیین هوشمندانه چیست؟
🔹مدرّس: کمیل خجسته
🔸چهارشنبه ۱۱ خرداد، ساعت ۱۷:۳۰
🔹مدت زمان جلسات حداکثر یکساعت و سیدقیقه میباشد.
▫️این جلسات بصورت زنده و برخط در اسکایروم، از طریق سامانه آموزش الکترونیکی مجموعهی تبیین برگزار میگردد.
💢توجه: حضور در جلسات لازم است و صوت در اختیار فراگیران محترم قرار نمیگیرد.
#جهاد_تبیین
@t_manzome_f_r
مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
#اطلاعیه
#جلسات_تدریس
#ششمین_دوره_آموزشی_منظومه_فکری_رهبری
🌴دومین جلسه تدریس #مباحث "معاد وانسان شناسی"
🔸مدرس محترم: حجةالاسلاموالمسلمین فخریان
🔹زمان:چهارشنبه ۱۱خرداد، ساعت ۱۶
پ.ن۱: حضور فراگیران محترم ششمین دوره آموزشی در این جلسه لازم است.
پ.ن۲: این جلسه به صورت مجازی و در سامانه آموزش الکترونیکی به آدرس ذیل برگزار میگردد.
پ.ن۳: فراگیران محترم با نام کاربری و رمز ورود وارد جلسه شوند.
پ.ن۴: اتاق جلسه از ساعت ۱۵:۳۰ باز میشود.
[واحد آموزش مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری]
@t_manzome_f_r
تبیین منظومۀ فکری رهبری
🔹بیست و نهمین جلسۀ دورۀ آموزشی سطح۲ ▫️با موضوع: فرهنگ در اندیشۀ آیتالله خامنهای 🔸توسط استاد دکتر
بسمالله الرحمن الرحیم
#گزارش_مشروح
🔰بیست و نهمین جلسۀ دورۀ آموزشی سطح۲
▫️با موضوع: درآمدی بر اندیشۀ فرهنگی آیتالله خامنهای
👤استاد: دکتر مهدی جمشیدی
____________
🏷تکلیفِ نیروهای خودجوش مردمی ارتقاء شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه است که البته بدون همراهی حکومت توفیق چندانی نخواهد یافت.
🔖 اصل اساسی عبارت است از حرکت
حلقههای خودجوش فرهنگی (کار اساسی مربوط به حلقههای میانیست و کار حکومتی، کار فرعی است که باید به آن ضمیمه شود)
📌حکومت باید سوگیری و جهتگیری فرهنگی داشته باشد.
واگر زمانه، زمانه جنگ نرم و نبرد فکری و تهاجم فرهنگی باشد، به طریق اولی همراهی حکومت یک ضرورت است.
📎اگر ساختارهای رسمی برمدار توحید باشد، شرایط اجتماعی خواهناخواه هدایتگرند.
ساختارها🔻
ساختارهای سیاسی
ساختارهای رسانهای
ساختارهایآموزشی
و فرهنگ عمومی
واگر ساختارهای اجتماعی در جهت دین اصلاح شوند، دینداری تقویت میشود.
⁉️آیا ما در شاخصهایی که طراحی میکنیم اعتنایی به این میکنیم که ساختارهای اجتماعی ما توحیدی است یا نه؟
🏷فلسفه تشکیل حکومت اسلامی🔻
علت اینکه در دوره نهضت اسلامی، امام خمینی آن همه بر برپاییِ «حکومت اسلامی» اصرار ورزید، این بود که در صورت استقرار حکومت اسلامی، «جامعه اسلامی» نیز شکل خواهد گرفت و در نتیجه «روال کلی حرکتِ معنوی انسانها» در چنین جامعهای به طرف ارزشهای الهی خواهد بود.
هر حرکت اصلاحی بدون در اختیار داشتن حکومت در عرصه اجتماعی، فلج و عقیم میماند و به نتیجه نمیرسد.
🔖اصل کمال فرد انسان است منتهی باید بیشترین و عمیقترین کمال فرد انسان تحقق پیدا کند که وابسته به در دست داشتن ساختارهای اجتماعیست.
☑️ ما هر چه بیشتر باید ساختاری فکر کنیم و به سمت کارهای عظیم و پر اثر و نافعیت ساختاری داشتن برویم.
جنبه اثباتی👈 تحولات ساختاری، اصلاحات بزرگ و حرکتهای کلی را رقم بزنیم.
جنبه منفی👈 مهمترین نهی از منکرها، نهی از منکرهای ساختاریست. ساختار هایی که ضد ارزش ها را تولید میکنند.
🏷البته لازمۀ تحقق آن چه گفته شد این است که جوان مومن انقلابی به حوزه مدیریتهای کلان و رسمی فرهنگی وارد شوند.
🔴«علاج مشکلات کشور» این است.
@t_manzome_f_r
مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
▫️تقوای کامل این است که انسان به طور دائم خود را تحت مراقبت داشته باشد؛ مثل کسی که در یک محوطهی پوشیدهی از خارهای دامنگیر دارد حرکت میکند باید دائم حواسش باشد. اگر غفلت کنید، خار دامن شما را میگیرد، پای شما را مجروح خواهد کرد. تقوا را تشبیه کردهاند به حرکت در خارستان.
#کتاب_اصول_و_قواعد_تشکیلات_اسلامی
#سیر_مطالعاتی
#منظومه_فکری
#جهاد_تبیین
@t_manzome_f_r
مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
تبیین منظومۀ فکری رهبری
#انسان_شناسی #معاد #جلسه_اول سلسله جلسات تدریسِ مباحث «انسانشناسی» و «معاد» توسط: حجةالاسلاموالمس
بسم الله الرحمن الرحیم
#گزارش_مشروح
✴️اولین جلسه مباحث معاد و انسانشناسی (ویژۀ فراگیران ششمین دورۀ آموزشی منظومۀ فکری رهبری)
👤مدرس: حجةالاسلام فخریان
📆تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
_______________
❇️درک و باور عمیق انسان از وجود خودش از جنس علم حضوری است نه حصولی.
فرق است بین علم حضوری وحصولی⬇️
🔸علم حصولی کسبکردنی و یادگرفتنی است.
🔸علم حضوری کسبکردنی نیست و وجدانی است.
👤اولین درک انسان از خودش این است که: «من هستم»
بعد از این که وجداناً یافتم که من هستم، سؤال بعدی این است که من کیستم؟
پاسخِ به این سؤال، نیاز به بررسی وکنکاش دارد و نیاز به خودشناسی وانسان شناسی دارد. (انسان شناسی یا خودشناسی)
✅همه کتابها و رسالههای علامه حسنزاده آملی (رحمةاللهعلیه) را اگر جمع کنیم پاسخ به این سؤال است که: انسان کیست؟
سؤال بعدی این است: من از کجا آمدهام؟ وکجا بودم؟ (مبدأ شناسی)
سؤال بعدی این است: چگونه آمدهام؟ (هستی شناسی)
سؤال بعدی این است: جایی که الان هستم کجاست؟ (هستی شناسی)
سؤال بعدی این است: برای چه آمدهام؟ (هدف شناسی)
سؤال بعدی این است: به کجا میروم؟ (مقصد شناسی و معاد)
و...
همۀ انسانها دانسته یا نادانسته، درست یا نادرست، پاسخهایی به این سؤالات دارند.
(پاسخ کامل یا ناقص، مقلدانه یا آگاهانه)
👌پاسخ به این سؤالات = جهانبینی انسان
🌍جهانبینی = زیر بنای شخصیت وهویًت وشاکله هر انسان
⚡️تمام رفتارها و خلقیات انسان از جهانبینی انسان سرچشمه میگیرد.
💥انسانها از سفره جهانبینی خود ارتزاق میکنند و انسان یعنی جهانبینی او.
▫️ مهمترین عامل شکلدهندۀ هویّت هر انسان، جهانبینی اوست.
▫️بهترین علمٌ پاسخگو به سؤالاتِ مرتبط با جهانبینی، فلسفه اسلامی است.
در نامۀ امام خمینی به گورباچف (رئیس جمهور شوروی و دارای تفکر مارکسیستی) آمده است که بیایید کتابهای ملاصدرا، ابنعربی و شیخ الرئیس را بخوانید.
دعوت به فرا گرفتن فلسفه اسلامی میکند.
تمدن غرب مبتنی بر یک فلسفه فراگیر است و توانستند براساس آن، زمینه را برای پذیرش ایدئولوژی وسبک زندگی خودشان فراهم کنند.
تفاوت مکتبها باهم، در نوع ومدل پاسخگویی به سؤالاتِ مرتبط با جهانبینی است.
🌱محور همۀ معارف عالم، انسان و انسانشناسی است.
حضرت علی (علیهالسلام) فرمودند: «من عرف نفسه فقد عرف کلالاشیاء»
انسان دارای سه بعد است:
🔅جسم «بدن»
🔅روح«جان، نفس، قلب، دل»
🔅علاوه بر این دو بعد، انسان دارای فطرت هم است.
⬇️مراتب نفس«روح»
🔹باصره 🔸سامعه 🔹 شامه 🔸ذائقه 🔹لامسه وعلاوه بر این 🔸شهویه🔹 غضبیه ⬅️به نام(قوای سبعه یا قوای خمسه)
شهویه=مطلق تمایلات
چشم (ابزار قوه باصره) وگوش (ابزار قوه سامعه) ودست و پا (ابزار قوه لامسه) بینی( ابزار قوه شامه) دهان (ابزار قوه ذائقه)
🌸بدن، ابزار روح است.
مرتبهی بعدی قوه خیال است.
🔸قوۀ خیال، پرکاربردترین بخشِ نفس و کارش صورتگری و صورتسازی است.
قوه خیال از هفت قوه ظاهره، محتوا را میگیرد و صورتگری میکند.
👀هر چیزی را که قوۀ باصره بوسیله چشم میبیند، و هر چیزی را که قوه سامعه بوسیله گوش میشنود، وهرچیزی را که قوه لامسه بوسیله پا و دست حس میکند، و هرچیزی را که قوه شامه بوسیله بینی میبوید، همه را در حوضچۀ قوۀ خیال میریزد و بایگانی میشود.
💫همۀ مُدرَکات ما در حوضچه قوه خیال جمع میشود قوه خیال در آنجا صورتسازی کرده و تصویرپردازی میکند.
💟عشق و تنفر و دعوا و تنبلی و... همه به قوۀ خیال برمیگردد، تمام زندگی ما در این قسمت میچرخد.
✨یکی از کارهای علمای سلوک، مدیریت قوۀ خیال شاگردانشان است.
@t_manzome_f_r
مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
#انسان_شناسی
#معاد
#جلسه_سوم
سلسله جلسات تدریسِ مباحث «انسانشناسی» و «معاد»
توسط: حجةالاسلاموالمسلمین فخریان
🔸زمان: پنجشنبه ۱۲ خرداد، ساعت ۱۸
▫️ویژۀ فراگیران ششمین دورۀ آموزشی منظومۀ فکری رهبری
▫️این جلسات در سامانۀ آموزش الکترونیکی مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری برگزار میگردد.
@t_manzome_f_r
واحد آموزش مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#شبهای_جمعه_روضه
السلام علیک یا اباعبدالله
• ای شورِ شیرینِ من، یا حسین
• ای یارِ دیرینِ من، یا حسین
@t_manzome_f_r
مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
هدایت شده از چهارده معصوم "علیهمالسّلام"
#مهدویت
اگر به سمت صلاح نزدیک بشویم ظهور نزدیک خواهد شد.
شما مردم عزیز – بخصوص شما جوانها – هر چه که در صلاح خود، در معرفت و اخلاق و رفتار و کسب صلاحیتها در وجود خودتان بیشتر تلاش کنید این آینده را نزدیکتر خواهید کرد، اینها دست خود ماست اگر ما خودمان را به صلاح نزدیک کنیم، آن روز نزدیک خواهد شد همچنان که شهدای ما با فدا کردن جان خودشان آن روز را نزدیک کردند، آن نسلی که برای انقلاب آن فداکاریها را کردند، با فداکاریهای خودشان آن آینده را نزدیکتر کردند هر چه ما کار خیر و اصلاح درونی خود و تلاش برای اصلاح جامعه انجام بدهیم آن عاقبت را دائما نزدیکتر میکنیم.
❇️بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم در سالروز میلاد خجسته امام زمان(عجلاللهفرجه)
۱۳۷۹/۰۸/۲۲
#سبک_زندگی
#سخن_ناب
@tabyin_Chahardah_Masoom
┄┅══════┅┄
@t_manzome_f_r
1_1044985415.pdf
1.03M
📖 #فایل
▫️متنِ کامل وصیتنامۀ امام خمینی
بروید «وصیتنامۀ امام» را بخوانید.
امامی که دنیا را «تکان» داد، امامی است که در این «وصیتنامه» منعکس است.
رهبر انقلاب اسلامی ۱۳۸۹/۳/۱۴
▪️به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (رحمةاللهعلیه)
@t_manzome_f_r
💢مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
هدایت شده از ویدیوهای رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ما رهبرمان را دوست داریم یعنی باید مثل او زندگی کنیم...
خاطرۀ حضرت آیتالله خامنهای از آخرین لخظات حیات حضرت امام خمینی (رحمةاللهعلیه)
#رحلت_امام_خمینی
@video_khamenei
@t_manzome_f_r
سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سیوسومین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمةاللهعلیه) آغاز شد.
📲 پخش زنده از شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران
@t_manzome_f_r
مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
-1552146686_-2140853424.mp3
14.2M
#بشنوید
🎙صوت کامل سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم سیوسومین سالگرد رحلت امام خمینی ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
@t_manzome_f_r
مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
تبیین منظومۀ فکری رهبری
📖 #فایل ▫️متنِ کامل وصیتنامۀ امام خمینی بروید «وصیتنامۀ امام» را بخوانید. امامی که دنیا را «تکان»
برشی از وصیتنامۀ امام
امروز بر ملت ايران خصوصاً، و بر جميع مسلمانان عموماً، واجب است اين
امانت الهی(جمهوری اسلامی) را كه در ايران به طور رسمی اعلام شده و در مدتي كوتاه نتايج عظيمی به بار آورده، با تمام توان حفظ
نموده و در راه ايجاد مقتضيات بقای آن و رفع موانع و مشكلات آن كوشش نمايند.
@t_manzome_f_r
مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
#اطلاعیه
▫️تحلیل بیانات مهم و راهبردی رهبر انقلاب در بزرگداشتِ سیوسومین سالگرد ارتحال امام خمینی
🔹توسط: حجهالاسلام والمسلمین فخریان
🔸زمان: یکشنبه ۱۵ خرداد، ساعت۱۷
📌این جلسه بصورت مجازی و در بستر اسکایروم برگزار میگردد و شرکت برای عموم آزاد است.
🔸لینک ورود به جلسه🔻
https://www.skyroom.online/ch/tmfr/tahlil
با گزینه #میهمان وارد شوید.
@t_manzome_f_r
[واحد تبیین و تحلیل مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری]
▪️زیربنای مکتب امام چه در دوران مبارزه و چه در دوران انقلاب «قیام لله» بود و این زیربنا مبنای قرآنی داشت.
@t_manzome_f_r
مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
تبیینگر
شماره۳
@t_manzome_f_r
مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
🎙 سخنرانی تحلیلی حضرت آیتالله خامنهای درباره قیام پانزده خرداد، در خطبه نماز جمعه تهران در سال ۶۱
🔍 بخوانید👇
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=1518
مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
@t_manzome_f_r
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
#اطلاعیه
▫️تحلیل بیانات مهم و راهبردی رهبر انقلاب در بزرگداشتِ سیوسومین سالگرد ارتحال امام خمینی
🔹توسط: حجهالاسلام والمسلمین فخریان
🔸زمان: یکشنبه ۱۵ خرداد، ساعت۱۷
📌این جلسه بصورت مجازی و در بستر اسکایروم برگزار میگردد و شرکت برای عموم آزاد است.
🔸لینک ورود به جلسه🔻
https://www.skyroom.online/ch/tmfr/tahlil
با گزینه #میهمان وارد شوید.
@t_manzome_f_r
[واحد تبیین و تحلیل مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری]
نیازمندیهای تحقق جهاد تبیین.mp3
12.58M
🔊#صوت_مهم
#موضوع: نیازمندیهای تحقق جهاد تبیین
🎙حجةالاسلاموالمسلمین فخریان
۱۴۰۱/۰۳/۰۶
تو را بهخدا شما بنشینید و در مورد «جهاد تبیین» فکر کنید. منظورم این است که به این بیاندیشید که در آیندۀ نزدیک و دور «تبیینیها» به چه آفات و آسیبهایی دچار خواهند شد؟ «تبیینیها» چه نیازمندیهایی دارند؟ چه «مهارتهایی» را بایستی کسب کنند؟ مرکز تولید محتوای غنیّ و عمیق برای «جهادِ تبیین» کجاست؟ چه کنیم که تبیین «سالم» بماند؟ بدانید ««تبیینبانی» به عهدهی شماست...
#جهاد_تبیین
#تبیینبانی
@fakhrian_ir
@t_manzome_f_r
[مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری]
تبیین منظومۀ فکری رهبری
🔊#صوت_مهم #موضوع: نیازمندیهای تحقق جهاد تبیین 🎙حجةالاسلاموالمسلمین فخریان ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ تو را
#اصلاحیه
تاکنون دوجلسۀ هماندیشی پیرامون «جهاد تبیین» در قم با سخنرانی حجةالاسلاموالمسلمین فخریان برگزار شده است. موضوع جلسۀ اول «راهکارهای تحقق جهاد تبیین» و موضوع جلسۀ دوم «نیازمندیهای تحقق جهاد تبیین» بوده که به اشتباه، صوت جلسۀ دوم نیز با عنوان «راهکارهای تحقق جهاد تبیین» منتشر شد و اکنون بدینوسیله اصلاح میشود.
تبیین منظومۀ فکری رهبری
دوره آموزشی_مهارتی #چراغ #جلسه_هفتم 🔸موضوع: تبیین هوشمندانه چیست؟ 🔹مدرّس: کمیل خجسته 🔸چهارشنبه ۱۱
بسم الله الرحمن الرحیم
#گزارش_مشروح | #جهاد_تبیین
💡هفتمین جلسه دوره آموزشی چراغ
• تاریخ: چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
• مدرس: دکتر کمیل خجسته
• موضوع: تبیین هوشمندانه چیست؟
_______________
🏷 جهاد یک خط نبرد است؛ در جهاد، ما برای یک نقطه نبرد که آن نقطه، نبردِ با دشمن است مبارزه میکنیم و نگاهِ مبتنی بر جهاد، قائل به وجود حق و باطل است و در ضلع مقابل این جهاد، شیطان لئیم است.
در دستهبندی کنشهای استراتژیک، در ضلع مقابل جریانِحق، به چهار کنش کلان میرسیم:
▪︎تهدید
▪︎اغوا / زینتدادن
▪︎فریب
▪︎نااُمیدسازی
این شیطان، امروز امکان و توان تهدیدسازیاش گرفته شده و از بین رفته است. پس به ناچار به نااُمیدسازی و فریب و اغوا روی آورده.
⛔️ استراتژی دشمن جداسازی مردم از انقلاب اسلامی است.
دشمن به استعماری سبز روی آورده:
آنها برای استعمار سبز دو کار کردند🔻
1⃣ تحریم که موجب فروپاشی اقتصادی شود.
2⃣ استفاده از زیرساختهای فناوری که بتوانند با مردم مرتبط شوند.
🔅ما مکلّف به انجام یک وظیفه و عملیات هستیم. خداوند به ما امکان جهاد را داده است و حق جهاد این است که در قدم اول دشمن را درست بشناسیم.
• چهار عنصر دشمن شناسی:
1⃣ آگاهی از دانش دشمن
2⃣آگاهی از ابزار و امکاناتش
3⃣ عمق خواستۀ او
4⃣ انگیزۀ او
لذا در سال ۱۴۰۱ ما با دشمنی روبرو هستیم که🔻
° ابزار تهدید را ندارد اما با ذهن و روان مردم کار دارد و از تجهیزات مدل جدید استفاده میکند. (استراتژی استعمار سبز)
° ما در این محیط جدید با انبوه مخاطب روبرو نیستیم، با شبکه روبرو هستیم. محیط زیست و ذهن افراد دچار تغییر شده، مدل تبیین هم عوض شده است. در واقع مردم ایران امروز عمده زیستشان در روی سه سکوی، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام است.
☆ لذا اگر فکر کنیم ما با پیامرسان طرف هستیم اشتباه کردیم. سختافزارها و نرمفزارهای جهاد تبیین نیز باید تغییر کند. الان محیط زیست جدیدی است که مردم دائم از آن استفاده میکنند در حالیکه در آن محیط، هم دشمن هست و هم دشمن مالک آن است.
☆ استعمارسبز اینگونه است که شما را در آن محیط همراه میکند، سرویس و خدمات میدهد درحالیکه نمیدانید در حالِ ایجادِ چه منابعی هستید و سود او را بیشتر میکنید، نیازتان به او بیشتر میشود، وابستهتر میشوید و در این زمان به این راحتی نمیتوانید از او جدا شوید و اگر به عنوان حاکم بخواهید در مقابل استعمار بایستید خود مردم در مقابل شما میایستند.
ما باید این خدمت را ایجاد کنیم و مردم را از این محیط استعمار سبز جدا کنیم، یا وابستگیشان را به این محیط کم کنیم.
♦️من به عنوان یک استاد یا یک دانشجو چه کاری میتوانم انجام دهم؟
راه حل🔻
❇️ ایجاد مطالبه و همراهسازی که زیرساختهای اصلی زیست مجازی مردم ساخته بشود.
در اینجا در حوزه سختافزار و نرمافزار ما باید مطالبهگر و آگاهی دهنده باشیم.
👈 راه اندازی ایجاد مطالبه از مسئولین
❇️ ما در حالِ بازیِ شطرنج سه نفره هستیم، علاوه بر بیان باید احساس مردم را درگیر کنیم.
* جهتِ انجامِ توجیهسازی و آگاهی بخشی
میبایست راجع به موضوع اطلاعات کسب کرده، در واقع نسبت به موضوع، دانش و داده داشته باشیم.
* عصر بمباران اطلاعاتی که مردم دائماً بمباران اطلاعاتی میشوند، با تکنیکهای جدید انتقال پیام و معنا روبرو هستیم و در این عصر کسانی برندهاند و شنیده میشوند که ویرایشگر اطلاعات باشند.
@t_manzome_f_r
مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
#اطلاعیه
▫️رهبر انقلاب اسلامی: تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروریترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است.
🔻سلسله جلسات «تبیین مباحث جمعیتی»
#جلسۀ_دوم
🔸با موضوع: هستیشناسیِ جنین و چالشهای سقط و قتل آن
🔹توسط استاد: حجةالاسلاموالمسلمین مزروعی
زمان: دوشنبه ۱۶خردادماه، ساعت ۱۷
📌این جلسات بهصورت زنده و در اسکایروم برگزار میگردد و شرکت برای عموم آزاد است.
▫️لینک ورود🔻
https://www.skyroom.online/ch/tmfr/tahlil
با گزینۀ #میهمان وارد شوید🔺
#نشر_حداکثری
@t_manzome_f_r
[مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری]