بِسمِ اللّٰهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیم
🔖موضوعاتی که در هفته جاری، در سه کانال #صوت، #ویدئو و #استیکر بصورت هماهنگ بارگزاری میشود.
🔻 #برنامه_هفته
🗓شنبه ۱۴۰۱/۲/۱۰
🔹 روز ملی خلیج فارس
🗓یکشنبه ۱۴۰۱/۲/۱۱
🔹 روز جهانی کار و کارگر
🗓دوشنبه ۱۴۰۱/۲/۱۲
🔹 عید سعید فطر
🔸 شهادت استاد مرتضی مطهری - روز معلم
🗓سهشنبه ۱۴۰۱/۲/۱۳
🔸 عید سعید فطر
♦️ مطالبهگری
🗓چهارشنبه ۱۴۰۱/۲/۱۴
♦️ جریانسازی
🗓پنجشنبه ۱۴۰۱/۲/۱۵
🔹 روز بزرگداشت شیخ صدوق
🗓جمعه ۱۴۰۱/۲/۱۶
🔹 ورود جناب مسلمبنعقیل به کوفه (۶۰هق)
@khamenei_voice
کانال #صوت
@video_khamenei
کانال #ویدیو
@stiker_tabyin
کانال #استیکر
@t_manzome_f_r
مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
jebhesazi.mp3
15.32M
▫️بروید #جبهه بسازید
🔹صوت کامل با موضوع:
ضرورت جبههسازی در چهارچوب اندیشه رهبر انقلاب
🔸حجةالاسلاموالمسلمین فخریان
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
پ.ن: این جلسه مربوط به فراگیران ششمین دورهی آموزشی منظومه فکری رهبری بوده، لکن به جهت درخواستهای مکرر و اهمیت موضوع، بصورت عمومی منتشر میشود.
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
تبیین منظومۀ فکری رهبری
▫️آسیبهای غرور ۱. غرور و مغرور شدن به خود، ما را از مردم دور میکند. مردم در نظرمان کوچک میشوند؛
▫️آسیبِ انفعال
• این ناشی از انفعال است که انسان احساس بنبست کند و بگوید دیگر هیچ کار نمیشود کرد؛ این سمّ خطرناکی است.
#رهبر_معظم_انقلاب
#تبیین
#شماره_۵
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
8.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 تفسیر ۱۹ | نتیجه توکل به خدا
🔘 «وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَي اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْراً»
(آیه ۳ سوره مبارکه طلاق)
۱۳۹۶/۰۳/۰۳
#سوره_طلاق
#سی_روز_سی_تفسیر
#رهبر_معظم_انقلاب
@t_manzome_f_r
مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
دورۀ آموزشیِ چراغ
(مهارتهای جهادِ تبیین در چهارچوب تفکّر رهبر انقلاب اسلامی)
▫️رهبر انقلاب: مثل یک «چراغ»، پیرامونِ خودتان را روشن کنید و در میدانِ جهاد تبیین و روایت وارد بشوید.
موضوعات🔻
[1]. زمینههای صدور فرمانِ جهاد تبیین و نقاط هدف جریان انقلاب (ضرورتشناسی)
[2]. تبیین را از کجا شروع کنیم؟ (اولویتشناسی)
[3]. چالشهای تبیینیِ انقلابیها چه هستند؟ (آسیبشناسی)
[4]. شگردهای ضدّتبیینیِ غیرانقلابیها چگونه است؟ (دشمنشناسی)
[5]. چگونه باید تبیین کرد؟ (قاعدهشناسی)
[6]. چگونه تبیین به جذب حداکثری میانجامد؟ (اثرشناسی)
[7]. تبیین هوشمندانه چیست؟ (فرصتشناسی)
[8]. استدلالپردازی در تبیین چگونه است؟ (منطقشناسی)
▫️اساتید دوره، آقایان🔻
سعید صلح میرزایی
محمد علی رنجبر
اسماعیل فخریان
مهدی جمشیدی
کمیل خجسته
مهران کریمی
🔸این دوره بصورت مجازی و برخط برگزار میگردد.
▫️ثبتنام از طریق پیوند زیر🔻
https://www.tabyinmanzome.ir/courses/light
💢مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
@t_manzome_f_r
تبیین منظومۀ فکری رهبری
دورۀ آموزشیِ چراغ (مهارتهای جهادِ تبیین در چهارچوب تفکّر رهبر انقلاب اسلامی) ▫️رهبر انقلاب: مثل یک
این دورهی آموزشی را به همهی برادران و خواهرانی که میخواهند در این جهاد عظیم روزگار ما، نقش مؤثر داشته باشند، معرفی فرمایید.
مداحی آنلاین - وقتی دیگه نمونده - محمدرضا طاهری.mp3
3.29M
🔊 آخه وقتی دیگه نمونده از ماه مهربونی
آی رفیق یه وقت از قافله جا نمونی
▪️ #مناجات_سحرگاهی
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
به بهانهی نادر
(ضرورت دستیابی به فناوری بازتوليدِ آدم)
هرچه زمان میگذرد پرداختن به جنس نگاه آوینیها و طالبزادهها ضرورت بیشتری پیدا میکند. وجه مشترک آقامرتضی و نادر طالبزاده، فهم عمیق از انقلاب، جهانیاندیشی، نگاه زلال به وقایع، تیزبینی در دشمن شناسی و البته مخرج مشترک نداشتن با دشمن است. از دیشب که دیگر طالبزاده در میان ما نیست، خیلیها از نادر بودن طالبزاده و مرادش آوینی میگویند. من هم میپذیرم که طالبزادهها زیاد نیستند، اما سؤالم این است:
در طول سالهای پس از انقلاب چقدر به زاویهی نگاه و نظام مسائل آوینی و طالبزاده پرداختیم؟ چقدر به فکر بازتوليد این آدمها بودیم. اینکه فقط از غم فراق بگوییم کافی نیست! امروز آنانکه باید برای انقلاب روایتگر تربیت میکردند و نکردند باید پاسخگو باشند. آنانکه باید آوینی و طالبزاده و سلحشور را در تعداد بسیار، بازتوليد میکردند باید پاسخگو باشند.
تا کِی میتوان فقط غُصّه خورد؟
در عصری که هیولای رسانهای دشمن بیامان میزند/میکوبد/ویران میکند، جبههی انقلاب چه باید میکرد؟ چه باید میساخت؟
طالبزاده و آوینی آیندهی جهان و چالشهای پیش رو را میفهمیدند. برای آینده ایده و برنامه داشتند. میتوانستند دوردستها را حدس بزنند. جنسِ نگاهشان، جنس آینده بود. درخودمانده/درگذشتهمانده نبودند. اینها واقعا آدم بودند.
خب بسمالله، بیایید بسازیم. اینها دستنایافتنی نیستند، کافی است فناوری بازتوليد آدمهای کمنظیر را پیدا کنیم. البته اول راه نیستیم/بیالگو نیستیم. امام همین کار را کرده. امام آدم ساخت. در بستر مبارزه، انسانها را به آنچنان پختگی رساند که آدم باشند. امام به همه آموخت که انتظار در مبارزه است و آدمیت در مبارزه. امام صحنهی مبارزه را در قلب خلاصه نکرد، قلب را به میدان آورد و میدان را به قلب. حیات حقیقی انسان را به قیامِ لِله تعریف کرد و خود جلودار اهلِ قیام بود. صیام را/صلاة را/تعلیم را/سینما را/هنر را/دانشگاه را و اصلاً همه چیز را مبارزه میدید. امام مبارزه برای خدا را تنها عنصر بازتوليد آدمها میدانست.
حالا برگردید و یکبار از این زاویه به زندگی نادر طالبزاده نگاه کنید، در زندگی او چیزی جز مبارزه میبینید؟
✍ اسماعیل فخریان
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
▫️در شریعت اسلامی ... زندان احکام خاص خود را دارد. در جمهوری اسلامی هم زندان هست... در جهت اصلاح زندانیان و بازپروری و گاه آموزش کار به آنها، تا پس ازخروج افراد از زندان، بتوانند زندگی آبرومندی را در پیش بگیرند. ولی در زندانهای شاه وضع چنین نبود؛ زیرا آن زندانها یا برای انتقام جویی بود، یا به این هدف بود که شخص در توقیف بماند تا نتواند کاری انجام دهد. این واقعیت را من شخصاً در تمام دوران رنج و زجری که در زندانهای طاغوت کشیدم، لمس کردم.
#کتاب_خون_دلی_که_لعل_شد
#سیر_مطالعاتی
#منظومه_فکری
#جهاد_تبیین
@t_manzome_f_r
مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
#گزارش_تصویری
🔹 کارگاه آموزشی_ مهارتی راه
با موضوع: چگونه یک تبیین خوب داشته باشیم؟
با تدریس حجهالاسلام والمسلمین فخریان در نیشابور برگزار شد.
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری