🔴⚡️رونمایی از نقش آفرینان در جنگ جهانی رسانه ای 1401
🔺اتفاقات اخیر در کشور از یک طراحی رسانهای چندلایه و فرابخشی پرده برداشت.
♨️باشگاه "عملیات تأثیر جهانی"
🔺تاریخچه عملیات تأثیر از بستر فضای مجازی (Online Influence Operations) به دو دهه می رسد و مجریان این عملیات در کلان مقیاس تنها ایالات متحده و روسیه می باشند که یک باشگاه بسته و محدود در جنگ روایتها را شامل می شود. در مقیاس گروهکی نیز داعش و منافقین تلاش هایی را انجام داده و می دهند اما از انسجام و استمرار برخوردار نیستند. عملا نقش آفرینان و عاملان انسانی و غیرانسانی این “جنگ جهانی رسانه ای” را باید شناخت و آنها را دسته بندی کرد.
🔺 نقش آفرینان ساختاری
1- بیگ تک ها: پنج شرکت اصلی که بر بازار فناوری و تبادل اطلاعات، استیلای کامل دارند از چهار طریق ۱.در اختیار قراردادن خدمات خاص، ۲.ارائه راه های دورزدن اینترنت، ۳.تحلیل کلان داده (Big Data) و نیز ۴.الگوریتم های گزینش و نمایش محتوا بر افکار عمومی تأثیرگذاری کردند.
2- میکروبلاگینگها: عدم اعمال سیاست مقابله با محتوای خشن، آسیب رسان و دستکاری (Manipulation ) در شبکه های کوتاه نوشت بخصوص توییتر به گونه ای اتفاق افتاد که آنها مرامنامه های قبلی در این خصوص را کنار گذاشتند و عامدانه بر ضد سیاست های اعلام شده خود حرکت کردند.
3- کمپ های سایبری : کمپ های سایبری عملا "صدای جمعی جعلی" تولید می کنند و به صورت همگرا به کنشگری علیه اهداف از پیش تعیین شده می پردازند. (کمپ لیبرتی، لندن، ریاض و تل آویو)
🔺نقش آفرینان خط دهی کننده و جهت ده
4- نیوز رومها: اتاق خبر 5 شبکه ماهواره ای (۳ شبکه از لندن و دو شبکه امریکایی) با برجسته سازی عامدانه خبرهای سیاه و حذف سایر اخبار باعث هدایت ذهنی و تغییر اولویت بندی شناختی و عاطفی در بینندگان شد.
5- اکانت های اجاره ای: اکانت های چهره ها صورتحساب خود را نه در اشل قیمت های تبلیغی داخلی بلکه در مقیاس رقم های بین المللی و با صورتحساب دلاری به سفارش دهندگان واگذار کردند. خانم مهناز افشار رسما از واگذاری حساب خود به تواناتک امریکا پرده برداشت.
🔺نقش آفرینان در ایجاد فشار و تخریب
6- هکرها و هکتیویست ها: انونیموس یک گروه هکری است که در این مدت به فعالیت علیه زیرساخت ها و پایگاه های اطلاعاتی و اطلاع رسانی کشور اقدام کرد. از سوی دیگر هکتیویسم که از دو واژه هک و اکتیویسم گرفته شده به معنی استفاده نادرست از فناوری برای اهداف اجتماعی یا سیاسی است. Doxing یا افشای هویت مرتبطان و عاملان نظام، یکی از راهبردهای اصلی آنان در ماههای گذشته برای زیر فشار قراردادن نیروهای میدانی بود.
7- ترول ها: اوباش مجازی که یا بر اساس سازماندهی (Troll farms: مزارع ترول ها) یا بر اساس کینه شخصی به صورت گروهی به مدافعان نظام، ساکتین یا افراد منتقد حمله و آنها را تهدید و تحقیر می کنند.
8- سی جی ها: خبرفرست های میدانی با الگوگیری از مدل شهروند خبرنگاران (Citizen Journalists) به عنوان بازوی رسانه ای کف خیابان نسبت به ارسال محتوا برای رسانه های خارجی اقدام به جریانسازی خبری کردند.
🔺نقش آفرینان در جریانسازی جعلی
9- فیکرها: آژانس های تولید انبوه اخبار جعلی که در حجم گسترده سفارش می گیرند یکی از ارکان جنگ جهانی رسانه ای اخیر بود. فیکرهای خرد نیز وارد میدان شده و بر اساس الگوی جلب توجه مبتنی بر خبر متفاوت و تازه به نقش آفرینی پرداختند.
10- اَستروتِرفرها: "مردم نمایان" کاربران اجیرشده ای هستند که به صورت هدایت شده و با منبع و جهت دهی پنهان در بین دیگر کاربران حضور پیدا می کنند و سعی می کنند، خواسته ها و گفته های خود را به عنوان خواسته مردم جا بزنند.
11- کامنتِرها: ورود جدی و همه جانبه “کامنت گذاران حرفه ای" به صفحات باعث شکل گیری نوعی از مارپیچ سکوت شد به گونه ای که هیچکس نتواند و حتی نخواهد خارج از موج ایجاد شده فکر و یا صدایی بلند کند.
12- رباتها: حساب های کاربری دارای زیست رباتیک که با ویژگی های 1- تازه ایجاد شده 2- دنبال کننده کم تعداد 3- فقدان "درج نظر" شناخته می شوند اصولا به عنوان ریتر و شبکه انتشار گفته های دیگران شناخته می شوند. این ربات ها در توسعه خشم و بازنشر مطالب خشونت بار ایفای نقش کردند.
13-"صحنهزنان": معمولا با فحاشی به نیروهای انتظامی و نظامی در صدد واکنش گیری بودند و فیلم هایی از کف میدان ضبط کردند.
🔺نقش آفرینان در همراهسازی عمومی
14- سلبریتی های قرمز و زرد: سلبریتی های قرمز با کارویژه تولید خشم و نفرت و سلبریتی های زرد با کارویژه همراهی با موج ایجاد شده به ایفای نقش پرداختند.
15- مجری-مدلهای شبکههای ماهوارهای: حضور 21 مجری و عامل انسانی که هر کدام بصورت جداگانه به کنشگری میپرداختند عملا نسل جدیدی از کنش ترکیبی بین شبکه و مجری را پیاده سازی
✍ محمد لسانی
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️مافیای زباله در تهران!
🔺دستگیری اراذل و اوباش جنوب تهران
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️این دین آسان به دست ما نرسیده است!
🔺دستخط توضیحی مرحوم آیت الله #مرعشی_نجفی درباره چگونگی تهیه کتاب؛
🔺فوائد بحرالعلوم سیّدمهدی نجفی را خریدم به پول ۳ ماه نماز استیجاری. و منِ محزون، شهابالدّین حسینی #مرعشی_نجفی هستم. و این حروف را در حال گرسنگی مینویسم! یک روز و شب به دلیل نداری، چیزی نخوردهام! امیدوارم بتوانم به برکت اجدادم بر این سختیها صبر نمایم.
۱۳۴۱ مدرسه قوام - نجف أشرف
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️یاران همه رفتند، افسوس که جا مانده منم...
🔺#امام_خمینی (ره): ما و شاگردان مکتب توحید، از #شهادت نمیهراسیم...
#ساعت_بوقت_حاج_قاسم
#ساعت_یک_و_بیست
#ساعت_عاشقی
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️روایت #شهید_آوینی از شهادت #حاج_قاسم_سلیمانی!
🔺نکته قابل توجه: این صحبت ها برشی از برنامه روایت فتح است که شهید آوینی در وصف همکار خود، شهید قاسم بوذری (صدابردار گروه روایت فتح) بیان نمود اما انگار حق این بود که این بخش مکتوم بماند تا در سالروز شهادت سردار از آن رونمایی شود! ببینیم و لذت ببریم.
#ساعت_بوقت_حاج_قاسم
#ساعت_یک_و_بیست
#ساعت_عاشقی
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️خاطره شنیدنی حجت الاسلام قمی از شهید سلیمانی
🔺حاج قاسم میگفت کسی که در جمهوری اسلامی مسئولیتی میگیرد باید به آن افتخار کند، نه اینکه برایش شرط و شروط بگذارد مگر کسی که برای خدمت وارد حرم اهل بیت(ع) میشود شرط و شروط میگذارد؟
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️قصّۀ غمانگیز شورایعالی انقلاب فرهنگی؛ بخش اول
⚡️وزانت آنچنانی، خاصیّت اینچنینی
🔺۱. سرانجام پس از سه ماه که کشور دچار چالش گردید و اتّفاقات تلخِ فراوانی رخ دادند، شورایعالی انقلاب فرهنگی یک بیانیه صادر کرد. نخستین مسأله، «تعلل» و «تأخیر» این شورا در موضعگیری است که بههیچرو نباید به حاشیه رانده شود. حجاب و ضعف حجاب و کشف حجاب، «مسألههای فرهنگی» هستند و انتظار میرفت که بیش و پیش از همه، این شورا به میدان بیاید و «آب تبیینِ معرفتی» بر «آتش اغتشاشِ فرهنگی» بریزد و غبارها را فروبنشاند، امّا چنین نشد. این «خاموشی طولانی» به چه دلیل بوده است؟! چرا در هنگامۀ دشواری و تنگنا، شورا «سکوت» اختیار کرد و زبان در کام فرو برد؟! در انتظار نشسته بود که واقعیّت آشکار شود و مرزها نمایان شوند؟! یا خود باید «پرچم روشنگری» برمیافراشت و حقّ و باطل فرهنگی را از یکدیگر متمایز میساخت؟! اکنون که شعلههای خائنانۀ اغتشاش فرونشسته، «زمانۀ بهنگامِ» ورود این شوراست؟!
🔺۲. و مگر این شورا تاکنون در هیچ واقعهای، «کنشِ بهنگام» داشته است؟! سالیان سال، سرگرم عزل و نصب این و آن بودند و جزئیّات را مشخص میکنند، تا اینکه نهیبی بر آنان زده شده که شما «قوّۀ عاقلۀ فرهنگیِ انقلاب» هستید و باید «مدینۀ فاضلۀ فرهنگیِ انقلاب» را رقم بزنید، نه اینکه در «روزمرّگی» غرق شوید. پس از این هم گرفتار مصائب و بلایای دیگر بودند و هیچگاه نتوانستند خویش را علاج کنند تا قابلیّت پرداختن به جامعه را بیابند. در همین دورۀ اخیر، بیش از یک سال است که از مسألۀ «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی» میگذرد، امّا آیا طرحی نگاشتهاند و منطقی را تولید کردهاند؟! تنها کاری که کردهاند این بوده است که بر اختیار خویش بیفزایند و مناسبات درونیِ خویش را صورتبندی کنند.
🔺۳. و امّا متن بیانیه. در حیرتم از سبکی و بیمایگی و تهیدستی این متن. یعنی این متن، برآیند عقلِ جمعی شوراست؟! آنان که در این شورا نشستهاند و از نظر اجتماعی، وزانت دارند، در عالم فکر و معرفت و تحلیل، چنین وزنی دارند؟! قلۀ خّلاقیّت و اندیشهورزیاشان همین بوده است؟! اینکه بنویسند حجاب، حکم دین است و جامعۀ ما نیز متدیّن است و در برهنگی در غرب غوغا میکند و ... ؟! بیان این «کلّیّات»، چه حاصلی دارد؟! گرهی را گشودند و به پرسشی پاسخ گفتند؟! توضیح دادند که فلسفۀ گشت ارشاد چه بوده و از کجا پدید آمده و جنبۀ قانونیاش چه بوده و چه منافع و مضاری داشته است؟! استدلال کردهاند که ریشۀ این اغتشاش چه بوده است و چه ساختارهایی به طور مستقیم و غیرمستقیم، مولّد تغییر ساختار ذهنیِ بخشی از جامعه بودهاند؟! دربارۀ دهۀ هشتادیها و اینکه گسست نسلی واقعیّت دارد یا خیر، قضاوتی صورت گرفته است؟! مجموعهای از راهکارها برای گذار فرهنگی تعیین شدهاند؟! منطق و مبنای شورا دربارۀ دورۀ پسااغتشاش، در میان نهاده شده است؟! شرح دادهاند که چرا چنین شد؟ و چرا به این نقطه رسیدیم؟ و در کجا خطا کردیم؟ و چه باید کرد؟ و ... . ارزش این بیاینه از جزوههای کوچکِ تبلیغیِ حزب جمهوری اسلامی که در سالهای پنجاهوهشت و پنجاهونه منتشر میشد، کمتر است. هیچ افزودهای ندارد. متأسّفانه در این بیانیه، هیچ توضیحی ارائه نشده است و افکار عمومی در انبوهی از «اشکالها» و «ابهامها» و «پرسشها» و «دغدغهها»، رها شدهاند.
🔺۴. این به آن معنی است در این شورا، «احساس مسئولیّتِ اسلامی و انقلابی» چه اندازه است و شورا خویش را نسبت به حوادث فرهنگیِ انقلاب، تا چه حدی مکلّف میشمارد. کاش چُرت شورا پاره نمیشد و همچنان میآسود. در شهر خبرهاست و شورا در خواب. و شاید هم خوابزده. از دگرگونیهای پنهانِ جامعه، بیخبر است، و یا ترجیح میدهد که تغافل کند. با «محافظهکاری» و «بیحسی» و «میدانگریزی» خو گرفته و آداب «وسطنشینی» را به نیکویی آموخته است. ضربههایی که بر پیکر نحیف آرمان و روحالله نشستند و جانشان را ستاندند، برخاسته از «بیعملیها» و «ندانمکاریها»ی همین شورا بوده است. محفل گزیدهاند و از میدان گریختهاند. بر خوان نشستهاند و از خون بیخبرند؛ وگرنه جرعهجرعه زهر از جام این حادثههای تلخ مینوشیدند و تاب نمیآوردند. دلبستن به این شورا، جُستن علاج عطش از سراب است. کنشگر اصلیِ میدانِ فرهنگ، همین «نیروها و گروههای خودجودش فرهنگی» هستند که بیادّعا و بیوزن، در حال جهاد تبیین هستند و تاکنون رنگ این شورا را ندیدهاند و حتّی اندکی هم حمایت نشدهاند.
✍ مهدی جمشیدی
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️بازدید از "برج میلاد" به مناسبت روز زن برای بانوان رایگان است!
🔺روابط عمومی برج میلاد:
همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلاماللهعلیها، روز زن و مادر تمامی بانوان میتوانند به صورت رایگان از برج میلاد بازدید کنند.
🔺بانوان شهر تهران به مدت سه روز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (۲۴ الی ۲۶ دی ماه) از ساعت ۹ الی ۱۵ میتوانند از مجموعه میلاد بازدید کنند.
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️قشنگ بود، ولی غلط بود!
🔺این حاشیه جالب دیدار امروز رهبری با مداحان اهل بیت از باب اهمیت محتوا و مضمون اشعار در مداحیها رو ببینید که آقا شعری میخونن و میپرسن قشنگ بود؟ بعد از تعریف و تمجید حاضران، میگن: قشنگ بود ولی غلط بود!
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
26.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️همسایه خوب کیه؟!
مصاحبه مردمی با موضوع #همسایه_خوب، بمناسبت خاکسپاری اولین #شهید_گمنام در منطقه نیروگاه قم
🔺کاری از ستاد مردمی شهید گمنام نیروگاه قم و موسسه تبیان قم
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️شرفش مال مادر است!
🔺#امامخمینی(ره): اگر این بچهاى که شما تربیت کردید یک تربیت صحیح باشد و آن وقت آن بچه در رأس جامعه واقع بشود، یک ملت را سعادتمند مىکند؛ و آن شرفش مال شماست؛ یعنى شما این سعادت را براى یک ملت بیمه کردید.
🔺ولادت شفیعه دوعالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر بر همه شیعیان و محبان حضرتش مبارک باد.
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️رهبر معظم انقلاب: تغییرات بزرگ و اساسی در دنیا در حال وقوع است!
🔺در قضایای اخیر نقشه دشمن، نقشه جامعی بود، اما محاسبه دشمن غلط بود.
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
نکاتی چند در خصوص مسابقه شار.pdf
1.31M
🔴⚡️چند سطر در باب مسابقهٔ شارلی ابدو
✍ خانم دکتر شادمهری
رایزن فرهنگی ایران در فرانسه
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
28.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️سومین همایش " اقوام و ادیان در مکتب حاج قاسم سلیمانی"
🔺 با حضور ادیشمندان شیعه، سنی، مسیحی و جبهه مقاومت
🔺 اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️مسابقه اسرائیل رو به زوال!
🔺در پاسخ به توهین نشریه سخیف شارلی ابدو ،مسابقه پیش بینی زمان نابودی رژیم اشغالگر قدس با عنوان #اسرائیل_رو_به_زوال برگزار می شود.
🔺جوایز:
نفر اول: 50 میلیون تومان
نفر دوم: 30 میلیون تومان
نفر سوم: 20 میلیون تومان
🔺اطلاع از جزئیات بیشتر و شرکت در مسابقهhttps://eitaa.com/joinchat/3100114963C6406fb9af3
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️بوسه بر پای مادر!
🔺آن به عرش رسیدنها از این به فرش افتادنها هاست...
🔺بوسه شهید #محسن_حججی بر پای مادرش...
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️قصّۀ غمانگیز شورایعالی انقلاب فرهنگی؛ بخش دوم
⚡️ نهاد سیاستگذار بر منبر موعظه
🔺۵. شورایعالی انقلاب فرهنگی در بیانیۀ خویش نوشته است: «مواجهه با آنچه در جامعۀ ما بیحجابی نامیده میشود باید هوشمندانه و واقعبینانه باشد.»
🔺اوّلاً، چرا به «جامعه» ارجاع میدهید؟ موضع خویش را بیان کنید. شما این نوع از پوشش را چه میخوانید؟ میخواهید بگویید با جامعه، موافق نیستید؟ یا میخواهید هزینۀ بهکاربردن این تعابیر را نپردازدید و در پشت داوری جامعه، پنهان شوید؟
🔺ثانیاً، جامعه، میان «بدحجابی» یا «ضعف حجاب» و «بیحجابی» یا «کشف حجاب»، تفاوت مینهد، امّا شما بهعنوان عقلای فرهنگیِ قوم، همین تفکیک حداقلی را نیز نادیده گرفتهاید. مشخص کنید که مسألۀ کنونی شما چیست؟ ضعف حجاب یا کشف حجاب؟ یا هر دو؟
🔺ثالثاً، باید اکنون به «مواجهۀ هوشمندانه» توصیه کنید یا باید در طول چهل سال گذشته، طرحی مینگاشتید که نشانگر مواجهۀ هوشمندانه باشد؟! رسالت شما این است که بهجای دعوت به هوشمندی، آن را تعریف و شاخصبندی کنید تا به طور عینی، به کار بسته شود. همگان میدانند که فعالیّتهای فرهنگیِ هوشمندانه بر فعالیّتهای فرهنگیِ طبیعی ترجیح دارند، امّا این وظیفۀ شماست که در مقام طرّاحی راهبردها، روح هوشمندی را بدمید، نه اینکه عاملان و مجریان را به آن فرابخوانید.
🔺رابعاً، «مواجهۀ واقعبینانه» یعنی چه؟! یعنی واقعیّت اجتماعی، حجاب را برنمیتابد؟! ایدئولوژیِ اسلامی و انقلابی، به دیوارِ واقعیّت برخورد کرده است و ناکام مانده است و ازاینرو باید از «ایدئولوژی» به نفع «واقعیّت»، عقب نشست؟ یعنی «عینیّت»، آنچنان مقتدر و نیرومند است که خود را بر «ارزش» تحمیل کرده و آن را کنار زده است؟ میخواهید «حدنصاب» و «حداقل حجاب» را چه چیزی قرار بدهید؟ ضعف حجاب را بهعنوان یک واقعیّت اجتماعی پذیرفتهاید یا برای علاج آن نیز چاره اندیشیدهاید. ازآنجاکه ضعف حجاب، هم خلاف قانون است و هم خلاف شرع، میخواهید با این دو تعارض همزمان، چه کنید؟ از واقعیّت، چه صدایی شنیدهاید که میخواهید ارزش را به آن مقیّد کنید؟ سایش شرع به نفع عرف، «واقعبینی» است یا «سکولاریسمِ تدریجی»؟ «معیار» و «محک»، شرع است یا عرف؟ انقلاب در پی تحقّق شرع در متن عرف بود، یا بُرشی از شرع که عرف آن را برمیتابد؟ این مواجهۀ واقعبینانه، «مواجهۀ گزینشی» با شرع نیست؟
🔺۶. در بخشی از این بیانیه نوشتهاند: «شورایعالی انقلاب فرهنگی از همۀ نهادهای مسئول میخواهد که علاوه بر عمل به وظایف قانونی خود، در درجۀ اول با تبیین دیدگاه اسلام و قانون دربارۀ حجاب به تحکیم مبانی اعتقادی بانوان، بهویژه نسل جوان، به رعایت این فریضه الهی کمک کنند.»
🔺امّا اکنون دیگر نباید «توصیه» کرد، بلکه باید «گزارش» خواست و «ارزیابی» کرد که نهادهای فرهنگی چه کردهاند. نهاد سیاستگذار، «منبر وعظ» نیست که زبان به توصیه گشودهاید. تقدّم «تبیین» بر «تقنین»، مراعات نشده و آنان که باید پرچم تبیین را به دست میگرفتند، به نظاره نشستند و سکوت اختیار کردند. سالهاست که چنین است و شما نیز در برابر این بیعملی، منفعل بودهاید. هیچ بیانیهای از سوی شما صادر نشد که در آن گفته شود نهادهای فرهنگی، چگونه عمل کردهاند و شما چه قضاوتی دربارۀ آنها دارید. کجاست عملی که از جدّیّت و ارادۀ انقلابی شما حکایت کند؟ و جالب اینکه پس از سالها ناکامیِ چالشزا، باز هم توصیه و موعظه میکنید.
از جمله، چرا در مدارس، کسی به پرسشهای دختران دربارۀ حجاب پاسخ نمیدهد؟ چرا بهجای تبیین و روشنگری، دانشآموزان را رها کردهاند؟ معاونت پرورشی وجود دارد؟ فعّال است؟ معلمان «قرآن» و «هدیههای آسمانی» و «سبک زندگی و تفکّر»، کمترین کمکی به اصلاح ذهنیّت دانشآموزان میکنند یا بیتفاوت هستند؟ آموزشوپرورش، اجازۀ گفتگو داده است؟ مجالی را فراهم کرده است؟ مگر جز این بود که از متن مدارسِ رهاشده و سکولار، ضلعی از اغتشاش - که دانشآموزی بود – برخاست؟
🔺۷. شورایعالی انقلاب فرهنگی در بیانیۀ خویش نوشته است: «در برخورد با بعضی هنجارشکنیها در مسئله حجاب، مراقب باشند در دامی که دشمنان برای ملت ما طراحی کردهاند گرفتار نشوند و در زمین غرب که پیوسته درصدد ایجاد انواع دوگانههای سیاسی و اجتماعی میان ملت ماست، بازی نکنند.»
🔺بهراستی، اینکه «حاکمیّت» با کشف حجاب برخورد کند، موجب شکاف میان «مردم» میشود؟ مگر قرار است که بخشی از مردم چنین کنند که در نتیجه با بخش دیگری از مردم، اصطکاک پیدا کنند؟ در یک سوی این معادله، «حاکمیّت» است و در سوی دیگر، «بخشی از مردم». مسأله، مواجهۀ حاکمیّت است با این بخش از مردم، نه مواجهۀ مردم با مردم. آنان که نخستین بار، سخن از شکاف و دو قطبیشدن اجتماعی گفتند، غفلت کردند.
✍ مهدی جمشیدی
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️مگر در غرب زن خانه دار هم داریم؟! چرا غرب این دوگانه خانه داری، اشتغال را ایجاد کرد و به آن نام فمنیست نهاد؟
🔺به گفته #راکفلر که بنیانگذار فمنیست است، دلیل رواج این دیدگاه؛
⚡️اولا گرفتن نقش تربیتی وجایگاه مقدس مادری از زن
⚡️دوما تربیت کودکان طبق الگوی مورد علاقه سرمایه داری در مهدکودکها و مدارس
⚡️سوما اجبار زن به اشتغال و گرفتن مالیات از زن است
که هر سه اینها مخالف تعریف اسلام از خانه داری زن است.
🔺گمان نکنید همه در غرب فمنیست را دوست دارند، جریان های روانشناسی روز متوجه آثار شوم این دوگانه ها شده اند و پیامد های آن را به تصویر میکشند
امروز زن غربی جایگاه معنوی زنانگی ونقش مادرانگی و روحیات زنانه را از دست داده است و این محل مناقشه روانشناسان غربی است.
🔺وقتی در جامعه ای دخترانگی و مادرانگی و زنانگی رنگ ببازد تنها چیزی از زن برای یک خانواده خواهد ماند، کارکرد جنسی است لذا تنها سرمایه زن برای جلب توجه مردان است و اینجا هم محل آغاز خشونت های مدرن مثل جراحی های سنگین زیبایی بر علیه زن میشود.
🔺این برنامه و نقشه شوم علیه جایگاه زن در ایران هم با اسم زن زندگی آزادی در حال اجراست وزنان خود باید احساس خطر کرده و مانع شیوع این فرهنگ در جامعه شوند.
✍عالیه سادات
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️زیباییِ «جشن فرشتهها» را تماشا کنید و با ارسال خاطره و فیلم جایزه ببرید.
🔺لطیفترین و زیباترین مخلوق دنیا. دخترهایی که فرشته هستند و مهمترین اتفاق زندگی آنها یک «جشن» است.
🔺جشنی با رایحههای بهشتی و عطر گل محمدی. این کلیپ را ببینید و از این جشن لذت ببرید. همچنین خاطرات و فیلمهایی که از این جشن دارید را برای ۰۹۳۵۹۰۰۰۷۰۰ در پیام رسان های داخلی بفرستید و برنده جایزه شوید.
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️تماشای رایگان آثار برگزیده جشنواره عمار
🔺به همراه 40% تخفیف خرید اشتراک ویژه ولادت حضرت زهرا(س)
کد: madarzahra
🔻در عماریار AmmarYar.ir
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️توییت جالب یک روسریفروش برای #روز_مادر
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️زن زندگی آزادی یعنی این!
🔺استفتاء جالب رهبر معظم انقلاب درباره زن را برسانید به دست تمامی مدعیان دروغین کرامت انسانی زن
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️مادر شهیدی که برای تمام مدعیان انقلابیگری اتمام حجت است!
🔺روزت مبارک حاج خانم، شما ۵ نفر از عزیزانت در راه اسلام دادی و جز سلامتی آقا چیزی طلب نکردی ولی یک عده سرسفره انقلاب گردنشان کلفت شد و به همه چیز رسیدند و در روزهایی که بی سابقه ترین حمله ها به آقا شد، خفه خون گرفتند که مبادا چهارتا فحش بخورند یا چندنفر آنفالو کند یا چهار نفر دوست و رفیق از دست بدهند.
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی