تـــابان🪐✨
ــ
اگرچه بعد تو سرگشتۀ خیابانیم
ولی هنوز مقاوم، هنوز ایرانیم!
یکی یکی دلمان را به راه آوردی
میان معرکه دیدیم مرد میدانیم
غبار حادثه را جمع ما نشانده زمین
که از سلاله ابریم، نسل بارانیم
چقدر بغض، فروخفته در پس فریاد
نگاه کن که پس از تو چقدر طوفانیم
جهان هنوز ندیده قیامت مارا
کدام مرگ! که ما رستخیز انسانیم
به لالهای که در آغوش پرچم است قسم
که قطره قطرۀ خون تو را نگهبانیم
اگر بناست بمیریم سرخ میمیریم
اگر بناست بمانیم سبز میمانیم
تـــابان🪐✨
اگرچه بعد تو سرگشتۀ خیابانیم ولی هنوز مقاوم، هنوز ایرانیم! یکی یکی دلمان را به راه آوردی میان معرکه
خلاصه که، ما را به سخت جانی خود این گمان نبود..!
تـــابان🪐✨
ناشناس از خشکی داره هلاک میشه آب بهش برسونید 🥲🥲🥲🥲
اخجون اولین پیام 😁😂💔😔
تـــابان🪐✨
اخجون اولین پیام 😁😂💔😔
سلام تازه واردم
خودتونو معرفی میکنید؟؟
سلاممم خیلی خوش اومدیییی قدم رنجه فرمودید
چایی یا نسکافه ؟
حتماً چرا که نه
لیلیوم صدام کنید 😁
دهه هشتادی ام
پشت کنکور (🥲) اصالت لرستان ساکن قشم
رشتمم انسانیه
دیگه چی بگممم ! 🥴🎀
تـــابان🪐✨
من نسکافه میخوام
اه وا
شما خودت صاحبخانه ای
( تنبلیم میاد خودت پاشو )
تـــابان🪐✨
اه وا شما خودت صاحبخانه ای ( تنبلیم میاد خودت پاشو )
منی که میدونستم صاحب خونه ام فقط میخواستم ثابت کنم:
تـــابان🪐✨
عاشق این حرکاتتم 👀🎀
من بیشتر عاشق توام🫂
ولی من میدونم، تو به من نمیگی😭💘