هدایت شده از تحلیل سیاسی _ فرهنگی-اجتماعی
این خانم نه مسلمان است نه اهل قم نه اهل مشهد ...
این حجاب یک زن یهودی در اسرائیل است
@BisimchiMedia
هدایت شده از تحلیل سیاسی _ فرهنگی-اجتماعی
ده نکته پیرامون پروژه کشف حجاب
۱. دوپینگ رسانهای گسترده بر معدود روسری تکانیهای سطح کشور، موجب بزرگنمایی بیش از حد جریان معارض حجاب و اخلال محاسباتی در میان بدنه طیف ارزشی شده است.
۲. تامل راجع به پشت پرده ماجرا و دنباله آن و اینکه حد یقف حجاب کجاست و مطالبات و تهاجمات بعدی چیست؟ تلنگر خوبی نسبت به کسانی است که مسئله را با موضوع بود و نبود روسری برای خود سادهسازی کردهاند.
۳. مانور کنونی معصومه قمیکلا (مسیح علینژاد) بر موضوع حجاب و مشخصا روسری تکانی، اجماع سازی هوشمندانه بر یک نقطه به عنوان مبداء نافرمانیهای مدنی، انقلاب جنسی و هنجارشکنیهای بعدی است.
۴. گشت ارشاد به صورت کنونی یک اقدام لازم و ناکافی است و باید پلیس فتا، اماکن و امنیت تمام توان خود را برای کاستن از بار خیابانی مسئله به کار گیرند.
۵. باید همه بدانند، جامعه مخاطب گشت ارشاد، زنانی که حجاب ناقص دارند نیست، ولنگاران حوزه پوشش و عموما روسپیهای خیابانی است.
۶. باید با رسواسازی دوجنسه بودن قمیکلا و نمایش هواداران بیخانمان و فرومایه او، همسویی با وی را از یک منزلت اجتماعی به یک ننگ اجتماعی بدل کرد.
۷. جریمه مالی سنگین بهترین و مدنیترین راه مقابله با هر پدیدهای از جمله مقوله بیحجابی و سگگردانی است.
۸. بهخط کردن زنان علیه قمیکلا مؤثرترین راه مقابله با اوست که با مانور بر دغدغه زنان و مادرانی بدون حجاب کامل که نگران همسران و فررندان خود هستند میسر میشود.
۹. گشت ارشاد باید داخل طرح جامع «امنیت اجتماعی» و همزمان با برخورد با اوباش، معتادان و سگگردانان گنجانده شود تا با سرمایه اجتماعی حداکثری بتواند پیش رود.
۱۰. بدترین اتفاق در گشت ارشاد نیمهکاره رها شدن آن است و اینکه تلقی عمومی این شود که نظام درپی فشار و مخالفت افکارعمومی مجبور به عقبنشینی شده است.
@GhadiriNetwork
هدایت شده از تحلیل سیاسی _ فرهنگی-اجتماعی
4_5976320355273293673.mp3
16.27M
🚨 پیدا و پنهان پروژه کشف حجاب و آینده آن
eitaa.com/joinchat/2110390303C6b7cf0de99
هدایت شده از تحلیل سیاسی _ فرهنگی-اجتماعی
🔵 قطب واحد
جامعه ایران در موضوع مظاهر دین از جمله حجاب، مطلقا دوقطبی نیست.
یک اکثریت قاطع چند ده میلیونی معتقد و ملتزم به شعائر دینی و حجاب شرعی یا عرفی دربرابر یک اقلیت محض چند هزار نفره که به کشف حجاب اصرار دارند را دوقطبی نمیگویند.
نفس ادعای وجود دوقطبی، یک برد بزرگ برای طرف مقابل است.
@GhadiriNetwork
7.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📴 وابستگی کودکان به تلفن همراه؛ نشانههایی که باید جدی بگیرید!
🔹وابستگی کودک به موبایل یکی از مشکلات خانوادههای امروزی است.
🔹متخصصین کودک معتقدند انزوای تدریجی، افسردگی و پرخاشگری از پیامدهای استفاده افراطی از موبایل توسط کودک است.
🔹اگر نگران وابستگی کودک خود به موبایل هستید، این گزارش را از دست ندهید.
👨🏫 راههای نجات کودکان آنلاین را در این دوره بیاموزید👇
👉 https://24on.ir/g/1/9
#⃣ #صیانت_از_کودکان
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
هدایت شده از تحلیل سیاسی _ فرهنگی-اجتماعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی سواد رسانهای نداریم!
📱 در #آخرالزمان نابود خواهی شد اگر سواد رسانهای نداشته باشی...
🔸 عاقبت فوروارد و پخش خبر دروغ...
👤 "علیاکبر #رائفی_پور":
**🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 **
هدایت شده از کانال گزیده ی خبرها
6.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻علیرضا پناهیان: ارشاد کردن با گشت پلیس نمیشه
🔺در مرحلهای هستیم که اول باید مردم به حجاب و این معروف دعوت بشن،بعد امر به معروف بشه
.
.
گزیده ی خبرها در همه پیامرسانها👇
@gozideyekhabarha
هدایت شده از تحلیل سیاسی _ فرهنگی-اجتماعی
🔴 خزعلی: اگر ضابطین امنیت اخلاقی خطا انجام دهند با آنها برخورد میشود/ گشت ارشاد نداریم بلکه پلیس امنیت اخلاقی داریم
خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور :
🔹شاید ۱۰ درصد از مواردی که نیروی انتظامی برخورد می کند درباره مسأله پوشش، بی حجابی و برهنگی است .اکثر برخوردهای نیروی انتظامی با موارد ضامن امنیت ماست.
🔹ممکن است ضابطین خطاهایی هم انجام دهند که در این صورت اگر از افرادی که کرامتشان زیر سوال رفته معذرت خواهی نکنند حتما با آنها برخورد میشود.
🔹 جایگاه پلیس امنیت باید حفظ شود ،زیرا اقتدار آنها باعث می شود خانم ها با امنیت تردد کرده و مردم حس آرامش کنند.
🔹اصلا گشت ارشاد نداریم اینها پلیس امنیت اجتماعی است که به همه مسایلی که خلاف قانون باشد می پردازند؛ برهنگی هم در قانون جرم است.
.
.
گزیده ی خبرها در همه پیامرسانها👇
@gozideyekhabarha
👓 حرف سست و ثابت نشده نزنید!
🔹 مبادا در حرف و منبر و تبلیغ ما - آنچه به عنوان تبلیغ داریم انجام میدهیم - حرف سُست، بیمنطق و ثابت نشدهای وجود داشته باشد.
🔹 گاهی بعضی از چیزهایی که در کتابی هست و سند ندارد، خود، یک حکمت و مسألهی اخلاقی است، که دیگر سند نمیخواهد و میتوانیم آن را بیان کنیم؛ این، عیبی ندارد؛
اما یک وقت هست که یک چیزی دور از ذهن مخاطب است، که باورش برای او مشکل است؛ این را نباید بگوییم؛
📌چون این مسأله، او را از #اصل قضیه دور میکند و موجب موهون شدن دین و مبلّغ دین در ذهن و دل او میشود و خیال میکند این، از منطق عاری است؛ در حالی که پایهی کار ما منطق است. بنابراین، منطق، عنصر اصلی در تبلیغ ماست.
📆 بیانات در دیدار روحانیان و مبلغان در آستانهی ماه محرم ۵/۱۱/۸۴
@HozeTwit
هدایت شده از تحلیل سیاسی _ فرهنگی-اجتماعی
⭕️ جامعه اسلامی جامعه مردم #فضول است!
🖋 آیتالله #شهید_بهشتی:
🔹 هیچ زیربنای اجتماعی از آن زیربنای شوم خطرناکتر نیست که انسانهایی، بتوانند هر چه میخواهند بکنند بیآنکه بشود بر آنها خرده گرفت و بیآنکه بشود از آنها بازخواست کرد.
🔸 مسئولیت در جامعه اسلامی، #مسئولیت_متقابل است. همه نسبت به یکدیگر مسئولاند. «کُلّکُم راع و کلّکم مسئولٌ عَن رعیة»
🔹 بنابراین، آن عامی که به عالم خرده میگیرد و میگوید این کار شما خلاف به نظر میرسد، اگر در پاسخ انتقادش شنید که «برو، عالم را با جاهل بحثی نیست»، یک وظیفه بیشتر ندارد؛ به نظر من وظیفهاش این است که دیگر به دیده عالم به آن فرد ننگرد، چون او جاهلی است اصطلاحدان، نه عالمی رهشناس.
🔸 آن فرد مادون که از زبان مافوقش در برابر هر انتقاد میشنود که «من رئیس تو هستم، پس انضباط اداری و تشکیلاتی یا حزبی کجا رفته؟» باید به او به دیده مافوق ننگرد. این طاغوتی است که بر مسند کبریایی تکیه زده و شایسته اطاعت و فرمانبری نیست.
🔹 جامعه اسلامی جامعه هوشیارها و زباندارهاست. جامعه اسلامی جامعه #مردم_فضول است؛ نه از آن فضولهای بیجا و نه... زباندار به این معنا که برّه نیست. جامعه برّهها نیست؛ جامعه آدمهاست.
🔺 آدمی که انتقاد میکند و در کار همه دقت میکند. اما به خاطر چی؟ به خاطر پاسداری از محترمترین چیزها: #حق و #عدل. حق و عدل از همه کس محترمتر است.
📚 منبع: بایدها و نبایدها، ص۱۸۳ و ۱۸۴
🎬 @Mostazafin_TV
هدایت شده از ثقلین | راه زندگی
أَفَرَءَیْتُم مَّا تَحْرُثُونَ أَأَنتُمْ تَزْرَعُونَهُ أَمْ نَحْنُ الزَّ ارِعُونَ لَوْ نَشَآءُ لَجَعَلْنَاهُ حُطَاماً فَظَلْتُمْ تَفَکَّهُونَ إِنَّا لَمُغْرَمُونَ بَلْ نَحْنُ مَحْرُومُونَ
[واقعه:63-67]
آیا آنچه را کشت مى کنید، دیده اید؟ آیا شما آن را مى رویانید یا ما رویاننده ایم؟ اگر بخواهیم آن را خار و خاشاک مى گردانیم، پس شما از روى تعجّب مى گویید: ما زیان دیده ایم. بلکه محروم و بدبختیم.
وَ خُلِق لَهُ (للانسان) الشّجرُ فَکُلِّفَ غَرْسَها وَ سَقْیَها وَ القِیامَ عَلَیها»؛
امام صادق علیه السلام : درخت برای انسان آفریده شد پس او مکلف گردید به : 1-کاشتن درخت 2-آب دادن درخت 3- مواظبت نمودن درخت.
الحیاة جلد 5 صفحه 347 ، بحارالانوار جلد 3 صفحه 82و83
«مَا مِنْ مُسْلِمٍ یَغْرِسُ غَرْساً أَوْ یَزْرَعُ زَرْعاً فَیَأْکُلُ مِنْهُ إِنْسَانٌ أَوْ طَیْرٌ أَوْ بَهِیمَةٌ إِلَّا کَانَتْ لَهُ بِهِ صَدَقَةً»
رسول خدا (صلی الله علیه واله و سلم ) : هرکه درختی بکارد هربار انسانی یا یکی از مخلوق خدا از آن بخورد برای وی صدقه ای محسوب شود.
نهج الفصاحه صفحه 597
🌸 موسسه ثقلین راه زندگی 🌸
https://eitaa.com/thagalayn