eitaa logo
تبلیغ نوین دین
75 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.1هزار ویدیو
652 فایل
کانال تبلیغ نوین دین کانالی تعاملی، برای محتوای دینی صرف نیست. نگاه ما به مواردی است که می تواند در نشر و انتشار رائحه دینی در جامعه موثر باشد. نوین بودن به معنای نگاه نوین و جدید داشتن به تبلیغ دین می باشد. 🌷🥀 ارتباط باادمین اصلی کانال🌷🥀 @masoodabdi
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 پدیدار شناسی لایک 🌐 شبکه های اجتماعی بلاشک تغییراتی اساسی در زندگی جامعه ما به دنبال داشته است؛ لایک کردن یکی از رفتارهای متعارف در عمده شبکه هاست که به صورت های مختلف در تایید پیام های دیگران رخ می دهد ولی همین کنش ساده، آثاری فردی و اجتماعی به دنبال دارد که پدیدار شناسی آن را دوچندان مهم می کند. ✳️ به قول دکتر منتظر قائم که از اساتید برتر ارتباطات دانشگاه تهران است؛ آن چیزی که ما از شبکه‌های اجتماعی حداقل در افکار عمومی ایران شاهدیم، فقط لایک بوده است. خیلی ساده یک آیکون تأیید مطلبی مفهومی‌ترین و مرکزی‌ترین مولفه در تعامل جامعه ما با شبکه‌های اجتماعی شده است. 🌀حال این مرتبط با محتوای مطالب صورت می‌گیرد یا صرفا روابط شخصی اینجاست که علاقه، عاطفی‌گری و روابط بسته‌ی درون شبکه‌های پیشین باعث می‌شود کلام بیش از آنکه معنای مشارکت دسته‌جمعی را برای کشف حقیقت داشته باشد، فقط یک نفر حرف می‌زند و دیگران لایک می‌کنند. ❎ افراسیابی پژوهشگر فضای مجازی درباره لایک چنین می گوید: مردم در شبکه های اجتماعی لایک را گدایی می کنند. به عبارت دیگر افراد در شبکه‌های اجتماعی دوست دارند خودشان را آن طوری نشان دهند که دیگران دوست دارند یعنی «گدایی لایک». 👍 این شکل افراد از خود واقعی خودشان فاصله می‌گیرند و به همین دلیل روابط شاید گسترده شود اما بسیار سطحی می‌گردد و دوستی‌ها تبدیل به دوستی‌های لایکی می‌شود. یعنی پاداش‌های زیاد ولی کوچک و این یعنی افراد از نخبه پروری فاصله می‌گیرند. اگر در این , فردی بیاید کار علمی را نشان دهد، با بی‌استقبالی روبرو می‌شود و کارها هر چه سطحی‌تر باشد، با اقبال بیشتری روبرو می‌شود. در این میان باید توجه کنیم که کشور ما نمی‌تواند با کارهای عامه‌پسند، به پیشرفت برسد. 📣 و اما نکته آخر چه زیبا در روایات ما در مورد مواردی متناظر با لایک و تایید کار و رفتار دیگران گوشزد شده است. امام جواد (ع) می فرمایند : منِ اسْتَحْسَنَ قَبیحاً کانَ شَریکاً فیهِ(بحارالانوار، ج75، ص 82) 👌یعنی هر که کار زشتى را تحسین و تأیید کند، در عِقاب آن شریک است. به عبارت دیگر شریک جرم هستی اگر رفتار و فعل منکر مرتکب شده اگر آن را تایید کنید. این بیان یعنی باید خود کنترلی را تقویت کرد یعنی باید مسئولیت اخلاقی در قبال چنین رفتارهایی در شبکه های اجتماعی را تقویت نمود. ✍️ ابراهیم شریفی پژوهشگر اخلاق و رسانه 🔰با ما همراه باشید ... 🆔 @Cultural_governance
امام‌ جمعه اصفهان: اگر بدانیم نمی‌توانیم تاثیر بگذاریم،موظف به امر معروف و نهی از منکر نیستیم / نمی‌شود تکلیف دینی را با زور به جامعه تحمیل کنیم عضو جامعه روحانیت مبارز با گفتن اینکه من درباره شخص آقای علم‌الهدی نظری نمی‌دهم تاکید کرد: 🔹همه روحانیون باید حتی در مواجهه با متخلفین نرمش داشته باشند و با ادبیاتی متین و برتر اظهارات‌شان را بیان کنند. 🔹 اساسا توصیه به نرمش و عفت کلام به این دلیل است که امر به معروف و نهی از منکر به نتیجه برسد./خبرآنلاین @AkhbareFori
نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو چشم های خسته پر انتظارم مال تو یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو @mahman11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
49.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻گفتگوی کوتاه با موضوع: حجاب در معرکه‌ی کج‌روایت‌ها 📎 ۱ آبان ۱۴۰۱ 📎 شبکه افق 🔴به پویش مردمی بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️یک ویدئوی قابل تامل حتما ببینید خانم‌های محجبه! باید هر روز ساعاتی درجامعه حضورفعال داشته باشید. قدم بزنید. شعائر دین مثل نماز و حجاب باید توی ظاهرجامعه دیده بشه. دختران ما، خیال می‌کنند دیگه کسی باحجاب نیست. چون شماها قایم شدید توی خونه. پسران ما می‌گویند: مگه هنوزم کسی نماز می‌خونه؟ که من بخونم. @javaan_enghelabi🇮🇷
💠⭕️دعای طلب بارش باران نوزدهمین دعا از صحیفه سجادیه اَللَّهُمَّ اسْقِنَا الْغَیْثَ بارخدایا، ما را به باران سیراب ساز وَانْشُرْ عَلَیْنا رَحْمَتَکَ بِغَیْثِکَ الْمُغْدِقِ و رحمتت را بر ما بگستران به باران بسیار مِنَ السَّحابِ الْمُنْساقِ لِنَباتِ اَرْضِکَ الْمُونِقِ فى جَمیعِ الْافاقِ از ابرى که براى رویانیدن گیاه شگفت‏ انگیز در همه آفاق روان گشته وَامْنُنْ عَلى‏ عِبادِکَ بِایناعِ الثَّمَرَةِ و بر بندگان خود با به‏بار آمدن میوه منّت گذار وَ اَحْىِ بِلادَکَ‏بِبُلُوغِ الزَّهَرَةِ و سرزمین‏ هاى مرده را با شکفتن شکوفه‏ ها زنده کن وَاَشْهِدْ مَلآئِکَتَکَ الْکِرامَ السَّفَرَةَ بِسَقْىٍ مِنْکَ نافِعٍ و فرشتگان بزرگوار خود را به بارانى سودمند گواه گیر دآئِمٍ غُزْرُهُ واسِعٍ دِرَرُهُ وابِلٍ سَریعٍ عاجِلٍ. بارانى بسیار و انبوه، پیوسته با برکات گسترده، بارانى تند و سریع و شتابان تُحْیى بِهِ ما قَدْ ماتَ تا هر چه مرده است به آن زنده نمایى وَ تَرُدُّ بِهِ ما قَدْ فاتَ و آنچه از میان رفته به ما بازگردانى وَتُخْرِجُ بِهِ ما هُوَ اتٍ و آنچه آمدنى است بیرون آورى وَ تُوَسِّعُ بِهِ فِى ‏الْاَقْواتِ و به سبب آن روزى‏ها را وسعت بخشى سَحاباً مُتَراکِماً هَنیئاً مَریئاً طَبَقاً مُجَلْجَلاً ابرى درهم فشرده، کام‏بخش و گوارا و فراگیرنده و خروشان غَیْرَ مُلِثٍّ وَدْقُهُ، وَلا خُلَّبٍ بَرْقُهُ که بارانش دائمِ ویران کننده و برقش فریبنده (بدون باران) نباشد اَللَّهُمَّ اسْقِنا غَیْثاً مُغیثاً بارخدایا ما را به بارانى فریادرس و برطرف کننده قحطى سیراب کن مَریعاً مُمْرِعاً عَریضاً واسِعاً غَزیراً بارانى رویاننده گیاه، سبز کننده دشت و دَمَن، وسیع و پرمایه تَرُدُّ بِهِ النَّهیضَ که به سبب آن گیاه روئیده پژمرده را خرم کنى وَ تَجْبُرُ بِهِ الْمَهیضَ و آن را براى گیاه شکسته مومیایى قرار دهى اَللَّهُمَّ اسْقِنا سَقْیاً تُسیلُ مِنْهُ الظِّرابَ بارخدایا بر ما بارانى فرست که به آن از تپه ‏ها آب سرازیر گردانى وَ تَمْلَأُ مِنْهُ الْجِبابَ وَ تُفَجِّرُ بِهِ الْاَنْهارَ و چاه‌ها را لبریز کنى و نهر‌ها را روان سازى وَتُنْبِتُ بِهِ الْاَشْجارَ وَتُرْخِصُ بِهِ الْاَسْعارَ فى جَمیعِ الَأمْصارِ و درختان را برویانى و قیمت‏ها را در همه شهر‌ها ارزان کنى وَ تَنْعَشُ بِهِ الْبَهآئِمَ وَالْخَلْقَ و چهارپایان را قوّت دهى و خلایق را زنده‏دل و نکوحال فرمایى وَ تُکْمِلُ لَنا بِهِ طَیِّباتِ الرِّزْقِ و روزی هاى پاکیزه را براى ما کامل گردانى وَ تُنْبِتُ لَنا بِهِ الزَّرْعَ وَتُدِرُّ بِهِ الضَّرْعَ و کشت و زرع ما را برویانى و پستان‌ها را پرشیر سازى وَ تَزیدُنا بِهِ قُوَّةً اِلى‏ قُوَّتِنا و نیرویى بر نیروى ما بیفزایى اَللَّهُمَّ لاتَجْعَلْ ظِلَّهُ عَلَیْنا سَمُوماً بارخدایا، سایه آن ابر را بر ما باد گرم و زهرآگین مساز وَلاتَجْعَلْ بَرْدَهُ عَلَیْنا حُسُوماً و سردى آن را بر ما شوم و ناخجسته منما وَلاتَجْعَلْ صَوْبَهُ عَلَیْنا رُجُوماً و باریدنش را بر ما باران عذاب قرار مده ولاتَجْعَلْ مآئَهُ عَلَیْنا اُجاجاً و آبش را در کام ما تلخ و ناگوار مگردان اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَالِهِ بارال‌ها بر محمد و آلش درود فرست وَارْزُقْنا مِنْ بَرَکاتِ السَّمواتِ وَالْاَرْضِ و از برکات آسمان‌ها و زمین روزى ما ساز اِنَّکَ عَلى‏ کُلِّ شَىْ‏ءٍ قَدیرٌ. که تو بر هر چیز توانایى. @javaan_enghelabi🇮🇷
⭕️تنها تصویر از تنهاترین دلاور مردان ایرانی ناشناس! 🔻این پنج نفر آخرین نفراتی هستند که میرن اون طرف پل خرمشهر تا نیروهای عراقی رو معطل کنند تا مردم فرصت بیشتری برای تخلیه ی شهر داشته باشند. پنج نفری که هرگز برنگشتند و نه تصویرشان و نه نامشان را دانستیم! 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh 🔜
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
💢 مهلت پذیرش عذر و توبه 💠 امام علی علیه السلام فرمودند: 🍃 الْعُمُرُ الَّذِي أَعْذَرَ اللَّهُ فِيهِ إِلَى ابْنِ آدَمَ، سِتُّونَ سَنَة. 🔹عمرى كه خدا از فرزند آدم پوزش را مى پذيرد شصت سال است. 📚 حکمت 326 نهج البلاغه 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh 🔜
روزمان را با آغاز کنیم 👈 روش مبارزه در قرآن 1⃣يا أَيُّهَا النَّاسُ ضُرِبَ مَثَلٌ فَاسْتَمِعُوا لَهُ إِنَّ الَّذينَ تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ لَنْ يَخْلُقُوا ذُباباً وَ لَوِ اجْتَمَعُوا لَهُ وَ إِنْ يَسْلُبْهُمُ الذُّبابُ شَيْئاً لا يَسْتَنْقِذُوهُ مِنْه (حج/ 73) 2⃣ لنْ يَضُرُّوكُمْ إِلاَّ أَذىً وَ إِنْ يُقاتِلُوكُمْ يُوَلُّوكُمُ الْأَدْبارَ ثُمَّ لا يُنْصَرُونَ (111/ آل عمران) 3⃣لا يُقاتِلُونَكُمْ جَميعاً إِلاَّ في قُرىً مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَديدٌ تَحْسَبُهُمْ جَميعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى ذلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا يَعْقِلُونَ (14/حشر) ✅سه درس برا ی مبارزه با دشمن ✅اولا: مستکبران اگر همه اجتماع کنند زورشان به یک مگس نمی رسد ✅دوما : اگر اقدامی هم بکنند جز اذیت مختصری نخواهند داشت واگر با شما روبرو شوند پا به فرار می گزارند ✅سوما :از راه دور با شما درگیر می شوند ولی جرات نمی کنند با شما رودر رو شوند و روی زمین با شما درگیر شوند ✍️ 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh 🔜
یک بیماری مهلک که عامل فتنه هاست: بسیار شنونده بودن برای دروغها به تعبیر قرآن «سماعون للكذب» 🆘 @Roshangari_ir 🆘 rubika.ir/Roshangariir
🔅 خدا (صلى‌الله‌عليه‌و‌آله‌و‌سلم): ✍️ الزُّهْدُ فِي اَلدُّنْيَا قَصْرُ اَلْأَمَلِ وَ شُكْرُ كُلِّ نِعْمَةٍ وَ اَلْوَرَعُ عَنْ كُلِّ مَا حَرَّمَ اَللَّه 🔴 زهد به دنيا، عبارت است از: كوتاه كردن آرزو، گزاردن شكر هر نعمتى، و پرهيز از هر آنچه خداوند، حرام كرده است. 📚تحف العقول جلد ۱، صفحه ۵۸ 🇮🇷 @Sh_Aviny
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بسیار و زیبا حجاب رو توضیح دادند اولین بار بود که از این زاویه ارزش حجاب رو شنیدم 🆘 @Roshangari_ir 🆘 rubika.ir/Roshangariir
⬅️ یه خانمی که در دوران برده‌داری صدها برده رو فراری داد و آزاد کرد، وقتی ازش می‌پرسن سخت‌ترین بخش کار شما چی بود؟ میگه: اونجایی که باید برده‌ها رو قانع می‌کردم که شما برده نیستین و انسان صاحب‌اختیار و آزاد هستین. 😒الآن حکایت طرفداران پیام‌رسان‌های خارجی در ایران همینه! 😞 باید خودمون رو بکشیم تا بهشون بفهمونیم شما برده نیستید. 👏 و واقعا این‌که شما با اراده ایستادید و کمک می‌کنید، ستودنی هستید و تلاش شما داره به ثمر میرسه🌷 سودا گر ✍️ #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
هدایت شده از درس اخلاق
@dars_akhlaq.mp3
7.33M
🔊 👌پیشنهاد دانلود فوق العاده👌😍 ✅ موضوعتوصیه به نماز حضرت زهرا (س) جهت رفع حاجات 💐🎙استاد آیت الله شجاعی (ره) ✅ارسال به دیگران فراموش نشود🙏 ═══✼🍃💠🍃✼══ 🌹کــانال درس اخلاق🌹 ✨✨✨✨ 🆔 @dars_akhlaq
هدایت شده از یادداشت‌های کوتاه
شما همّت بلند داشته باش، هر چه نصيب شما شد، شد. تا جان داری درس بخوان! آدم دهان باز می كند و ميگويد من فارغ‌التحصيل شدم و كتاب را می گذارد كنار⁉️ تا نفس ميكشيم درس و بحث، حالا هر چه شد؛ بقيه ديگر در اختيار ما نيست. ما تا نفس می كشيم با قلم و كاغذ و گفتن و نوشتن و فهميدن و فهماندن بايد کار داشته باشيم.» 📜 ۹۴/٧/٢ آیت الله العظمی جوادی آملی ( حفظه الله) ♦️❁➖❁♦️❁➖❁♦️❁➖❁♦️ 🔵 کانال چرا طلبگی 🔰 👇👇👇👇👇 🆔 @chera_talabgi
از امام صـــــادق (علیہ السلام) پرسیدند: یوم الحسره،کدام روز است کہ خدا مےفرماید: بترسان ایشان را از روز "حسرت " 🔹حضرت جواب دادند: آن روز قیامت است کہ حتے نیکوکاران هم حسرت مے خوردند کہ چرا بیشتر نیکے نکردند. ▫️پرسیدند: آیا کسے هست کہ در آن روز حسرت نداشته باشد؟ 🔹حضرت فرمودند : آرے، کسے کہ در این دنیا مدام بر رسول خدا " صـــــلوات " فرستاده باشد. 📗وسائل الشیعه/ج۷ اَللهُمَ صَلِ عَلے مُحَمَد وَ آلِ مُحَمَد وَ عَجِّل فَرَجَهُم🌸 ‌
جنگ شناختی، هویت و ایدئولوژی زدایی/ راهبرد جریان انقلاب در برابر این جنگ چیست؟ ✍️ سید علیرضا آل‌داود رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی ۱۴۰۱ با دانشجویان فرمودند: شما امروز می‌شنوید در خیلی از بیاناتی که در روزنامه‌ها و در فضای مجازی پخش میشود، مسئله‌ی ایدئولوژی‌زدایی به ‌عنوان یک کار لازم [مطرح میشود]؛ این همان هویّت‌زدایی است. ایدئولوژی، تفکّر، ارزشها، هویّت یک ملّت است. امروز قبله‌ی ‌اینها آمریکا است و آمریکایی‌ها دائم روی ارزشهای آمریکایی تکیه میکنند که ارزشهای آمریکایی این‌ جور میگوید، ارزشهای آمریکایی این ‌جور میخواهد ــ ارزشهای آمریکایی یعنی همان ایدئولوژی ــ [امّا] اینها حاضر نیستند این را از آمریکا یاد بگیرند. ⭕️ جنگ شناختی به عنوان سلاح افکار عمومی با هدف دستکاری گفتمان عمومی توسط عناصر خارجی است که به دنبال تضعیف وحدت اجتماعی یا آسیب رساندن به اعتماد عمومی به نظام سیاسی هستند، پاشیدن بذر بی اعتمادی از اهداف اصلی این جنگ به حساب می آید. ⭕️ در عصر فعلی، جنگ شناختی ابزار اصلی دستیابی به سیاست های نو استعماری توسط صهیونیست‌ها با هدف پیاده سازی نظم نوین جهانی و حکمرانی شبکه ای آنان در جهان است. ⭕️ یکی از اهداف ایجاد متاورس توسط زاکربرگ و نیورالینک توسط ایلان ماسک فراهم کردن ابزار این جنگ شناختی-ترکیبی برای اهداف ذیل الذکر برای مدیریت یکطرفه با ارزش‌های آمریکایی-صهیونیستی آینده انسان‌ها است و این تلاشی جدید برای تصرف و حفظ قلمروها و سرزمین‌های ذهنی و قلبی بشر است. ⭕️ در سرزمین مادری ما نیز به دلیل وجود فضای مجازی ول (بستر جنگ شناختی دشمن) و فقدان سند راهبرد سایبری، نفوذ و ... در این عرصه تأثیرات مخرب این جنگ شناختی-ترکیبی به وضوح قابل مشاهده است و دشمنان با اخبار جعلی و پیام‌های مهندسی شده به سمت فرسایش شناخت ملت، آرمان‌ها، ارزش‌ها، هویت و ایدئولوژی آنان حرکت کرده‌ و آرمان‌ها و ارزش‌های خود را تلاش میکنند جایگزین کنند. ⭕️ نکته مهم اینجاست تا در توده‌های مردمی آگاهی عمومی حساسیت نسبت به این نبرد شناختی-ترکیبی وجود نداشته باشد یعنی آنان آماده پذیرفتن هر نوع حمله‌ای می باشند که نتیجه‌اش هم فریب، حرکت در مسیر طراحی شده توسط دشمن، اختلال محاسباتی یا تسلیم شدنشان است. ⭕️از دیگر اهداف آینده این جنگ شناختی-ترکیبی عبارتند از: 1⃣ مردم در سطح کشور توانایی درک و احساس خطرات اجتماعی-فرهنگی-ملی-هویتی-اقتصادی-سیاسی و... را از دست داده و نسبت به سرنوشت خود، فرزندان و کشورشان بی‌تفاوت شده و تبدیل به سربازان دشمن برای نابودی فرهنگ و هویت ملی دینی خود می‌شوند. 2⃣ مردم نسبت به اتفاقات مهم در جامعه بی‌تفاوت می‌شوند و دشمن پس از مدتی با بمباران اطلاعاتی نا امید کننده، پیام های جعلی و تحقیر کننده آنان را به سمت جنبش‌های اجتماعی حرکت می‌دهد و در اکثر این جنبش‌ها چاشنی اصلی موضوعات احساسی و هیجانی ناشی از اختلال شناختی محاسباتی و فریب است. 3⃣ ارزش‌های جدید و طراحی شده حیوانی توسط سلبریتی‌‌های سقوط کرده یا اجیر شده(شوالیه‌های جنگ شناختی) و گروه‌های سیاسی لیبرال(ارتش سری روشنفکران) جایگزین ارزش‌های انسانی و ایرانی-اسلامی می شود. 4⃣ مردم در برابر آشوب‌های واپایش شده و انقلاب‌های رنگی به شدت آسیب پذیر شده به طوریکه نمی‌توانند در فضای فتنه‌گون راه درست را تشخیص بدهند. 5⃣ مردم بخصوص نوجوانان و جوانان به شدت در این جنگ شناختی-ترکیبی سطحی شده و توانایی فکر کردن عمیق را از دست می‌دهند، با بمباران اطلاعاتی دچار توهم همه چیز دانی شده و برای گرفتن لایک و دیده شدن بیشتر دست به هر اقدام سبک و عجیبی می‌زنند. ⭕️ در پایان باید گفت برای مقابله با ایدیولوژی زدایی توسط دشمن در کشور باید بستر این جنگ شناختی-ترکیبی را مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته با قوانین مناسب مدیریت کرد، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی مردم، مدیران و مسئولان را ارتقا داد، همیشه در لایه پدافند نباید قرار داشته باشیم و باید رو به آفند شناختی نیز بیاوریم، برای آینده این فضا مخصوصا در حوزه متاورس، اینترنت ماهواره‌ای، نیورالینک و دیگر فناوری‌های جدید برنامه ریزی مناسب و به موقع انجام دهیم. ⭕️ همانطور که بارها گفته‌ام و نوشته‌ام مقابله با این جنگ شناختی-ترکیبی نیاز به فرمانده‌ای مانند شهید حاج قاسم سلیمانی دارد... کجاست حاج قاسم فضای مجازی ؟! ✍️ علیرضا آل داود @A_basire
هدایت شده از نشریات تبلیغی
پاورپوینت زن زندگی آزادی جهت اجرا در دبیرستان دخترانه .ppt
31.04M
مقام معظم رهبری: نگاه غرب به زن، نگاهی است منحط، ناقص، گمراه‌كننده و غلط. نگاه اسلام به زن، نگاهی است عزت‌بخش، كرامت‌بخش، رشدآفرین، استقلال‌دهنده‌ی به هویت و شخصیت زن؛ این ادعای ماست. ما این ادعا را با محكم‌ترین ادله می‌توانیم اثبات كنیم.۱۳۹۱/۰۴/۲۱ پاور پوینت زن زندگی آزادی با رویکرد حقوق زن و مقایسه زن غربی و زن مسلمان برای اجرا در مقطع متوسطه اول و دوم دخترانه
امیرالمؤمنین علیه السلام: 💠 من لا يَعقِل يَهُن، ومَن يَهُن لا يُوَقَّر ❇️ هر كه انديشه نكند، سَبُک شود و هر كه سبک گشت، مورد احترام قرار نگيرد. 📚 غررالحكم حدیث ۷۹۲۷
27.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 نشست «از الهیات اجتماعی تا ارشاد اجتماعی» با موضوع «حجاب» - بخش ۹ 🎙 خانم دکتر عفت عرب‌زاده، پژوهشگر و فعال حوزه زن و خانواده و عضو گروه مطالعات جنسیت موسسه شناخت 💠 جبهه انقلاب در مواجهه با بحران‌های اجتماعی 📌 جنگی که الان در حال شکل‌گیری است یک جنگ ترکیبی است. همه‌ی ما هم می‌بینیم. دشمن در حال ورود به همه‌ی عرصه‌ها است و قطعاً دفاع هم باید ترکیبی باشد؛ یعنی پژوهش ما، رسانه‌ی ما، تبلیغ ما، نیروی انتظامی ما و ترویج ما هم باید ترکیبی باشد و مکمل هم عمل کنند. 👈 متن بخش نهم در سایت فکرت •┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈• 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
برگ برنده ما.mp3
8.07M
🔰 برگ برنده ما ▫️حجاب، لبه جنگ تمدنی با غرب است. ▫️حجاب، پایه و آغاز است که اگر آن را برداریم ساختارها و مفاهیم اجتماعی گسترده‌ای را از بین برده‌ایم. ▫️باید نشان دهیم که برداشتن حجاب چه عواقب سویی را به دنبال دارد و جامعه را تا به کجا می‌کشاند. ▫️حجاب برگ برنده ما در قبال دنیای غرب است ولی متاسفانه تبدیل به برگ بازنده‌اش کرده‌ایم، یعنی تحلیل و تبیین از آن نداریم. در حالی که حجاب تعارض تمدنی ما با دنیای غرب است. 🏷 بیاناتی از استاد، آیت‌الله یزدان‌پناه پیرامون حوادث اخیر در کشور. http://eitaa.com/joinchat/2881683473C1e4805be61
🔰 تفاوت قوم خمینی(ره) با قوم موسی اینه که قوم بنی اسرائیل در فتنه گوساله سامری رفوزه شدند، اما قوم خمینی یعنی مردم انقلابی شهیدپرور از که گوساله های سامری (آمریکا) در این دوران هستند، سربلند بیرون اومدند. 🔹 به کوری چشم دشمنان خارجی و منافقین داخلی. ✍️ احسان خراشادی اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students