eitaa logo
روشنای تبیین✔️
24.3هزار دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
6.7هزار ویدیو
361 فایل
امام‌خامنه‌ای:جهادتبیین‌یک‌واجب‌فوری‌وقطعی‌ست. باذهن‌فعال‌وزبان‌گویا،امیدآفرین‌هستی. موسسه‌جهادی‌رسانه‌ای‌روشنای‌ تبیین،مردمی‌‌است‌ومتعلق‌به‌‌هیچ‌ نهادیاگروه‌سیاسی‌‌نیست. 💌مدیر: @jehadetabyien 💌ادمین: @tabyienadminn عضویت‌؛ارسال‌عدد۲۰به۳۰۰۰۱۴۲۲۰۰
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 📍این یک پیام خاص است! ⭕️ توصیه مهم رهبر به کسانی که و و هستند. 🔺مخاطب این پیام فقط مسلمان‌ها و حزب‌اللهی‌ها نیستند! ✅ آریایی‌های واقعی و طرفداران راستین کورش کبیر هم بشنوند👆 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
🌼 سلام به دوستان عزیز 👋 🍃صبح‌ چهارشنبه‌‌تون بخیر و نیکی 🍳🥖☕️ امیدوارم همگی سالم و تندرست باشین و امروز برگ دیگری از دفتر زندگی رو در کنار هم با عافیت و سربلندی ورق بزنیم! 🤲 الهی دلتون منور به نور مصباح‌الهدی و همگی سوار بر کشتی نجات باشین! ✍ تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
پای درس امام حسین علیه السلام: 👈 إنْ لَمْ یَکُنْ لَکُمْ دِینٌ وَ کُنْتُمْ لاتَخَافُونَ اَلْمَعَادَ فَکُونُوا أحْرَاراً فی دُنْیَاکُمْ اگر دین ندارید و از قیامت نمی‌ترسید، لااقل در دنیای خود باشید. بحارالانوار، ج۴۵، ص۵۱ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
البته می‌دونید که آزاده بودن هزینه هم داره دیگه! اگه دین هم داشته باشی و آزاده هم باشی، که هزینه‌ش خیلی بیشتر میشه! اصولاً تو دنیا هیچ چی مفتی بدست نمیاد، منتهی باید زرنگ باشیم و دقت کنیم که چی می‌دیم و چی می‌گیریم! نمونه‌ای از کسانی که هم دین داشتن و هم آزاده بودن👇👇👇
اگر مومنین جامعه در خواب غفلت باشن و عده‌ای هم سرگرم عیاشی و ... قطعاً شیخ فضل‌الله‌ها به پای دار خواهند رفت، چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی! جرعه‌ای بصیرت و عمل به هنگام، نوش جان کنیم... 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
یک کلیپ هم برای آشنایی بیشتر با این عالم مجاهد، هست که با هم ببینیم و ان‌شاءالله به حق امام حسین علیه‌السلام ما هم پیرو شهدا و مکتب ناب اسلام و عاقبت بخیر باشیم. 👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻مجتهد عدالت‌خواه و عالم بصیر عصر مشروطه، پایدار تا پای دار! 📌به مناسبت سالروز شهادت در ۱۱ مرداد ماه 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
اینم پیام بزرگ‌ترین آزادمرد و آزادی آفرین در تاریخ معاصر 👇👇 واقعاً آدم افتخار می‌کنه به داشتن رهبرانی همچون حضرت امام خمینی و امام خامنه‌ای 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ وقتی برحقیم، از چه بترسیم؟! 🔹وقتی به شناخت و برداشتی رسیده‌ایم و می‌خواهیم حرکتی کنیم، در مقابل کمی یاران و همرهان، در مقابل مخالفت‌ها، عنادها و سنگ‌اندازی‌ها چه حالتی در ما ایجاد می‌شود؟ توقف می‌کنیم؟ از مسیر برمی‌گردیم؟ یا حرکت را با عزمی بیشتر انجام می‌دهیم؟ 🔸حضرت علی‌اکبر(ع)در صحرای کربلا در مواجهه با چنین حالتی درس مهمی به اصحاب جبهه حق می‌دهد و منطقی ارائه می‌دهد که در گذر قرن‌ها و حادثه‌ها، بیشتر به اثبات می‌رسد. می‌گوید وقتی ما بحقّیم و در مقابل باطل ایستاده‌ایم،چرا بترسیم؟! ▶️ به اتکای همین منطق است که نهضتش را پیش می‌برد: 💬کسی که پشتوانه‌اش اسلام است از چه بترسد؟ کار وقتی برای خدا باشد، دیگر انسان خوف از چیزی ندارد! 💬در مقابل ابرقدرت‌ها، شماها بحقّید؛وقتی شما بحقّید، از اینکه فلانی با ما همراهی نمی‌کند چه باک! من تکلیفم را عمل می‌کنم، شما موافقت کنید، مخالفت کنید، ده تا هم چوب لایِ چرخ بگذارید، من کارم را انجام می‌دهم. رسیدم به آن کاری که انجام دادم، دو چیز بردم: یکی ثواب خدا، یکی رسیدن به مطلب. اگر نرسیدم، ثواب خدا سر جای آن هست، شکستی در کار نیست. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
رژیم پهلوی در واقع رژیم خود حقیری ملی علیه مردم غیور و قهرمان ایران بود و جمهوری اسلامی، پیشتاز رهایی از نظام سلطه و باعث عزت نفس ملی و آزادی بخش مسلمانان جهان! 👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 اولین اثر سلطه، تحقیر است و از آدم حقیر هر کار بدی بر می‌آید! از قیام حسینی تا قیام خمینی (آزادی مهم‌ترین عامل قیام امام حسین علیه‌السلام) 🎙حجت‌الاسلام و المسلمین فخریان 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
در حقیقت انقلاب اسلامی ایران، لبیک به ندای امام حسین علیه‌السلام بود👇👇
بزرگترینامربهمعروفهاحفظنظاموبزرگتریننهیازمنکرهاتضعیفآناستموسیقی.mp3
3.06M
🔰 امام حسین(ع) کدام معروف را اقامه کرد و با کدام منکر مبارزه کرد؟ ⭕️ بزرگ‌ترین معروف‌ها در درجه‌ی اوّل عبارت است از نظام اسلامی و نظام اسلامی؛ 👈این امر به معروف است.👉 🔺معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نداریم. 🎙مقام معظم رهبری 📆 ۱۳۹۴/۰۱/۰۱ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🤔 می‌خوای برای حفظ بالاترین معروف تلاش کنی⁉️ پس تبیین کن و امیدآفرین باش👌 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
اولین نفراتی که بعد از واقعه عاشورا، لبیک گوی امام حسین علیه‌السلام بودند حضرت امام سجاد و حضرت زینب هستن! استقامت، شجاعت، دلسرد نشدن و تلاش در راه مبارزه با طاغوت و نظام سلطه همراه با ✌️ گوش کنین 👇👇خیلی قشنگه👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 ✨بانوی قهرمان واقعه‌ی عاشورا؛ زینب کبری با اقتدا به برادرش امام حسین (ع) در کوفه و شام را نشانه گرفته و با ، دشمنان اسلام را مفتضح نمود!✌️ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 به گزارش بانک جهانی ⭕️ کسب رتبه اول دنیا در تامین آب شرب سالم شهری و روستایی جهان توسط 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
خب دوستان گفتیم که بزرگترین معروف ایجاد نظام اسلامی و حفظ اونه! یکی از مهمترین نقشه‌های دشمن برای سرنگونی نظام اسلامی، سیاست آندلسی کردن ایرانه! من و شما برای مبارزه با این ترفند دشمن چه می‌کنیم؟! همراهی با دشمن😱 مقابله با دشمن 😡 📣 و .... نظراتتون رو با ما درمیون بزارید💌 ✍ تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
این کلیپ رو با هم ببینیم👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰پشت پرده عجیب بی‌حجابی‌های اخیر! سیاست آندلسی‌کردن ملت ایران با حذف و عفاف و ترویج شهوت بین جوانان‼️ ♨️ نقشه‌ای برای حمله به ایران 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
هدایای‌نقدی‌مسابقه‌کتابخوانی‌طرح‌کلی‌اندیشه‌اسلامی‌درقرآن.pdf
413.8K
🔰واریز هدایای نقدی: 🔸 هدایای نقدی مسابقه‌ کتابخوانی «طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن» واریز شد.(هر نفر ۲۰۰هزار تومان) 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.