eitaa logo
روشنای تبیین✔️
24.3هزار دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
6.7هزار ویدیو
359 فایل
امام‌خامنه‌ای:جهادتبیین‌یک‌واجب‌فوری‌وقطعی‌ست. باذهن‌فعال‌وزبان‌گویا،امیدآفرین‌هستی. موسسه‌جهادی‌رسانه‌ای‌روشنای‌ تبیین،مردمی‌‌است‌ومتعلق‌به‌‌هیچ‌ نهادیاگروه‌سیاسی‌‌نیست. 💌مدیر: @jehadetabyien 💌ادمین: @tabyienadminn عضویت‌؛ارسال‌عدد۲۰به۳۰۰۰۱۴۲۲۰۰
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 انتقاد همراه با اعتماد👌 🔹 مقام معظم رهبری صبح امروز در دیدار فرماندهان سپاه: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است. ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
تمام توصیه‌های حضرت آقا برای حفظ و حراست از نظام اسلامی هست که باید مد نظر قرار بدیم ... 🤔 راستی ما برای حفظ نظام تا حالا چیکار کردیم؟! یک عده جون دادن، خون دادن! آبرو دادن، پول دادن، جوونی دادن! سهم من و شما در این حراست چقدره⁉️ 👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢شهید حاج قاسم سلیمانی: نماز اگر قضا شد امکان مجدد آن وجود دارد، اما نظام اگر آسیب دید نماز آسیب می‌بیند، دین آسیب می‌بیند، به این دلیل امام(ره) حفظ نظام را اوجب واجبات و واجب‌تر از نماز دانستند. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
از صلیب سرخ آمده بودند اردوگاه اسرا گفتند: در اردوگاه شما را شکنجه‌تان می‌کنند یا نه؟ همه به آقا سید نگاه کردند، ولی آقا سید چیزی نگفت. مأمور صلیب سرخ گفت: آقا شما را شکنجه می‌کنند یا نه؟ ظاهراً شما ارشد اردوگاه هستید. آقا سید باز هم حرفی نزد. پس شما را شکنجه نمی‌کنند؟ آقا سید با اون محاسن بلند و ابهت خاص خودش سرش پایین بود و چیزی نمی‌گفت. نوشتند اینجا خبری از شکنجه نیست. افسر عراقی که فرمانده اردوگاه بود، آقای ابوترابی را برد تو اتاق خودش گفت: تو بیشتر از همه کتک خوردی، چرا به اینها چیزی نگفتی؟ آقای ابوترابی برگشت فرمود: ما دو تا مسلمان هستیم با هم درگیر شدیم، آنها کافر هستند دو تا مسلمان هیچ وقت شکایت پیش کفار نمی‌برند. فرمانده اردوگاه کلاه نظامی که سرش بود را محکم به زمین کوبید و صورت آقا سید را بوسید بعدش هم نشست روی دو زانو جلو آقا سید و تو سر خودش می‌زد می‌گفت : شما الحق هستید. 🌷سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان سرافراز گرامی باد! 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
🌟 بخشی از وصیت‌نامه شهید می‌خواهيد خدا عاشق شما شود: قلم‌ می‌زنید برای خدا باشد گام برمی دارید برای خدا باشد سخن می‌گویید برای خدا باشد همه چی و همه چی برای خدا با‌شد... 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
میگن در مَثَل مناقشه نیست، حالا برای نزدیک شدن به ذهن، بزارین در این مورد یک داستان براتون تعریف کنم تا بهتر جابیفته😊 با دقت بخونین👇👇
یکروز مجنون رفت در خونه لیلی رو زد، لیلی گفت: کیستی؟ مجنون گفت: منم مجنون😇 لیلی در رو باز نکرد 🤦‍♂و مجنون سر گذاشت به صحرا و بیابون🚶🚶 مجنون در تنهایی خودش خیلی فکر کرد و ناگهان اشکال کار رو متوجه شد و به خونه لیلی برگشت و در زد ... لیلی از پشت در گفت: کیستی؟! مجنون با خوشحالی گفت: همه توئی💓 اونوقت بود که لیلی در رو باز کرد ...🤗 ✅ خلاصه‌ی حال شهدا هم، همین بود که براتون گفتم👌 اگه قرار باشه شهدایی زندگی کنیم، باید خودمون رو نبینیم و همیشه و هرجا در خوشی و ناخوشی فقط و فقط خدا رو ببینیم و بس! نظراتتون رو با ما در میون بزارید 💌 ✍ تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
حالا اگه پا روی نفس بزاریم، دیگه بن‌بستی در زندگی نداریم! 👇👇👇
شهید آوینی: «آنها می‌كوشند كه با همه‌ آنچه در اختیار دارند ما را به بن‌بست بكشانند، اما نمی‌دانند كه تقوا مفتاح الفرج است و پیروزی ما از طرقی لایَحتَسِب می‌رسد، از راه‌هایی كه خداوند جز بر متقین نمی‌گشاید.» 🔸منبع: کتاب «گنجینه آسمانی» 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
اینم شاهد عینی از آزمون های دشوار و امدادهای غیبی 👇👇
و اینکه اگه با شهدا رفیق باشیم، اونها هوامون رو دارن! و تنهامون نمیزارن🥺 👇👇👇
💫 همسرِ شهید روح الله قربانی میگه: وقتی روح‌الله شهید شد چند وقت بعد خیلی دلم براش تنگ شده بود، به خونه خودمون رفتم، وقتی کتابی که روح‌الله به من هدیه داده بود رو باز کردم دیدم روی برگ گل رز برام نوشته بود: عشق من دلتنگ نباش(:❤️ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
دوستان عزیز شبتون بخیر مسابقه‌ی کتابخوانی رو فراموش نکنین...👇 هم شوره و هم شعور! ان شاءالله که معرفت‌مون بیشتر بشه و خب برنده هم بشیم دیگه 😁
هدایت شده از روشنای تبیین✔️
📚 کتاب‌خوانی آنلاین «آذرخش کربلا» . 🔰🎁 🎁 ۱۵ هدیه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی 🕑 در مسابقه: 🔸ساعت ٢۴ روز جمعه ۲۷ مردادماه ✅ ۲۰ سؤال و مدت زمان پاسخگویی به سوالات ۴۰دقیقه می‌باشد. ✅ با هر شماره همراه یکبار امکان شرکت در آزمون وجود دارد. برای دریافت منبع مسابقه کلیک کنید. 🌐 در مسابقه👇 https://survey.porsline.ir/s/vVkuhdf 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 السلام علیک یا اباعبدالله الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر 🎙 بانوای: حاج میثم مطیعی 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
السلام علیک فی آنآء لیلک و اطراف نهارک... سلام بر تو در تمام ساعات شب و روز 📚فرازی از زیارت آل یاسین 🌼سلام 🌼 سلام بر تو ای مولایی که در شب تیره غیبت، همه از تو نور می جویند؛ و در روز ظهورت، همه با آفتاب تو راه بندگی را میپویند. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
🍃 دوستان عزیز سلام👋 🌸 صبح‌ جمعه‌تون بخیر و نیکی🌸 الهی که دلهاتون با یاد خدا و نورانی و وجودتون سرشار از امید و نشاط روزافزون برای آینده‌ای درخشان باشه 🤲 در اولین روز از ماه صفر صدقه برای سلامتی حضرت بقیه الله (عج) رو کنار میزاریم و برای زیارت اربعین ارباب روز شماری می‌کنیم. واقعاً کسی نمی‌دونه مثلا چند دقیقه یا چند روز دیگه تو این دنیا هست و کِی سفر بی‌انتهاش به عوالم بعدی رو آغاز می‌کنه؟! ان شاءالله هر زمان نوبت ما شد، با دلی آرام و قلبی مطمئن از اعمال و کردارمون به لقاء الهی بشتابیم و اون موقع هست که خوش‌به حالمون میشه! دعای مومنین در حق هم مستجابه! پس همدیگه رو دعا کنیم و برای تعجیل در فرج مولامون صاحب‌الزمان ارواحنا فداه دعا، تلاش مضاعف و عملکرد جهادی رو فراموش نکنیم! ✨ اللهم عجل لولیک الفرج افتخار همراهی‌تون رو به ما بدین💞 ✍تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا