eitaa logo
روشنای تبیین✔️
24.4هزار دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
6.7هزار ویدیو
359 فایل
امام‌خامنه‌ای:جهادتبیین‌یک‌واجب‌فوری‌وقطعی‌ست. باذهن‌فعال‌وزبان‌گویا،امیدآفرین‌هستی. موسسه‌جهادی‌رسانه‌ای‌روشنای‌ تبیین،مردمی‌‌است‌ومتعلق‌به‌‌هیچ‌ نهادیاگروه‌سیاسی‌‌نیست. 💌مدیر: @jehadetabyien 💌ادمین: @tabyienadminn عضویت‌؛ارسال‌عدد۲۰به۳۰۰۰۱۴۲۲۰۰
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴چرا عضویت ایران در بریکس مهم است ؟ در سال ۲۰۲۳ سهم تولید ناخالص داخلی اعضای بریکس از اعضای G7 ( آمریکا ، کانادا ، فرانسه ، آلمان ، ژاپن، انگلیس ، ایتالیا) پیشی گرفت. پیش‌بینی میشه در سال ۲۰۳۰ نصف تولید ناخالص داخلی دنیا رو به خودشون اختصاص بدن. ایران مقتدر نتیجه عملکرد یک دولت انقلابی و سیاست خارجی عزتمند و مهم تر از همه توجه به منویات مدبرانه ولی فقیه است .👌👌👌 امروز ایران به جمع گروه بریکس پیوست. و این یعنی : ‼️ سلطه بر دنیا بدجور از دست آمریکا خارج شده .⚡️ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
آدرس صفحه‌ی ویراستی روشنای تبیین👇 https://virasty.com/tabyien 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
✅ این عضویت ایران با آغاز هفته دولت همراه شده ، باید تشکر کرد از دولت انقلابی و سیاست خارجی که با اقتدار عمل نموده است و سه مولفه 📌عزت، یعنی نفی دیپلماسی التماسی؛ 📌 حکمت یعنی عمل خردمندانه در تعاملات بین‌المللی 📌مصلحت یعنی شناخت موارد انعطاف که منافاتی با اصول ندارد را سرلوحه کار خود قرار داده است. بخشی از جهاد تبیین ما در این هفته در سطح جامعه بیان دستاوردهای دولت انقلابی است .
(علیه‌السلام) ♦️ ابتکار امام حسن (علیه‌السلام)، میدان مبارزه را عوض کرد امام حسن (علیه‌السلام) ابتکاری کرد که با این ابتکار مرحله سوم امامت شروع شد. این ابتکار چه بود؟ این ابتکار این بود که صحنه‌ی مبارزه‌ی حق و باطل را، یعنی صحنه‌ی مبارزه‌ی قرآن و ابوسفیان را، و علی و معاویه را، از روی زمین منتقل کرد به زیر زمین. تاکنون مبارزه در میدان جنگ بود، شمشیرها کشیده می‌شد، بر سر هم می‌کوبیدند، رجزها می‌خواندند، این به دشمنی با او و او به دشمنی با اینها مباهات می‌کردند؛ ناگهان امام حسن وضع جنگ را به سود خود تغییر داد، یعنی چهره دوستان خود را بست. شمشیرها را از دست آن‌ها نگرفت - اشتباه نکنید! - تصمیم‌های آن‌ها را متزلزل نکرد، [بلکه] میدانشان را عوض کرد. ۱۳۶۵/۸/۱۰ علیه‌السلام 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
حفظ نظام واجب است حفظ اسلام واجب است به همین دلیل تاکتیک و سیاست و ابتکار عمل ائمه علیهم السلام و امامین انقلاب متفاوت است .و ولایت مداری و ولایت پذیری پذیرش این مهم است . بشنوید سخن سردار دلها 👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢شهید حاج قاسم سلیمانی: نماز اگر قضا شد امکان مجدد آن وجود دارد، اما نظام اگر آسیب دید نماز آسیب می‌بیند، دین آسیب می‌بیند، به این دلیل امام(ره) حفظ نظام را اوجب واجبات و واجب‌تر از نماز دانستند. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹ویژه‌نامه از کوفه تا شام - شماره 4️⃣ 🔻 مصاحبه "شبکه یزید نشنال" با شمر: + خبرنگار: جنگ را چطور دیدی؟ - شمر: ما همه تلاش خود را کردیم تا سپاه حسین را شکست دهیم؛ هر کار که از دستمان بر آمد، در حق حسین انجام دادیم؛ به نظرم اگر رسول خدا به این جنگ دستور داده بود، از این بهتر اجرایی نمیشد. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴ویژه حسینی ♨️ثواب زیارت کربلا 🎙حجت الاسلام 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یعنے‌ بہ‌ تو‌ رسیدن؛ یعنے‌ نفس‌ کشیدن... 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
السَّلَامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْإِمَامُ الْوَلِیُّ الْمُجْتَبَی وَ الْحَقُّ الْمُنْتَهَی...✋🍃 🌷سلام بر تو ای گوهری که خدا تو را برای خودش آفریده است. سلام بر تو که تمام حقایق عالم، پرتویی از خورشید توست. سلام بر تو و بر روز طلوعت... 📔صحیفه مهدیه، زیارت حضرت صاحب الامر در سرداب مقدس، ص610 (عج) 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
🍃 دوستان عزیز سلام 👋 🌸صبح‌ جمعه‌تون بخیر و نیکی!🌸 امیدوارم طلوع و غروب امروز براتون سرشار از مهربونی، خیر و برکت، عافیت و عاقبت‌بخیری باشه و اینکه حواسمون باشه برای هر نعمتی و سر هر وعده‌ی غذایی بعد از حمد و سپاس از خداوند این دعا رو بخونیم و سپاسگزار حضرت مهدی ارواحنا فداه باشیم: «اللهم بارِک لِمولانا صاحب الزمان (عج)» خداوندا به مولا و سرور ما صاحب‌الزمان برکت بده🤲 که هر چه داریم از صدقه‌ی سر اوست! حقیقتاً اگه به این مسأله توجه کنیم، رابطه‌ی ما و خیلی بهتر میشه.‌ اینکه بدونیم تمام تمام نعمتهای دنیوی، بواسطه‌ی حضرت به ما میرسه و گاهی از روی غفلت، دریغ از یک تشکر و توجه به این قضیه حضرت رو حتی از این نظر هم در زندگی‌مون احساس نمی‌کنیم 🤦‍♂ امیدوارم زندگی‌هامون هر چه بیشتر و بیشتر رنگ و بوی خدایی و امام زمانی بگیره و از امتحان زندگی، سربلند بیرون بیایم🤲 با ما همراه باشین 💞 ✍تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اینکه می‌گوییم: بی‌شک ظهور بسیار نزدیک است! بر اساس نشانه‌‌هایی است که تحقق پیدا کرده‌اند. ♨️ مقام معظم رهبری: این انقلاب به مهدویت متصل خواهد شد و هرکس از قطار این انقلاب و این مسیر پیاده شود، باخته است. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
همراهان عزیز سلام.🌹 پیرو تبلیغات کانال در جایگاه یک ایتا با عنوان «کشف‌حجاب‌،حرام‌شرعی‌و‌سیاسی‌ست.» «خیلی‌هاکه‌کشف‌حجاب میکنن،اهل‌دین‌اند، که غفلت دارن و از سیاست سوء دشمن خبر ندارند» پیام‌های مختلفی از طرف مخاطبین محترم ارسال میشه بعضی از تبیین واقع‌بینانه‌ی ما تشکر کرده بودند و بعضی هم به دلیل عدم آگاهی و عدم پیگیری بیانات حضرت آقا، ابهام و یا اعتراض داشتند! بنابراین جهت شفاف‌سازی و در این زمینه، دوباره لینک بیانات حضرت آقا رو در مورد کم‌حجابها، ضعیف‌الحجابها و اونایی که کشف حجاب می‌کنند؛ ارسال می‌کنیم.👇 🔰مقام معظم رهبری:(۱۴۰۱/۱۰/۱۴) کسانی که حجاب کاملی ندارند را نباید به بی‌دینی و ضدانقلاب متهم کرد.👇 https://eitaa.com/tabyien/10750 🔰مقام معظم رهبری:(۱۴۰۲/۱/۱۵) کشف حجاب، حرام شرعی و سیاسی است اما خیلی‌ از اینا که کشف حجاب میکنن، اهل دین‌اند، اهل تضرع‌اند، اهل ماه رمضان‌اند، اهل گریه و دعا هستند که از سیاست سوء دشمن خبر ندارند.👇 https://eitaa.com/tabyien/10712 🔸همچنین برخی پاسخهای تفصیلی پیرامون این موضوع که در کانال درج شده است رو از طریق لینک‌های زیر میتونین ببینید.👇 https://eitaa.com/tabyien/10832 https://eitaa.com/tabyien/10830 https://eitaa.com/tabyien/10793 https://eitaa.com/tabyien/10714تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید. روبیکا 🆔 ایتا 🆔
اگه کمی دقت کنیم تشخیص ذائقه و خواسته‌ی کار سختی نیست! منی که در دل امامم رو دوست دارم و دعا میکنم الهی در امر فرج مولامون تعجیل عنایت فرما! با یک حساب دو دو تا چهار تای ساده متوجه میشم که امام، یار میخواد! آیا دوست دارم جزء یاران امام عصر باشم؟! خب پاسخ اکثریت اینه که باعث افتخاره در رکاب آقا باشیم😇 حالا اگه بخوایم جزء یاران حضرت قرار بگیریم، یک نگاهی به ظاهر خودمون بندازیم: منِ خانمی که ناخن و مژه کاشتم و وضو، غسل و نمازم باطله آیا آقا اینطوری من رو قبول می‌کنن؟! خب باید ظاهرم رو اصلاح کنم... حالا خوشایندِ بعضی از مردم برام مهمتره یا رضایت امام زمان؟! اینجاست که باید اون تصمیم اساسی رو بگیرم! پس ظاهر و باطن زندگی ما مهمه و باید بر اساس نوعِ انتخاب ما تغییر کنه👌 ✍ تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
تلاش کنیم جزء لشکریان و یاران خاص حضرت باشیم👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ نقش بانوان در هنگام ظهور👌 🎙 استاد پناهیان 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مگر می‎شود هدیه ما را ندیده بگیرد؟! 🤔 ‌واقعا ما چه داریم به عنوان هدیه به امام زمان عجل‎الله‎تعالی‎فرجه تقدیم کنیم؟ یکی از بهترین کارهایمان این است که قرآنی، دعایی بخوانیم، ثوابش را بفرستیم. 😇 ما اگر صلواتی [هدیه به حضرت] بفرستیم و امام زمان عجل‎الله‎تعالی‎فرجه دعایی برایمان بکند، [این دعا] خیلی با صلوات‌های ما فرق دارد. [اگر] او دعا کند که رد نمی‌شود. می‌شود ما برای او دعا کنیم و او ما را ندید بگیرد؟ می‌شود چنین چیزی؟! 💝 شما هدیه کوچکی برای آدم‌های عادی بفرستید، بالاخره چیزی در مقابلش به شما می‌دهند... ۱۳۹۰/۰۹/۲۹ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
تا حالا شده به کسی بگی بیا پیشم و بعد با ریخت و قیافه‌ی کثیف و بوی بد و ... بری به استقبالش؟! 🥴 وقتی انتظار مهمونی رو می‌کشیم، سعی می‌کنیم هم سرو وضع خودمون رو تمیز و مرتب کنیم و هم اعضای خانواده و هم خونه و زندگی رو ... اگه واقعا انتظار آقامون رو می‌کشیم باید سعی کنیم ظاهر و باطن خودمون، خانواده‌ و خونه و زندگی‌مون طیب و طاهر باشه دیگه! 🤨 حالا چقدر در این زمینه تلاش می‌کنیم ... برای اومدن آقا باید آماده باش باشیم! هر لحظه ممکنه حضرت تشریف بیارن! اون موقع خیلی دیره که بخوایم خودمون رو اصلاح کنیم... ✍ تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش 👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ "آمـــاده‌باشِ ظهــــــــــــور"مُنجی وقتی میاد که کــــــمتر انتظارش رو دارین!!! آیت‌الله‌بهجت: اگر گفتن همین‌ فردا میاد، تعجب نـــکنید! 🎙استاد مؤی‍ّدی 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.