eitaa logo
تبیین
2.7هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
425 ویدیو
34 فایل
🔺اهداف: 🔹تهذیب نفس 🔹امام شناسی و مهدویت 🔹روشنگری و بصیرت‌افزایی 🔹ارتقاء بینش دینی و سیاسی 🔹دشمن شناسی و جنگ نرم 🔹ارتقاء مهارت‌های تربیتی 🔹و... 🔸هدف ارائه‌ی الگوست؛ با شبکه‌های اجتماعی کسی متفکر نمی‌شود، باید #کتاب خواند.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ ما به لیسیدن پای شما هم قانعیم! 🔹نوع جدیدی از «انسان» درحال تولد است. انسانی که بدون نیاز، بدون دلیل، بدون توقع دریافت جواب و حتی بدون آنکه بداند چرا، در به در به دنبال چکمه‌ای می‌گردد که آنرا بلیسد. 🔸ما با برآمدن نسلی مواجهیم که نه تنها نتوانسته از «لیسیدن» و «پرستش» دل بکند، بلکه از بوسیدن دست صاحبان قدرت، صاحبان ثروت، شخصیت‌های مذهبی و ملی، به لیسیدن پای «خواننده» و «هنرپیشه» «فوتبالیست» رسیده است. 🔹‏سیگنالی که «نسل جوان» با لیسیدن کفش خوانندگان و هنرپیشه‌ها و فوتبالیست‌ها و «بغ بغو» کردن و ... دارد به اصحاب قدرت و ثروت مخابره می‌کند این است:« بیشتر بچاپید،ما به لیسیدن پای ملیجک‌های بارگاه‌های شما هم قانعیم». @tabyinchannel @daneshgahevelyat
21.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 زیر پوست شبکه نمایش خانگی ♨️محصولات شبکه این روزها و در دوره رکود سینما به دلیل شیوع کرونا توانسته مخاطبان بیشتری را در اختیار خود بگیرد. اما این بازار پر سود، در حالی عرضه می شود که مرزهای بسیاری از و اخلاقی جامعه را جا به جا کرده است! 🔥پوشش ناهنجار 🔥بهره برداری از کلیشه های جنسیتی غرب 🔥لاکچری گرایی و دعوت به تجمل 🔥 اصالت بدن 🔥هنجار زدایی از روابط 🔥ترویج نگرش خیانت 🔥بازنمایی منفی از افراد متدین 🔥سیاه‌نمایی، تحقیر و تضعیف 🔥خشونت افراطی 🔥استفاده از کلمات مذموم 🔥فرزندآوری مانعی برای پیشرفت 🔥ترویج استفاده از مواد مخدر 🔥شرط بندی 🔥موسیقی و رقص 📝متن کامل این گزارش در خبرگزاری فارس👇🏻 http://fna.ir/1983p @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دشمنی یه مقوله هست ، عدم فهم و درک صحیح هم یک مقوله جداست. ما یک داریم و یک داریم. وارد بخش نمیشم،چون ثمرات و قدرت جهانی و سرایت لحظه ایش برای کسی پنهان نیست. اما : چهل سال کشور دست و بود. سیاسیونی که توی رگ خونشون و صهیونیستی جریان داره. پرچمداران جریان رقص،شهوت،پول، و علل الخصوص دشمنی با نظام و رهبری. میگید با حکومت علی ع مقایسه نکنید. ولی تاریخ عبرت آیندگان هست. حضرت علی ع قدرت مطلق بود ، دلیل آفرینش بود. اما وقتی مردم جاهل فریب معاویه های متظاهر رو خوردن ، علی ع هم نتونست کاری کنه و ۲۵سال خانه نشین شد. بله بله علی ع قدرت یکتا، بود ی که خائن و از عاملین شهادت حضرت بود رو فرمانده سپاه خودش بگذاره.با علم به خائن بودنش. اینجا فرقش اینه تمام قدرت مادی دنیا،علیه در جنگ تمام عیار هست. مردمی ناآگاه ، رای به فاسدین میدن. سیاسیون پشتوانه سنگین مردمی دارن. توقع دارید خامنه ای عزیز ، معجزه موسی ع کنه؟ نتیجه ی دشمنی کورکورانه شما ، افزایش فساد و فقر وفحشا توی کشوره. پی نوشت: ما به صبر و در برابر عدم آگاهی و تصمیمی گیری لجوجانه ی عده کثیری از مردم هستیم. و به دنبالش ، ماهم درجایگاه متهم باید پاسخوگی تبعات فاجعه بار انتخاب غلط خود این افراد باشیم. مردم نیستند ، لجوج و غیرآگاه هستن. لطفا بعد اشتباه،تاآخر سینه خیز نریم ، بیاییم با انتخاب راه جامعه رو از بن بست رو به افول خارج کنیم @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨ ✨ ⭕️اسراف و تبذير در قرآن (بخش هفتم) 💠معيار و ملاك هزينه‏‌ها 🔷اصولا توجه به اين نكته ضروری است كه هركس چقدر حق هزينه دارد كه وقتی از آن حد گذشت، مشمول مي‏شود و بايد از آن خودداری نمايد. به اعتباری مصرف و مخارج زندگی را مي‏توان به دو قسم تقسيم نمود: و . قضاوت در مورد روا و ناروا بودن مخارج با عرف و افراد اجتماع است، همان‏طور كه قضاوت در مورد اباحه و حرمت‏ بدست‏ شرع میباشد. هركس براساس ايمان و عدل اسلامی موظف است زندگی خويش را طبق شان و موقعيتی كه در اجتماع دارد تنظيم كند؛ 🔷(البته اين با معنی مساوات اسلامی منافاتی ندارد، زيرا اين تفاوت براساس تفاوت در شهرت و ضعف استعداد و ميزان تلاش و فعاليت هر كس و مراحل مختلف افراد است) مثلا در باب خمس داريم كه افراد در مورد منافع كسب بايد مخارج سالانه خود را طبق شان تامين كنند و آنچه از اين معيار اضافه باشد، مشمول خمس مي‏شود و يا در باب زكات شرط است كه نيازمندانی مي‏توانند آن را دريافت نمايند، كه هزينه لباس و غذا و ساير مخارج ضرور زندگی آنان تامين گردد و توسعه يابد تا همسطح ساير افراد قرار گيرند. 🔷در مورد نفقه زن كه بر عهده شوهر است معيار چنين است كه مرد خوراك و پوشاك زن را در حد شايسته و شرافتمندانه كه در خور شان و موقعيت اجتماعي اوست تامين نمايد. در اين زمينه قرآن مجيد مي‏فرمايد: «وَعَلَى الْمَوْلُودِ لَهُ رِزْقُهُنَّ وَكِسْوَتُهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ لا تُكَلَّفُ نَفْسٌ إِلا وُسْعَهَا؛[بقره،۲۳۳] بر آن كسی كه فرزند برای او متولد شده (پدر) لازم است خوراك و پوشاك مادر را به طور شايسته و در مدت شيردهی بپردازد، حتی اگر طلاق گرفته باشد، هيچكس موظف به بيش از مقدار توانايی خود نيست». 🔷می‌بينيم آن قسمت از مخارج و هزينه‌‏هايی كه با موقعيت اجتماعی و شؤون زندگی انسان، موافق و سازگار است اقتصاد و تقدير معيشت است، و آنچه از اين حد و مقدار تجاوز كند، ‌و است و موجب غضب پروردگار خواهد بود. لازم به تذكر است كه شايد نتوان معيار و مقدار معينی برای در نظر گرفت. بلكه مفهومی است كه در افراد مختلف و اوضاع گوناگون و اجتماعات مختلف، مصاديق متفاوت و مختلفی می‌يابد؛ 🔷مثلا ممكن است پوشيدن لباس و يا خوردن غذايی خاص در شرايطی كه در جامعه نيازمند و محتاج وجود ندارد، اسراف نباشد، لكن همان پوشاك و خوراك در جامعه‏‌ای فقير و يا زمانی خاص، محسوب شود و اين خود توجه دادن ثروتمندان است‏، به اينكه مسايل مهم‌تر را در نظر بگيرند و تمام ابعاد زندگی خود را زير نظر گيرند و احساس مسؤوليت كنند و بدانند كه همگان در پيشگاه ايزد متعال مسؤولند؛ مسؤول در برابر خود و جامعه خود. 🔷غنی بايد در فكر فقير و رفع نيازهای او باشد كه در تعاليم اسلام بر اين مساله تاكيد فراوان شده است، و برای نمونه علاوه بر آيات شريفه قرآنی كه وارد شده است، ‏به اين كلام مشهور حضرت رسول‏(ص) اكتفا مي‏شود كه فرمود: «من اصبح و لا يهتم بامور المسلمين فليس بمسلم‏»‌. پس بايد غنی در فكر فقير و در راه رفع حوائج او باشد و افراد كم درآمد در مرز خود حركت كنند، تا امتيازهای نابجا از ميان برود و اصول در جامعه رشد كند و بحران های اقتصادی پديد نيايد. ... نویسنده: محمدرضا عطايی - مجله مشكاة، ش ۵۵ منبع: وبسایت‌مرکزمطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️عملکرد قابل قبول مجلس شورای اسلامی در سال اوّل 🔹بحمدالله در یک سالی که گذشت نشان داد که هم است، هم دارای است، هم است. مواردی که در این نطق گویا و پُرمطلب بیان کردند، حقیقتاً انسان را خرسند میکند؛ البتّه گزارشهای دیگری هم در این زمینه ما داشتیم که مؤیّد همین معانی است. بحمدالله حضور نیروهای جوان و پُرتوان در کنار نیروهایی که یا سوابقِ تقنینی دارند یا سوابق اجرائی دارند، موجب شده است که بحمدالله را به دست بیاورد؛ هم در زمینه‌ی تصویب تعداد معتنابهی از لوایح و طرحها در موضوعات مهم و هم در زمینه‌ی حضور مردمی؛ حضور در میان مردم و دیدن صحنه‌های واقعی زندگی مردم که این رئیس محترم مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها و بعضی از نمایندگان محترم حقیقتاً حرکت و اقدام بسیار خوبی است و باید ان‌شاءالله ادامه پیدا کند. عزیزان من! را ترک نکنید. یکی از این است که بتوانید در کنار مردم باشید و در کنار مردم بمانید. بیانات‌مقام‌‌معظم‌رهبری‌ درارتباط‌تصویری‌با نمایندگان مجلس‌شورای‌اسلامی ۱۴۰۰/۳/۶ منبع: وبسایت‌دفترحفظ‌ونشرآثار مقام‌معظم‌رهبری @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥☄💥☄💥☄💥☄💥 ☄ ⭕️جنگ روانی در انتخابات (بخش سوم) 🔶اولین باری که اصطلاح را شنیدید احتمالا حدس زدید که دارای بار منفی است و ارتباط مستقیمی با دارد. همانطور که انتظار می رود در با ذهن و عقاید مردم و تاثیر بر آنها سروکار دارد. 🔴ترفندهای جنگ روانی در انتخابات (۲) 💠جنگ روانی در انتخابات و تاکتیک تفرقه و تضاد  🔷 نیز برای ایجاد جنگ روانی در انتخابات بسیار کاربردی است. در جناح مقابل و تاکید بر تفاوتها، به دامن زده و جناح رقیب را تضعیف میکنند. معمولا به اختلافات مذهبی و نژادی اشاره میشود تا وحدت میان افراد از بین برود. ایجاد تفرقه و تضاد میان افراد چون آتشی خواهد بود که جز شکست نتیجه ای در بر ندارد. تفرقه میان حامیان یک جریان فکری آنها را درگیر مشکلات مضاعف می­کند. در نهایت انرژی و قدرتی برای ادامه مبارزات انتخاباتی در جناح رقیب باقی نمی ماند. 💠تاکتیک القاء 🔷 می تواند به دو روش به اجرا در آید: الف) مستقیم؛ ب) غیرمستقیم. با تغییر در ذهنیت افراد، بدون اینکه فرد خودش در جریان باشد، اتفاق می افتد. در القای مستقیم مخاطب باید آمادگی پذیرش پیام به صورت مستقیم را داشته باشد. در روش غیرمستقیم هم، القاء پیام مورد نظر در قالب موضوعات بی ربط به مخاطب منتقل می شود. برای جهت دهی به افکار عمومی از طریق القاء پیام، کاندیدا در قالب سخنرانی، مصاحبه، ویدیو و… به رای دهندگان انتقال پیدا می کند. 🔷 : ۱) القای پیروزی قطعی کاندیدای مورد نظر؛ ۲) القاءهایی در جهت انتقال این پیام که منافع مخاطبان در معرض خطر نابودی است؛ ۳) القای اینکه فضا امنیتی است. این القاء می تواند برای جنگ روانی در انتخابات به طور غیر مستقیم استرس و ترس را به جامعه تحمیل نماید. ۴) فضاسازی به صورتی اتفاق بیفتد که با القای خاصی رقیب شکست خود را بپذیرد. ... ✍مرجان‌ساعدی - کارشناس ‌ارشد علوم‌سیاسی منبع: وبسایت‌کانون‌آگهی وتبلیغات‌نبض @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا