eitaa logo
تبیین
2.7هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
426 ویدیو
34 فایل
🔺اهداف: 🔹تهذیب نفس 🔹امام شناسی و مهدویت 🔹روشنگری و بصیرت‌افزایی 🔹ارتقاء بینش دینی و سیاسی 🔹دشمن شناسی و جنگ نرم 🔹ارتقاء مهارت‌های تربیتی 🔹و... 🔸هدف ارائه‌ی الگوست؛ با شبکه‌های اجتماعی کسی متفکر نمی‌شود، باید #کتاب خواند.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚡️☄⚡️☄⚡️☄⚡️☄⚡️ ☄ ⭕️سواد رسانه ای و خانواده (بخش سوم) 🔶یکی از عواملی که امروزه باعث تحکیم ارتباط خانوادگی و پایداری کانون خانواده می شود است و از طرفی همین رسانه ها می توانند عاملی برای سست کردن بنیان خانواده ها باشند. 💠اهمیت آموزش رسانه ای به کودکان و نوجوانان 🔷درجه در جوامع و تاثيرات آنها به حدي است که را به امري اجتناب ناپذير تبديل کرده است. بايد تاکيد کرد که و ، که رسانه در جامعه پذير کردن آنها نقش به سزايی دارد، از نظر نحوه استفاده از رسانه و اکتساب آن، با والدين خود تفاوت کامل دارند. آنان بين «جهان» و «جهان رسانه اي» فرق نميگذارند و در به کارگيری رسانه بسيار راحت تر از والدين خود عمل ميکنند. 🔷هدف اصلي آموزش رسانه، هشيار کردن و اختيار بخشي در مواجهه با رسانه و برنامه ها و محتواي آن است. به افراد مي آموزد پيام را تفسير و توليد کنند، را انتخاب کنند و نقش بيشتری در تاثيرپذيری از آنها به عهده گيرند. 🔷بطور کلی عبارتند از: ۱- ارتقاي آگاهي نسبت به رژيم مصرف رسانه اي و يا به عبارت بهتر، تعيين ميزان و نحوه مصرف غذاي رسانه اي از منابع رسانه اي گوناگون؛ ۲- آموزش مهارت هاي مطالعه يا تماشاي انتقادي؛ ۳- تجزيه و تحليل اجتماعي، سياسي و اقتصادی رسانه ها که در نگاه اول قابل مشاهده نيست. 🔷 می‌تواند چهار نقش را در زندگی كودكان و نوجوانان بازی كند. 🔸اولين نقش آن، كار وقت كشی است؛ اين عمل پاداشي آرامش‌بخش و يا جذاب است كه باعث ميشود بخشی از زمان لازم براي تكاليف مدرسه، كارهاي خانه و يا بازي در خارج از خانه را به خود معطوف كند. 🔸دومين نقش تلويزيون تلقی آن همچون رويدادي اجتماعي (يا غير اجتماعي) است. يعني فرصتي است براي بودن در كنار والدين و يا بلعکس فرار از خواهران و برادران لجوج. 🔸سومين نقش آن كار پردازش اطلاعات است. 🔸نقش چهارم و نهايي آن تجزيه فراهم سازي اطلاعات است، يعني اين وسيله منبعي است براي شناخت و يا پيش‌داوري و معلمي است براي آموختن اينكه چه بخريم، چگونه بازي كنيم، مبارزه كنيم و يا عشق بورزيم نویسنده: عدالتی منبع: وبسایت راسخون به نقل از ماهنامه خانواده @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚡️🌹⚡️🌹⚡️🌹⚡️🌹⚡️ 🌹 ⭕️ در کودکان (بخش پنجم و پایانی) 🔶 در سازندگی شخصیت بشری کتمان ناپذیر است، تا بدان جایی که امروزه بسیاری از تحقیقات نوین علم روان‌شناسی حتی در ممالک غربی، بر صحت‌ و سقم آن مهر تائید زده‌اند و از آن به‌ عنوان یکی از در پرورش شخصیت سالم یاد می‌کنند. 🔴راهکارهای تثبیت آموزه‌های دینی در کودکان[۱] 🔷«تداوم والدین در عمل به آموزه‌های دینی» 💠«تهیه امکانات»: امکانات جذابی چون سجاده زیبا، تسبیح، چادر، مقنعه، (برای کودکان دختر) قبله‌نما و... عامل تشویقی مؤثری در تثبیت آموزه‌های دینی در کودکان است. 🔷«تمرین»: امروزه تمرین در صنعت، هنر، ورزش و... نقش بسزایی ایفا می‌کند که عبادت و ارزش‌های دینی از این مقوله مستثنا نیست. بیدار کردن کودک در سحر ماه مبارک رمضان، اعطای صدقه با دست کودکان و...نمونه‌هایی از این تمرینات هستند. 💠«حضور در محافل مذهبی»: شرکت در محافل مذهبی ایام رمضان، محرم و صفر، دعای کمیل، دعای ندبه و... سبب تثبیت آموزه‌های دینی می‌شود. البته باید مواظب بود که از بردن فرزند در جلسات طولانی خودداری شود زیرا موجبات کسالت و دل‌زدگی را در او ایجاد می‌کند.[۲] 🔷«ارتباط با افراد و خانواده‌های متدین و مذهبی» 💠«الگو‌دهی مناسب که خود بهترین آموزش است» 🔷تشویق و تحسین، به‌ شرط آنکه حالت مزد و پاداش به خود نگیرد. برای این کار بهتر است تشویق‌ها اعم از مادی و معنوی (بوسیدن، نوازش، توجه، نگاه محبت‌آمیز و...) باشد. سعی کنید تشویق‌های مادی شما به‌صورت نامنظم باشد، تا سبب تاجرانه شدن عبادت آنان نشود. 💠آموزش ارزش‌های دینی را با خاطره خوش برای کودکان همراه سازید و از داد و فریاد و... در این زمینه بپرهیزید. 🔷به دلیل عدم مقاومت روانی زیاد کودکان القای ارزش‌های دینی، تا حدود ۷ سالگی به‌طور مستقیم، ممکن است؛ اما بهتر است که از این سن به بعد از روش‌های غیرمستقیم مثل (داستان، شعر، شرح‌حال بزرگان، فیلم، کارتون و نمایشنامه) استفاده کنید. 💠در پایان لازم است که بدانید ارتباط کلامی و وضعیت ظاهری مناسب، خوش‌خلقی و حوصله شما در تربیت و آموزش ارزش‌های دینی بسیار ضرورت دارد.[۳] پی‌نوشت‌ها [۱] فرزند صالح (ستار پور ابراهیم) [۲] مباحثی در روانشناسی و تربیت کودکان و نوجوانان (غلامعلی افروز) [۳] گلبرگ زندگی (مهدی نیک خو) نویسنده: کبری خدابخش منبع: وبسایت راسخون @tabyinchannel
⭕️شاخصهای انقلابیگری - استقلال فرهنگی 🔹  در این است که را، سبک زندگی اسلامی - ایرانی انتخاب بکنیم. سبک زندگی از معماری، از زندگی شهری، از زیستِ انسانی، از پیوندهای اجتماعی تا همه‌ی مسائل گوناگون را شامل میشود.  و از بیگانه در سبک زندگی، درست نقطه‌ی مقابل استقلال فرهنگی است. امروز نظام سلطه بر روی این مسئله دارد کار میکند؛ 🔹همین مسئله‌ی مهندسی اطّلاعات، این ابزارهای جدیدی که وارد میدان شده است، اینها همه ابزارهایی هستند برای تسلّط بر فرهنگ یک کشور. بنده با این حرف نمیخواهم بگویم این ابزارها را از زندگی خودمان خارج کنیم؛ نه، اینها ابزارهایی هستند که میتوانند مفید واقع بشوند امّا سلطه‌ی دشمن را از این ابزارها بایستی سلب کرد. 🔹نمیتوانید شما برای اینکه مثلاً فرض بفرمایید رادیو و تلویزیون داشته باشید، رادیو تلویزیونتان را بدهید در  اختیار دشمن؛ اینترنت هم همین‌جور است، فضای مجازی هم همین‌جور است، دستگاه‌های اطّلاعاتی و  ابزارهای اطّلاعاتی هم همین‌جور است، اینها را نمیشود در اختیار دشمن قرار داد؛ امروز در اختیار دشمن است؛ وسیله و ابزار نفوذ فرهنگی است؛ ابزار سلطه‌ی فرهنگی دشمن است. بیانات‌رهبر‌انقلاب۹۵/۳/۱۴ منبع: وبسایت‌دفترحفظ‌ونشرآثار مقام‌معظم‌رهبری @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨ ✨ ⭕️اسراف و تبذير در قرآن (بخش سوم) 💠اسراف از نظر قرآن 🔷در قرآن كريم واژه ‏ و مشتقات آن مكرر به كار رفته است، ولی در ۲۳ مورد لفظ «اسراف‏» استعمال شده كه در هر مورد، مفهومي ويژه دارد. در غالب موارد، مقصود از جنبه‌‏هاي اخلاقي، عقيدتي و تجاوز از حدود الهي است، و تنها در چهار مورد جنبه مالي را شامل مي‏شود كه با دو آيه «تبذير» شش آيه مي‏شود. 🔴به آيات زير توجه كنيد: 🔹«كَذَلِكَ زُيِّنَ لِلْمُسْرِفِينَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ؛[یونس،۱۲] اين‏گونه برای اعمال شان زينت داده شده است». 🔹«وَ لا تُطيعُوا أَمْرَ الْمُسْرِفينَ؛[شعراء،۱۵۱] اطاعت فرمان نكنيد». 🔹«إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي مَنْ هُوَ مُسْرِفٌ كَذَّابٌ؛[غافر،۲۸] خداوند دروغگو را هدايت نمي‏كند». 🔹«وَإِنَّ فِرْعَوْنَ لَعَالٍ فِي الأرْضِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الْمُسْرِفِينَ؛[یونس،۸۳] و به راستی فرعون برتری ‏جويي (و طغيان) در زمين روا داشت و او از بود». 💠اما آياتي كه تنها ظهور در جنبه‏‌هاي اقتصادي دارند عبارتند از: ۱- انعام، آيه ۱۴۱؛ ۲- اعراف، آيه ۳۱؛ ۳- فرقان، آيه‏ ۶۷؛ ۴- اسراء، آيات‏ ۲۷ و ۲۸ 🔴حال به ذكر چند آيه می‌پردازيم: 🔷«وَآتِ ذَا الْقُرْبَى حَقَّهُ وَالْمِسْكِينَ وَابْنَ السَّبِيلِ وَلا تُبَذِّرْ تَبْذِيرًا إِنَّ الْمُبَذِّرِينَ كَانُوا إِخْوَانَ الشَّيَاطِينِ وَكَانَ الشَّيْطَانُ لِرَبِّهِ كَفُورًا؛[اسراء،۲۶و۲۷] و حق نزديكان را بپرداز! و (همچنين) مستمند و در راه‏‌مانده را، و هرگز مكن چرا كه برادران شيطانند و شيطان كفران (نعمتهای) پروردگار كرد. 💠واژه تنها يك واژه اقتصادي است و در قرآن كريم تنها در همين دو آيه از سوره اسراء به كار رفته است و شايد در كمتر مواردی بتوان پيدا كرد كه با چنين از عملی نهی شده باشد. 🔷«خُذُوا زِينَتَكُمْ عِنْدَ كُلِّ مَسْجِدٍ وَكُلُوا وَاشْرَبُوا وَلا تُسْرِفُوا إِنَّهُ لا يُحِبُّ الْمُسْرِفِينَ؛[اعراف،۳۱] زينت‏ خود را در هر مسجد برگيريد و بخوريد و بياشاميد و نكنيد، همانا كه خداوند را دوست نمي‏دارد. نویسنده: محمدرضا عطايی - مجلة مشكاه، ش ۵۵ منبع: وبسایت‌مرکزمطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️شاخصهای انقلابیگری - استقلال اقتصادی 🔹 - به‌طور خلاصه - هضم نشدن در  هاضمه‌ی اقتصاد جامعه‌ی جهانی است. ببینید، آنها خودشان -آمریکایی‌ها- در همین قضایای بعد از مذاکرات هسته‌ای گفتند معامله‌ی هسته‌ای باید موجب بشود که اقتصاد ایران در  اقتصاد جامعه‌ی جهانی ادغام بشود؛ ادغام! ادغام یعنی چه؟ اقتصاد جامعه‌ی جهانی چیست؟ آیا اقتصاد جامعه‌ی جهانی یک نظم عادلانه و  منطقی و  عقلائی است؟ ابدا. 🔹اقتصادی که نقشه‌ی آن را جامعه‌ی جهانی کشیده است و مظاهر گوناگون آن در همه‌ی دنیا گسترده است، عبارت است از نقشه‌ای و نظامی که سرمایه‌داران عمدتاً صهیونیستی و بعضاً غیر صهیونیستی برای تصرّف منابع مالی همه‌ی دنیا طراحی کرده‌اند. این نظم جامعه‌ی جهانی و اقتصاد جهانی است. اینکه یک کشوری اقتصادش را ادغام کند در اقتصاد جهانی، افتخار نیست؛ این خسارت است، این ضرر است، این شکست است.  🔹در  هم مقصود آنها یک هدف اقتصادی بود؛ تحریم هم که کردند ما را، خود تصریح کردند که این تحریم برای است. حالا مذاکرات هسته‌ای هم که انجام گرفته است، به یک نتایجی منتهی شده است، اینجا هم باز هدفشان اقتصادی است؛ یعنی ازجمله‌ی اهدافشان اقتصاد است؛ یعنی بلعیدن اقتصاد ایران به‌وسیله‌ی هاضمه‌ی اقتصاد بین‌المللی  و جهانی که سردمدار آن هم آمریکا است. بیانات‌رهبر‌انقلاب۹۵/۳/۱۴ منبع: وبسایت‌دفترحفظ‌ونشرآثار مقام‌معظم‌رهبری @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚡️☄⚡️☄⚡️☄⚡️☄⚡️ ☄ ⭕️سواد رسانه ای و خانواده (بخش چهارم) 🔶یکی از عواملی که امروزه باعث تحکیم ارتباط خانوادگی و پایداری کانون خانواده می شود است و از طرفی همین رسانه ها می توانند عاملی برای سست کردن بنیان خانواده ها باشند. 🔴به منظور آگاهی بيشتر نسبت به تاثيراتی که برای کودکان و نوجوانان به ارمغان میآورند، بهتر آنست تا مروری بر نقشها و کارکردهايی که بر آنها مترتب است، داشته باشيم. 💠الف)تفريح و سرگرمی: بطور معمول با زمان فراغت انسانها برخورد مينمايد. از اين رو در مواردی چند، بايد موجبات جدایی موقت از واقعيت، فراموشی لحظات دشوار زندگی، تمدد اعصاب و سرگرمي انسانها را فراهم سازد. بسياری از مردمان بر اين باورند كه وسيله تفريحی بی‌ضرری است، اگر چه شايد خود بيننده آگاه نباشد كه هنگام تماشای تلويزيون است. 🔷نقش سرگرم كننده و تفريحی بيش از پيش، مورد توجه گردانندگان وسايل ارتباطات جمعی غربی است كه با وجود همه جذابيتهای ظاهری آن، با غيرسياسی كردن جوامع و بی اعتنا ساختن مردم به امور عمومی، بيشترين آثار منفی را پديد می‌آورد. از نظر دانشمندان غربي، تلويزيونهای آمريكا وظيفه خود را به طور تمام و كمال در اين خلاصه كرده است كه تنها به توليد برنامه‌های سرگرم كننده بپردازد. 💠ب)جامعه پذيری: همنوايی فرد است با هنجارهای گروهی، و هر يك از اعضای جديد گروه، به حكم جامعه‌پذيری، خود را موافق مقتضيات گروه در می‌آورد، و دانسته و يا نادانسته راه و رسم زندگی گروهي را می‌پذيرد. اين جريان از طريق كنش متقابل اجتماعي صورت می‌پذيرد و مردم به وسيله آن، شخصيت خود را به دست آورده و شيوه زندگی جامعه خود را می‌آموزند. 🔷 پذيری، فرد را به آموختن هنجارها، ارزشها، زبانها، مهارتها، عقايد و الگوهای فكر و عمل كه همگی براي زندگی اجتماعی ضروری می‌باشد، قادر ميسازد. به بركت اجتماعی شدن، هنجارهای اجتماعی درونی می‌شوند، جذب می‌شوند و باشخصيت روانی، يكی شده و جزئی از آن می‌شوند كه توسط از طريق منابع گوناگون صورت می‌گيرد. نویسنده: عدالتی منبع: وبسایت راسخون به نقل از ماهنامه خانواده @tabyinchannel
🔺پدیدۀ بدحجابی در جامعه ما، که دارای پای‎بندی به الزامات ارزشی و هنجاری است، به عنوان نوعی از و تلقی می‌گردد و میزان واکنش به این پدیده را و جامعه تعیین خواهد کرد. 🔺هر نظام اجتماعی، میزانی از این انحراف از استانداردهای اجتماعی را و یا بر اساس ملاحظات فرهنگی، به این واقعیت را به تأخیر می‌اندازد. 📌در مبحث حجاب، باید جامعه، با ، و ارزش‌های پذیرفته ‌شده اجتماعی را در افراد کند. ✅زیرا اعتقاد یا عدم اعتقاد به ، نوعی است که در قالب در جامعه نمایان می‌شود. @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تبیین
🚧 انتهای مسیری که ساسی، آدرس می‌دهد، بن‌بست #آمارزنازادگی است، #حلال_زادگی نسل آینده ایران را نشانه
. چرا ساسی مانکن از الکسیس استفاده کرد؟ الکسیس ۹۰ درصد از محتوای اروتیک و شوخی ها جنسی نسل جدید تیک تاکی،اینستاگرامی بخش عظیمی از محتوای کانال های زرد و بنفش و خاکستری رو تشکیل داده خیلی ها به اشتباه تحلیل میکنن این برای جذب مخاطب این کار رو میکنه✅ مخاطب هاشونو جذب کردن،وقته دروع هست ❌ میز سرویس های امنیتی آمریکا و مخصوصا میت ترکیه و استخبارات عربستان روی اینا سوارن! سوار ۴۵ سال پیش پرویز ثابتی تو ساواک رو چهره ها سوار میشد ازشون مفاهیم دلخواه حکومت وقت و بیرون میکشید بعد سیا و موساد که خودشون ،ساواک رو آموزش میدادن،الاننمیکنن از این کارا؟ آنجلینا جولی افسر سازمان سیا ست، هرکجا قدرت سخت پنتاگن نتونست وارد بشه، soft power یا قدرت نرم هالیوود با آنجلینا این امنیتی اومدن جلو،منابع کشورهاشونو غارت کردن بعد چندتا بچه سیاه سفید و کره ای رو به سرپرستی گرفت همه خر این شدن،یادشون رفت دیگه ما این چیزها جوویدیم دوست عزیز یارو ساسی مانکن کارش شده ریل گذاری شده،پیمانکار نابودی نسل جدید بچه ها داره رنده میکنه میاد جلو همیشه قبل خواب دوتا شات بزن بعد بخواب نمیدونم اول اینستا بعد کتاب! بعد رهبری تو دیدار با معلمان در مورد ۲۰۳۰ تذکر اکید دادند فرداش تو تمام مدرسه های کشور،برای بچه کوچولو ها آهنگ بیا وسط قرش بده رو گذاشتن و رقصیدن و منتشر کردن تصادفیه اینا؟ بعد ،نقد میکنی طرف حزب اللهی نمای و میگه اصلا شما چرا باید الکسیس و بشناسی؟ این جنگه،جنگ،تو جنگ نرم فرهنگی باید اطلاعات داشته باشی نداشته باشی پودری حضرت ابراهیم وقتی بتهای سنگی و شکست چشم داشت عقل داشت میدید چیو میزنه بت های ۲۰۲۱ دیگه سنگ و چوبی نیستن،سلبریتی اند،فرهنگی اند مجازی اند،اگه ندونی ،اشراف نداشته باشی که.... طرف بعد از توافق برجام رو ماشین زده بود نون و پنیر و خاویار ظریف الکسیس و بیار مثلا پیش خودشون گفتن حزب اللهی ها که دگم و یقه بسته و پر ریش و یقه بسته و سوار پژو میشن چیزی حالیشون نیست ببین! ما همه رو میشناسیم، همه رو! سوپر استارهاشون،سلبریتی هاشون،خواننده هاشون کی با کی بود،چکار میکنن،گلدن گلاب کی برده ،کی نامزد اسکاره،سریال هاشون موزیک هاشون،همه همه مشرف مشرف! اون موقعی در مورد گیم آف ترونز مطلب میزدم که اون یارو داداشه با خواهرش سرسی زنای محارم دارند هنوز تو فرانسه قانونی نشده بود! بعضی ها اصن نمیفهمن جنگه یعنی چی جنگه جنگ! @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡ هرجا سخن از ابتذال است، نام اصلاح‌طلبان می‌درخشد. ❌ | ساسی مانکن: من رو از طریق روزنامه اعتماد ملی دعوت کردند که برم برای آقای شعر بخونم 🌀 یعنی موج‌سواری بر روی نفسانیات مردم برای رسیدن به قـــــدرت به هر قیمت. 💚 رهبر انقلاب: هدف‌ غربی‌ها در حمایت‌ از در ایران‌ بازگرداندن‌ جامعه‌ ایران‌ به‌ دوران‌ وابسته‌ رژیم‌ پهلوی‌ است‌. ۱۳۷۹/۰۴/۱۹ @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✖️در روزهایی که بحث ابتذال در موسیقی و هنر داغ است شنیدن صحبت‌های زنده‌یاد فرهاد مهراد از بزرگترین خوانندگان نیم قرن اخیر در ایران درباره بحث ابتذال خالی از لطف نیست.☝️ 👈 در زمانه ای [هستیم] که هیچ متر و معیار مشخصی در بین کودکان و جوانان برای تشخیص و درست از و وجود ندارد. وقتی در مدارس، زمان مناسبی برای و مواجهه با در نظر گرفته نمی‌شود، معیار درستی هم برای درک و سنجش آن در ذهن نوجوانان شکل نمی‌گیرد و طبیعی است که ذهن هر شخص با شنیدن اولین نوای گوشخراش هم به سمت آن تمایل پیدا کند. وقتی ذهن و گوش ما برای درک و دریافت ، پرورش نیافته باشد، ظهور امثال و و هواداران بی شمار آنها، چندان دور از انتظار به نظر نمی رسد. @tabyinchannel @daneshgahevelyat
تبیین
#ساسی_مانکن ✖️در روزهایی که بحث ابتذال در موسیقی و هنر داغ است شنیدن صحبت‌های زنده‌یاد فرهاد مهراد
💬 🔸 جالب و بسیار حیرت انگیز است اینکه هیچوقت و هیچ کجا از این نفوذ موذیانه دشمن به خانه های ایرانیان صحبتی نمیشود 🔹 اینستاگرام‌ موریانه ای است که مخفیانه و از درون درحال جویدن ریشه فرهنگ ایرانی و انقلابی و اسلامی است 🔸 باید چند سال آنطرف آب زندگی کنید تا بدانید پورنوگرافی و محصولات پورن در هیچ کشوری به این اندازه بدون محدودیت سنی و به راحتی و رایگان قابل دسترسی نیست ✅ حتی تلویزیون های ویژه با کانال های خصوصی هم برای دسترسی به محصولات پورن هزینه اشتراک ماهانه گزاف جداگانه از متقاضیان دریافت میکنند 🔹 تلویزیون های دولتی هم از ساعت ۱۰ شب به بعد فقط در بعضی کانال های خصوصی فیلمهای تریلر ویا زرد را پخَش میکنند که آن هم فقط چند صحنه نا کامل و اشاره ای از سکس داشته، آن هم با اطلاع قبلی و با علامت دایره قرمز که ممنوعیت برای زیر ۱۸ سال را دایم‌ اعلام میکند..این محدودیتها شامل تبلیغات برای تجاوز قتل و استفاده از مواد مخدر و حیوان آزاری هم‌میشود... 🔸 و اما در کمال تعجب در ایران اسلامی درصد بسیار بالایی از اعضای خانواده ها؛ از کوکان دبستانی تا سالمندان ۶۰- ۷۰ ساله تا مادر ها و پدرها با آزادی کامل در خلوت خود براحتی و بدون هزینه در حال دیدن صحنه های پورن واضح ...آموزش های جنسی...حیوان بازی و غیره هستند ✅ از طرفی دیگر همزمان تعداد زیادی از پیج ها هم در حال تحقیر دین و دین داری ..‌. تبلیغ یهود و .‌‌‌.‌. و گند زدایی از حکومت پهلوی و بزرگنمایی میباشند 🔹 گویا برنامه به گونه ای طراحی شده که در هر خانه ایرانی یک خانه "تیمی" مجازی تشکیل شود که فعالیت ان و نتایج آن حقیقی است. 🔸 این خانه ها با هزینه وخرج حکومت اسلامی و با تشکر از اینترنت رایگان شبانه و در خوشبینانه ترین حالت خواب غفلت عمدی مسولان فرهنگی و "دوستان" اداره میشود ... ✅ الگو شدن یک گنده لات قاتل، یا یک حیوان انسان نما بنام تتلو کمترین دستاورد است ... هزاران صفحه از بدکاره های رسمی و غیر رسمی بدون هزینه و محدودیت درحال فعالیت و کسب درامد از آبشخور این ابتذال و ولنگاری هستند که برسر خوان گسترده اینترنت اسلامی که با خون شهیدانمان بهای امنیت و ثباتش را پرداخت کرده ایم؛ نشسته اند و ایرانی_اسلامی_انسانی را میزنند و هیچ مقام یا مرجع تقلید یا ارگان یا سازمانی هم مصدع اوقاتشان نمیشود... 🔹 جالب است که بدکاره ها و یا زباله های ضد در اروپا باید هزینه کنند تا شناخته بشوند ومشتری کسب کنند و مالیات هم‌ باید بپردازند... ولی ما کودک دبستانی و نوجوان و جوان دبیرستانیمان و متاسفانه حتی پدر بزرگهایمان! را تبدیل به مشتریان داوطلب این صفحه ها میکنیم و به خواب مرگ فرو رفته ایم 💢 از و خانه های مد که پوشش بی حیایی را تبلیغ میکنند ننویسم بهتر است...‌‌از مسابقه های دختران دانشجو و محصل و زنان شاغل و خانه دار مان در صفحه های مثلا شخصی و از جولان دهی سلبریتیهای بیسواد و غربزده و نمک به حرام هم میگذرم ولی از شما اقای آذری جهرمی و وزارت فرهنگ و ارشاد و مراجع تقلید و مسئولین امنیتی که حفظ امنیت را فقط در حفظ مرزهای فیزیکی میدانید نخواهم گذشت... واقعا ایا فریادرسی نیست؟؟ @tabyinchannel
📛پیکسل به پیکسل عکس‌های چگونه باشد که سود بزرگتری داشته باشد؟!؟ ⭕️مدت‌هاست که برای پیغام یا تماسی چشم به صفحه گوشی دوخته است. نگرانی پذیرفته نشدن فرزندش در ، قرار خانواده را بی قرار کرده است! 🔥پدر و مادر سناریوی فیلم پایان بازی را نوشته‌اند؛ اما فرق خروجی کار و پشت صحنه، از زمین تا آسمان هفتم است. ⛔️موریانه‌های فرهنگی سراغ جنسی از کودکان می‌روند... ♨️سوپرمدل تبلیغاتی کمپانی‌ها و ژورنال‌های پوشاک کودک می‌نویسیم؛ اما کوچولوهای بزک و دوزک کرده می‌خوانیم. ⚠️آژانس‌های مدلینگ کودک، داشتن تیم تخصصی، معرفی کودک به برند‌های بزرگ، حضور حرفه‌ای‌ترین عکاسان و گریمور‌ها و... را گزینه‌های رسیدن به و شهرتی مثال زدنی جلوه می‌دهند. و پولی که دو لبه یک شمشیر هستند. ⭕️ با ورود به صفحه کودکان مدل، سیلی از را خواهیم دید؛ از سالن زیبایی و گل سر پاپیونی قرمز گرفته تا جزئیات دکوراسیون... ⚠️کودک به یک تمام عیار تبدیل شده است که بوی می‌دهد. 📌 رنگ و لعاب این عرصه، با تکمیل شده و مادرانی که و صحیح را به فراموش خانه ذهن خود سپرده اند تا پول بیشتری به جیب بزنند. @tabyinchannel @daneshgahevelyat
ژست اجتماعی با حیوانات خانگی! ⭕️ انس با حیوانات خانگی و حضور افراد با آنها در مکان‌های عمومی در سال‌های اخیر به یک رویه عادی در کلانشهرها تبدیل شده و دامنه آن به شهرهای کوچک‌تر نیز کشیده شده است. ♦️نکته قابل تامل و زنگ خطر برای خانواده‌های ایرانی فقط نگهداری از سگ یا حیوانات دیگر نیست بلکه جایگزینی سگ به جای فرزند است. 🔸در ایران متاسفانه گونه‌های جدیدی از خانواده در حال شکل‌گیری است؛ مانند مجردی یا زوج‌زیستی که در این میان کودک نقشی ندارد و اکثر این افراد به دلیل نداشتن فرزند به سمت و سوی نگهداری از حیوانات می‌روند و جای خالی فرزند را با نگهداری از حیوانات پر می‌کنند. ♨️ تهاجم اندیشه‌ای 🔲 یکی از عناصر ضد انقلاب نیز تاکید می‌کند: «ما با جمهوری اسلامی مبارزه سیاسی نخواهیم کرد؛ بلکه کار ما صرفاً فرهنگی است و اصولاً استراتژی جدید ما مبارزه فرهنگی است. ما باید بینش و فرهنگ مردم را عوض کنیم تا جمهوری اسلامی ساقط شود.¹» 🔳 متاسفانه دشمن توانست با پیشبرد نسبی برنامه‌های خود در ایجاد ساختمان‌ها و تفریحگاه‌ها، نوع پوشاک و خوراک، آداب زندگی اجتماعی و خانوادگی و نیز شیوه تربیت نسل بعدی در مدارس و کتابخانه‌ها و... به اهداف خود نزدیک تر شود. 🗄 فرهنگ و تهاجم فرهنگی، @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 می گویم دولت می خواهد انتخابات را به تعویق بیاندازد تا پروژه ی ناتمام خود یعنی ویرانی کامل ایران را به سرانجام برساند 📌می گویند پس مگر رهبری می گذارد که انتخابات یک روز عقب یا جلو بیوفتد؟ می گویم دولت آنقدر آمار تعداد افراد کرونایی را حتی به دروغ بالا خواهد برد تا دو قطبی سلامت یا انتخابات شکل بگیرد، در اینصورت اگر رهبری دستور به برگزاری انتخابات بهنگام بدهد مردم می گویند نظام برای سیاستش حتی به جان مردم هم رحم نکرد اگر هم رهبری کار را به تاخیر بیاندازد این رئیس جمهور تربیت شده در انگلیس ایران را نابود خواهد کرد 📌می گویند پس چاره چیست؟ لابد باید برای مردم بصیرت افزایی کنیم؟ می گویم بلی اما پروتکل های کرونایی تمام اجتماعات مردمی را ممنوع کرده است و عملا هیچ پل ارتباطی میان ما و مردم نیست. 📌می گویند می توانیم برای اطلاع مردم از فرصت فضای مجازی استفاده کنیم می گویم چگونه می خواهی از بستر کاملا رها شده ای استفاده کنی که کاملا تحت تسلط دشمن است، باز خدا خیر بچه های انقلابی بدهد که اندک ظرفیت های بومی برای ما ایجاد کردند. 📌می گویند پس چاره چیست؟ می گویم؛ ورود فوری مجلس و قوه ی قضائیه برای مدیریت فضای مجازی قبل از شروع فتنه و فضای غبارآلود انتخابات @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨ ✨ ⭕️اسراف و تبذير در قرآن (بخش چهارم) 💠تمامي آيات مربوط به اسراف را مي‏توان به طور كلی به دو بخش تقسيم كرد: ۱- اسراف در مال. ۲- اسراف در غيرمال. 1⃣اسراف در مال 🔴آيات مربوط به زياده‌‏روي در صرف مال شامل دو بخش است: 🔷الف) : مي‏فرمايد: «كُلُوا مِنْ ثَمَرِهِ إِذَا أَثْمَرَ... ؛[انعام،۱۴۱] از ميوه آن به هنگامي كه به ثمر مي‏نشيند بخوريد و حق آن را به هنگام درو بپردازيد، نكنيد كه خداوند مسرفين را دوست نمي‏دارد». بنابراين اسرافی كه در بعد اقتصادي بيشتر مورد توجه است و موجب تضعيف بنيه مالي محرومان و لذت‏‌طلبی مي‏شود و از بلاهاي بزرگ اجتماعي است و فقر و محروميت ‏بيشتر به دنبال دارد، همين نوع اسراف است كه هر مسلمان با توجه به وظيفه و تعهد و مسؤوليتي كه در برابر خداوند و اجتماع دارد لازم است، در مخارج زندگی خويش را بكند و جدا از پرهيز نمايد. 🔷ب) : وقتی انفاق از حد تعادل خارج شود، نسبت‏ به انفاق شونده و انفاق‏‌ كننده هر دو عوارض سوء و زيانبار خواهد داشت. به اين جهت است كه قرآن مجيد وقتي ويژگیهاي مؤمنان و بندگان واقعي را برمي‏شمارد، يكي از آن ويژگي ها را اين‏گونه معرفي مي‏فرمايد: «وَالَّذِينَ إِذَا أَنْفَقُوا لَمْ يُسْرِفُوا وَلَمْ يَقْتُرُوا وَكَانَ بَيْنَ ذَلِكَ قَوَامًا؛[فرقان،۶۷] كساني هستند كه هرگاه انفاق كنند، نه مي‏كنند و نه سخت گيري، بلكه در ميان اين دو اعتدالي دارند». 🔶و نيز قرآن، خطاب به حضرت پيامبر(ص) مي‏فرمايد: «وَلا تَجْعَلْ يَدَكَ مَغْلُولَةً إِلَى عُنُقِكَ وَلا تَبْسُطْهَا كُلَّ الْبَسْطِ فَتَقْعُدَ مَلُومًا مَحْسُورًا؛ [اسراء،۲۹] و دستت را بخیلانه بسته مدار [که از انفاق در راه خدا باز مانی] و بطور کامل هم [در انفاق] دست و دل باز مباش [که چیزی برای معاش خودت باقی نماند] که در نهایت [نزد شایستگان] نکوهیده [و در زندگی خود] درمانده گردی». و در همين رابطه امام علي(ع) مي‏فرمايند: «ما عال امرء اقتصد؛ [۱] كسی كه پيشه سازد تنگدست نگردد». 🔶و حضرت رسول(ص) مي‏فرمايند: «من اقتصد اغناه الله، و من بذر افقره الله‏؛[۲] هر كس در دخل و خرج ‏روی كند، خدا بی‌نيازش مي‏كند و هر كس و تبذير نمايد خداوند فقيرش گرداند». بر گذاشته شده است: «وَكُلُّ شَيْءٍ عِنْدَهُ بِمِقْدَارٍ؛[رعد،۸] و هر چيزي نزد او مقدار معينی دارد». و در مورد ديگر مي‏فرمايد: «إِنَّا كُلَّ شَيْءٍ خَلَقْنَاهُ بِقَدَرٍ؛[قمر،۴۹] ما هر چيزی را به اندازه آفريديم. 🔴 در پيشگاه خداوند متعال براساس حكمت ‏بالغه او و مصلحت و عدالت، و از روي اندازه و بدور از افراط و تفريط است، و اساس حكومت را هم عدالت تشكيل مي‏دهد، و اقامه عدل از اهداف مهم بعثت انبيای عظام الهی بوده است؛ تا آنجا كه معيار مالكيت مشروع را عدم زيان و اضرار و ستم به فرد و اجتماع، و ضابطه انفاق و احسان را كرامت و سخاوت، بدور از بخل و امساك و نيز بدور از اسراف و زياده‌‏روي قرار داده است؛ و بالاخره تحكيم بنيان اقتصادی جامعه و ميانه‏‌روی مطلوب، مورد تاكيد شارع مقدس اسلام است. پی‌نوشت‌ها [۱]نهج‌‏البلاغه فيض، حكمت ۳۴/۱۱۵۳ [۲]نهج الفصاحه، ص‏۶۰۱ نویسنده: محمدرضا عطايی - مجلة مشكاه، ش ۵۵ منبع: وبسایت‌مرکزمطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا