1_1212473451.pdf
4.21M
✅ سوالات هدیه های آسمان کل کتاب
⬅️ پایه چهارم
@tadriis_yar
پک کامل کاربرگ، واژه آموزی، لغت نامه، املا فارسی _.pdf
6.05M
✅ واژه آموزی
⬅️ پایه دوم
@tadriis_yar
BankSoal_5_Hedie(nomrebartar).pdf
1.91M
✅ بانک سوالات هدیه های آسمان
⬅️ پایه پنجم
@tadriis_yar
@madrese4u_کتاب_کامل_املای_سبز_چهارم.pdf
12.92M
✅ کتاب املای سبز
⬅️ پایه چهارم
@tadriis_yar
آزمون لغات قرآن چهارم.pdf
135.7K
✅ نمونه آزمون لغات درس قرآن
⬅️ پایه چهارم
@tadriis_yar
اجتماعی 1 تا 5.pdf
127.3K
✅ نمونه آزمون اجتماعی
✅ درس اول تا پنجم
⬅️ پایه سوم
@tadriis_yar
4_6044278785279263118.rar
16.99M
✅ نمونه فایل کامل
✅ طرح درس سالانه و روزانه
⬅️ کل پایه ها تربیت بدنی
@tadriis_yar
آزمون اجتماعی 1تا5 چهارم 97.pdf
309K
✅ نمونه آزمون اجتماعی
⬅️ درس اول تا پنجم
⬅️ پایه چهارم
@tadriis_yar
طرح درس چندپایه(2).pdf
83.6K
✅ نمونه فایل کامل طرح درس تلفیقی
✅ چندپایه
@tadriis_yar
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ چک لیست دروس پایه ششم
@tadriis_yar
✅ تدریس_نشانه- (آ ا )
1- قبل از شروع تدریس ،شکل هایی که مربوط به این نشانه است را به صورت پازل یا فلش کارت آماده کنید .وبا یک پارچ اب وارد کلاس شوید وبه همه ی انهایی که تمایل به خوردن اب دارند با لیوان های مخصوص خودشان اب دهید تا بخورند وبعد از انها بپرسید شما چه چیزی خوردید حتما همه خواهند گفت اب و....
2-حتما بچه ها را به صورت گروهی تقسیم بندی کنید که در کلاس اول هر چه تعدادشان کمتر باشد ،مثلا دو یا سه نفری ،بهتر است .
3- پازل ها را بین بچه ها تقسیم کنید و آن ها را راهنمایی کنید تا بتوانند شکل مورد نظر را آماده کنند.
4- حالا از آن ها بخواهید در مورد شکلی که به دست آورده اند با یکدیگر مشورت کنند.
5- یک نفر از هر گروه گفته هایی که بین اعضای هر گروه رد و بدل شده را برای بچه های دیگر کلاس بازگو نماید.
6- کلمات کلیدی را به خاطر بسپارید و سعی کنید که این کلمات حتما توسط بچه ها گفته شود . مثلا :" بگو عزیزم ، در شکل چه چیزهایی به رنگ آبی می بینی ؟ " جواب خواهد داد : " دریا و ..."
7- هم پایان و هم آغاز بودن یک جفت کلمه را در نگاره ها با بچه ها تمرین کرده اید و الان می توانید در این مورد هم از آن ها سؤال کنید که چه کلماتی شنیدید که هم پایان و هم آغاز هستند .مثل بابا و دریا که هم پایان هستند و روی صدای آخر تأکید نمایید ویا آب و آبی هم آغاز هستند و روی صدای اول تأکید نمایید .تفاوت نگاره ها با نشان ها در این است که شما باید به هنگام تأکید صدای مورد نظر به شکل آن هم اشاره کنید.
8- اصلا لذت اکتشاف را از کودکان نگیرید .فورا اشاره نکنید که "آ" دو شکل دارد و بعد آن را معرفی کنید .بلکه با نشان دادن کارت تصاویرو معرفی شکل مورد نظر ،آن ها را به این موضوع متمرکز نمایید که ببینند ،نشانه ی مورد نظر به چه اشکالی نوشته شده است.
@tadriis_yar
سوالات ساعت در بعدازظهر_1395-7-9-12-56.docx
12.6K
✅ نمونه آزمون ریاضی
⬅️ پایه سوم
@tadriis_yar
کانال نوین تدریس (2).pdf
368.2K
✅ ریاضی کاربرگ
✅ عددورقم
⬅️ پایه دوم
@tadriis_yar
✅ تدریس_نشانه_( آ ا)
برای ارزشیابی پایانی
کلمات درس و روی تابلو را می پرسیم
اگر کلاس هوشمند است از پاور استفاده می کنیم و کلمات که صدای آ ا غیر اول دارند ور پاور آورده ضمن اینکه شکل نشانه آا را قرمز کرده ایم از دانش آموزان می پرسیم
برای تکلیف
تصاویری که شکل صدای آا دارند در برگه قرار داده دانش آموز شکل صدای آا را رنگ کند
و با شکل صدای آا را در وسط و دورادور آن تصویر می گذاریم هر کدام آ داشت به آ اول و هر کدام ا غیر اول داشت به ا غیر اول وصل می کنند
صلوات و شعر پایانی
@tadriis_yar