❤️🔥بیا و حال دلتو خوب کن رفیق❤️🔥
🌱آرامبخش ترین کلیپهای دنیا😍
بیا اینجا یه کلیپایی داریم که عاشق کانالش میشی👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1644298946Ce4b578e745
https://eitaa.com/joinchat/1644298946Ce4b578e745
یه کانال پر از حس و حال خوب😍👆
Basic Usage.mp3
767.8K
هر چی آهنگ تو گوشیت داری رو پاک کن😎❤️🔥
📥#موزیک #موسیقی #آهنگ 📥
🔥بیا اینجا و کلی آهنگ جدید رو رایگان دانلود کن👇😍
https://eitaa.com/joinchat/2199585125C043636a3f1
✅ "چطوری از شکست خوردن نترسیم🚩✨"
باقدم های کوچک شروع کنید
باورتون رو درمورد شکست عوض کنید
اعتماد به نفستون رو بالا ببرید
از تجربیات بقیه استفاده کنید
بنویسید بدترین اتفاق ممکن چیه
موفقیت رو با چشم ببینید
با آدمای مثبت معاشرت کنید
به خدا اعتماد داشته باشید
💟 زنگ روانشناسی
کانال را به دیگران معرفی کنید👇
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
⚠️ 9 رفتار نابود کننده کلامی
1️⃣نصیحت تکراری
2️⃣ تذکرمداوم
3️⃣ سرزنش
4️⃣منت گذاشتن
5️⃣ مقایسه کردن
6️⃣ جروبحث کردن
7️⃣ برچسب منفی زدن
8️⃣پیش بینی منفی
9️⃣گله و شکایت مدام
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🏦الگوی خواب نامنظم میتواند خطر سکته مغزی و قلبی را افزایش دهد
▪️الگوی منظم خواب یعنی هر شب در ساعت مشخصی به رختخواب برویم و صبح در ساعت همیشگی نیز از خواب بیدار شویم؛ البته اگر ۳۰ دقیقه تا یک ساعت این الگو جابهجا شود ایرادی ندارد، اما بهتر است سعی کنیم اختلاف ساعات الگوی خواب را به زیر ۳۰ دقیقه برسانیم. اگر این رقم از یک ساعت فراتر برود، به این معنی است که خواب نامنظمی داریم و برای سلامتی نیز مضر است.
▪️البته محققان میگویند که هیچکس در طول یک سال الگوی منظم خواب خود را رعایت نمیکند، ولی اگر بهطور مکرر، پنج یا شش روز در هفته، خواب نامنظم داشته باشید، باید به فکر اصلاح آن باشید.
▪️افرادی که در خوابیدن و بیدارشدن نامنظم هستند، ۲۶ درصد بیشتر از افرادی که خواب منظم دارند، در معرض سکته مغزی، نارسایی قلبی یا حمله قلبی هستند. البته افرادی که نسبتاً نامنظم میخوابند، در صورت داشتن خواب کافی، خطرات سکته مغزی و قلبی در آنها کاهش مییابد.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📢 #روابط_اثربخش_شاگرد_معلمی🎓
قسمت ۱۰
👨🏫 محمد نیرو
🔥 چگونه برخورد کنیم؟ 🤔
🗒️ دانشآموز به طور ناخودآگاه فراموش کرده بود که باید کتاب امانتی را به کتابخانه برگرداند. معلم نوع اول با تأکید بر موقعیت، به دانشآموزی که کتاب امانتی را فراموش کرده بود، توجهی مهربانانه میکند و میگوید: "کتابت بایستی به کتابخانه برگردانده شود، موعدش تموم شده." 📚⌛
👥 اما معلم نوع دوم با تمرکز بر منش دانشآموز، به او انتقاد میکند و میگوید: "تو خیلی بیمسئولیتی! همیشه تأخیر داری و فراموش میکنی! چرا کتاب رو به کتابخانه برنگردوندی؟" 😡❌
😊دانشآموز، به طور ناخودآگاه، رنگ را بر زمین ریخته است. معلم نوع اول با توجه به موقعیت، به دانشآموزی که رنگ را روی زمین ریخته بود، با آرامش میگوید: "اوه، میبینم رنگ ریخته شده، کمی آب و یک کاغذ لازم داریم." 🎨💧
👥 اما معلم نوع دوم با توجه به منش دانشآموز، به او انتقاد میکند و میگوید: "تو خیلی دستوپا چلفتی هستی! آخر چرا اینقدر بیدقتی؟" 😤❌
👈 در تمام موقعیتهای بالا، معلم نوع اول، توجه و مراقبت از خود را نشان میدهد و معلم نوع دوم اضطراب و انزجار. یکی تلاش میکند تا مشکل را حل کند و دیگری مشکل ایجاد میکند.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
💢دانش آموزان را نیکو صدا بزنید💢
🔸ما در طول روز، بارها و بارها دانش آموزان را صدا می زنیم.
🔸هر بار صدا زدن، یک فرصت برای ابراز محبت است. کیفیت این ابراز محبت، به میزان هنرمندی ما در انتخاب لحن و واژه ای بستگی دارد که برای صدا زدن برمی گزینیم.
🔸علی، فاطمه / علی آقا، فاطمه خانم/ علی جان، فاطمه جان/ پسر، دختر/ پسر جان، دختر جان/ پسر عزیزم، دختر عزیزم
🔸هر کدام از این صدا زدن ها، پیام خاصی دارند. با اضافه کردن یک «َ م» به آخر پسر یا دختر، می توانید دنیایی از تفاوت تولید کنید.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
podtip92.pdf
445.8K
✅️ صد نکته در کلاسداری
▪️مدیریت رفتار در کلاس
▪️ نویسنده جان یانگ
▪️ ترجمه: حدائق رضایی
▪️ انتشارات مدرسه
🛑 نکته ی ،اولویت ها
✅نویسنده دکتر محمدنیرو
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
7.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#مهارت_های_تدریس (قسمت دوم)
در این #ویدئو با #تیپولوژی یا سنخشناسی معلمان و ویژگیهای هر یک از تیپهای شخصیتی ایشان آشنا میشوید. در این میان نیز احتمالاً شما با برخی از موارد بیان شده همزاد پنداری خواهید کرد!
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📢🔥 #روابط_اثربخش_شاگرد_معلمی
قسمت ۱۱
👨🏫 محمد نیرو
🌟 مدیریت خشم در کلاس: راهنمای عملی برای معلمان 🌟
🤔 موقع سخنرانی در جمع دانشجو-معلمان، متوجه شدم که هیچکدام از آنان آموختهای در مورد رفتار با دانشآموزانی که معلم را عصبانی میکنند، ندارند. یکی از آنها اظهار کرد که: "نبود احساس خشم در معلمان، ارزشمند است." این باور اشتباهی است که باید تصحیح شود. 🚫😡
🔎 واقعیتهایی وجود دارد که جلوگیری از خشم در کلاس را غیرممکن میسازد، مانند کلاسهای پرهیاهو، سؤالهای بیپایان و بحرانهای ناگهانی. با این حال، یک معلم کارآمد نه به خود آسیب میرساند و نه نقش قدیس یا فرشته را بازی میکند. 🌟
💪🧠 یک معلم آگاه از احساسات بشری خود است و میداند که چگونه خشمش را بیان کند و به کسی آسیب نرساند. حتی زمانی که عصبانی است، با دانشآموزان بدون اهانت برخورد میکند و به شخصیتش آسیب نمیزند. 😤🚀
📢 شعار معلم: «جدیت، آری! بی احترامی هرگز!» است. او هیچگاه به شاگرد نمیگوید که به چه کسی شبیه است یا چه خواهد شد.
🎯 معلم آگاه، وقتی عصبانی میشود، همچنان واقعبین باقی میماند و آنچه را که احساس میکند،آنچه را که میبیند و آنچه را که انتظار دارد، به صراحت بیان میکند. او به مشکل حمله میکند، نه به شخص. به عبارتی میتواند بگوید: "من ناراحت هستم"، "من دیگر میل به انجام کاری ندارم" و "من سخت عصبانی هستم". این رویکرد خطر کمتری دارد تا بگوید: "تو یک موذی هستی"، "ببین تو چه دسته گلی به آب دادی" و "تو خیلی نفهمی" یا "تو فکر میکنی کی هستی؟".
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از اطلاع رسانی گسترده حرفهای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمام بیماریهای زنانگی رو با #حنا در مان کن
#معجزه_حنا_برای_بیماریهای_زنان
#حنا رو دست کم نگیر😍بیاا بیین چقدر درمان میتونی باهاش انجام بدی👌
https://eitaa.com/joinchat/3868721523C053b9777ea
اینجا خاص خانمهایی که خجالت میکشن مشگلات زنانگی عنوان کنن👌